Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klientu apkalpošanas apmierinātība

Kas ir klientu apkalpošanas apmierinātība?

Klientu apmierinātība ir termins, ko bieži izmanto mārketingā. Ekonomikā klientu apmierinātība ir to metožu un stratēģiju kopums, kuru mērķis ir maksimāli palielināt klientu apmierinātību. Tā ir metrika, kas parāda, kā uzņēmuma sniegtie produkti un pakalpojumi atbilst vai pārsniedz klientu cerības. Klientu apmierinātību definē kā klientu skaitu vai kopējo klientu procentuālo daudzumu, kuru atsauksme par savu pieredzi darbā ar uzņēmumu, tā produktiem vai pakalpojumiem (novērtējuma indeksi) pārsniedz noteikto apmierinātības līmeni.

BUJ

Ko nozīmē klientu apkalpošanas apmierinātība?

Apmierinātība ar klientu apkalpošanu nav nekas cits kā klientu apmierinātība, kāda tiem veidojas pēc saskarsmes ar klientu servisu. Tā ir viņu apmierinātības pakāpe ar sniegto pakalpojumu, viņu problēmas atrisināšanu un palīdzības un atbalsta saņemšanu.

Kā mēra klientu apkalpošanas apmierinātību?

Klientu apmierinātību var novērtēt vairākos veidos. Klientu var lūgt aizpildīt aptauju vai nu programmā (ja tāda ir), vai jebkurā vietā pēc pakalpojuma pabeigšanas - sociālajos medijos, pa e-pastu un pa tālruni. Apmierinātību var izmērīt arī, izmantojot īpašas mērvienības, piemēram, Klientu apmierinātība, Tīkla Veicinātāju Līmenis vai Klientu Piepūles Novērtējums.

Kā uzlabot klientu apkalpošanas apmierinātību?

Lai uzlabotu klientu apmierinātību, pirmām kārtām ir jāattīsta klientu apkalpošana un jācenšas sasniegt izcilība. Ir ārkārtīgi svarīgi, lai klients būtu uzmanības centrā - uzklausiet klientus, dodiet viņiem to, kas viņiem vajadzīgs, un esiet proaktīvs. Aktīva darbība parāda, ka klients uzņēmumam ir svarīgs.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju