Apmierināti klienti ir lojālāki, biežāk veic atkārtotus pirkumus, labprātāk iesaka Jūsu zīmolu, ir izdevīgāki Jūsu uzņēmumam – un tiem ir zemākas klientu noturēšanas izmaksas. Mūsdienās klientu apmierinātības ar apkalpošanu mērīšana ir kļuvusi obligāta lielākajai daļai uzņēmumu, jo tā sniedz vērtīgu informāciju par Jūsu apkalpošanas rezultātiem.
Ja LiveAgent pārskatu veidošanas iespējas ir integrētas ar vienu no vadošajiem klientu apmierinātības programmatūras risinājumiem, Jūs varat pacelt klientu apmierinātību ar apkalpošanu jaunā līmenī. Viegli iegūstiet klientu atsauksmes par savām LiveAgent sarunām, sekojiet līdzi klientu atbalsta kvalitātei un gūstiet dziļāku izpratni par saviem klientiem, tādējādi turpinot uzlabot klientu apkalpošanu.