Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

"Viss vienā" klientu
apmierinātības programma

Izcelieties ar ātru, personalizētu un zinošu atbalstu visos kanālos.

  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas   
  • ✓ Klientu serviss 24/7    
  • ✓ Netiek prasīta kredītkarte    
  • ✓ Iespēja atteikties jebkurā brīdī
Mūsu klienti
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Play Wow button
Tour

Vai Jūsu klienti ir apmierināti ar Jūsu klientu apkalpošanu?

Apmierināti klienti ir lojālāki, biežāk veic atkārtotus pirkumus, labprātāk iesaka Jūsu zīmolu, ir izdevīgāki Jūsu uzņēmumam – un tiem ir zemākas klientu noturēšanas izmaksas. Mūsdienās klientu apmierinātības ar apkalpošanu mērīšana ir kļuvusi obligāta lielākajai daļai uzņēmumu, jo tā sniedz vērtīgu informāciju par Jūsu apkalpošanas rezultātiem.

Ja LiveAgent pārskatu veidošanas iespējas ir integrētas ar vienu no vadošajiem klientu apmierinātības programmatūras risinājumiem, Jūs varat pacelt klientu apmierinātību ar apkalpošanu jaunā līmenī. Viegli iegūstiet klientu atsauksmes par savām LiveAgent sarunām, sekojiet līdzi klientu atbalsta kvalitātei un gūstiet dziļāku izpratni par saviem klientiem, tādējādi turpinot uzlabot klientu apkalpošanu.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Kāpēc klientu apmierinātība ir svarīga

Star icon

Pozitīvas atsauksmes no apmeklētājiem

Apmierināti klienti sniedz bezmaksas pozitīvas atsauksmes! Pēc pozitīvas pieredzes ar uzņēmumu 69% klientu ieteiktu uzņēmumu citiem un 50% izmantotu šo uzņēmumu biežāk. (NewVoiceMedia).

Union icon

Klientu apmierinātība veido lojalitāti

Klientu apmierinātība vairo uzticību Jūsu zīmolam. Uzņēmuma klientu apmierinātības rādītāja pieaugums par 10% palielina klientu uzticību par 12%. (Institute of Customer Service)

Flower money icon

Piesaistīšana izmaksā vairāk nekā saglabāšana

Klientu piesaistīšana izmaksā vairāk nekā saglabāšana. Jaunu klientu iegūšana ir 5 līdz 25 reizes dārgāka nekā esošo klientu noturēšana. (Harvard Business Review)

undraw feedback h2ft

Kas ir klientu apmierinātības programmatūra?

Klientu apmierinātības programmatūra ir rīks, kas ļauj uzņēmumiem viegli apkopot, organizēt un pārvaldīt klientu atsauksmes, mērīt klientu apmierinātību un identificēt neapmierinātos klientus. Šajās lietojumprogrammās var būt iekļauta analītika, aptauju pārvaldība, atsauksmju vākšana, sūdzību izsekošana, zvanu ziņošanas iespējas un citas funkcijas. Klientu apmierinātības programmatūra ne tikai sniedz Jums noderīgu ieskatu par to, cik apmierināti Jūsu klienti ir ar Jūsu uzņēmumu vai ar Jūsu sniegto klientu apkalpošanas pieredzi, bet arī var palīdzēt Jums novērtēt Jūsu atbalsta darbiniekus, pamatojoties uz saņemtajām atsauksmēm.

Kāpēc klientu apmierinātība ir svarīga

business and finance (1)

Klientu apmierinātība veicina peļņu

Augsta klientu apmierinātība nodrošina lielāku peļņu. Apmierinātie klienti, kuri ir guvuši pozitīvu pieredzi ar uzņēmumu, tērē par 140% vairāk nekā tie, kuriem bija slikta pieredze. (Harvard Business Review)

live chat increase sales

Augstāka dzīves ilguma vērtība apmierinātiem klientiem

Apmierinātiem klientiem ir augstāka dzīves ilguma vērtība. Klientu pieredzes veicinātāja dzīves ilguma vērtība uzņēmumam ir par 600 līdz 1400% lielāka nekā tāda klienta dzīves ilguma vērtība, kurš klientu pieredzi neatbalsta. (Bain & Company)

Klientu apmierinātības ar apkalpošanu mērīšana ir ļoti svarīga

Mūsdienu ārkārtīgi konkurētspējīgajā tirgū izcila produkta radīšana negarantē panākumus, ja vien to neatbalstīsiet ar izcilu apkalpošanu. Klientu apkalpošanas kvalitāte, ko nodrošina Jūsu uzņēmums, tieši ietekmē kopējo klientu apmierinātību ar Jūsu zīmolu. Ja nemērīsiet klientu apmierinātību ar apkalpošanu, Jūs nekad neuzzināsiet, cik apmierināti (vai neapmierināti) ir Jūsu klienti ar Jūsu organizācijas sniegto pakalpojumu kvalitāti.

undraw report mx0a

Radiet labāku apkalpošanas pieredzi ar LiveAgent, lai uzlabotu klientu apmierinātību

LiveAgent klientu apkalpošanas platforma ir sarežģīts daudzkanālu risinājums. Funkcijas, kas ļauj novērtēt klientu apmierinātību ar apkalpošanu, ir tikai neliela daļa no tā, ko programmatūra spēj paveikt. Tā ir aprīkota ar vairāk nekā 179 funkcijām, kas var palīdzēt Jums racionalizēt saziņu ar klientiem, uzlabot klientu apkalpošanu un uzlabot klientu apmierinātības ar apkalpošanu reitingus.

"Viss vienā" risinājums visām Jūsu atbalsta vajadzībām

Vairs nav nepieciešams pārslēgties starp dažādiem rīkiem. LiveAgent apvieno:

  • – Jaudīgas palīdzības pieteikumu sistēmas funkcijas ar viedu palīdzības pieteikumu izplatīšanu
  • – Iebūvēts zvanu centrs, kas atbalsta balss un video zvanus
  • – Tiešsaistes tērzēšana ar proaktīviem trigeriem un apmeklētāju uzraudzību reāllaikā
  • – Pašapkalpošanās portāls ar zināšanu bāzi, BUJ un forumiem.
  • – Integrācija ar galvenajām sociālajām platformām, piemēram, Facebook, Twitter un Instagram
undraw Working oh83
undraw Choose bwbs

Nodrošiniet daudzkanālu apkalpošanas pieredzi

Mūsdienu patērētāji parasti izmanto vairākus saziņas kanālus, lai sazinātos ar uzņēmumiem, un sagaida, ka visos šajos kanālos tiks nodrošināta vienota pieredze. Izmantojot LiveAgent programmatūru, Jūs varat viegli pārvaldīt visas mijiedarbības ar klientiem no vienas vietas un nodrošināt konsekventu daudzkanālu apkalpošanas pieredzi neatkarīgi no klientu izmantotajiem kanāliem.

Uzlabojiet atbalsta komandas efektivitāti

Plašs funkciju klāsts (tostarp automatizēta palīdzības pieteikumu maršrutēšana, SLA pārvaldība, sagatavotas atbildes, komandas sadarbības iespējas, kā arī tūlītēja piekļuve visaptverošai klientu informācijai un iepriekšējai mijiedarbībai) ļauj Jūsu komandai nodrošināt ātru, ļoti efektīvu un personalizētu atbalstu – tas viss veicina klientu apmierinātības novērtējumu pieaugumu.

undraw feeling proud qne1
woman mapping out process on three posters

Neaprobežojieties tikai ar klientu apmierinātības mērījumiem

Novērtējiet savu vispārējo klientu apkalpošanas sniegumu un identificējiet jomas, kurās nepieciešami uzlabojumi. LiveAgent piedāvā spēcīgas analītikas un pārskatu sniegšanas iespējas, kas ļauj Jums izsekot daudziem pakalpojumu rādītājiem un KPI, ģenerēt dažādus pārskatus, piemēram, par kanālu izmantošanu, aģentu veiktspēju un pieejamību, SLA atbilstību, laika uzskaites pārskatus un daudz ko citu.

Kāpēc LiveAgent ir īstā klientu apkalpošanas platforma Jūsu uzņēmumam

Stars

Mūs izvēlējies 21 tūkstotis uzņēmumu

LiveAgent uzticas vairāk nekā 21 000 dažādu nozaru uzņēmumu visā pasaulē.

Person icon

Elastīgs un pielāgojams

Programmatūra ir elastīga, viegli mērogojama un pielāgojama atbilstoši Jūsu vajadzībām.

Money Bag

Caurspīdīga un godīga cenu politika

Bez līgumiem, bez slēptām piemaksām. Izvēlieties kādu no četriem dažādiem tarifu plāniem ar godīgām cenām, tostarp bezmaksas plānu.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

BUJ

Kas ir klientu apmierinātības programmatūra?

Klientu apmierinātības programmatūra ir sistēma, kas palīdz Jūsu uzņēmumam izveidot ilgtermiņa attiecības ar klientiem. Rezultātā Jūsu uzņēmums var sasniegt lielākus ieņēmumus, labu klientu pieredzi un zīmola atpazīstamību.

Kāds ir labākais veids, kā mērīt klientu apmierinātību?

Optimālākais veids, kā mērīt vai izsekot klientu apmierinātību, ir csat (klientu apmierinātības rādītājs) aptaujas, jo īpaši pēc klientu mijiedarbības, izmantojot e-pastu vai tērzēšanu tiešsaistē. Pirms izveidojat csat aptauju, pārliecinieties, ka Jūsu jautājumi ir vērsti uz Jūsu uzņēmuma vajadzībām/mērķiem. Dodiet klientam iespēju izteikt savu viedokli, bet nepadariet to obligātu. Ja pieprasīsiet atbildēt uz visiem jautājumiem pirms to iesniegšanas, iegūsiet mazāk datu, kas varētu palīdzēt Jums pilnveidoties. Veiksmīgas csat aptaujas izveide var būt nedaudz laikietilpīga, taču tas ir labākais veids, kā novērtēt klientu apmierinātību.

Kāpēc klientu apmierinātības izsekošana ir svarīgāka nekā jebkad agrāk?

Lūk, piemērs. Ja klienti ir apmierināti, viņi bieži vien atgriežas un/vai izplata labas atsauksmes. Rezultātā viņi var kļūt par zīmola advokātiem, radot organisku zīmola atpazīstamību, kas noved pie lielākas peļņas. Šis piemērs parāda, cik liels konkurences diferencējošs faktors mūsdienās ir klientu apmierinātība.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju