Esiet apmierinātiar klientu apmierinātības programma

Izcelieties ar ātru, personalizētu un zinošu atbalstu visos kanālos.

  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas   
  • ✓ Klientu serviss 24/7    
  • ✓ Netiek prasīta kredītkarte    
  • ✓ Iespēja atteikties jebkurā brīdī
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Klientu apmierinātības programmatūra apmierinātiem klientiem

Apmierināti klienti ir lojālāki, biežāk veic atkārtotus pirkumus, labprātāk iesaka Jūsu zīmolu, ir izdevīgāki Jūsu uzņēmumam – un tiem ir zemākas klientu noturēšanas izmaksas. Mūsdienās klientu apmierinātības ar apkalpošanu mērīšana ir kļuvusi obligāta lielākajai daļai uzņēmumu, jo tā sniedz vērtīgu informāciju par Jūsu apkalpošanas rezultātiem.

Ja LiveAgent pārskatu veidošanas iespējas ir integrētas ar vienu no vadošajiem klientu apmierinātības programmatūras risinājumiem, Jūs varat pacelt klientu apmierinātību ar apkalpošanu jaunā līmenī. Viegli iegūstiet klientu atsauksmes par savām LiveAgent sarunām, sekojiet līdzi klientu atbalsta kvalitātei un gūstiet dziļāku izpratni par saviem klientiem, tādējādi turpinot uzlabot klientu apkalpošanu.

  • Badge for front runner in real estate CRM software

Kāpēc klientu apmierinātība ir svarīga

Pozitīvas atsauksmes no apmeklētājiem

Apmierināti klienti sniedz bezmaksas pozitīvas atsauksmes! Pēc pozitīvas pieredzes ar uzņēmumu 69% klientu ieteiktu uzņēmumu citiem un 50% izmantotu šo uzņēmumu biežāk. (NewVoiceMedia).

Klientu apmierinātība veido lojalitāti

Klientu apmierinātība vairo uzticību Jūsu zīmolam. Uzņēmuma klientu apmierinātības rādītāja pieaugums par 10% palielina klientu uzticību par 12%. (Institute of Customer Service)

Piesaistīšana izmaksā vairāk nekā saglabāšana

Klientu piesaistīšana izmaksā vairāk nekā saglabāšana. Jaunu klientu iegūšana ir 5 līdz 25 reizes dārgāka nekā esošo klientu noturēšana. (Harvard Business Review)

customer feedback - illustration

Kas ir klientu apmierinātības programmatūra?

Klientu apmierinātības programmatūra ir rīks, kas ļauj uzņēmumiem viegli apkopot, organizēt un pārvaldīt klientu atsauksmes, mērīt klientu apmierinātību un identificēt neapmierinātos klientus. Šajās lietojumprogrammās var būt iekļauta analītika, aptauju pārvaldība, atsauksmju vākšana, sūdzību izsekošana, zvanu ziņošanas iespējas un citas funkcijas. Klientu apmierinātības programmatūra ne tikai sniedz Jums noderīgu ieskatu par to, cik apmierināti Jūsu klienti ir ar Jūsu uzņēmumu vai ar Jūsu sniegto klientu apkalpošanas pieredzi, bet arī var palīdzēt Jums novērtēt Jūsu atbalsta darbiniekus, pamatojoties uz saņemtajām atsauksmēm.

Kāpēc klientu apmierinātība ir svarīga

business and finance - icon

Klientu apmierinātība veicina peļņu

Augsta klientu apmierinātība nodrošina lielāku peļņu. Apmierinātie klienti, kuri ir guvuši pozitīvu pieredzi ar uzņēmumu, tērē par 140% vairāk nekā tie, kuriem bija slikta pieredze. (Harvard Business Review)

live chat increases sales

Augstāka dzīves ilguma vērtība apmierinātiem klientiem

Apmierinātiem klientiem ir augstāka dzīves ilguma vērtība. Klientu pieredzes veicinātāja dzīves ilguma vērtība uzņēmumam ir par 600 līdz 1400% lielāka nekā tāda klienta dzīves ilguma vērtība, kurš klientu pieredzi neatbalsta. (Bain & Company)

Klientu apmierinātības ar apkalpošanu mērīšana ir ļoti svarīga

Mūsdienu ārkārtīgi konkurētspējīgajā tirgū izcila produkta radīšana negarantē panākumus, ja vien to neatbalstīsiet ar izcilu apkalpošanu. Klientu apkalpošanas kvalitāte, ko nodrošina Jūsu uzņēmums, tieši ietekmē kopējo klientu apmierinātību ar Jūsu zīmolu. Ja nemērīsiet klientu apmierinātību ar apkalpošanu, Jūs nekad neuzzināsiet, cik apmierināti (vai neapmierināti) ir Jūsu klienti ar Jūsu organizācijas sniegto pakalpojumu kvalitāti.

report on tablet-illustration

Radiet labāku apkalpošanas pieredzi ar LiveAgent klientu apmierinātības programmatūru

LiveAgent klientu apkalpošanas platforma ir sarežģīts daudzkanālu risinājums. Funkcijas, kas ļauj novērtēt klientu apmierinātību ar apkalpošanu, ir tikai neliela daļa no tā, ko programmatūra spēj paveikt. Tā ir aprīkota ar vairāk nekā 179 funkcijām, kas var palīdzēt Jums racionalizēt saziņu ar klientiem, uzlabot klientu apkalpošanu un uzlabot klientu apmierinātības ar apkalpošanu reitingus.

"Viss vienā" risinājums visām Jūsu atbalsta vajadzībām

Vairs nav nepieciešams pārslēgties starp dažādiem rīkiem. LiveAgent apvieno:

  • – Jaudīgas palīdzības pieteikumu sistēmas funkcijas ar viedu palīdzības pieteikumu izplatīšanu
  • – Iebūvēts zvanu centrs, kas atbalsta balss un video zvanus
  • – Tiešsaistes tērzēšana ar proaktīviem trigeriem un apmeklētāju uzraudzību reāllaikā
  • – Pašapkalpošanās portāls ar zināšanu bāzi, BUJ un forumiem.
  • – Integrācija ar galvenajām sociālajām platformām, piemēram, Facebook, Twitter un Instagram
Work files - illuustration
Choose option - illustration

Nodrošiniet daudzkanālu apkalpošanas pieredzi

Mūsdienu patērētāji parasti izmanto vairākus saziņas kanālus, lai sazinātos ar uzņēmumiem, un sagaida, ka visos šajos kanālos tiks nodrošināta vienota pieredze. Izmantojot LiveAgent programmatūru, Jūs varat viegli pārvaldīt visas mijiedarbības ar klientiem no vienas vietas un nodrošināt konsekventu daudzkanālu apkalpošanas pieredzi neatkarīgi no klientu izmantotajiem kanāliem.

Uzlabojiet atbalsta komandas efektivitāti

Plašs funkciju klāsts (tostarp automatizēta palīdzības pieteikumu maršrutēšana, SLA pārvaldība, sagatavotas atbildes, komandas sadarbības iespējas, kā arī tūlītēja piekļuve visaptverošai klientu informācijai un iepriekšējai mijiedarbībai) ļauj Jūsu komandai nodrošināt ātru, ļoti efektīvu un personalizētu atbalstu – tas viss veicina klientu apmierinātības novērtējumu pieaugumu.

feeling proud - illustration
woman mapping out process on three posters

Neaprobežojieties tikai ar klientu apmierinātības mērījumiem

Novērtējiet savu vispārējo klientu apkalpošanas sniegumu un identificējiet jomas, kurās nepieciešami uzlabojumi. LiveAgent piedāvā spēcīgas analītikas un pārskatu sniegšanas iespējas, kas ļauj Jums izsekot daudziem pakalpojumu rādītājiem un KPI, ģenerēt dažādus pārskatus, piemēram, par kanālu izmantošanu, aģentu veiktspēju un pieejamību, SLA atbilstību, laika uzskaites pārskatus un daudz ko citu.

Kāpēc LiveAgent ir īstā klientu apkalpošanas platforma Jūsu uzņēmumam

Mūs izvēlējies 21 tūkstotis uzņēmumu

LiveAgent uzticas vairāk nekā 21 000 dažādu nozaru uzņēmumu visā pasaulē.

Elastīgs un pielāgojams

Programmatūra ir elastīga, viegli mērogojama un pielāgojama atbilstoši Jūsu vajadzībām.

Caurspīdīga un godīga cenu politika

Bez līgumiem, bez slēptām piemaksām. Izvēlieties kādu no četriem dažādiem tarifu plāniem ar godīgām cenām, tostarp bezmaksas plānu.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

BUJ

Kas ir klientu apmierinātības programmatūra?

Klientu apmierinātības programmatūra ir sistēma, kas palīdz Jūsu uzņēmumam izveidot ilgtermiņa attiecības ar klientiem. Rezultātā Jūsu uzņēmums var sasniegt lielākus ieņēmumus, labu klientu pieredzi un zīmola atpazīstamību.

Kāds ir labākais veids, kā mērīt klientu apmierinātību?

Optimālākais veids, kā mērīt vai izsekot klientu apmierinātību, ir csat (klientu apmierinātības rādītājs) aptaujas, jo īpaši pēc klientu mijiedarbības, izmantojot e-pastu vai tērzēšanu tiešsaistē. Pirms izveidojat csat aptauju, pārliecinieties, ka Jūsu jautājumi ir vērsti uz Jūsu uzņēmuma vajadzībām/mērķiem. Dodiet klientam iespēju izteikt savu viedokli, bet nepadariet to obligātu. Ja pieprasīsiet atbildēt uz visiem jautājumiem pirms to iesniegšanas, iegūsiet mazāk datu, kas varētu palīdzēt Jums pilnveidoties. Veiksmīgas csat aptaujas izveide var būt nedaudz laikietilpīga, taču tas ir labākais veids, kā novērtēt klientu apmierinātību.

Kāpēc klientu apmierinātības izsekošana ir svarīgāka nekā jebkad agrāk?

Lūk, piemērs. Ja klienti ir apmierināti, viņi bieži vien atgriežas un/vai izplata labas atsauksmes. Rezultātā viņi var kļūt par zīmola advokātiem, radot organisku zīmola atpazīstamību, kas noved pie lielākas peļņas. Šis piemērs parāda, cik liels konkurences diferencējošs faktors mūsdienās ir klientu apmierinātība.

Related Articles to Klientu apmierinātības programmatūra
Kā sazināties ar SAS klientu apkalpošanas dienestu, izmantojot: e-pastu, tiešsaistes tērzēšanas atbalstu, tālruņa numuru, sociālo mediju atbalstu un pašapkalpošanās atbalstu.

SAS Help Desk Kontakti

SAS ir biznesa analītikas programmatūras un pakalpojumu līderis. SAS klientu apkalpošanas komanda piedāvā atbalsta kanālus, piemēram, zvanu centru un sociālo mediju atbalstu. SAS nav e-pasta atbalsta un tiešraides tērzēšanas atbalsta, bet ir pieejams zvanu atbalsts.

Lieliska klientu apkalpošana sākas ar labāku palīdzības dienesta programmatūru. Sākot no $15 mēnesī. Sāciet darbu ar 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma versiju. SaaS vai On-Premise opcijas.

Apbalvojumiun sertifikāti

LiveAgent ir palīdzības programmatūra, kas pielāgojas klientu vajadzībām un var uzlabot klientu apmierinātību un palielināt ieņēmumus par 30%. To var izmēģināt bez maksas 7 vai 30 dienas, un ir pieejama klientu apkalpošana 24/7. LiveAgent ir arī SysAid alternatīva, kas piedāvā 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu. To var izmantot grāmatvedības un juridiskās palīdzības biznesa apkalpošanai, kā arī lietot valsts uzņēmumi. Bezmaksas izmēģinājums ir pieejams uzņēmumiem.

Ja meklējat bezmaksas zināšanu bāzi, LiveAgent var piedāvāt to bez maksas. Apskatiet mūsu palīdzības dienestu un uzziniet vairāk.

Meklējat bezmaksas zināšanu bāzes programmatūru?

LiveAgent ir klientu atbalsta programmatūra, kas piedāvā vairākus saziņas kanālus un bezmaksas izmēģinājumu. Tā nodrošina komunikāciju ar klientiem, palielinot lojalitāti un pārdošanu. LiveAgent atbalsta zvanus, tērzēšanu un e-pastus, kā arī integrējas ar citām programmatūrām. Uzņēmums piedāvā arī atbalsta portālu, zvanu centra programmatūru, sūdzību pārvaldību un citus risinājumus. Translation to English: LiveAgent is a customer support software that offers several communication channels and a free trial. It provides communication with customers, increasing loyalty and sales. LiveAgent supports calls, chats, and emails, as well as integrates with other software. The company also offers a support portal, call center software, complaint management and other solutions.

Uzaiciniet savas vietnes apmeklētājus uz tiešsaistes čatu ar saviem aģentiem. Liveagent piedāvā dažādus Uzaicinājumus. Lasiet par to un izmēģiniet LiveAgent jau tagad.

Čata uzaicinājumu galerija

LiveAgent ir palīdzības dienesta programmatūra mazumtirdzniecības nozarei, kas piedāvā sūdzību pārvaldības un bezmaksas zināšanu bāzes programmatūru, kā arī tīmekļa seminārus. LiveAgent piedāvā bezmaksas izmēģinājuma versiju un brīvu reģistrāciju, kā arī atbalsta portālu un datu migrāciju. Uzņēmums piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūru, ienākošo zvanu centra programmatūru, sūdzību pārvaldības sistēmu, pircēju portāla programmatūru un e-pasta pārvaldības programmatūru. LiveAgent ir viens no integrācijas un alternatīvu risinājumu piedāvātājiem.

Atsauksmes - Nay

Atsauksmes - Nay

LiveAgent ir lielisks rīks klientu saziņai, kas atbilst mūsu vajadzībām. Uzņēmums piedāvā daudzas funkcijas, integrācijas un alternatīvas. LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam, un jūs varat sazināties ar tiem, lai uzzinātu vairāk. Uzņēmums piedāvā arī atbalstu un kontaktu veidus, tostarp tiešsaistes tērzēšanu un e-pasta pārvaldības programmatūru.

Uzziniet, kāpēc LiveAgent ir labākā alternatīva Desk.com. Uzziniet priekšrocības un reģistrējieties bezmaksas 14 dienu izmēģinājumam bez jebkādiem nosacījumiem.

Meklējat labāku Help Desk programmatūru?

LiveAgent piedāvā jaudīgu biļešu tirdzniecības programmatūru, tiešraides tērzēšanu un iebūvētu zvanu centra programmatūru. Tas regulāri saņem jaunus produktu atjauninājumus. Desk.com atpaliek no LiveAgent tehniskā un klientu atbalsta ziņā. LiveAgent ir ideāls izvēles variants, ja vēlaties labāku klientu apkalpošanu.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju