Apskatu kategorijas

Uzziniet, kura programmatūra katrā kategorijā ir vislabāk piemērotais risinājums jūsu uzņēmumam. Ja tikai sākat strādāt ar palīdzības dienesta programmatūru vai klientu apkalpošanas programmatūru, jums var rasties problēmas ar visiem šiem jaunajiem terminiem. Mēs esam apkopojuši pilnīgu klientu apkalpošanas terminoloģijas sarakstu.
Apskatu kategorijas

Kā mēs veidojam apskatu

Mūsu apskatu veidošanas process

Mēs pētām, veidojam apskatu, testējam un norādām svarīgākos katras programmas funkcionālos aspektus. Katrs programmatūras novērtējums sastāv no trim galvenajām daļām. Pirmkārt, mēs vērtējam, cik sarežģīti ir programmatūras risinājumu instalēt un ieviest ikdienas darbplūsmā. Tālāk mēs apskatām lietotāja pieredzi, testējam atsevišķas funkcijas un nosakām vispārējo programmatūras veiktspēju tipiskas lietošanas gadījumā. Trešā daļa attiecas uz cenu līmeni salīdzinājumā ar programmatūras funkciju kopumu un salīdzinājumā ar citām alternatīvām. Galīgais vērtējums ir šo trīs atsevišķo daļu vidējais vērtējums.

  • Visaptveroši populārākās programmatūras apskati
  • Funkciju testi un cenu novērtējums
  • Integrācijas ar LiveAgent palīdzības dienestu testi

Katrs apskats sākas ar ievadu par programmatūru, tās pielietojumu un tās mērķi. Nākamā daļa ietver instalācijas un ieviešanas pētniecību un praktisko pusi ar komentāriem par grūtībām, ar ko saskārāmies šajā procesā . Katrs apskats apraksta programmatūru vai atsevišķu tās līdzekli un to, kā to var izmantot ikdienas darbā. Ja apskates veidotājs sastopas ar kādām problēmām, programmas kļūdām vai citām grūtībām, tas tiks pieminēts šajā apskata daļā. Mēs arī novērtējam, kā programmatūra integrējama ar LiveAgent palīdzības dienesta programmatūru. Visbeidzot, cenas novērtējums un pieejamo cenu pakešu apraksts, tālāk secinājumi un plusi un mīnusi.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x