Bezmaksas Izmēģinājums

Atbildība

Kas ir atbildība?

Liveagent atbildības rīks ir palīdzības dienesta uzdevumu pārvaldnieks, kas seko līdz, kura nodaļa un kurš aģents ir atbildīgs par katra atbalsta pieteikuma atrisināšanu. Ja pieteikums tiek pārcelts no viena aģenta uz citu, automātiski tiek nodota arī atbildība par pieteikumu.

Pieteikumi-saistiti-ar-agentu-LiveAgent

Kā darbojas atbildības rīks?

Ja esat vienīgais darbinieks un esat konta vienīgais administrators un arī aģents, visi pieteikumi jums tiks piešķirti automātiski.

Ja kontā ir vairāki atbalsta aģenti, pēc noklusējuma visi pieteikumi ir nepiešķirti. Ja vēlaties automātiski piešķirt ienākošos pieteikumus noteiktam aģentam, varat izveidot automātisku komandu. Ja pieteikumus vēlaties piešķirt manuāli, varat noklikšķināt uz pārsūtīšanas pogas.

Pārvirzīt-pieteikumu-LiveAgent

Pieteikuma atbildības maiņa

Pieteikuma piederību/atbildību var mainīt:

Atcerieties, ja pieteikums tiek pārsūtīts uz citu nodaļu, tas netiks automātiski piešķirts kādam darbiniekam šajā nodaļā. Pieteikums tiks tikai nodots šai nodaļai, un vienam no aģentiem minētajā nodaļā jāuzņemas atbildība, atbildot uz to, vai piešķirot citam aģentam.

Čata sadalījums

Vai es saņemšu paziņojumu, kad man tiks piešķirta atbildība par pieteikumu?

E-pasta paziņojumi

Ja vēlaties informēt savus aģentus par jaunajiem pienākumiem attiecībā uz pieteikumiem, varat iestatīt automātiskos e-pasta paziņojumus. Viņi saņems e-pasta paziņojumu ikreiz, kad:

  • Tiem piešķirts pieteikums
  • Kad vien klients atbild uz pieteikumu, kas tiem piešķirts
  • Kad vien jauns pieteikums izveidots to nodaļā
Atbildība

Iekšējie paziņojumi

Varat saņemt iekšējos paziņojumus ikreiz, kad jums tiek piešķirts jauns pieteikums, ja esat atbilstoši iestatījis pogu Atrisināmie. Vienkārši:

  1. Piesakieties LiveAgent lietotnē.
  2. Noklikšķiniet uz Configuration (Konfigurācija).
  3. Noklikšķiniet uz System (Sistēma).
  4. Noklikšķiniet uz Vispārīgi.
  5. Ritiniet uz leju līdz“Man piešķirtie”/strong>.
  6. Atzīmējiet izvēles rūtiņu.
  1. Noklikšķiniet uz Saglabāt.
  2. Atkārtoti ielādējiet programmu.
Atbildība
Aģentam nav piešķirta neviens Pieteikums
Atbildība
Aģentam piešķirti Trīs Pieteikumi

Mobilie (iOS/Android) paziņojumi

Vai nodrošināt klientu apkalpošanu neesot uz vietas? Mobilos paziņojumus joprojām saņemsit ikreiz, kad:

  • Jūsu nodaļā izveidots jauns pieteikums
  • Jūsu nodaļā pieteikums ir atkārtoti atvērts
  • Pieteikums piešķirts jums
  • Jums piešķirtais pieteikums ir atvērts no jauna
  • Jums ir zvans no čata
  • Jūs saņemat jaunu ziņu no čata sarunas
  • Jūs izlaižat čatu

Slack paziņojumi

Ja jau esat integrējis Slack ar LiveAgent, varat arī saņemt Slack paziņojumus par jaunajiem pienākumiem attiecībā uz pieteikumu. Jūsu aģenti var saņemt jaunus Slack paziņojumus ikreiz, kad:

  • Tiem piešķirts pieteikums
  • Kad vien klients atbild uz pieteikumu, kas tiem piešķirts
  • Kad vien jauns pieteikums izveidots to nodaļā
Atbildība

Kāpēc atbildības rīks ir svarīgs klientu atbalsta grupām?

Atbildības rīka ieviešana ir svarīga, jo tas palīdz noteikt, kurš aģents/departaments ir atbildīgs par katra pieteikuma atrisināšanu. Turklāt:

  • Nodrošina pārskatāmību
  • Novērš apjukumu
  • Samazina neatbildēto pieteikumu skaitu
  • Uzlabo efektivitāti un aģenta darbplūsmu
  • Ietaupa laiku un naudu
  • Uzlabo reakcijas laikus
  • Palielina klientu apmierinātību
  • Piešķir katram aģentam piederības sajūtu

Izmantojot atbildības rīku nekad vairs nedzirdēsiet klasisko attaisnojumu “Es nezināju, ka tā ir mana atbildība”.

Assign tickets automatically

Take advantage of our “responsibilities” feature and let the system automatically assign tickets to the agents that are best equipped to answer them. Try it today.

Start free 14-day trial

Kāda atbildība izskatās praksē?

Ja mainās pieteikuma piederība, izmaiņas tiks parādītas detalizētajā pieteikuma skatā (lai nodrošinātu skaidru atbildību par pieteikumu izskatīšanu.) Administratori un aģenti var skatīt šīs izmaiņas neatkarīgi no tā, vai tās notiek automātiski vai manuāli.

Atbildība

Kā izveidot atbildības LiveAgent

  1. Piesakieties LiveAgent.
  2. Noklikšķiniet uz Configuration (Konfigurācija).
  3. Noklikšķiniet uz Automation (Automatizācija).
  4. Noklikšķiniet uz Komandas.
  5. Noklikšķiniet uz Izveidot.
  6. Atzīmējiet izvēles rūtiņu Aktīvs Statuss .
  7. Izveidojiet nosaukumu komandai, piemēram, “Pieteikumu pārsūtīšana Sonai”.
  8. Sadaļu Piezīmes var atstāt tukšu vai arī komandu var aprakstīt sīkāk. Šis lauks ir tikai jūsu ērtībai. Piezīmes piemērs varētu būt “Šī komanda pārvirzīs visus sociālo mediju pieteikumus Sonai tirdzniecības nodaļā”.
  9. Atlasiet izvēlni, piemēram, “Pielietot, kad tiek izveidots Pieteikums.
  10. Noklikšķiniet uz Pievienot nosacījumu grupu.
  11. Izvēlieties vajadzīgos nosacījumus, piemēram, JA pieteikuma avots ir (un izvēlieties vajadzīgos avotus). Tie varētu būt, piemēram, Facebook, Twitter, Instagram, Viber)
  12. Atlasiet darbību atbilstoši savām vēlmēm, piemēram, Pārvietot pieteikumu uz mārketinga nodaļu un piešķirt Sonai.
  13. Noklikšķiniet uz Saglabāt.

Kā LiveAgent iestatīt atbildības paziņojumus

  1. Piesakieties LiveAgent.
  2. Noklikšķiniet uz sava profila attēla.
  3. Noklikšķiniet uz Edit profile (Rediģēt profilu).
  4. Noklikšķiniet uz Paziņojumi.
  5. Atzīmējiet atbilstošos lodziņus zem e-pasta paziņojumi un Slack paziņojumi.
Atbildība

Atbildības priekšrocības

Labāka pārredzamība, mazāk apjukuma un mazāk aizmirsto/neatbildēto pieteikumu

Skaidra atbildība par pieteikumiem novērš apjukumu, minējumus un pieņēmumus. Kad katrs aģents zina, kuri pieteikumi ir viņa atbildība, atliek maz vietas kļūdām. Ar atbildības rīku tiek nodrošināts, ka netiks aizmirsti vai neatbildēti pieteikumi, par kuriem it kā “visi atbildīgi”.

Uzlabotas aģenta darbplūsmas, kas ietaupa laiku un naudu

Kad katrs aģents precīzi zina, uz kuriem pieteikumiem viņam jāatbild, viņš patiešām var koncentrēties uz savu darbu, un tas uzlabo efektivitāti un darba plūsmas. Tā vietā, lai izdomātu, kuram pieteikumam tagad jāatbild vai jāizvirza par prioritāti, viņi var koncentrēties uz pieteikumiem, par kuriem atbildīgi, un neraizēties par pārējo.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    It’s a pleasure to have a great portal that improves our customer service.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent empowers our agents to provide better, faster, and more accurate support.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent helped us to achieve 2 important goals: increase customer satisfaction and sales.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We have been using LiveAgent since August and we are really satisfied with it.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Since we are using LiveAgent our response time increased by 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Our paid customer conversion rate went up 325% the first month we've set up and actively started using LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    I have to say, I have never experienced such a professional customer approach.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We find LiveAgent to be the best live chat solution by far.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    We use LiveAgent on all of our ecommerce websites. The tool is easy to use and improves our productivity.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    With LiveAgent we’re able to give our customers support wherever they are.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    I can recommend LiveAgent to anyone interested in making their customer service better and more effective.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    I'm sure we would spend 90% of our day sorting through emails if we didn't have LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    With LiveAgent we are able to keep our players happy by offering more efficient support resulting in higher return rates.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is reliable, reasonably priced, and simply a great choice for any fast-paced online business!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We like it because it is easy to use and offers great functionality, such as useful reporting features.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We love LiveAgent - it makes supporting our customers easy.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    We like to offer our customers the best support experience. That’s why we chose LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    From setup to ongoing support and everything else in between, the team at LiveAgent continues to impress.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent saves us hundreds of precious minutes every day by making customer service clear and in order.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Unlimited agents, email, social media, and phone integration. All that for less than we were paying with our previous provider.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    We’ve been using LiveAgent since 2013. We can't imagine working without it.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    It's a cost-effective solution that can help you with a large amount of support requests via different channels.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Answering emails from Outlook was so hard to manage. With LiveAgent we're sure every email is answered in time.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent is so awesome. With very little time and effort I had it up and running smoothly in a few...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    I highly recommend the LiveAgent product, not only as a Kayako alternative but a much better solution with added value.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    The support team always responded promptly with quick to implement solutions.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    It helps us categorize the nature of the tickets and statistically track what our clients need most.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    We see LiveAgent as a great tool for communicating with customers.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent sped up our communication with our customers and gave us an option to chat with them as well.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simply put - LiveAgent beats everything out there at this, or even higher, price-points.

Ātrāki atbildes laiki un lielāka klientu apmierinātība

Tādēļ, ja katrs aģents precīzi zina, uz kuru pieteikumu viņiem jāatbild, viņi netērē laiku, meklējot darāmo. Pieteikumu apstrādes laiks uzlabojas un tas tieši ietekmē klientu apmierinātību. Savukārt laimīgāki klienti ietekmē pārdošanu un pozitīvas mutvārdu atsauksmes.

Piederības izjūta

Kad katrs aģents precīzi zina, kas viņam jādara, viņi iegūst atbildības un piederības sajūtu par katru pieteikumu. Tas ļauj viņiem iedziļināties un būt “emocionāli iesaistītam” katra pieteikuma risināšanā. Tas vēl vairāk veicina un mudina sniegt vislabākos pakalpojumus dabīgā veidā.

Happy customers are the best customers

We offer concierge migration services from most of the popular help desk solutions.

Badges

Zināšanu bāzes resursi

LiveAgent Product Tour

Vai esat gatavi piešķirt atbildību?

Izmantojiet mūsu atbildības rīka priekšrocības un ļaujiet sistēmai automātiski piešķirt pieteikumus aģentiem, kas ir visvairāk atbilstoši, lai uz katru no tiem atbildētu. Pamēģiniet to jau šodien. Sāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju, kredītkarte nav nepieciešama.

Try LiveAgent Today​

We offer concierge migration services from most of the popular help desk solutions.

3,000+ reviews Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas ir atbildības rīks?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Liveagent atbildības rīks ir palīdzības dienesta uzdevumu pārvaldnieks, kas seko līdz, kura nodaļa un kurš aģents ir atbildīgs par katra atbalsta pieteikuma risināšanu. Ja pieteikums tiek pārcelts no viena aģenta uz citu, automātiski tiek nodota arī atbildība par šo pieteikumu.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā darbojas atbildības rīks?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ja esat vienīgais darbinieks un arī konta vienīgais administrators un aģents, visi pieteikumi jums tiks piešķirti automātiski. Ja kontā ir vairāki atbalsta aģenti, pēc noklusējuma neviens pieteikums netiks nevienam piešķirts. Ja vēlaties automātiski piešķirt ienākošos pieteikumus noteiktam aģentam, var izveidot automātisku komandu. Ja pieteikumus vēlaties piešķirt manuāli, varat noklikšķināt uz pārsūtīšanas pogas. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Vai es saņemšu paziņojumu, tiklīdz man tiks piešķirta atbildība par pieteikumu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jā, varat iestatīt e-pasta, iekšējos vai Slack paziņojumus. Ja izmantojat LiveAgent mobilo lietotni, lai sniegtu atbalstu, jūs saņemsit paziņojumus arī mobilajā lietotnē.” } }] }

Receive immediate agent feedback

Learn from customer ratings in real-time and improve your customer satisfaction. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo