Esiet apmierinātiar klientu apmierinātības programma

Izcelieties ar ātru, personalizētu un zinošu atbalstu visos kanālos.

  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas
  • ✓ Klientu serviss 24/7
  • ✓ Netiek prasīta kredītkarte
  • ✓ Iespēja atteikties jebkurā brīdī
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Klientu apmierinātības programmatūra apmierinātiem klientiem

Apmierināti klienti ir lojālāki, biežāk veic atkārtotus pirkumus, labprātāk iesaka Jūsu zīmolu, ir izdevīgāki Jūsu uzņēmumam – un tiem ir zemākas klientu noturēšanas izmaksas. Mūsdienās klientu apmierinātības ar apkalpošanu mērīšana ir kļuvusi obligāta lielākajai daļai uzņēmumu, jo tā sniedz vērtīgu informāciju par Jūsu apkalpošanas rezultātiem.

Ja LiveAgent pārskatu veidošanas iespējas ir integrētas ar vienu no vadošajiem klientu apmierinātības programmatūras risinājumiem, Jūs varat pacelt klientu apmierinātību ar apkalpošanu jaunā līmenī. Viegli iegūstiet klientu atsauksmes par savām LiveAgent sarunām, sekojiet līdzi klientu atbalsta kvalitātei un gūstiet dziļāku izpratni par saviem klientiem, tādējādi turpinot uzlabot klientu apkalpošanu.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Kāpēc klientu apmierinātība ir svarīga

Pozitīvas atsauksmes no apmeklētājiem

Apmierināti klienti sniedz bezmaksas pozitīvas atsauksmes! Pēc pozitīvas pieredzes ar uzņēmumu 69% klientu ieteiktu uzņēmumu citiem un 50% izmantotu šo uzņēmumu biežāk. (NewVoiceMedia).

Klientu apmierinātība veido lojalitāti

Klientu apmierinātība vairo uzticību Jūsu zīmolam. Uzņēmuma klientu apmierinātības rādītāja pieaugums par 10% palielina klientu uzticību par 12%. (Institute of Customer Service)

Piesaistīšana izmaksā vairāk nekā saglabāšana

Klientu piesaistīšana izmaksā vairāk nekā saglabāšana. Jaunu klientu iegūšana ir 5 līdz 25 reizes dārgāka nekā esošo klientu noturēšana. (Harvard Business Review)

customer feedback - illustration

Kas ir klientu apmierinātības programmatūra?

Klientu apmierinātības programmatūra ir rīks, kas ļauj uzņēmumiem viegli apkopot, organizēt un pārvaldīt klientu atsauksmes, mērīt klientu apmierinātību un identificēt neapmierinātos klientus. Šajās lietojumprogrammās var būt iekļauta analītika, aptauju pārvaldība, atsauksmju vākšana, sūdzību izsekošana, zvanu ziņošanas iespējas un citas funkcijas. Klientu apmierinātības programmatūra ne tikai sniedz Jums noderīgu ieskatu par to, cik apmierināti Jūsu klienti ir ar Jūsu uzņēmumu vai ar Jūsu sniegto klientu apkalpošanas pieredzi, bet arī var palīdzēt Jums novērtēt Jūsu atbalsta darbiniekus, pamatojoties uz saņemtajām atsauksmēm.

Kāpēc klientu apmierinātība ir svarīga

business and finance - icon

Klientu apmierinātība veicina peļņu

Augsta klientu apmierinātība nodrošina lielāku peļņu. Apmierinātie klienti, kuri ir guvuši pozitīvu pieredzi ar uzņēmumu, tērē par 140% vairāk nekā tie, kuriem bija slikta pieredze. (Harvard Business Review)

live chat increases sales

Augstāka dzīves ilguma vērtība apmierinātiem klientiem

Apmierinātiem klientiem ir augstāka dzīves ilguma vērtība. Klientu pieredzes veicinātāja dzīves ilguma vērtība uzņēmumam ir par 600 līdz 1400% lielāka nekā tāda klienta dzīves ilguma vērtība, kurš klientu pieredzi neatbalsta. (Bain & Company)

Klientu apmierinātības ar apkalpošanu mērīšana ir ļoti svarīga

Mūsdienu ārkārtīgi konkurētspējīgajā tirgū izcila produkta radīšana negarantē panākumus, ja vien to neatbalstīsiet ar izcilu apkalpošanu. Klientu apkalpošanas kvalitāte, ko nodrošina Jūsu uzņēmums, tieši ietekmē kopējo klientu apmierinātību ar Jūsu zīmolu. Ja nemērīsiet klientu apmierinātību ar apkalpošanu, Jūs nekad neuzzināsiet, cik apmierināti (vai neapmierināti) ir Jūsu klienti ar Jūsu organizācijas sniegto pakalpojumu kvalitāti.

report on tablet-illustration

Radiet labāku apkalpošanas pieredzi ar LiveAgent klientu apmierinātības programmatūru

LiveAgent klientu apkalpošanas platforma ir sarežģīts daudzkanālu risinājums. Funkcijas, kas ļauj novērtēt klientu apmierinātību ar apkalpošanu, ir tikai neliela daļa no tā, ko programmatūra spēj paveikt. Tā ir aprīkota ar vairāk nekā 179 funkcijām, kas var palīdzēt Jums racionalizēt saziņu ar klientiem, uzlabot klientu apkalpošanu un uzlabot klientu apmierinātības ar apkalpošanu reitingus.

"Viss vienā" risinājums visām Jūsu atbalsta vajadzībām

Vairs nav nepieciešams pārslēgties starp dažādiem rīkiem. LiveAgent apvieno:

  • – Jaudīgas palīdzības pieteikumu sistēmas funkcijas ar viedu palīdzības pieteikumu izplatīšanu
  • – Iebūvēts zvanu centrs, kas atbalsta balss un video zvanus
  • Tiešsaistes tērzēšana ar proaktīviem trigeriem un apmeklētāju uzraudzību reāllaikā
  • – Pašapkalpošanās portāls ar zināšanu bāzi, BUJ un forumiem.
  • – Integrācija ar galvenajām sociālajām platformām, piemēram, Facebook, Twitter un Instagram
Work files - illuustration
Choose option - illustration

Nodrošiniet daudzkanālu apkalpošanas pieredzi

Mūsdienu patērētāji parasti izmanto vairākus saziņas kanālus, lai sazinātos ar uzņēmumiem, un sagaida, ka visos šajos kanālos tiks nodrošināta vienota pieredze. Izmantojot LiveAgent programmatūru, Jūs varat viegli pārvaldīt visas mijiedarbības ar klientiem no vienas vietas un nodrošināt konsekventu daudzkanālu apkalpošanas pieredzi neatkarīgi no klientu izmantotajiem kanāliem.

Uzlabojiet atbalsta komandas efektivitāti

Plašs funkciju klāsts (tostarp automatizēta palīdzības pieteikumu maršrutēšana, SLA pārvaldība, sagatavotas atbildes, komandas sadarbības iespējas, kā arī tūlītēja piekļuve visaptverošai klientu informācijai un iepriekšējai mijiedarbībai) ļauj Jūsu komandai nodrošināt ātru, ļoti efektīvu un personalizētu atbalstu – tas viss veicina klientu apmierinātības novērtējumu pieaugumu.

feeling proud - illustration
woman mapping out process on three posters

Neaprobežojieties tikai ar klientu apmierinātības mērījumiem

Novērtējiet savu vispārējo klientu apkalpošanas sniegumu un identificējiet jomas, kurās nepieciešami uzlabojumi. LiveAgent piedāvā spēcīgas analītikas un pārskatu sniegšanas iespējas, kas ļauj Jums izsekot daudziem pakalpojumu rādītājiem un KPI, ģenerēt dažādus pārskatus, piemēram, par kanālu izmantošanu, aģentu veiktspēju un pieejamību, SLA atbilstību, laika uzskaites pārskatus un daudz ko citu.

Kāpēc LiveAgent ir īstā klientu apkalpošanas platforma Jūsu uzņēmumam

Mūs izvēlējies 21 tūkstotis uzņēmumu

LiveAgent uzticas vairāk nekā 21 000 dažādu nozaru uzņēmumu visā pasaulē.

Elastīgs un pielāgojams

Programmatūra ir elastīga, viegli mērogojama un pielāgojama atbilstoši Jūsu vajadzībām.

Caurspīdīga un godīga cenu politika

Bez līgumiem, bez slēptām piemaksām. Izvēlieties kādu no četriem dažādiem tarifu plāniem ar godīgām cenām, tostarp bezmaksas plānu.

Saistītie Raksti arKlientu apmierinātības programmatūra
Liveagent piedāvā žurnālu par izpildītajiem un neizpildītajiem SLA par noteiktu laika diapazonu un Nodaļu. Atsevišķus ierakstus var kārtot pēc dažādiem filtriem.

SLA žurnāla atskaite

LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.

Kā sazināties ar Constant Contact klientu apkalpošanu, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čata atbalstu, tālruņa numuru un pašapkalpošanās atbalstu.

Constant Contact Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija

Constant Contact ir lietotājam draudzīga mārketinga platforma, kas nodrošina mazajiem uzņēmumiem rīkus, lai attīstītu savus uzņēmumus. Piedāvā daudzus atbalsta kanālus, 24/7 atbalstu un detalizētas pamācības. Uzņēmuma kontaktinformācija: tālrunis + 1 781-472-8100, e-pasts socialmedia@constantcontact.com, sociālie tīkli un atbalsta portāls.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x