Kas ir klientu apkalpošanas apmierinātība?
Klientu apmierinātība ir termins, ko bieži izmanto mārketingā. Ekonomikā klientu apmierinātība ir to metožu un stratēģiju kopums, kuru mērķis ir maksimāli palielināt klientu apmierinātību. Tā ir metrika, kas parāda, kā uzņēmuma sniegtie produkti un pakalpojumi atbilst vai pārsniedz klientu cerības. Klientu apmierinātību definē kā klientu skaitu vai kopējo klientu procentuālo daudzumu, kuru atsauksme par savu pieredzi darbā ar uzņēmumu, tā produktiem vai pakalpojumiem (novērtējuma indeksi) pārsniedz noteikto apmierinātības līmeni.
Frequently asked questions
Ko nozīmē klientu apkalpošanas apmierinātība?
Apmierinātība ar klientu apkalpošanu nav nekas cits kā klientu apmierinātība, kāda tiem veidojas pēc saskarsmes ar klientu servisu. Tā ir viņu apmierinātības pakāpe ar sniegto pakalpojumu, viņu problēmas atrisināšanu un palīdzības un atbalsta saņemšanu.
Kā mēra klientu apkalpošanas apmierinātību?
Klientu apmierinātību var novērtēt vairākos veidos. Klientu var lūgt aizpildīt aptauju vai nu programmā (ja tāda ir), vai jebkurā vietā pēc pakalpojuma pabeigšanas - sociālajos medijos, pa e-pastu un pa tālruni. Apmierinātību var izmērīt arī, izmantojot īpašas mērvienības, piemēram, Klientu apmierinātība, Tīkla Veicinātāju Līmenis vai Klientu Piepūles Novērtējums.
Kā uzlabot klientu apkalpošanas apmierinātību?
Lai uzlabotu klientu apmierinātību, pirmām kārtām ir jāattīsta klientu apkalpošana un jācenšas sasniegt izcilība. Ir ārkārtīgi svarīgi, lai klients būtu uzmanības centrā - uzklausiet klientus, dodiet viņiem to, kas viņiem vajadzīgs, un esiet proaktīvs. Aktīva darbība parāda, ka klients uzņēmumam ir svarīgs.
Klientu apkalpošanas rīki ir būtiski, lai saprastu klientu vajadzības, un populārākie rīki ir tiešsaistes kopienas, diskusijas un tiešsaistes čati. LiveAgent ir risinājums, kas nodrošina 24/7 klientu apkalpošanas dienestu ar daudzām funkcijām, piemēram, tērzēšanas vēsturi un sablonus klientu apmierinātības aptaujām. Klientu atsauksmes ir svarīgas un ietekmē esošo un potenciālo klientu pirkumu lēmumus.
Klientu apkalpošanas pieredze ir svarīga, un to var uzlabot, piedāvājot draudzīgu un skaidru saziņu, ērtus kontaktus un ātru atbildes reakciju. Lai uzlabotu pieredzi, jāpievērš uzmanība klienta viedoklim un jāsaprot, kādi principi ir būtiski, piemēram, katra klienta uztveršana kā atsevišķas vienības un uzmanība pret savu darbinieku attīstību.
Klientu apkalpošanas atsauksmes
Klientu apmierinātības novērtējums un apkopošana ir svarīga reputācijas uzturēšanai. LiveAgent piedāvā kompleksu klientu apkalpošanas programmatūru, kas palīdz uzlabot klientu pieredzi un tēlu. Ieteicams veikt apmierinātības aptaujas, pielāgojot jautājumus klientu vajadzībām. LiveAgent piedāvā dažādas klientu servisa atskaites, kas palīdz uzlabot uzņēmuma biznesa paradumus un nodrošina klientu vajadzības.
Atsauksmju un ieteikumu sadaļa ir efektīvs veids, kā veidot uz klientiem vērstus produktus un palielināt lojalitātes rādītājus. Ir daudz veidu, kā klientiem pavaicāt klientu apkalpošanas atsauksmes un klientu atsauksmes var uzlabot klientu apkalpošanas līmeni, ja uz tām reaģē ātri un individuāli. Klientu atsauksmes ir svarīgas, lai uzlabotu produktus un pakalpojumus. Lai iegūtu visas atsauksmes, tās jācentralizē vienuviet.