Esiet apmierinātiar klientu apmierinātības programma

Izcelieties ar ātru, personalizētu un zinošu atbalstu visos kanālos.

  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas   
  • ✓ Klientu serviss 24/7    
  • ✓ Netiek prasīta kredītkarte    
  • ✓ Iespēja atteikties jebkurā brīdī
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Klientu apmierinātības programmatūra apmierinātiem klientiem

Apmierināti klienti ir lojālāki, biežāk veic atkārtotus pirkumus, labprātāk iesaka Jūsu zīmolu, ir izdevīgāki Jūsu uzņēmumam – un tiem ir zemākas klientu noturēšanas izmaksas. Mūsdienās klientu apmierinātības ar apkalpošanu mērīšana ir kļuvusi obligāta lielākajai daļai uzņēmumu, jo tā sniedz vērtīgu informāciju par Jūsu apkalpošanas rezultātiem.

Ja LiveAgent pārskatu veidošanas iespējas ir integrētas ar vienu no vadošajiem klientu apmierinātības programmatūras risinājumiem, Jūs varat pacelt klientu apmierinātību ar apkalpošanu jaunā līmenī. Viegli iegūstiet klientu atsauksmes par savām LiveAgent sarunām, sekojiet līdzi klientu atbalsta kvalitātei un gūstiet dziļāku izpratni par saviem klientiem, tādējādi turpinot uzlabot klientu apkalpošanu.

  • Badge for front runner in real estate CRM software

Kāpēc klientu apmierinātība ir svarīga

Pozitīvas atsauksmes no apmeklētājiem

Apmierināti klienti sniedz bezmaksas pozitīvas atsauksmes! Pēc pozitīvas pieredzes ar uzņēmumu 69% klientu ieteiktu uzņēmumu citiem un 50% izmantotu šo uzņēmumu biežāk. (NewVoiceMedia).

Klientu apmierinātība veido lojalitāti

Klientu apmierinātība vairo uzticību Jūsu zīmolam. Uzņēmuma klientu apmierinātības rādītāja pieaugums par 10% palielina klientu uzticību par 12%. (Institute of Customer Service)

Piesaistīšana izmaksā vairāk nekā saglabāšana

Klientu piesaistīšana izmaksā vairāk nekā saglabāšana. Jaunu klientu iegūšana ir 5 līdz 25 reizes dārgāka nekā esošo klientu noturēšana. (Harvard Business Review)

customer feedback - illustration

Kas ir klientu apmierinātības programmatūra?

Klientu apmierinātības programmatūra ir rīks, kas ļauj uzņēmumiem viegli apkopot, organizēt un pārvaldīt klientu atsauksmes, mērīt klientu apmierinātību un identificēt neapmierinātos klientus. Šajās lietojumprogrammās var būt iekļauta analītika, aptauju pārvaldība, atsauksmju vākšana, sūdzību izsekošana, zvanu ziņošanas iespējas un citas funkcijas. Klientu apmierinātības programmatūra ne tikai sniedz Jums noderīgu ieskatu par to, cik apmierināti Jūsu klienti ir ar Jūsu uzņēmumu vai ar Jūsu sniegto klientu apkalpošanas pieredzi, bet arī var palīdzēt Jums novērtēt Jūsu atbalsta darbiniekus, pamatojoties uz saņemtajām atsauksmēm.

Kāpēc klientu apmierinātība ir svarīga

business and finance - icon

Klientu apmierinātība veicina peļņu

Augsta klientu apmierinātība nodrošina lielāku peļņu. Apmierinātie klienti, kuri ir guvuši pozitīvu pieredzi ar uzņēmumu, tērē par 140% vairāk nekā tie, kuriem bija slikta pieredze. (Harvard Business Review)

live chat increases sales

Augstāka dzīves ilguma vērtība apmierinātiem klientiem

Apmierinātiem klientiem ir augstāka dzīves ilguma vērtība. Klientu pieredzes veicinātāja dzīves ilguma vērtība uzņēmumam ir par 600 līdz 1400% lielāka nekā tāda klienta dzīves ilguma vērtība, kurš klientu pieredzi neatbalsta. (Bain & Company)

Klientu apmierinātības ar apkalpošanu mērīšana ir ļoti svarīga

Mūsdienu ārkārtīgi konkurētspējīgajā tirgū izcila produkta radīšana negarantē panākumus, ja vien to neatbalstīsiet ar izcilu apkalpošanu. Klientu apkalpošanas kvalitāte, ko nodrošina Jūsu uzņēmums, tieši ietekmē kopējo klientu apmierinātību ar Jūsu zīmolu. Ja nemērīsiet klientu apmierinātību ar apkalpošanu, Jūs nekad neuzzināsiet, cik apmierināti (vai neapmierināti) ir Jūsu klienti ar Jūsu organizācijas sniegto pakalpojumu kvalitāti.

report on tablet-illustration

Radiet labāku apkalpošanas pieredzi ar LiveAgent klientu apmierinātības programmatūru

LiveAgent klientu apkalpošanas platforma ir sarežģīts daudzkanālu risinājums. Funkcijas, kas ļauj novērtēt klientu apmierinātību ar apkalpošanu, ir tikai neliela daļa no tā, ko programmatūra spēj paveikt. Tā ir aprīkota ar vairāk nekā 179 funkcijām, kas var palīdzēt Jums racionalizēt saziņu ar klientiem, uzlabot klientu apkalpošanu un uzlabot klientu apmierinātības ar apkalpošanu reitingus.

"Viss vienā" risinājums visām Jūsu atbalsta vajadzībām

Vairs nav nepieciešams pārslēgties starp dažādiem rīkiem. LiveAgent apvieno:

  • – Jaudīgas palīdzības pieteikumu sistēmas funkcijas ar viedu palīdzības pieteikumu izplatīšanu
  • – Iebūvēts zvanu centrs, kas atbalsta balss un video zvanus
  • Tiešsaistes tērzēšana ar proaktīviem trigeriem un apmeklētāju uzraudzību reāllaikā
  • – Pašapkalpošanās portāls ar zināšanu bāzi, BUJ un forumiem.
  • – Integrācija ar galvenajām sociālajām platformām, piemēram, Facebook, Twitter un Instagram
Work files - illuustration
Choose option - illustration

Nodrošiniet daudzkanālu apkalpošanas pieredzi

Mūsdienu patērētāji parasti izmanto vairākus saziņas kanālus, lai sazinātos ar uzņēmumiem, un sagaida, ka visos šajos kanālos tiks nodrošināta vienota pieredze. Izmantojot LiveAgent programmatūru, Jūs varat viegli pārvaldīt visas mijiedarbības ar klientiem no vienas vietas un nodrošināt konsekventu daudzkanālu apkalpošanas pieredzi neatkarīgi no klientu izmantotajiem kanāliem.

Uzlabojiet atbalsta komandas efektivitāti

Plašs funkciju klāsts (tostarp automatizēta palīdzības pieteikumu maršrutēšana, SLA pārvaldība, sagatavotas atbildes, komandas sadarbības iespējas, kā arī tūlītēja piekļuve visaptverošai klientu informācijai un iepriekšējai mijiedarbībai) ļauj Jūsu komandai nodrošināt ātru, ļoti efektīvu un personalizētu atbalstu – tas viss veicina klientu apmierinātības novērtējumu pieaugumu.

feeling proud - illustration
woman mapping out process on three posters

Neaprobežojieties tikai ar klientu apmierinātības mērījumiem

Novērtējiet savu vispārējo klientu apkalpošanas sniegumu un identificējiet jomas, kurās nepieciešami uzlabojumi. LiveAgent piedāvā spēcīgas analītikas un pārskatu sniegšanas iespējas, kas ļauj Jums izsekot daudziem pakalpojumu rādītājiem un KPI, ģenerēt dažādus pārskatus, piemēram, par kanālu izmantošanu, aģentu veiktspēju un pieejamību, SLA atbilstību, laika uzskaites pārskatus un daudz ko citu.

Kāpēc LiveAgent ir īstā klientu apkalpošanas platforma Jūsu uzņēmumam

Mūs izvēlējies 21 tūkstotis uzņēmumu

LiveAgent uzticas vairāk nekā 21 000 dažādu nozaru uzņēmumu visā pasaulē.

Elastīgs un pielāgojams

Programmatūra ir elastīga, viegli mērogojama un pielāgojama atbilstoši Jūsu vajadzībām.

Caurspīdīga un godīga cenu politika

Bez līgumiem, bez slēptām piemaksām. Izvēlieties kādu no četriem dažādiem tarifu plāniem ar godīgām cenām, tostarp bezmaksas plānu.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Saistītie Raksti arKlientu apmierinātības programmatūra
LiveAgent ir virtuālā zvanu centra programma, kas piedāvā dažādas funkcijas un iespējas uzņēmuma efektivitātes un klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošanai.

Yealink T56A Tālruņa Apskats

LiveAgent ir virtuālā zvanu centra programma, kas piedāvā dažādas funkcijas un iespējas uzņēmuma efektivitātes un klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošanai.

Tiešsaistes čats ir viens no palīdzības dienesta programmatūras rīkiem, kas klientiem ļauj sazināties ar jums jūsu vietnē.

Tiešsaistes čata atbalsts

LiveAgent ir virtuālā zvanu centra programma, kas piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru ar dažādām funkcijām. Tas ir populārs un var būt noderīgs jūsu uzņēmumam.

LiveAgent ir palīdzības dienesta risinājums, kas savieno vairākas platformas vienā saskarnē. Uzziniet par Chaport alternatīvu un iegūstiet priekšrocības uzņēmējdarbībā.

Meklējat alternatīvu Chaport?

LiveAgent ir palīdzības dienesta programmatūra, kas ieguvusi pirmo vietu kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Lietotāji izceļ cenas, atbalsta komandu un labu integrāciju.

Bezmaksas tiešsaistes čats ir saziņas veids starp divām vai vairākām personām, izmantojot internetu. Tas ir reāllaika čats, kas izmanto tīmekļa lietojumprogrammu.

Bezmaksas tiešsaistes čats

Palieliniet apmierinātību un pārdošanas apjomus ar multivalodu klientu apkalpošanas programmatūru LiveAgent, kas piedāvā daudz integrāciju un tērzēšanas iespēju.

Paaugstiniet palīdzības dienesta līmeni, izmantojot e-pastu, tērzēšanu tiešsaistē, sociālos plašsaziņas līdzekļus, zvanu centru un zināšanu bāzi vienā programmatūrā.

Meklējat alternatīvu Lucep?

Izmantojot LiveAgent programmatūru, klienti var sazināties ar uzņēmumu caur dažādiem kanāliem, piemēram, e-pastu, tērzēšanu un sociālajiem medijiem, vienlaikus atvieglodami darba plūsmu. Programmatūra piedāvā vairāk nekā 175 funkcijas un 40 integrācijas.

Klientu servisa programmatūra apvieno jaudīgu universālu iesūtni, tiešsaistes tērzētavu, iebūvētu zvanu centru un klientu portālu. Izmēģiniet LiveAgent bezmaksas izmēģinājumu jau šodien.

Klientu servisa programmatūra

Palieliniet apmierinātību un pārdošanas apjomus, izmantojot klientu apkalpošanas programmatūru LiveAgent. Tas apvieno daudzas funkcijas un atbalsta vairākus saziņas kanālus. Izvēlieties bezmaksas izmēģinājumu vai abonējumu.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju