Kas ir atbildība?
Liveagent atbildības rīks ir palīdzības dienesta uzdevumu pārvaldnieks, kas seko līdz, kura nodaļa un kurš aģents ir atbildīgs par katra atbalsta pieteikuma atrisināšanu. Ja pieteikums tiek pārcelts no viena aģenta uz citu, automātiski tiek nodota arī atbildība par pieteikumu.
Kā darbojas atbildības rīks?
Ja esat vienīgais darbinieks un esat konta vienīgais administrators un arī aģents, visi pieteikumi jums tiks piešķirti automātiski.
Ja kontā ir vairāki atbalsta aģenti, pēc noklusējuma visi pieteikumi būs nepiešķirti. Ja vēlaties automātiski piešķirt ienākošos pieteikumus noteiktam aģentam, var izveidot automātisku nosacījumu. Ja pieteikumus vēlaties piešķirt manuāli, varat noklikšķināt uz pārsūtīšanas pogas.
Pieteikuma atbildības maiņa
Pieteikuma piederību/atbildību var mainīt:
Atcerieties, ja pieteikums tiek pārsūtīts uz citu nodaļu, tas netiks automātiski piešķirts kādam darbiniekam šajā nodaļā. Pieteikums tiks tikai nodots šai nodaļai, un vienam no aģentiem minētajā nodaļā jāuzņemas atbildība, atbildot uz to, vai piešķirot citam aģentam.
Vai es saņemšu paziņojumu, kad man tiks piešķirta atbildība par pieteikumu?
E-pasta paziņojumi
Ja vēlaties informēt savus aģentus par jaunajiem pienākumiem attiecībā uz pieteikumiem, varat iestatīt automātiskos e-pasta paziņojumus. Viņi saņems e-pasta paziņojumu ikreiz, kad:
- Tiem piešķirts pieteikums
- Kad klients atbild uz pieteikumu, kas tiem piešķirts
- Kad jauns pieteikums izveidots to nodaļā
Paziņojumi aplikācijā
Jūs varat saņemt paziņojumus aplikācijā ikreiz, kad jums tiek piešķirts jauns pieteikums, ja esat atbilstoši iestatījis pogu Prioritāte. Vienkārši:
- Piesakieties LiveAgent.
- Noklikšķiniet uz Konfigurācija.
- Noklikšķiniet uz Sistēma.
- Noklikšķiniet uz Vispārīgi.
- Ritiniet uz leju līdz“Man piešķirtie”/strong>.
- Atzīmējiet izvēles rūtiņu.
- Noklikšķiniet uz Saglabāt.
- Atkārtoti ielādējiet programmu.
Mobilie (iOS/Android) paziņojumi
Vai nodrošināt klientu apkalpošanu neesot uz vietas? Mobilos paziņojumus joprojām saņemsit ikreiz, kad:
- Jūsu nodaļā izveidots jauns pieteikums
- Jūsu nodaļā pieteikums ir atkārtoti atvērts
- Pieteikums piešķirts jums
- Jums piešķirtais pieteikums ir atvērts no jauna
- Jums zvana jauns čats
- Jūs saņemat jaunu ziņu tiešsaistes čata sarunā
- Jūs nepacēlāt čatu
Slack paziņojumi
Ja jau esat integrējis Slack un LiveAgent, varat arī saņemt Slack paziņojumus par jaunajiem pienākumiem attiecībā uz pieteikumu. Jūsu aģenti var saņemt jaunus Slack paziņojumus ikreiz, kad:
- Tiem piešķirts pieteikums
- Kad klients atbild uz pieteikumu, kas tiem piešķirts
- Kad jauns pieteikums izveidots to nodaļā
Kāpēc atbildības rīks ir svarīgs klientu atbalsta grupām?
Atbildības rīka ieviešana ir svarīga, jo tas palīdz noteikt, kurš aģents/departaments ir atbildīgs par katra pieteikuma atrisināšanu. Turklāt:
- Nodrošina pārskatāmību
- Novērš apjukumu
- Samazina neatbildēto pieteikumu skaitu
- Uzlabo efektivitāti un aģenta darbplūsmu
- Ietaupa laiku un naudu
- Uzlabo reakcijas laikus
- Palielina klientu apmierinātību
- Piešķir katram aģentam piederības sajūtu
Izmantojot atbildības rīku nekad vairs nedzirdēsiet klasisko attaisnojumu “Es nezināju, ka tā ir mana atbildība”.
Assign tickets automatically
Take advantage of our “responsibilities” feature and let the system automatically assign tickets to the agents that are best equipped to answer them. Try it today.
Kā atbildība izskatās praksē?
Ja mainās pieteikuma piederība, izmaiņas tiks parādītas detalizētajā pieteikuma skatā (lai nodrošinātu skaidru atbildību par pieteikumu apstrādi.) Gan administratori, gan aģenti var skatīt šīs izmaiņas neatkarīgi no tā, vai tās notiek automātiski vai manuāli.
Kā izveidot atbildības LiveAgent
- Piesakieties LiveAgent.
- Noklikšķiniet uz Konfigurācija .
- Noklikšķiniet uz Automatizācija.
- Noklikšķiniet uz Nosacījumi.
- Noklikšķiniet uz Izveidot.
- Atzīmējiet izvēles rūtiņu Aktīvs Statuss .
- Izveidojiet nosaukumu nosacījumam, piemēram, “Pieteikumu pārsūtīšana Annai”.
- Sadaļu Piezīmes var atstāt tukšu vai arī nosacījumu var aprakstīt sīkāk. Šis lauks ir tikai jūsu ērtībai. Piezīmes piemērs varētu būt “Šis nosacījums pārvirzīs visus sociālo mediju pieteikumus Annai tirdzniecības nodaļā”.
- Atlasiet izvēlni, piemēram, “Pielietot, kad tiek izveidots Pieteikums.
- Noklikšķiniet uz Pievienot nosacījumu grupu.
- Izvēlieties vajadzīgos nosacījumus, piemēram, JA pieteikuma avots ir (un izvēlieties vajadzīgos avotus. Tie varētu būt, piemēram, Facebook, Twitter, Instagram, Viber)
- Atlasiet darbību atbilstoši savām vēlmēm, piemēram, Pārvietot pieteikumu uz mārketinga nodaļu un piešķirt Annai.
- Noklikšķiniet uz Saglabāt.


Kā LiveAgent iestatīt atbildības paziņojumus
- Piesakieties LiveAgent.
- Noklikšķiniet uz sava profila attēla.
- Noklikšķiniet uz Labot profilu.
- Noklikšķiniet uz Paziņojumi.
- Atzīmējiet atbilstošos lodziņus zem e-pasta paziņojumi un Slack paziņojumi.
Atbildības priekšrocības
Labāka pārredzamība, mazāk apjukuma un mazāk aizmirsto/neatbildēto pieteikumu
Skaidra atbildība par pieteikumiem novērš apjukumu, minējumus un pieņēmumus. Kad katrs aģents zina, kuri pieteikumi ir viņa atbildība, atliek maz vietas kļūdām. Ar atbildības rīku tiek nodrošināts, ka netiks aizmirsti vai neatbildēti pieteikumi, par kuriem it kā “visi atbildīgi”.
Uzlabotas aģenta darbplūsmas, kas ietaupa laiku un naudu
Kad katrs aģents precīzi zina, uz kuriem pieteikumiem viņam jāatbild, viņš patiešām var koncentrēties uz savu darbu, un tas uzlabo efektivitāti un darba plūsmas. Tā vietā, lai domātu, kuram pieteikumam tagad jāatbild vai kurš jāizvirza par prioritāti, viņi var koncentrēties uz pieteikumiem, par kuriem atbildīgi, un neraizēties par pārējo.
Ātrāki atbildes laiki un lielāka klientu apmierinātība
Tādēļ, ka katrs aģents precīzi zina, uz kuru pieteikumu viņam jāatbild, viņš netērē laiku, meklējot uzdevumu. Pieteikumu atbildes laiks uzlabojas un tas tieši ietekmē klientu apmierinātību. Savukārt apmierināti klienti ietekmē pārdošanu un pozitīvas mutvārdu atsauksmes.
Piederības izjūta
Kad katrs aģents precīzi zina, kas viņam jādara, viņi iegūst atbildības un piederības sajūtu par katru pieteikumu. Tas ļauj viņiem iedziļināties un būt “emocionāli iesaistītam” katra pieteikuma risināšanā. Tas vēl vairāk veicina un mudina sniegt vislabākos pakalpojumus dabīgā veidā.
Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.
Apmierināti klienti ir labākie klienti
Zināšanu bāzes resursi
- Aģentu un lietotāju konfigurēšana
- E-pasta paziņojumu iestatīšana
- Nodaļu iestatīšana
- iOS/Android LiveAgent paziņojumi aplikācijā
- Slack integrācija
- Pielāgoti Slack paziņojumi ar nosacījumu palīdzību
Vai esat gatavi piešķirt atbildību?
Izmantojiet mūsu atbildības rīka priekšrocības un ļaujiet sistēmai automātiski piešķirt pieteikumus aģentiem, kas ir visvairāk atbilstoši, lai uz katru no tiem atbildētu. Pamēģiniet to jau šodien. Uzsāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju, kredītkarte nav nepieciešama.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas ir atbildības rīks?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Liveagent atbildības rīks ir palīdzības dienesta uzdevumu pārvaldnieks, kas seko līdz, kura nodaļa un kurš aģents ir atbildīgs par katra atbalsta pieteikuma risināšanu. Ja pieteikums tiek pārcelts no viena aģenta uz citu, automātiski tiek nodota arī atbildība par šo pieteikumu.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā darbojas atbildības rīks?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ja esat vienīgais darbinieks un arī konta vienīgais administrators un aģents, visi pieteikumi jums tiks piešķirti automātiski. Ja kontā ir vairāki atbalsta aģenti, pēc noklusējuma neviens pieteikums netiks nevienam piešķirts. Ja vēlaties automātiski piešķirt ienākošos pieteikumus noteiktam aģentam, var izveidot automātisku nosacījumu. Ja pieteikumus vēlaties piešķirt manuāli, varat noklikšķināt uz pārsūtīšanas pogas. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Vai es saņemšu paziņojumu, tiklīdz man tiks piešķirta atbildība par pieteikumu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jā, varat iestatīt e-pasta, aplikācijas vai Slack paziņojumus. Ja izmantojat LiveAgent mobilo aplikāciju, lai sniegtu atbalstu, jūs saņemsit paziņojumus arī mobilajā aplikācijā.” } }] }Receive immediate agent feedback
Learn from customer ratings in real-time and improve your customer satisfaction. Try it today. No credit card required.
Meklējat bezmaksas zināšanu bāzes programmatūru?
LiveAgent ir daudzvalodu klientu apkalpošanas programmatūra, kas uzlabo klientu pieredzi un samazina neapmierinātību ar vairākām funkcijām un bezmaksas izmēģinājuma versiju.
LiveAgent ir alternatīva Hiver, osTicket, Dixa un Verloop platformām, piedāvājot daudzas funkcijas un pielāgojamību klientu apkalpošanai. Tas ir rentabls risinājums ar plašu programmatūras klāstu un iespēju ieviest ātru un drošu atbildes sniegšanu. LiveAgent ir ideāla alternatīva arī Customerly, Lucep un Olark platformām, kuras ne vienmēr spēj sniegt empātisku atbalstu klientiem.
Meklējat alternatīvu Customerly?
LiveAgent palielina klientu apmierinātību un uzlabo konversijas likmes, samazinot aģentu darba laiku un piedāvājot vairāk funkciju. Nav jāmaksā vairāk par pasūtīto funkcionalitāti.