Atbildība

Kas ir atbildība?

Liveagent atbildības rīks ir palīdzības dienesta uzdevumu pārvaldnieks, kas seko līdz, kura nodaļa un kurš aģents ir atbildīgs par katra atbalsta pieteikuma atrisināšanu. Ja pieteikums tiek pārcelts no viena aģenta uz citu, automātiski tiek nodota arī atbildība par pieteikumu.

Pieteikumi-saistiti-ar-agentu-LiveAgent

Kā darbojas atbildības rīks?

Ja esat vienīgais darbinieks un esat konta vienīgais administrators un arī aģents, visi pieteikumi jums tiks piešķirti automātiski.

Ja kontā ir vairāki atbalsta aģenti, pēc noklusējuma visi pieteikumi būs nepiešķirti. Ja vēlaties automātiski piešķirt ienākošos pieteikumus noteiktam aģentam, var izveidot automātisku nosacījumu. Ja pieteikumus vēlaties piešķirt manuāli, varat noklikšķināt uz pārsūtīšanas pogas.

Pārsūtīt-pieteikumu-LiveAgent

Pieteikuma atbildības maiņa

Pieteikuma piederību/atbildību var mainīt:

Atcerieties, ja pieteikums tiek pārsūtīts uz citu nodaļu, tas netiks automātiski piešķirts kādam darbiniekam šajā nodaļā. Pieteikums tiks tikai nodots šai nodaļai, un vienam no aģentiem minētajā nodaļā jāuzņemas atbildība, atbildot uz to, vai piešķirot citam aģentam.

Čata sadalījums

Vai es saņemšu paziņojumu, kad man tiks piešķirta atbildība par pieteikumu?

E-pasta paziņojumi

Ja vēlaties informēt savus aģentus par jaunajiem pienākumiem attiecībā uz pieteikumiem, varat iestatīt automātiskos e-pasta paziņojumus. Viņi saņems e-pasta paziņojumu ikreiz, kad:

  • Tiem piešķirts pieteikums
  • Kad klients atbild uz pieteikumu, kas tiem piešķirts
  • Kad jauns pieteikums izveidots to nodaļā
E-pasta paziņojumi - App - Uploads - 2021 - 04 - Responsibility Email Notification.png

Paziņojumi aplikācijā

Jūs varat saņemt paziņojumus aplikācijā ikreiz, kad jums tiek piešķirts jauns pieteikums, ja esat atbilstoši iestatījis pogu Prioritāte. Vienkārši:

  1. Piesakieties LiveAgent.
  2. Noklikšķiniet uz Konfigurācija.
  3. Noklikšķiniet uz Sistēma.
  4. Noklikšķiniet uz Vispārīgi.
  5. Ritiniet uz leju līdz“Man piešķirtie”/strong>.
  6. Atzīmējiet izvēles rūtiņu.
  1. Noklikšķiniet uz Saglabāt.
  2. Atkārtoti ielādējiet programmu.
Paziņojumi aplikācijā - App - Uploads - 2019 - 10 - One Ticket Assigned To Agent To Solve With No Tickets Assigned.jpg
Aģentam nav piešķirta neviens Pieteikums
Paziņojumi aplikācijā - App - Uploads - 2019 - 10 - One Ticket Assigned To Agent To Solve With No Tickets Assigned And With Ticket Assigned 1.jpg
Aģentam piešķirti Trīs Pieteikumi

Mobilie (iOS/Android) paziņojumi

Vai nodrošināt klientu apkalpošanu neesot uz vietas? Mobilos paziņojumus joprojām saņemsit ikreiz, kad:

  • Jūsu nodaļā izveidots jauns pieteikums
  • Jūsu nodaļā pieteikums ir atkārtoti atvērts
  • Pieteikums piešķirts jums
  • Jums piešķirtais pieteikums ir atvērts no jauna
  • Jums zvana jauns čats
  • Jūs saņemat jaunu ziņu tiešsaistes čata sarunā
  • Jūs nepacēlāt čatu

Slack paziņojumi

Ja jau esat integrējis Slack un LiveAgent, varat arī saņemt Slack paziņojumus par jaunajiem pienākumiem attiecībā uz pieteikumu. Jūsu aģenti var saņemt jaunus Slack paziņojumus ikreiz, kad:

  • Tiem piešķirts pieteikums
  • Kad klients atbild uz pieteikumu, kas tiem piešķirts
  • Kad jauns pieteikums izveidots to nodaļā
Slack paziņojumi - App - Uploads - 2020 - 12 - Urgent Notification Slack.png

Kāpēc atbildības rīks ir svarīgs klientu atbalsta grupām?

Atbildības rīka ieviešana ir svarīga, jo tas palīdz noteikt, kurš aģents/departaments ir atbildīgs par katra pieteikuma atrisināšanu. Turklāt:

  • Nodrošina pārskatāmību
  • Novērš apjukumu
  • Samazina neatbildēto pieteikumu skaitu
  • Uzlabo efektivitāti un aģenta darbplūsmu
  • Ietaupa laiku un naudu
  • Uzlabo reakcijas laikus
  • Palielina klientu apmierinātību
  • Piešķir katram aģentam piederības sajūtu

Izmantojot atbildības rīku nekad vairs nedzirdēsiet klasisko attaisnojumu “Es nezināju, ka tā ir mana atbildība”.

Assign tickets automatically

Take advantage of our “responsibilities” feature and let the system automatically assign tickets to the agents that are best equipped to answer them. Try it today.

Kā atbildība izskatās praksē?

Ja mainās pieteikuma piederība, izmaiņas tiks parādītas detalizētajā pieteikuma skatā (lai nodrošinātu skaidru atbildību par pieteikumu apstrādi.) Gan administratori, gan aģenti var skatīt šīs izmaiņas neatkarīgi no tā, vai tās notiek automātiski vai manuāli.

Kā atbildība izskatās praksē? - App - Uploads - 2021 - 04 - Responsibility .png

Kā izveidot atbildības LiveAgent

  1. Piesakieties LiveAgent.
  2. Noklikšķiniet uz Konfigurācija .
  3. Noklikšķiniet uz Automatizācija.
  4. Noklikšķiniet uz Nosacījumi.
  5. Noklikšķiniet uz Izveidot.
  6. Atzīmējiet izvēles rūtiņu Aktīvs Statuss .
  7. Izveidojiet nosaukumu nosacījumam, piemēram, “Pieteikumu pārsūtīšana Annai”.
  8. Sadaļu Piezīmes var atstāt tukšu vai arī nosacījumu var aprakstīt sīkāk. Šis lauks ir tikai jūsu ērtībai. Piezīmes piemērs varētu būt “Šis nosacījums pārvirzīs visus sociālo mediju pieteikumus Annai tirdzniecības nodaļā”.
  9. Atlasiet izvēlni, piemēram, “Pielietot, kad tiek izveidots Pieteikums.
  10. Noklikšķiniet uz Pievienot nosacījumu grupu.
  11. Izvēlieties vajadzīgos nosacījumus, piemēram, JA pieteikuma avots ir (un izvēlieties vajadzīgos avotus. Tie varētu būt, piemēram, Facebook, Twitter, Instagram, Viber)
  12. Atlasiet darbību atbilstoši savām vēlmēm, piemēram, Pārvietot pieteikumu uz mārketinga nodaļu un piešķirt Annai.
  13. Noklikšķiniet uz Saglabāt.

Kā LiveAgent iestatīt atbildības paziņojumus

  1. Piesakieties LiveAgent.
  2. Noklikšķiniet uz sava profila attēla.
  3. Noklikšķiniet uz Labot profilu.
  4. Noklikšķiniet uz Paziņojumi.
  5. Atzīmējiet atbilstošos lodziņus zem e-pasta paziņojumi un Slack paziņojumi.
Kā LiveAgent iestatīt atbildības paziņojumus - App - Uploads - 2021 - 04 - Notifications Responsibility.png

Atbildības priekšrocības

Labāka pārredzamība, mazāk apjukuma un mazāk aizmirsto/neatbildēto pieteikumu

Skaidra atbildība par pieteikumiem novērš apjukumu, minējumus un pieņēmumus. Kad katrs aģents zina, kuri pieteikumi ir viņa atbildība, atliek maz vietas kļūdām. Ar atbildības rīku tiek nodrošināts, ka netiks aizmirsti vai neatbildēti pieteikumi, par kuriem it kā “visi atbildīgi”.

Uzlabotas aģenta darbplūsmas, kas ietaupa laiku un naudu

Kad katrs aģents precīzi zina, uz kuriem pieteikumiem viņam jāatbild, viņš patiešām var koncentrēties uz savu darbu, un tas uzlabo efektivitāti un darba plūsmas. Tā vietā, lai domātu, kuram pieteikumam tagad jāatbild vai kurš jāizvirza par prioritāti, viņi var koncentrēties uz pieteikumiem, par kuriem atbildīgi, un neraizēties par pārējo.

  • Partly

    Romans Bošs [Roman Bosch]

    Partly

    Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.

  • HostingAdvice.com

    Kristīna Preuslere [Christine Preusler]

    HostingAdvice

    LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.

  • covomo

    Karls Dīterihs

    Covomo

    LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.

  • HEWO

    Hendriks Henze

    HEWO interneta mārketings

    Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.

  • WebMaster Deals

    Razvans Sava

    Webmaster Deals

    Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.

  • The Workplace Depot

    Mets Džanavejs

    The Workplace Depot

    Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.

  • CSI Products

    Viviāna Kārtere

    CSI Products

    Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.

  • Lucky Bike

    Kristians Lange

    Lucky-Bike

    Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.

  • Projure

    Jens Malmkvists

    Projure

    Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.

  • Websignal

    Katana Aleksandrū

    Websignal

    Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.

  • All British Casino

    Jans Vienks

    All British Casino

    Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.

  • Norske Automaten

    Alens Bjerkans

    Norske Automaten

    LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!

  • Study Portals

    Sisija Bočere

    Study Portals

    Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.

  • TypoAssassin

    Pīters Konings

    TypoAssassin

    Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.

  • Factorchic

    Aranzuzu F.

    Factorchic

    Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Riks Nuske

    MyFutureBusiness

    No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.

  • 123 Nakup

    Voiteks Kelešnijs

    123-Nakup

    Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.

  • Betconstruct

    Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]

    Betconstruct

    Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.

  • Atomer

    Martins Drugajs

    Atomer

    LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.

  • AVMarket

    Ivans Golubovičs

    AVMarket

    Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustems Gimajevs

    Antalya Consulting Language Center

    Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.

  • Korporācija Marietta

    Timotijs G. Keidžs

    korporācija Marietta

    Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.

  • eFortuna

    Mihaēla Teodoresku

    eFortuna

    Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičova

    TrustPay

    Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.

  • Nay

    Aleksandra Danišova

    Nay

    Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.

  • m:zone

    Samuels Smaels

    m:zone

    LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.

  • Volterman

    Deivids Čandlers

    Volterman

    Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.

Ātrāki atbildes laiki un lielāka klientu apmierinātība

Tādēļ, ka katrs aģents precīzi zina, uz kuru pieteikumu viņam jāatbild, viņš netērē laiku, meklējot uzdevumu. Pieteikumu atbildes laiks uzlabojas un tas tieši ietekmē klientu apmierinātību. Savukārt apmierināti klienti ietekmē pārdošanu un pozitīvas mutvārdu atsauksmes.

Piederības izjūta

Kad katrs aģents precīzi zina, kas viņam jādara, viņi iegūst atbildības un piederības sajūtu par katru pieteikumu. Tas ļauj viņiem iedziļināties un būt “emocionāli iesaistītam” katra pieteikuma risināšanā. Tas vēl vairāk veicina un mudina sniegt vislabākos pakalpojumus dabīgā veidā.

Laimīgi klienti ir labākie klienti

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Žetoni

Zināšanu bāzes resursi

Vai esat gatavi piešķirt atbildību?

Izmantojiet mūsu atbildības rīka priekšrocības un ļaujiet sistēmai automātiski piešķirt pieteikumus aģentiem, kas ir visvairāk atbilstoši, lai uz katru no tiem atbildētu. Pamēģiniet to jau šodien. Uzsāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju, kredītkarte nav nepieciešama.

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas ir atbildības rīks?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Liveagent atbildības rīks ir palīdzības dienesta uzdevumu pārvaldnieks, kas seko līdz, kura nodaļa un kurš aģents ir atbildīgs par katra atbalsta pieteikuma risināšanu. Ja pieteikums tiek pārcelts no viena aģenta uz citu, automātiski tiek nodota arī atbildība par šo pieteikumu.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā darbojas atbildības rīks?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ja esat vienīgais darbinieks un arī konta vienīgais administrators un aģents, visi pieteikumi jums tiks piešķirti automātiski. Ja kontā ir vairāki atbalsta aģenti, pēc noklusējuma neviens pieteikums netiks nevienam piešķirts. Ja vēlaties automātiski piešķirt ienākošos pieteikumus noteiktam aģentam, var izveidot automātisku nosacījumu. Ja pieteikumus vēlaties piešķirt manuāli, varat noklikšķināt uz pārsūtīšanas pogas. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Vai es saņemšu paziņojumu, tiklīdz man tiks piešķirta atbildība par pieteikumu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jā, varat iestatīt e-pasta, aplikācijas vai Slack paziņojumus. Ja izmantojat LiveAgent mobilo aplikāciju, lai sniegtu atbalstu, jūs saņemsit paziņojumus arī mobilajā aplikācijā.” } }] }

Receive immediate agent feedback

Learn from customer ratings in real-time and improve your customer satisfaction. Try it today. No credit card required.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju