Software Reviews To Help You Decide

Explore software categories and choose the right solution
for your business.


						Zināšanu Bāzes Programmatūras apskati

Jira Service Management zināšanu bāzes apskats

Jira Service Management ir pilns programmatūras komplekts projektu pārvaldībai, un to var izmantot kā zināšanu bāzes programmatūru. Tas piedāvā lielu daudzpusību un elastību, kā arī mūsdienīgu rakstu redaktoru, kas padara rakstīšanu neticami vieglu; īpaši pateicoties unikālai komandai, kas nodrošina papildu funkcionalitāti. Jira Service Management ir bezmaksas, bet izmantojot dažas maksas paketes tas var arī kļūt diezgan dārgs. Vairāk par Jira Service Management zināšanu bāzi lasiet pilnajā apskatā tālāk.

Darba uzsākšana ar Jira Service Management

Jira Service Management ir plaša programmatūra, kas var palīdzēt biznesa projektu pārvaldīšanā. Varat izveidot atsevišķus projektus dažādām nodaļām, kā arī pārvaldīt savas finanses, mārketingu, pārdošanu, klientu apkalpošanu un daudz ko citu. Katrai no nodaļām ir sava zināšanu bāze, kas ļauj viegli piekļūt visai būtiskajai informācijai jebkurā laikā.

Jira Service Management pamatversija piedāvā ierobežotu (bet joprojām diezgan bagātīgu) funkciju komplektu, un tas ir bez maksas, kas nozīmē, ka varat sākt darbu, nemaksājot neko. Nekas nevar būt vieglāk – vienkārši dodieties uz Jira Service Management mājaslapu un aizpildiet reģistrācijas formu. Pēc dažām minūtēm varat piekļūt savam kontam un sākt pārlūkošanu. Tomēr vispirms ir jāizvēlas, kuru projekta sagatavi vēlaties izmantot, un sagatavei jāpievieno detalizēta informācija par projektu. Tas ir ļoti noderīgi, lai palīdzētu izvēlēties jums darbam piemērotākos rīkus, nepārlūkojot plašo programmu piedāvājumu. Zināšanu bāze ir katra projekta daļa, tāpēc tā būs pieejama neatkarīgi no tā, kuru no sagatavēm izvēlēsities.

Jira Service Management projektu pārskats

Tiklīdz pabeigsit darbu ar projekta sagatavi, jūs tiksit iepazīstināts ar Jira Service Management informācijas paneli. Tas izskatās lieliski, un jūs varat iziet īsu ievadapmācību, kas izskaidro, kā darbojas saskarne. Saskarne izskatās diezgan moderni, un tā dara visu iespējamo, lai viss būtu vienkāršs un viegli navigējams. Tas var izmainīties pēc papildu projektu pievienošanas, bet galvenajai saskarnei ir jāpaliek tik vienkāršai, cik vien iespējams. Tiklīdz esat to pabeidzis, varat skatīt savus projektus informācijas panelī.

Jira Service Management - uzsākšana

Noklikšķinot uz tā, varat redzēt visu projekta informācijas paneli un tukšu saskarni, kas sniedz detalizētu informāciju par projektu. Ir redzamas divas izvēlnes, augšējā izvēlne ir paredzēta vispārējai Jira Service Management navigācijai, bet otrā izvēlne kreisajā pusē ir izvēlne atsevišķajam projektam, ko atverat. Zināšanu bāzes iespēju varat atrast šeit. Katram atsevišķajam projektam šajā izvēlnē ir zināšanu bāze, tāpēc jūs nesajuksiet katru reizi, kad pārslēdzaties starp projektiem.

Jira Service Management - rindu pārskats projektos

Lietotāju pieredze un funkcijas

Zināšanu bāzes saskarne izskatās tīra un kārtīga, kas nozīmē, ka jūsu darba laikā nav haotiska meklēšana un matu plēšana. Tā arī aicina nekavējoties sākt rakstīt. Nekas daudz cits nenotiek – nav kategoriju iespēju, mapju vai iestatījumu. Tas ir pēc, ka tie nav vajadzīgi; katrs iestatījums ir atrodams katra attiecīgā projekta kopumā, un katrs projekts ir atsevišķa zināšanu bāzes kategorija. Tas atvieglo organizēšanu.

Jira Service Management - zināšanu bāzes pārskats

Mēģinot izveidot savu zināšanu bāzi, saņēmu kļūdas paziņojumu. Tas notika vairākkārt pat pēc Jira Service Management programmas atkārtotas ielādes. Kā redzams attēlā virs šī teksta, Jira min, ka zināšanu bāzi darbina programma Confluence. Tikai pēc tam, kad noklikšķināju uz šīs saites, es uzzināju, ka man vispirms ir jāiestata Confluence, lai mans zināšanu bāzes līdzeklis darbotos. Confluence ir Jira dokumentu sadarbības rīks, un, par laimi, tas arī ir bez maksas.

Jira Service Management - Iegūt Confluence

Lai gan šis nav visērtākais zināšanu bāzes uzstādīšanas veids, tas ir diezgan ātrs un jums nevajadzētu saskarties ar ilgu gaidīšanu vai pierašanu. Ievads un uzstādīšana ir ļoti līdzīga kā Jira Service Management, tāpēc jums nevajadzētu rasties grūtībām ar saskarnes apgūšanu. Tas, kas liek vilties, ir tas, ka programmas, šķiet, nav savienotas. Es cerēju, ka man izdosies izveidot zināšanu bāzes rakstus tieši pašā Jira Service Management, tomēr vienīgā iespēja, kā tos padarīt, bija to darīt programmā Confluence. Neskatoties uz to, ka šis risinājums ir bez maksas, nedomāju, ka tas ir labākais veids, kā to organizēt.

Laipni lūdzam Confluence

Būtībā Confluence lika man reģistrācijas laikā izveidot jaunu kontu. Es neatradu veidu, kā pievienot to kontam, kas iepriekš tika izveidots programmā Jira Service Management. Tātad, pirms nolemjat izmantot Jira Service Management kā zināšanu bāzes programmatūru, vispirms izveidojiet Confluence kontu, jo jūs automātiski iegūstat piekļuvi abiem. Neskatoties uz šo nelielo sarežģījumu, zināšanu bāze darbojas tā, kā paredzēts, bez žagošanās.

Jira Service Management - Zināšanu bāzes raksti

Noklikšķinot uz “Izveidot rakstu”, varat sākt rakstīt pievilcīgajā zināšanu bāzes rakstu redaktorā. Arī tas ir lielisks, ar vienkāršu saskarni un pamatfunkcionalitāti, tā, it kā jūs izmantotu standarta teksta rediģēšanas programmatūru. Visi teksta formatēšanas līdzekļi ir pieejami klasiskajā rīkjoslā saskarnes augšdaļā. Interesantu līdzekli varat izmantot, nospiežot tastatūras taustiņu “/”. Tas atver iespēju kopu, kurā varat izvēlēties pievienot emocijikonas, darbības elementus, paneļus, saites, virsrakstus, piedāvājumus, diagrammas, Excel lapas un daudz ko citu. Un kad es saku “daudz ko citu”, es tiešām domāju – daudz. Iespējas ir šķietami nebeidzamas.

Jira Service Management - Raksta izveidošana

Šī funkcija ir cieši integrēta ar citām Jira funkcijām, tāpēc varat tai piekļūt, ja jums ir piekļuve citiem Jira rīkiem. Visu iespēju pārlūkošana var būt ļoti laikietilpīga, tāpēc vienmēr sāciet rakstīt konkrēta elementa nosaukumu un ietaupiet laiku. Tā ir lieliska iespēja un var palīdzēt padarīt jūsu zināšanu bāzes rakstu spīdošu, kas nav garantēta iespēja ikvienā zināšanu bāzes programmatūrā.

Cenas

“Jira” piedāvā četras cenu paketes. Viena no cenu paketēm ir pilnīgi bez maksas un nav nepieciešama kredītkartes informācija, un to varat lietot tik ilgi, cik vien vēlaties. Aplūkosim, ko piedāvā katra pakete.

Free

Pakete Free, kā jau nosaukumā minēts, vienmēr ir bez maksas, un tai ir trīs lietotāju ierobežojums. Tajā ir pieejami 2 GB krātuves. Šī pakete piedāvā daudz funkciju, tostarp e-pasta un iegulstama logrīka atbalstu, pašapkalpošanās portālu, formas, konfigurējamas darbplūsmas, pielāgojamas rindas, SLA pārvaldību, atskaišu veidošanu un analīzi, automatizāciju un daudz ko citu.

Standard

Pakete Standart izmaksās $21 mēnesī katram aģentam. Tai ir pieejama 250 GB failu krātuve. Tā nodrošina visu bezmaksas paketes funkcionalitāti un klāt nāk vēl daudz kas vairāk, piemēram, zvanu pārvaldība, pakalpojumu statusa lapas, pakalpojumu saistība, audita žurnāli un datu novietojums. Tas arī paplašina dažu funkciju ierobežojumus no bezmaksas paketes līdz neierobežotam skaitam mēnesī.

Premium

Pakete Premium maksā $47 mēnesī vienam aģentam. Tā piedāvā neierobežotu glabātuvi. Jūs iegūstat visu funkcionalitāti no iepriekšējām divām paketēm, kā arī globālu un daudzprojektu automatizāciju, paplašināto brīdinājumu integrāciju, incidentu konferences zvanus, incidentu izmeklēšanas, ritma uzraudzību, pakalpojumu abonēšanu, ārējos pakalpojumus, pakalpojumu un infrastruktūras veselības analīzi un daudz ko citu.

Enterprise

Enterprise maksā $134’500 gadā 201-300 aģentiem. Tai arī ir neierobežota glabātuve. Tā piedāvā visas iepriekšējās funkcijas, kā arī datu un ieskata līdzekļus, piemēram, Atlassian analīzi, Atlassian Data Lake un Data Connectors. Jūs iegūstat arī mobilo lietotņu pārvaldību.

Slēdziens

Jira Service Management ir diezgan labs zināšanu bāzes risinājums, kas piemērots visiem biznesa veidiem. Vislabākā ir bezmaksas cenu pakete, kas piedāvā visai bagātīgu funkciju kopumu. Lai gan tā ir ierobežota tikai ar trim lietotājiem, es varu iedomāties, ka tas varētu būt vairāk nekā piemēroti mazajiem uzņēmumiem. Arī zināšanu bāzes līdzeklis darbojas ļoti labi, un funkciju netrūkst. Ieviešana var būt mazliet mulsinoša, bet viss risinājums ir tik labi līdzsvarots, ka es nedomāju, ka kāds to uzskatīs par milzīgu problēmu.

Biežākās problēmas un jautājumi

Kā es varu piekļūt visām Jira Service Management zināšanu bāzes komandām?

Visa veida komandām var piekļūt, izmantojot tastatūras taustiņu “/”. Nospiežot to, varat sākt pārlūkošanu vai ierakstīt jebkuras pieejamās funkcionalitātes nosaukumu, lai to ātri atrastu. Saraksts ir plašs un ietver teksta formatēšanas opcijas, kā arī citus programmatūras elementus, piemēram, Excel tabulas un Jira funkcijas.

Kas jman būtu jādara, ja parādās kļūda Jira Service Management zināšanu bāzē?

Jira Service Management darbojas ar citu Atlassian produktu, ko sauc par Confluence. Lai zināšanu bāze darbotos bez problēmām, ir jāizveido Confluence konts. Confluence varat pievienot bez maksas. Pēc tam jūsu zināšanu bāzei vajadzētu būt izveidotai un strādāt bez jebkādām problēmām.

Kā uzstādīt Jira Service Management zināšanu bāzi?

Jira Service Management saviem lietotājiem piedāvā izveidot un vadīt dažāda veida projektus – katru savam biznesa virzienam. Piemēram, varat vienlaikus izveidot klientu apkalpošanas projektu, pārdošanas projektu un finanšu pārvaldības projektu. Katram no šiem projektiem var izveidot atsevišķu zināšanu bāzi un papildināt to ar atbilstošiem rakstiem katram projektam. Zināšanu bāze ir pieejama, noklikšķinot uz jebkura projekta un izvēloties zināšanu bāzes iespēju no kreisās izvēlnes joslas. Tomēr vispirms jums ir jāizveido Confluence konts. Confluence ir atsevišķs produkts, ko radījis Atlassian un kas ir paredzēts dokumentu pārvaldībai. To varat saņemt bez maksas oficiālajā mājaslapā. Pēc tam jūsu zināšanu bāzes funkcija jebkurā Jira Service Management projektā darbosies pareizi.

Zināšanu bāzei trūkst meklēšanas joslas, kas man būtu jādara?

Pārbaudiet, vai izmantojat trešās puses papildprogrammu HelpCenter Corrector. Šī papildprogramma piedāvā iespēju pilnībā paslēpt zināšanu bāzes meklēšanas joslu savā vai citos jūsu izveidotajos projektu portālos. Ja to izmantojat, atveriet “Pārvaldīt Lietotnes > HelpCenter Corrector” un pārliecinieties, vai nav atzīmēta iespēja “Paslēpt HelpCenter meklēšanas joslu” un “Paslēpt klientu portāla meklēšanas joslu”. Meklēšanas joslai vajadzētu parādīties jūsu zināšanu bāzē tūlīt pat.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju