Kas ir atbildība?
LiveAgent atbildības funkcija ir palīdzības dienesta uzdevumu vadītājs, kas seko informācijai par to, kuras nodaļas un kura aģenta uzdevums ir atrisināt katru atbalsta pieteikumu.
Situācijās, kad pieteikums ir jāpārceļ no viena aģenta uz citu, palīdzības centra pieteikumu apstrādes rīks bez pūlēm pārceļ atbildību kopā ar pieteikumu. Šis automatizētais pārcelšanas process veicina vienmērīgu nodošanu un nodrošina netraucētu atbalsta pieredzi klientam, uzlabojot klientu apmierinātību un aģenta produktivitāti.
Kā darbojas atbildības rīks?
Ja esat vienīgais darbinieks un esat konta vienīgais administrators un arī aģents, visi pieteikumi jums tiks piešķirti automātiski.
Ja jums jūsu klientu pieteikumu apstrādes sistēmā ir vairāki atbalsta aģenti, visi pieteikumi pēc noklusējuma būs nepiešķirti. Ja vēlaties automātiski piešķirt ienākošos pieteikumus konkrētam aģentam, varat izveidot automātisku nosacījumu. Ja vēlaties izmantot manuālu pieteikumu piešķiršanu, varat noklikšķināt uz pārsūtīšanas pogas.
Pieteikuma atbildības maiņa
Pieteikuma piederību/atbildību var mainīt:
- Pārceļot pieteikumu uz citu nodaļu
- Piešķirot pieteikumu citam aģentam
Atcerieties, ja pieteikums tiek pārsūtīts uz citu nodaļu, tas netiks automātiski piešķirts kādam darbiniekam šajā nodaļā. Pieteikums tiks tikai nodots šai nodaļai, un vienam no aģentiem minētajā nodaļā jāuzņemas atbildība, atbildot uz to, vai piešķirot citam aģentam.
Vai es saņemšu paziņojumu, kad man tiks piešķirta atbildība par pieteikumu?
E-pasta paziņojumi
Ja vēlaties paziņot saviem aģentiem par viņu jaunajām pieteikumu atbildībām, jūs varat iestatīt automātiskus e-pasta paziņojumus. Viņi saņems e-pasta paziņojumu katru reizi, kad:
- Viņiem ir piešķirts pieteikuma numurs
- Vienmēr, kad klienta atbilde tiek saņemta par pieteikumu, kurš piešķirts šim aģentam
- Ikreiz, kad tiek izveidota jauns pieteikums aģenta nodaļā
Paziņojumi lietotnē
Jūs varat saņemt paziņojumus iekšējā lietotnē katru reizi, kad jums ir piešķirts jauns pieteikums, ja atbilstoši iestatāt savu Prioritātes pogu. Vienkārši:
- Piesakieties LiveAgent.
- Noklikšķiniet uz Konfigurācija.
- Noklikšķiniet uz Sistēma.
- Noklikšķiniet uz Vispārēji.
- Ritiniet lejup līdz sadaļai Pārvirzīšana “man piešķirtie” pieteikumi.
- Atzīmējiet izvēles rūtiņu.
- Noklikšķiniet Saglabāt.
- Pārlādējiet lietotni.
Mobilie (iOS/Android) paziņojumi
Vai nodrošināt klientu apkalpošanu neesot uz vietas? Mobilos paziņojumus joprojām saņemsit ikreiz, kad:
- Izveidots jauns pieteikums jūsu nodaļai
- Pieteikums ir atvērts no jauna jūsu nodaļā
- Pieteikums ir piešķirts jums
- Jums piešķirtais pieteikums ir atvērts no jauna
- Jums zvana jauns čats
- Jūs saņemat jaunu ziņu tiešsaistes čata sarunā
- Jūs palaidāt garām čatu
Slack paziņojumi
Ja jau esat integrējis Slack ar LiveAgent, jūs varat saņemt paziņojumus arī no Slack par jaunajām pieteikumu atbildībām. Jūsu aģenti var saņemt jaunus Slack paziņojumus katru reizi, kad:
- Viņiem ir piešķirts pieteikuma numurs
- Vienmēr, kad klienta atbilde tiek saņemta par pieteikumu, kurš piešķirts šim aģentam
- Ikreiz, kad tiek izveidota jauns pieteikums aģenta nodaļā
Kāpēc atbildības rīks ir svarīgs klientu atbalsta grupām?
Atbildības rīka ieviešana ir svarīga, jo tas palīdz noteikt, kurš aģents/departaments ir atbildīgs par katra pieteikuma atrisināšanu. Turklāt:
- Nodrošina caurskatāmību
- Novērš sajukumu
- Samazina neatbildēto pieteikumu skaitu
- Uzlabo efektivitāti un aģenta darba plūsmu
- Ietaupa laiku un naudu
- Uzlabo atbildes laikus
- Palielina klientu apmierinātību
- Dod katram aģenta sajūtu par piederību
Izmantojot atbildības rīku nekad vairs nedzirdēsiet klasisko attaisnojumu “Es nezināju, ka tā ir mana atbildība”.
Assign tickets automatically
Take advantage of our “responsibilities” feature and let the system automatically assign tickets to the agents that are best equipped to answer them. Try it today.
Kā atbildība izskatās praksē?
Ja mainās pieteikuma piederība, izmaiņas tiks parādītas detalizētajā pieteikuma skatā (lai nodrošinātu skaidru atbildību par pieteikumu apstrādi.) Gan administratori, gan aģenti var skatīt šīs izmaiņas neatkarīgi no tā, vai tās notiek automātiski vai manuāli.
Kā izveidot atbildības LiveAgent
- Piesakieties LiveAgent.
- Noklikšķiniet uz Konfigurācija (zobratiņa ikona kreisās puses izvēlnes joslā).
- Noklikšķiniet uz Automatizācija.
- Noklikšķiniet uz Nosacījumi.
- Noklikšķiniet uz Izveidot.
- Pārbaudiet izvēles rūtiņu Statuss Aktīvs.
- Izveidojiet sava nosacījuma nosaukumu, piem. “Pieteikums tiek pārsūtīts Annai”.
- Sadaļu Piezīmes varat atstāt tukšu vai arī varat nosacījumu aprakstīt sīkāk. Šis lauks ir vienkārši jūsu ērtībai. Piezīmes piemērs varētu būt “Šis nosacījums visus sociālo mediju pieteikumus pārvirza Annai mārketinga nodaļā”.
- Izvēlieties mainīgo, piem. Pielietot, kad Pieteikums ir izveidots.
- Noklikšķiniet Pievienot nosacījuma grupu.
- Izvēlieties nosacījumus kā nepieciešams, piem. JA pieteikuma avots (un izvēlieties avotus, kovēlaties. Tie varētu būt Facebook, Twitter, Instagram vai Viber, piemēram).
- Izvēlieties darbības laukus saskaņā ar jūsu vajadzību, piem. Pārvirzīt pieteikumu mārketinga nodaļai un piešķirt Annai.
- Noklikšķiniet Saglabāt.
Kā LiveAgent iestatīt atbildības paziņojumus
- Piesakieties LiveAgent.
- Noklikšķiniet uz jūsu profila attēla.
- Noklikšķiniet uz Labot profilu.
- Noklikšķiniet uz Paziņojumi.
- Atzīmējiet atbilstošās rūtiņas pie E-pasta un Slack paziņojumiem.
Atbildības priekšrocības
Labāka pārredzamība, mazāk apjukuma un mazāk aizmirsto/neatbildēto pieteikumu
Skaidra atbildība par pieteikumiem novērš apjukumu, minējumus un pieņēmumus. Kad katrs aģents zina, kuri pieteikumi ir viņa atbildība, atliek maz vietas kļūdām. Ar atbildības rīku tiek nodrošināts, ka netiks aizmirsti vai neatbildēti pieteikumi, par kuriem it kā “visi atbildīgi”.
Uzlabotas aģenta darbplūsmas, kas ietaupa laiku un naudu
Kad katrs aģents precīzi zina, uz kuriem pieteikumiem viņam jāatbild, viņš patiešām var koncentrēties uz savu darbu, un tas uzlabo efektivitāti un darba plūsmas. Tā vietā, lai domātu, kuram pieteikumam tagad jāatbild vai kurš jāizvirza par prioritāti, viņi var koncentrēties uz pieteikumiem, par kuriem atbildīgi, un neraizēties par pārējo.
Ātrāki atbildes laiki un lielāka klientu apmierinātība
Tā kā katrs aģents skaidri zina, uz kuru pieteikumu jāatbild, viņi netērē laiku darba meklējumos. Tādējādi pieteikumu reakcijas laiki uzlabojas un tieši ietekmē klientu apmierinātību. Savukārt apmierinātāki klienti ietekmē pārdošanu un pozitīvu mutvārdu atsauksmi.
Piederības izjūta
Kad katrs aģents precīzi zina, kas viņam jādara, viņi iegūst atbildības un piederības sajūtu par katru pieteikumu. Tas ļauj viņiem iedziļināties un būt “emocionāli iesaistītam” katra pieteikuma risināšanā. Tas vēl vairāk veicina un mudina sniegt vislabākos pakalpojumus dabīgā veidā.
Zināšanu bāzes resursi
- Aģentu un lietotāju konfigurēšana
- E-pasta paziņojumu iestatīšana
- Nodaļu iestatīšana
- Uznirstošie paziņojumi iOS/Android lietotnēs
- Slack integrācija
- Custom Slack paziņojumi, izmantojot nosacījumus
Vai esat gatavi piešķirt atbildību?
Izmantojiet mūsu atbildības funkcijas priekšrocības un ļaujiet sistēmai automātiski piešķirt pieteikumus aģentiem, kas ir visatbilstošākie, lai uz katru no tiem atbildētu. Izmēģiniet to jau šodien. Uzsāciet bezmaksas 30 dienu izmēģinājumu, kredītkarte nav nepieciešama.
Elevate your support game and build strong customer relationships
Discover the power of responsibility in customer service with LiveAgent! Embrace accountability, resolve queries promptly, and exceed customer expectations.
ActiveCampaign Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija
LiveAgent ir klientu attiecību pārvaldības un mārketinga automatizācijas platforma, kas piedāvā dažādus klientu atbalsta kanālus un risinājumus. Platforma ietver e-pasta mārketingu, kontaktu pārvaldību, segmentāciju, automatizāciju un pārdošanas CRM. Arī piedāvā 24/7 atbalstu un plašu zināšanu bāzi. Visu šo informāciju var atrast uz LiveAgent mājaslapas.
LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.
Constant Contact Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija
Constant Contact ir lietotājam draudzīga mārketinga platforma, kas nodrošina mazajiem uzņēmumiem rīkus, lai attīstītu savus uzņēmumus. Piedāvā daudzus atbalsta kanālus, 24/7 atbalstu un detalizētas pamācības. Uzņēmuma kontaktinformācija: tālrunis + 1 781-472-8100, e-pasts socialmedia@constantcontact.com, sociālie tīkli un atbalsta portāls.