Kas ir klientu apkalpošanas apmierinātība?
Klientu apmierinātība ir termins, ko bieži izmanto mārketingā. Ekonomikā klientu apmierinātība ir to metožu un stratēģiju kopums, kuru mērķis ir maksimāli palielināt klientu apmierinātību. Tā ir metrika, kas parāda, kā uzņēmuma sniegtie produkti un pakalpojumi atbilst vai pārsniedz klientu cerības. Klientu apmierinātību definē kā klientu skaitu vai kopējo klientu procentuālo daudzumu, kuru atsauksme par savu pieredzi darbā ar uzņēmumu, tā produktiem vai pakalpojumiem (novērtējuma indeksi) pārsniedz noteikto apmierinātības līmeni.
Frequently Asked Questions
Ko nozīmē klientu apkalpošanas apmierinātība?
Apmierinātība ar klientu apkalpošanu nav nekas cits kā klientu apmierinātība, kāda tiem veidojas pēc saskarsmes ar klientu servisu. Tā ir viņu apmierinātības pakāpe ar sniegto pakalpojumu, viņu problēmas atrisināšanu un palīdzības un atbalsta saņemšanu.
Kā mēra klientu apkalpošanas apmierinātību?
Klientu apmierinātību var novērtēt vairākos veidos. Klientu var lūgt aizpildīt aptauju vai nu programmā (ja tāda ir), vai jebkurā vietā pēc pakalpojuma pabeigšanas - sociālajos medijos, pa e-pastu un pa tālruni. Apmierinātību var izmērīt arī, izmantojot īpašas mērvienības, piemēram, Klientu apmierinātība, Tīkla Veicinātāju Līmenis vai Klientu Piepūles Novērtējums.
Kā uzlabot klientu apkalpošanas apmierinātību?
Lai uzlabotu klientu apmierinātību, pirmām kārtām ir jāattīsta klientu apkalpošana un jācenšas sasniegt izcilība. Ir ārkārtīgi svarīgi, lai klients būtu uzmanības centrā - uzklausiet klientus, dodiet viņiem to, kas viņiem vajadzīgs, un esiet proaktīvs. Aktīva darbība parāda, ka klients uzņēmumam ir svarīgs.
LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.
Constant Contact Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija
Constant Contact ir lietotājam draudzīga mārketinga platforma, kas nodrošina mazajiem uzņēmumiem rīkus, lai attīstītu savus uzņēmumus. Piedāvā daudzus atbalsta kanālus, 24/7 atbalstu un detalizētas pamācības. Uzņēmuma kontaktinformācija: tālrunis + 1 781-472-8100, e-pasts socialmedia@constantcontact.com, sociālie tīkli un atbalsta portāls.