Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Atbildība

Kas ir atbildība?

Liveagent atbildības rīks ir palīdzības dienesta uzdevumu pārvaldnieks, kas seko līdz, kura nodaļa un kurš aģents ir atbildīgs par katra atbalsta pieteikuma atrisināšanu. Ja pieteikums tiek pārcelts no viena aģenta uz citu, automātiski tiek nodota arī atbildība par pieteikumu.

Pieteikumi-saistiti-ar-agentu-LiveAgent

Kā darbojas atbildības rīks?

Ja esat vienīgais darbinieks un esat konta vienīgais administrators un arī aģents, visi pieteikumi jums tiks piešķirti automātiski.

Ja kontā ir vairāki atbalsta aģenti, pēc noklusējuma visi pieteikumi ir nepiešķirti. Ja vēlaties automātiski piešķirt ienākošos pieteikumus noteiktam aģentam, varat izveidot automātisku komandu. Ja pieteikumus vēlaties piešķirt manuāli, varat noklikšķināt uz pārsūtīšanas pogas.

Pārvirzīt-pieteikumu-LiveAgent

Pieteikuma atbildības maiņa

Pieteikuma piederību/atbildību var mainīt:

Atcerieties, ja pieteikums tiek pārsūtīts uz citu nodaļu, tas netiks automātiski piešķirts kādam darbiniekam šajā nodaļā. Pieteikums tiks tikai nodots šai nodaļai, un vienam no aģentiem minētajā nodaļā jāuzņemas atbildība, atbildot uz to, vai piešķirot citam aģentam.

Čata sadalījums

Vai es saņemšu paziņojumu, kad man tiks piešķirta atbildība par pieteikumu?

E-pasta paziņojumi

Ja vēlaties informēt savus aģentus par jaunajiem pienākumiem attiecībā uz pieteikumiem, varat iestatīt automātiskos e-pasta paziņojumus. Viņi saņems e-pasta paziņojumu ikreiz, kad:

  • Tiem piešķirts pieteikums
  • Kad vien klients atbild uz pieteikumu, kas tiem piešķirts
  • Kad vien jauns pieteikums izveidots to nodaļā
Atbildība

Iekšējie paziņojumi

Varat saņemt iekšējos paziņojumus ikreiz, kad jums tiek piešķirts jauns pieteikums, ja esat atbilstoši iestatījis pogu Atrisināmie. Vienkārši:

  1. Piesakieties LiveAgent lietotnē.
  2. Noklikšķiniet uz Configuration (Konfigurācija).
  3. Noklikšķiniet uz System (Sistēma).
  4. Noklikšķiniet uz Vispārīgi.
  5. Ritiniet uz leju līdz“Man piešķirtie”/strong>.
  6. Atzīmējiet izvēles rūtiņu.
  1. Noklikšķiniet uz Saglabāt.
  2. Atkārtoti ielādējiet programmu.
Atbildība
Aģentam nav piešķirta neviens Pieteikums
Atbildība
Aģentam piešķirti Trīs Pieteikumi

Mobilie (iOS/Android) paziņojumi

Vai nodrošināt klientu apkalpošanu neesot uz vietas? Mobilos paziņojumus joprojām saņemsit ikreiz, kad:

  • Jūsu nodaļā izveidots jauns pieteikums
  • Jūsu nodaļā pieteikums ir atkārtoti atvērts
  • Pieteikums piešķirts jums
  • Jums piešķirtais pieteikums ir atvērts no jauna
  • Jums ir zvans no čata
  • Jūs saņemat jaunu ziņu no čata sarunas
  • Jūs izlaižat čatu

Slack paziņojumi

Ja jau esat integrējis Slack ar LiveAgent, varat arī saņemt Slack paziņojumus par jaunajiem pienākumiem attiecībā uz pieteikumu. Jūsu aģenti var saņemt jaunus Slack paziņojumus ikreiz, kad:

  • Tiem piešķirts pieteikums
  • Kad vien klients atbild uz pieteikumu, kas tiem piešķirts
  • Kad vien jauns pieteikums izveidots to nodaļā
Atbildība

Kāpēc atbildības rīks ir svarīgs klientu atbalsta grupām?

Atbildības rīka ieviešana ir svarīga, jo tas palīdz noteikt, kurš aģents/departaments ir atbildīgs par katra pieteikuma atrisināšanu. Turklāt:

  • Nodrošina pārskatāmību
  • Novērš apjukumu
  • Samazina neatbildēto pieteikumu skaitu
  • Uzlabo efektivitāti un aģenta darbplūsmu
  • Ietaupa laiku un naudu
  • Uzlabo reakcijas laikus
  • Palielina klientu apmierinātību
  • Piešķir katram aģentam piederības sajūtu

Izmantojot atbildības rīku nekad vairs nedzirdēsiet klasisko attaisnojumu “Es nezināju, ka tā ir mana atbildība”.

Assign tickets automatically

Take advantage of our “responsibilities” feature and let the system automatically assign tickets to the agents that are best equipped to answer them. Try it today.

Start free 14-day trial

Kāda atbildība izskatās praksē?

Ja mainās pieteikuma piederība, izmaiņas tiks parādītas detalizētajā pieteikuma skatā (lai nodrošinātu skaidru atbildību par pieteikumu izskatīšanu.) Administratori un aģenti var skatīt šīs izmaiņas neatkarīgi no tā, vai tās notiek automātiski vai manuāli.

Atbildība

Kā izveidot atbildības LiveAgent

  1. Piesakieties LiveAgent.
  2. Noklikšķiniet uz Configuration (Konfigurācija).
  3. Noklikšķiniet uz Automation (Automatizācija).
  4. Noklikšķiniet uz Komandas.
  5. Noklikšķiniet uz Izveidot.
  6. Atzīmējiet izvēles rūtiņu Aktīvs Statuss .
  7. Izveidojiet nosaukumu komandai, piemēram, “Pieteikumu pārsūtīšana Sonai”.
  8. Sadaļu Piezīmes var atstāt tukšu vai arī komandu var aprakstīt sīkāk. Šis lauks ir tikai jūsu ērtībai. Piezīmes piemērs varētu būt “Šī komanda pārvirzīs visus sociālo mediju pieteikumus Sonai tirdzniecības nodaļā”.
  9. Atlasiet izvēlni, piemēram, “Pielietot, kad tiek izveidots Pieteikums.
  10. Noklikšķiniet uz Pievienot nosacījumu grupu.
  11. Izvēlieties vajadzīgos nosacījumus, piemēram, JA pieteikuma avots ir (un izvēlieties vajadzīgos avotus). Tie varētu būt, piemēram, Facebook, Twitter, Instagram, Viber)
  12. Atlasiet darbību atbilstoši savām vēlmēm, piemēram, Pārvietot pieteikumu uz mārketinga nodaļu un piešķirt Sonai.
  13. Noklikšķiniet uz Saglabāt.

Kā LiveAgent iestatīt atbildības paziņojumus

  1. Piesakieties LiveAgent.
  2. Noklikšķiniet uz sava profila attēla.
  3. Noklikšķiniet uz Edit profile (Rediģēt profilu).
  4. Noklikšķiniet uz Paziņojumi.
  5. Atzīmējiet atbilstošos lodziņus zem e-pasta paziņojumi un Slack paziņojumi.
Atbildība

Atbildības priekšrocības

Labāka pārredzamība, mazāk apjukuma un mazāk aizmirsto/neatbildēto pieteikumu

Skaidra atbildība par pieteikumiem novērš apjukumu, minējumus un pieņēmumus. Kad katrs aģents zina, kuri pieteikumi ir viņa atbildība, atliek maz vietas kļūdām. Ar atbildības rīku tiek nodrošināts, ka netiks aizmirsti vai neatbildēti pieteikumi, par kuriem it kā “visi atbildīgi”.

Uzlabotas aģenta darbplūsmas, kas ietaupa laiku un naudu

Kad katrs aģents precīzi zina, uz kuriem pieteikumiem viņam jāatbild, viņš patiešām var koncentrēties uz savu darbu, un tas uzlabo efektivitāti un darba plūsmas. Tā vietā, lai izdomātu, kuram pieteikumam tagad jāatbild vai jāizvirza par prioritāti, viņi var koncentrēties uz pieteikumiem, par kuriem atbildīgi, un neraizēties par pārējo.

  • Roman Bosch

    Romans Bošs [Roman Bosch]

    Partly

    Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.

  • christine preusler

    Kristīna Preuslere [Christine Preusler]

    HostingAdvice

    LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.

  • Karl Dieterich

    Karls Dīterihs

    Covomo

    LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.

  • Hendrik Henze

    Hendriks Henze

    HEWO interneta mārketings

    Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.

  • Razvan Sava

    Razvans Sava

    Webmaster Deals

    Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.

  • Matt Janaway

    Mets Džanavejs

    The Workplace Depot

    Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.

  • Viviane Carter

    Viviāna Kārtere

    CSI Products

    Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.

  • Christian Lange

    Kristians Lange

    Lucky-Bike

    Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmkvists

    Projure

    Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.

  • user testimonials

    Katana Aleksandrū

    Websignal

    Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.

  • JanWienk

    Jans Vienks

    All British Casino

    Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.

  • Allan Bjerkan

    Alens Bjerkans

    Norske Automaten

    LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!

  • Sissy Böttcher

    Sisija Bočere

    Study Portals

    Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.

  • Peter Koning

    Pīters Konings

    TypoAssassin

    Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu..

  • user testimonials

    Aranzuzu F.

    Factorchic

    Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Riks Nuske

    MyFutureBusiness

    No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Voiteks Kelešnijs

    123-Nakup

    Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.

  • Rafael Kobalyan

    Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]

    Betconstruct

    Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.

  • Martin Drugaj

    Martins Drugajs

    Atomer

    LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.

  • Ivan Golubović

    Ivans Golubovičs

    AVMarket

    Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.

  • user testimonials

    Rustems Gimajevs

    Antalya Consulting Language Center

    Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.

  • Timothy G. Keys

    Timotijs G. Keidžs

    korporācija Marietta

    Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.

  • user testimonials

    Mihaēla Teodoresku

    eFortuna

    Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičova

    TrustPay

    Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.

  • user testimonials

    Aleksandra Danišova

    Nay

    Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.

  • user testimonials

    Samuels Smaels

    m:zone

    LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.

  • David Chandler

    Deivids Čandlers

    Volterman

    Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.

Ātrāki atbildes laiki un lielāka klientu apmierinātība

Tādēļ, ja katrs aģents precīzi zina, uz kuru pieteikumu viņiem jāatbild, viņi netērē laiku, meklējot darāmo. Pieteikumu apstrādes laiks uzlabojas un tas tieši ietekmē klientu apmierinātību. Savukārt laimīgāki klienti ietekmē pārdošanu un pozitīvas mutvārdu atsauksmes.

Piederības izjūta

Kad katrs aģents precīzi zina, kas viņam jādara, viņi iegūst atbildības un piederības sajūtu par katru pieteikumu. Tas ļauj viņiem iedziļināties un būt “emocionāli iesaistītam” katra pieteikuma risināšanā. Tas vēl vairāk veicina un mudina sniegt vislabākos pakalpojumus dabīgā veidā.

Laimīgi klienti ir labākie klienti

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Žetoni

Zināšanu bāzes resursi

LiveAgent Product Tour

Vai esat gatavi piešķirt atbildību?

Izmantojiet mūsu atbildības rīka priekšrocības un ļaujiet sistēmai automātiski piešķirt pieteikumus aģentiem, kas ir visvairāk atbilstoši, lai uz katru no tiem atbildētu. Pamēģiniet to jau šodien. Sāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju, kredītkarte nav nepieciešama.

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas ir atbildības rīks?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Liveagent atbildības rīks ir palīdzības dienesta uzdevumu pārvaldnieks, kas seko līdz, kura nodaļa un kurš aģents ir atbildīgs par katra atbalsta pieteikuma risināšanu. Ja pieteikums tiek pārcelts no viena aģenta uz citu, automātiski tiek nodota arī atbildība par šo pieteikumu.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā darbojas atbildības rīks?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ja esat vienīgais darbinieks un arī konta vienīgais administrators un aģents, visi pieteikumi jums tiks piešķirti automātiski. Ja kontā ir vairāki atbalsta aģenti, pēc noklusējuma neviens pieteikums netiks nevienam piešķirts. Ja vēlaties automātiski piešķirt ienākošos pieteikumus noteiktam aģentam, var izveidot automātisku komandu. Ja pieteikumus vēlaties piešķirt manuāli, varat noklikšķināt uz pārsūtīšanas pogas. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Vai es saņemšu paziņojumu, tiklīdz man tiks piešķirta atbildība par pieteikumu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jā, varat iestatīt e-pasta, iekšējos vai Slack paziņojumus. Ja izmantojat LiveAgent mobilo lietotni, lai sniegtu atbalstu, jūs saņemsit paziņojumus arī mobilajā lietotnē.” } }] }

Receive immediate agent feedback

Learn from customer ratings in real-time and improve your customer satisfaction. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju