Klientu apkalpošanas dinamiskajā pasaulē efektivitātes meklējumi ir nebeidzami. Ar iespaidīgo kopējo palīdzības dienesta atrisinājuma līmeni, kas ir aptuveni 95%, ir skaidrs, ka uzņēmumi izmanto novatoriskus rīkus, lai apmierinātu un pārsniegtu klientu cerības. Viens no šādiem rīkiem, kas nosaka toni, ir atvērtā koda pieteikumu apstrādes sistēma. Bet vai tā ir piemērota jums?
Šajā rakstā mēs atklāsim atvērtā koda pieteikumu apstrādes izmantošanas noslēpumus, uzsvērsim tās daudzās priekšrocības un potenciālo ietekmi uz jūsu uzņēmējdarbību. Mēs arī sniegsim visaptverošu pārskatu par 5 labākajiem atvērtā koda palīdzības dienesta sistēmām, piedāvājot ieskatu, kas palīdzēs jums pieņemt pārdomātu lēmumu. Un tiem, kas ir gatavi iedziļināties, mēs palīdzēsim iespazīties ar atvērtā koda pieteikumu apstrādes sistēmu lejupielādes un izmantošanas procesu. Tātad, vai esat jau pieredzējis profesionālis vai ziņkārīgs iesācējs, šis raksts vedīs jūs atvērtā koda pieteikumu apstrādes pasaulē.
- Kas ir atvērtā koda pieteikumu apstrādes sistēma?
- Kāpēc izmantot atvērtā koda pieteikumu apstrādes sistēmu?
- Bezmaksas atvērtā koda pieteikumu apstrādes sistēmu priekšrocības
- Bezmaksas atvērtā koda pieteikumu apstrādes sistēmu trūkumi
- Atklātā koda un bezmaksas patentētā palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēma
- Vai tā ir jums pareizā izvēle?
- dažādi atvērtā koda pieteikumu apstrādes sistēmu veidi
- Kā izvēlēties labāko atvērtā koda pieteikumu apstrādes sistēmu?
- Pārskats par 5 populārākajām atvērtā koda palīdzības dienesta sistēmām
- Ceļvedis atvērtā koda pieteikumu apstrādes sistēmas lejupielādēšanai un lietošanai
- Secinājums
Kas ir atvērtā koda pieteikumu apstrādes sistēma?
Lai patiesi dziļi iedziļinātos koncepcijā, vispirms jāpārrunā pamata definīcijas. Atvērtā koda pieteikumu apstrādes sistēma, ko dažreiz sauc par atvērtā koda palīdzības dienesta sistēmu vai programmatūru, ir rīks, kas palīdz pārvaldīt un sekot lietotāju pieprasījumiem. Šie pieprasījumi, bieži saukti par “pieteikumiem”, var būt tehniskā atbalsta pieprasījumi, kļūdu ziņojumi, funkciju pieprasījumi vai jebkāda cita veida lietotāju saziņa.
Termins “atvērtā koda” nozīmē, ka programmatūras avota kods ir brīvi pieejams ikvienam, lai to apskatītu, modificētu un izplatītu. Tas iespējo augstu pielāgojamību un adaptācijas iespēju, jo lietotāji var pielāgot programmatūru savām konkrētajām vajadzībām. Tas arī veicina izstrādātāju kopienas ieguldījumu programmatūras attīstībā, kas noved pie pastāvīgiem uzlabojumiem un inovācijām.
Šīs sistēmas nodrošina centralizētu saziņas platformu, kas nodrošina labāku sadarbību un pārskatāmību starp komandas locekļiem. Tās palīdz arī kārtot un noteikt prioritāti pieteikumiem, atvieglojot atbalsta komandām iespēju efektīvi pārvaldīt un atrisināt problēmas.
Interesanti, ka saskaņā ar aplēsēm bezmaksas un atvērtā koda programmatūra sastāda 70–90% no mūsdienu programmatūras risinājumiem.
Atvērtā koda atbalsta pieteikumu sistēmas piemērs ir MantisBT. MantisBT ir tīmeklī balstīta atvērtā koda kļūdu kontroles sistēma, kas ļauj sadarboties, vadīt projektus un kontrolēt pieteikumus.
Kāpēc izmantot atvērtā koda pieteikumu apstrādes sistēmu?
Ieviešot atvērtā koda pieteikumu apstrādes sistēmu savā ikdienas darbā, tas ir liels solis uz priekšu lieliskas klientu apkalpošanas nodrošināšanā. Apskatīsim 5 biežākos iemeslus, kāpēc izmantot atvērtā koda palīdzības dienestu varētu būt pareizākā izvēle jūsu uzņēmumam.
Tā palīdz ietaupīt naudu
Atvērtā koda pieteikumu apstrādes sistēmas parasti ir bez maksas vai maksā ievērojami mazāk nekā patentētie programmatūras risinājumi. Tas var ietaupīt jūsu uzņēmumam būtisku naudas summu, it īpaši, ja esat mazs vai vidējs uzņēmums ar ierobežotu budžetu.
Tā parasti iet roku rokā ar kopienas atbalstu
Atvērtā koda programmatūru atbalsta izstrādātāju un lietotāju kopiena, kas var sniegt atbalstu un palīdzēt atrisināt problēmas. Tas nodrošina ātrāku problēmu atrisinājumu un sistēmas nepārtrauktu uzlabošanu.
Tā veicina pārskatāmību
Jums ir pilna pieeja atvērtā koda programmatūras pirmkodam. Šī pārskatāmība ļauj jums identificēt un novērst jebkādas potenciālās problēmas, nodrošinot sistēmas drošību un uzticamību.
Tā ir inovatīva
Atvērtā koda kopiena ir plaši pazīstama ar savu inovāciju. Izmantojot atvērtā koda pieteikumu apstrādes sistēmu, jūs varat gūt labumu no jaunākajiem tehnoloģiskajiem sasniegumiem un būt soli priekšā konkurentiem.
Tā ir mērogojama
Atvērtā koda sistēmas ir ļoti plaši mērogojamas. Kad jūsu uzņēmums aug, jūs varat viegli paplašināt sistēmu, lai tā varētu pieņemt vairāk lietotāju un apstrādāt vairāk pieteikumu.
Bezmaksas atvērtā koda pieteikumu apstrādes sistēmu priekšrocības
Izmantojot iepriekšminēto punktu, apspriedīsim konkrētās priekšrocības, izmantojot atvērtā koda palīdzības dienesta programmatūru.
Rentabilitāte
Lai gan mēs jau esam pieskārušies šim punktam, tas ir pārāk nozīmīgs, lai to vēlreiz nepieminētu. Ikdienas izmaksām pastāvīgi pieaugot, atvērtā koda sistēmas bieži vien ir kā svaiga gaisa malks. Saskaņā ar nesen veikto aptauju 31% respondentu norādīja, ka līdzvērtīgas funkcionalitātes programmatūras izmaksas būtu 4 reizes lielākas nekā atvērtā koda programmatūrai.
Parasti jūs varat lejupielādēt atvērtā koda pieteikumu apstrādes sistēmas bez maksas vai par ļoti zemu cenu. Tas ne tikai padara tās par apbrīnojamiem risinājumiem uzņēmumiem ar ierobežotiem budžetiem, bet arī palīdz labāk sadalīt esošos resursus, lai sasniegtu jūsu uzņēmuma pilnu potenciālu.
Piemērs
Neliels IT uzņēmums varētu izmantot atvērtā koda pieteikumu apstrādes sistēmu, lai pārvaldītu klientu apkalpošanas pieprasījumus, neieguldot dārgā patentētajā programmatūrā.
Pielāgojamība
Atvērtā koda pieteikumu apstrādes sistēmas ir pazīstamas ar to elastību un augstu pielāgojamību, jo to programmiskais kods ir publiski pieejams. Tas ļauj jums modificēt, pielāgot un uzlabot sistēmu atbilstoši jūsu konkrētajām vajadzībām vai priekšrokai.
Rediģējot avota kodu, jūs varat pievienot jaunas pieteikumu apstrādes sistēmas funkcijas, uzlabot esošās vai integrēt programmatūru ar citām klientu atbalsta sistēmām. Šāds pielāgošanas līmenis parasti nav iespējams ar patentētajām sistēmām, kur avota kods tiek turēts noslēpumā, un modificēšana parasti ir ierobežota.
Piemērs
E-komercijas uzņēmums varētu pielāgot atvērtā koda pieteikumu apstrādes sistēmu, lai integrētu to ar esošajām CRM vai ERP sistēmām, veidojot netraucētu darbplūsmu savai klientu apkalpošanas komandai.
Kopienas atbalsts
Atvērtā koda risinājumi tiek izstrādāti un uzturēti ar brīvprātīgo kopienas palīdzību. Šie indivīdi iegulda savu laiku un pieredzi, lai uzlabotu sistēmu, novērstu kļūdas un pievienotu jaunas funkcijas.
Viņi arī sniedz atbalstu atvērtā koda lietotājiem, atbildot uz izplatītākajiem jautājumiem un palīdzot novērst problēmas. Šāda sadarbības pieeja veicina kopienas sajūtu un kopīgas īpašumtiesības veidošanos, padarot sistēmu stabilāku un uzticamāku.
Piemērs
Ja uzņēmums saskaras ar problēmu savā atvērtā koda pieteikumu apstrādes sistēmā, viņi var vērsties pie kopienas pēc palīdzības, lai atrisinātu un novērstu šo problēmu.
Pārskatāmība
Kā jau minējām, atvērtā koda sistēmu avota kods ir publiski pieejams, ļaujot lietotājiem pilnībā saprast, kā sistēma darbojas. Šī pārredzamība nodrošina, ka nav slēptu funkcionalitāšu vai drošības ievainojamību. Lietotāji var modificēt sistēmu atbilstoši saviem vajadzībām, veicinot tās nepārtrauktu uzlabošanos.
Piemērs
Mūzikas festivāla organizators var izmantot atvērtā koda pieteikumu apstrādes sistēmu. Viņš var pārbaudīt kodu, lai nodrošinātu, ka tas ir drošs un uzticams, un pat pielāgot to, lai iekļautu funkcijas, piemēram, personalizētus pieteikumus vai integrētus sociālos medijus, tā uzlabojot kopējo lietotāja pieredzi.
Pastāvīgi uzlabojumi
Atvērtā koda programmatūra bieži tiek atjaunināta un uzlabota ar izstrādātāju kopienas palīdzību. Tas rada pieteikumu sistēmu, kas vienmēr attīstās un uzlabojas, palīdzot uzņēmumiem atrasties tehnoloģiju avangardā.
Piemērs
Tehnoloģiju uzņēmums, kas izmanto atvērtā koda pieteikumu apstrādes sistēmu, varētu gūt labumu no jaunām funkcijām, piemēram, ar mākslīgā intelekta palīdzību darbināmiem asistentiem, un uzlabojumiem, ko regulāri pievieno izstrādātāju kopiena.
Saderīgums
Atvērtā koda pieteikumu apstrādes sistēmas ir izstrādātas tā, lai labi darbotos kopā ar citām sistēmām, padarot integrāciju ar citu programmatūru un platformām vieglāku. Tas var novest pie efektīvākas darbības un kopējas efektivitātes uzlabošanas.
Piemērs
Netraucēta e-pasta integrācija ar uzņēmuma atvērtā koda pieteikumu apstrādes sistēmu ļauj klientu apkalpošanas pieprasījumus automātiski pārvērst par pieteikumiem.
Īpašumtiesības
Atšķirībā no patentētajiem risinājumiem, atvērtā koda programmatūra ļauj jums pašam būt programmatūras īpašniekam un nebūt saistītam ar kādu pārdevēju. Tas dod jums brīvību modificēt un pielāgot programmatūru tā, kā jums šķiet pareizi, neuztraucoties par licences ierobežojumiem.
Piemērs
Uzņēmums varētu modificēt savu pieteikumu apstrādes sistēmas atvērtā koda risinājumu, lai tas labāk atbilstu tā unikālajiem biznesa procesiem, bez vajadzības vienoties ar pārdevēju vai maksāt par papildu licencēm.
Bezmaksas atvērtā koda pieteikumu apstrādes sistēmu trūkumi
Tā kā neviens risinājums nav pilnīgs, ir tikai taisnīgi apspriest potenciālos trūkumus, kas saistīti ar atvērtā koda pieteikumu apstrādes sistēmām.
Ierobežots atbalsts
Atvērtā koda pieteikumu pārvaldības risinājumiem bieži vien trūkst īpaša, mērķtiecīga klientu atbalsta. Tas nozīmē, ka, ja saskaraties ar problēmu vai nepieciešama palīdzība darbā ar sistēmu, jums nākas paļauties uz kopienas forumiem vai pašpalīdzības resursiem.
Piemērs
Ja sistēmā parādās kļūda, var būt nepieciešams gaidīt, līdz kopiena atradīs risinājumu, kas var būt laikietilpīgs un neefektīvs salīdzinājumā ar vienkāršu saziņu ar piegādātāja klientu atbalsta komandu.
Nepastāvīgi atjauninājumi
Šāda veida projektus bieži vien uztur brīvprātīgie un tiem var nebūt regulāru atjauninājumu vai uzlabojumu. Tas var novest pie novecojušām funkcijām, kļūdām vai saderības problēmām.
Piemērs
Ja tiek izlaista jauna jūsu operētājsistēmas versija, pieteikumu apstrādes sistēma var nebūt uzreiz saderīga, kas var izraisīt traucējumus jūsu klientu atbalsta darbā.
Nepieciešamas tehniskās zināšanas
Lietojot un modificējot atvērtā koda pieteikumu apstrādes sistēmas, bieži vien ir nepieciešams noteikts tehnisko zināšanu līmenis. Tas var būt trūkums uzņēmumiem, kuriem nav savu IT speciālistu.
Piemērs
Ja vēlaties pievienot jaunu funkciju (SMS paziņojumus, pielāgotus laukus pieteikumā utt.) vai labot kļūdu sistēmā, jums var būt nepieciešams algot izstrādātāju, kas var būt dārgi.
Atvērtā koda un bezmaksas patentēta palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēma
Tagad ir pienācis laiks dziļāk ieskatīties galvenajās atšķirībās starp atvērtā koda un bezmaksas patentētajiem palīdzības dienesta tiešsaistes risinājumiem. Lai gan tie var šķist līdzīgi, tiem ir izteiktas atšķirības, kas var ievērojami ietekmēt jūsu uzņēmuma darbu.
Atvērtā koda palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēma:
Kā jau zināt, atvērtā koda palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēma ir programma, kuras avota kods ir pieejams modificēšanai vai uzlabošanai jebkuram. Tomēr tam nepieciešamas noteiktas tehniskās prasmes, lai modificētu un uzturētu šādu programmatūru.
Bezmaksas patentētā palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēma:
Savukārt bezmaksas patentētā palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēma ir programma, kas ir pieejama bez maksas. Šīs sistēmas parasti ir gatavas lietošanai un prasa minimālu iestatīšanu. Tomēr tās var nebūt tik pielāgojamas kā atvērtā koda sistēmas. LiveAgent ir piemērs šādai bezmaksas palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēmai.
Funkciju salīdzinājums
Kāda ir atšķirība funkcijās un iespējās starp atvērtā koda un bezmaksas patentēto palīdzības dienesta pieteikumu sistēmu? Apskatīsim.
- Pielāgošana: atvērtā koda sistēmas piedāvā augstu pielāgošanas līmeni, ļaujot jums pielāgot programmatūru savām īpašajām vajadzībām. Patentētās sistēmas, piemēram, LiveAgent, lai gan tās nav tik pielāgojamas, piedāvā lietotājam draudzīgu saskarni un ir uzreiz gatavas lietošanai.
- Tehniskās zināšanas: atvērtā koda sistēmu modificēšanai un uzturēšanai ir nepieciešamas zināmas tehniskās zināšanas. No otras puses, bezmaksas patentētās sistēmas ir paredzētas ērtai lietošanai, un tām ir nepieciešamas vien minimālas tehniskās zināšanas.
- Atbalsts: atvērtā koda sistēmām var nebūt speciāls atbalsts, tāpēc jūs varat paļauties vien uz kopienas forumiem, kad nepieciešama palīdzība. Bezmaksas patentētās sistēmas, piemēram, LiveAgent, piedāvā īpašu atbalstu, lai palīdzētu ātri atrisināt visas problēmas.
- Atjauninājumi: atvērtā koda sistēmām programmatūra bieži ir jāatjaunina manuāli, kas var būt laikietilpīgi. Lielākā daļa bezmaksas patentēto sistēmu automātiski atjaunina programmatūru, nodrošinot, ka jums vienmēr ir pieejamas jaunākās funkcijas un drošības ielāpi.
- Funkciju skaits: atvērtā koda sistēmām var pietrūkt dažas funkcijas, jo tās ir izstrādājuši entuziasti. No otras puses, bezmaksas patentētā programmatūra var piedāvāt plašāku funkciju klāstu, jo to nodrošina īpaša komanda.
- Mērogojamība: atvērtā koda sistēmas var būt mērogojamākas to pielāgojamības dabas dēļ. Tomēr bezmaksas patentētās sistēmas, piemēram, LiveAgent, arī piedāvā ievērojamu mērogojamības līmeni, ļaujot jūsu uzņēmumam augot, uzlabot plānu, .
Cenu salīdzinājums
Papildus izmaksas
Lai gan no pirmā acu uzmetiena atvērtā koda sistēmas ir bezmaksas, tām ir slēptas izmaksas. Pirmās izmaksas ir laiks. Atvērtā koda sistēmu iestatīšana, konfigurēšana un uzturēšana prasa daudz laika.
Bezmaksas patentētas palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēmas, piemēram, LiveAgent, parasti ir uzreiz gatavas lietošanai.
Otrās izmaksas ir lietošanas ērtums. Atvērtā koda sistēmām bieži pietrūkst lietotājam draudzīgas saskarnes un viegli lietojamas maksas vai bezmaksas patentēto sistēmu funkcijas. Tas nozīmē, ka jums, iespējams, būs jāpavada vairāk laika un resursu, apmācot darbiniekus, kā efektīvi izmantot sistēmu.
Pretstatā, bezmaksas patentētos palīdzības dienestus parasti ir viegli iestatīt un lietot. Tomēr, tā kā tie parasti nepiedāvā tādu pašu pielāgošanas vai elastības līmeni, jums, iespējams, būs jāpavada vairāk laika, lai pielāgotu savus procesus sistēmai, nevis lai sistēmu pielāgotu jūsu procesiem.
Drošība
Drošība ir ļoti savrīga tēma, kad runa ir par izmaksām. Drošības pārkāpumi var atstāt postošas finansiālas sekas uz jebkura lieluma uzņēmumiem.
Piemēram, 2014. gadā OpenSSL kriptogrāfijas bibliotēkā, kas ir atvērtā koda projekts, tika atklāta Heartbleed kļūda. Šī kļūda varētu ļaut uzbrucējiem nolasīt to sistēmu atmiņu, kuras aizsargā ievainojamas OpenSSL programmatūras versijas. 2017. gadā notika Equifax datu pārkāpums atvērtā koda Apache Struts platformas ievainojamības dēļ.
Drošība var būt bažīguma iemesls arī ar bezmaksas patentētām sistēmām. Lai gan tās varbūt nav tik neaizsargātas kā dažas atvērtā koda sistēmas, tās var nepiedāvāt tāda paša līmeņa drošības funkcijas kā maksas sistēmas. Tās var nepiedāvāt divu faktoru autentifikāciju vai šifrēšanu. Turpretim LiveAgent bezmaksas palīdzības dienesta programmatūra nodrošina HTTPS un SSL šifrēšanu, padarot to par drošu izvēli.
Kas ir IA
Atvērtā koda palīdzības dienesta risinājumi piedāvā rentablu risinājumu uzņēmumiem, taču ieguldījumu atdeve (IA) var nebūt tik augsta kā bezmaksas, ar funkcijām bagātas, patentētas sistēmas izmantošana. Kā piemēru šeit izmantosim LiveAgent bezmaksas palīdzības dienesta programmatūru.
Tas nodrošina visaptverošu funkciju kopumu, kas ir jau uzreiz gatavs lietošanai. Tas atbalsta daudzkanālu saziņu, ļaujot uzņēmumiem pārvaldīt pieteikumus no e-pasta, klientu forumiem un tiešsaistes čata – visus vienuviet.
Varat arī uzlabot savu bezmaksas pieteikumu apstrādes programmatūru ar tādām funkcijām kā pielāgoti lauki, pieteikumu vēsture, iekšējo pieteikumu apstrāde, reāllaika informācijas paneļa atskaites un citām.
Visas šīs funkcijas var ievērojami uzlabot klientu apmierinātību un darbības efektivitāti, tādējādi nodrošinot lielāku IA.
Lai gan atvērtā koda sistēmas piedāvā elastību un izmaksu ietaupījumus, pielāgošanai un uzturēšanai nepieciešamais laiks un resursi var atsvērt šīs priekšrocības. Turpretim bezmaksas patentēta palīdzības dienesta programmatūra, piemēram, LiveAgent, piedāvā lietošanai gatavu, ar funkcijām bagātu risinājumu, kas var nodrošināt lielāku IA, uzlabojot klientu apkalpošanu un efektivitāti.
Vai tā jums ir pareizā izvēle?
Atkarībā no jūsu konkrētajām vajadzībām, izvēlēties atvērtā koda palīdzības dienesta sistēmu ir laba ideja. Ar tā daudzajām priekšrocībām atvērtā koda palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes risinājums var būt noderīgs mazākiem uzņēmumiem un jaunuzņēmumiem, kuru darbinieki ir augsti kvalificēti programmatūras inženierijā.
No otras puses, noteikti ir gadījumi, kad ir jēga izmantot bezmaksas patentētu palīdzības dienesta sistēmu, piemēram, LiveAgent. Ja jums nav lieku resursu, lai atjauninātu un uzturētu sistēmu iekšēji, bezmaksas patentēta palīdzības dienesta programmatūra var nodrošināt nepieciešamo pamata funkcionalitāti bez papildu izmaksām. Tas ir arī labs risinājums, ja jūs tikko sākat ieviest palīdzības dienesta sistēmu un vēlaties izmēģināt dažādas iespējas, pirms sākat izmantot maksas risinājumu.
LiveAgent piedāvā 30 dienu bezmaksas izmēģinājuma versiju, kas sniedz iespēju izmēģināt pilnībā aprīkotu programmatūru un noskaidrot, vai tā ir piemērota jūsu uzņēmumam.
Funkcija | Atvērtā koda pieteikumu apstrādes sistēma | Bezmaksas patentēta pieteikumu apstrādes sistēma |
---|---|---|
Pielāgošana | Augsta | Ierobežota (atkarīgs no piegādātāja) |
Atbalsts | Ierobežots | Jā |
Paplašinātas Funkcijas | Dažādi | Jā (atkarīgs no piegādātāja) |
Mērogojamība | Jā | Jā (atkarīgs no piegādātāja) |
Drošība | Dažādi | Augsta (ietver regulārus atjauninājumus) |
Atbalsts un apmācība | Kopienas virzīts | Profesionāls atbalsts, apmācības iespējas |
Izmaksas | Bezmaksas | Bezmaksas (iespējami maksas papildinājumi) |
Dažāda veida atvērtā koda pieteikumu apstrādes sistēmas
Runājot par atvērtā koda pieteikumu apstrādes sistēmām, robeža ir jūsu iztēle. Ir dažādi risinājumu veidi, kuru pamatā ir dažādi nosacījumi. Tālāk mēs apspriedīsim 5 visbiežāk sastopamos atvērtā koda pieteikumu apstrādes risinājumu veidus.
Atvērtā koda projektu vadības pieteikumu apstrādes sistēma
Šāda veida pieteikumu apstrādes sistēma ir izstrādāta, lai palīdzētu pārvaldīt projektus, kontrolējot ar projektu saistītos uzdevumus, problēmas un kļūdas. Tas ļauj komandas dalībniekiem izveidot, piešķirt un kontrolēt pieteikumu apstrādes progresu, kas redzams, kā atsevišķi uzdevumi, kas jāpabeidz.
Šajā sistēmā bieži ir iekļautas tādas funkcijas kā laika uzskaite, projektu plānošana, sadarbības rīki un atskaišu iespējas.
Atvērtā koda ITSM pieteikumu apstrādes sistēma
IT pakalpojumu pārvaldības (ITSM) pieteikumu apstrādes sistēmas ir paredzētas IT pakalpojumu procesu pārvaldībai un optimizācijai. Šīs sistēmas palīdz IT komandām efektīvāk apstrādāt incidentus, pakalpojumu pieprasījumus, problēmas un izmaiņas.
Atvērtā koda IT pieteikumu apstrādes sistēmas bieži ietver tādas funkcijas kā incidentu pārvaldība, problēmu pārvaldība, izmaiņu pārvaldība un pakalpojumu katalogs. Tā kā šīs sistēmas ir veidotas, balstoties uz atvērto kodu, tās ļauj IT komandām pielāgot programmatūru, lai tā atbilstu viņu unikālajiem pakalpojumu pārvaldības procesiem.
Atvērtā koda palīdzības dienesta vadības sistēma
Šāda veida pieteikumu apstrādes sistēma ir paredzēta klientu atbalsta pieprasījumu pārvaldībai. Tā ļauj atbalsta komandām organizēti un efektīvi kontrolēt, noteikt prioritātes un atrisināt klientu atbalsta pieteikumus.
Funkcijas bieži ietver daudzkanālu atbalstu, automatizētas atbildes, pieteikumu kontroli un klientu pašapkalpošanās klientu atbalsta portālus. Kā atvērtā koda sistēmu to var pielāgot, lai tā atbilstu uzņēmuma klientu atbalsta procesa īpašajām vajadzībām.
Atvērtā koda CRM pieteikumu apstrādes sistēma
Klientu attiecību pārvaldības (CRM) pieteikumu apstrādes sistēmas ir paredzētas, lai pārvaldītu mijiedarbību ar esošo klientu bāzi un potenciālajiem klientiem. Tās palīdz uzņēmumiem optimizēt procesus, veidot attiecības ar klientiem, palielināt pārdošanas apjomu, uzlabot klientu apmierinātību un paaugstināt rentabilitāti.
Atvērtā koda CRM pieteikumu apstrādes sistēmas bieži ietver tādas funkcijas kā kontaktinformācijas pārvaldība, pārdošanas pārvaldība, produktivitātes rīki, darbplūsmas automatizācija un integrācijas ar citiem biznesa rīkiem.
Atvērtā koda problēmu/kļūdu kontroles sistēma
Atvērtā koda kļūdu kontroles pieteikumu apstrādes sistēmas ir programmatūras rīki, ko izmanto, lai kontrolētu un pārvaldītu kļūdas vai problēmas projektā. Tās ļauj lietotājiem ziņot par problēmām, piešķirt uzdevumus un pārraudzīt progresu. Funkcijas bieži ietver pielāgotas darbplūsmas, e-pasta paziņojumus un integrāciju ar versiju kontroles sistēmām.
Kā jūs izvēlaties labāko atvērtā koda pieteikumu apstrādes sistēmu?
Tātad, kā jūs varat izvēlēties kādu no atvērtā koda pieteikuma apstrādes sistēmām savam uzņēmumam? Ja nezināt, ar ko sākt, mēs apspriedīsim dažus svarīgus faktorus, kas jums būtu jāņem vērā.
- Lietošanas vienkāršība: lai gan mēs joprojām runājam par prasīgākām atvērtā koda sistēmām, mēģiniet atrast tādu, kas ir pa plecam jūsu komandai un ir salīdzinoši lietotājam draudzīga.
- Pielāgošana: lielākā daļa atvērtā koda programmatūras ir ļoti pielāgojama, tomēr ir nelielas atšķirības. Izvērtējiet savas vajadzības un pēc tam izpētiet konkrēta risinājuma elastību.
- Integrācija: lai gan parasti atvērtā koda programmatūru var padarīt saderīgu ar daudzām lietotnēm, tik un tā pastāv jautājums par pieejamību. Pirms lēmuma pieņemšanas pārbaudiet, cik viegli ir integrēt to ar citām sistēmām un rīkiem. To skaitā varētu būt e-pasta sistēmas, CRM programmatūra, sociālo mediju kanāli utt.
- Atbalsts un kopiena: tā kā tā ir atvērtā koda programmatūra, pārbaudiet, vai aiz tās stāv spēcīga kopiena. Laba kopiena var sniegt sistēmas atbalstu, atjauninājumus un uzlabojumus.
- Drošība: sistēmā būtu jābūt pamatīgiem drošības pasākumiem, lai aizsargātu jūsu datus un klientu informāciju.
- Izmaksas: lai gan atvērtā koda sistēmas parasti ir bezmaksas, var rasties izmaksas, kas saistītas ar pielāgošanu, ieviešanu, atbalstu un uzturēšanu. Izvēloties sistēmu, ņemiet vērā šīs iespējamās izmaksas.
- Funkcijas: apsveriet galvenās funkcijas, kas ir svarīgas jūsu uzņēmumam. Tas varētu ietvert automatizētas atbildes, pieteikumu pārvirzīšanu, klientu pašapkalpošanās iespējas utt. Izpētiet jau esošās funkcijas, kā arī tās, kuras jūs varētu pievienot pats, kā arī paredzamo ieviešanas sarežģītību.
- Uzticamība: sistēmai jābūt uzticamai, un tai nevajadzētu būt pakļautai avārijām vai dīkstāvei. Skatiet atsauksmes vai jautājiet citiem lietotājiem par viņu pieredzi ar šo sistēmu.
Atcerieties, ka tas, kura ir labākā bezmaksas palīdzības dienesta programmatūra vai pieteikumu apstrādes sistēma tieši jums, ir atkarīgs no jūsu konkrētajām vajadzībām un apstākļiem. Pirms galīgā lēmuma pieņemšanas ieteicams pārbaudīt vairākas dažādas sistēmas.
5 populārāko atvērtā koda palīdzības dienesta sistēmu apskats
1. osTicket
osTicket ir atvērtā koda pieteikumu apstrādes programmatūra, kas izstrādāta, lai palīdzētu uzņēmumiem efektīvāk pārvaldīt klientu pieprasījumus un sūdzības. Šis risinājums atbalsta vairākas valodas, padarot to par daudzpusīgu rīku uzņēmumiem vairāk nekā 190 valstīs visā pasaulē.
osTicket funkcijas
Šeit ir dažas funkcijas, kuras varat atrast osTicket arsenālā:
- Pielāgoti lauki
- Pieteikumu filtri
- Aģentu pārklāšanās novēršana
- Klientu portāls
- Pakalpojuma līmeņa līgumi (SLA)
- Paplašināta meklēšana
Plusi un Mīnusi
Plusi
- Sistēma ir plaši pielāgojama
- Tā tiek piedāvāta ar pašviesotu palīdzības dienestu un mākoņa viesošanas iespējām
- Sistēmu ir viegli uzstādīt un lietot
Mīnusi
- Daži failu tipi netiek atbalstīti kā pielikumi
- Saskarne ir nedaudz novecojusi
- Jaunu versiju iznākšana ir nedaudz gausa
osTicket cenas
Programmatūra ir pieejama kā atvērtā koda risinājums, kas ir bez maksas, kā arī kā mākonī viesota iespēja, sākot no $12 par aģentu mēnesī. Ir arī Virtuālā Ierīce, par kuru jums jāsazinās ar osTicket komandu, lai uzzinātu tās cenu.
Mākonī viesotā versija tiek piedāvāta ar 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu, lai to izmēģinātu.
Autora viedoklis
OSTicket ir pamatīga atvērtā koda pieteikumu apstrādes programmatūra, kas, manuprāt, ir diezgan noderīga klientu apkalpošanas pieprasījumu pārvaldībā. Tās lietotājam draudzīgā saskarne ir viens no spēcīgākajiem argumentiem. Programmatūra piedāvā arī plašu pielāgošanas iespēju klāstu, ļaujot to pielāgot savām konkrētajām vajadzībām.
Tomēr, lai gan OSTicket ir bagāts ar funkcijām, tam ir visai stāva apgūšanas līkne, īpaši tiem, kuri nav tehniski apsviedīgi. Visaptveroša lietotāja ceļveža vai apmācības trūkums arī palielina izaicinājumu darba uzsākšanai ar šo programmatūru.
Runājot par veiktspēju, OSTicket lielākoties ir uzticams, taču dažkārt notiek darba palēnināšanās un uzkāršanās, īpaši, ja ir darīšana ar lielu pieteikumu apjomu. Tas var radīt vilšanos, jo īpaši darba stundu sastrēgumu laikā, kad ir ļoti svarīga tūlītēja atbilde uz klientu pieprasījumiem.
Neskatoties uz šiem trūkumiem, OSTicket joprojām ir laba izvēle uzņēmumiem, kas meklē atvērtā koda pieteikumu apstrādes risinājumu.
2. Faveo Helpdesk
Faveo palīdzības dienests ir klientu atbalsta pieteikumu apstrādes sistēma, kas piedāvā automatizētu pieteikumu pārvaldību, zināšanu bāzi un klientu pašapkalpošanās portālu. Interesanti, ka nosaukums “Faveo” cēlies no latīņu valodas, kas nozīmē “būt labvēlīgam”, atspoguļojot uzņēmuma apņemšanos nodrošināt klientu apmierinātību.
Faveo Helpdesk funkcijas
Lai uzlabotu programmatūras funkcionalitāti, varat savienot Faveo Helpdesk ar Facebook, X (Twitter), WhatsApp, MSG91 un Microsoft Active Directory.
Tālāk ir norādītas dažas iebūvētās funkcijas, kuras piedāvā Faveo palīdzības dienests:
- Pieteikumu darbplūsma
- Iepriekšsagatavotas atbildes
- Pieteikumu apjoma tendenču atskaite
- Iekšējās piezīmes
- Iebūvēta zināšanu bāze
- Vairāki pakalpojuma līmeņa līguma (SLA) noteikumi
Plusi un Mīnusi
Plusi
- Adaptīva un vienkārša lietotāja saskarne
- Uzticams un zinošs atbalsts
- Paplašinātas pielāgošanas iespējas
Mīnusi
- Var būt sarežģīti uzinstalēt uz no Ubuntu atšķirīgas OS
- Dažas konfigurācijas iespējas var būt grūti saprotamas
- Izvēlnes un administratīvās daļas vadība jauniem lietotājiem var būt nedaudz mulsinoša
Faveo Helpdesk cenas
Cenu politika ir nedaudz komplicēta. Faveo Helpdesk piedāvā divus galvenos variantus: Faveo Self Hosted un Faveo Cloud.
Pašviesota palīdzības dienesta kategorijā ir 4 apakškategorijas: Palīdzības dienests — Pastāvīgs, Apkalpošanas dienests — Pastāvīgs, Palīdzības dienests — Periodisks, Apkalpošanas dienests — Periodisks. Katrai no tām ir 4 cenu paketes.
- Palīdzības dienests — Pastāvīgs: Help Desk Freelancer ir bezmaksas, Help Desk Startup ir vienreizējs maksājums $691 apmērā, Help Desk SME ir vienreizējs maksājums $1382 apmērā un Help Desk Enterprise, par kura cenu jums jāsazinās ar Faveo komandu.
- Apkalpošanas dienests — Pastāvīgs: Servicedesk Freelancer ir bezmaksas, Servicedesk Startup ar vienreizējs maksājums $1469 apmērā, Servicedesk SME ir vienreizējs maksājums $2938 apmērā un Servicedesk Enterprise, par kura cenu jums jāsazinās ar Faveo komandu.
- Palīdzības dienests — Periodisks: Help Desk Freelancer ir bezmaksas, Help Desk Startup izmaksā $72, maksājot ik mēnesi, Help Desk SME izmaksā $144, maksājot ik mēnesi, un par Help Desk Enterprise cenu jums jāsazinās ar Faveo komandu.
- Apkalpošanas dienests — Periodisks: Servicedesk Freelancer ir bezmaksas, Servicedesk Startup maksā $108, maksājot ik mēnesi, Servicedesk SME maksā $216, maksājot ik mēnesi, un Servicedesk Enterprise, par kura cenu jāsazinās ar Faveo komandu.
Faveo Cloud piedāvā divas galvenās cenu iespējas:
- Palīdzības Dienests, kas izmaksā $13 aģentam/mēnesī, maksājot reizi gadā vai $15 aģentam/mēnesī, maksājot ik mēnesi.
- Apkalpošanas Dienests, kas izmaksā $25 aģentam/mēnesī, maksājot reizi gadā, vai $30 aģentam/mēnesī, maksājot ik mēnesi.
Autora viedoklis
Faveo Helpdesk ir visaptverošs rīks, kas ir ievērojami vienkāršojis manas klientu apkalpošanas darbības. Programmatūra ir lietotājam draudzīga ar intuitīvu saskarni, kas ļauj ērti pārvietoties starp dažādām funkcijām.
Tomēr programmatūra nav bez trūkumiem. Sākotnējais iestatīšanas un konfigurēšanas process var būt diezgan sarežģīts, īpaši lietotājiem, kam nav liela tehniskā pieredze. Bieži vien ir nepieciešama rokasgrāmata un tiešsaistes pamācības, lai saprastu, kā pareizi konfigurēt sistēmu. Turklāt programmatūrā laiku pa laikam rodas kļūdas un kļūmes, kas var traucēt darbplūsmu.
Vēl viena joma, kurā Faveo Helpdesk varētu uzlabot savu darbu, ir atskaišu veidošanas funkcija. Lai gan tas nodrošina vienkāršākās atskaites, paplašinātas analīzes un pielāgojamu atskaišu neesamība ir būtisks trūkums.
Neskatoties uz šīm problēmām, Faveo Helpdesk joprojām ir uzticams un efektīvs palīdzības dienesta rīks klientu apkalpošanas darbību pārvaldībai. Kopumā Faveo ir laba izvēle uzņēmumiem, kas vēlas uzlabot savu klientu apkalpošanas efektivitāti un ir gatavi ieguldīt zināmu laiku sistēmas apguvē un iestatīšanā.
3. HelpDeskZ
HelpDeskZ ir atvērtā koda palīdzības dienesta bezmaksas iespēja, kas paredzēta klientu apkalpošanas darba optimizācijai. Tā ir uz PHP balstīta pieteikumu apstrādes sistēma, kas datu glabāšanai izmanto MySQL, padarot to par elastīgu risinājumu jebkura lieluma uzņēmumam. HelpDeskZ ir pilnīgi bezmaksas, tā izstrāde un uzturēšana pilnībā balstās uz kopienas pleciem.
HelpDeskZ funkcijas
Šī atvērtā koda programmatūra ietver daudzas kopienas izstrādātas funkcijas, tostarp:
- Iepriekšsagatavotas atbildes
- Pielāgoti lauki
- Lielapjoma darbības
- E-pasta piltuve
- Daudzvalodu iespējas
- Pieteikumu prioritizācija
Plusi un Mīnusi
Plusi
- Saskarne ir lietotājam draudzīga un intuitīva
- Programmatūra ir atvērtā koda un pilnīgi bezmaksas
- Iekļautās funkcijas ir saderīgas ar daudzām sistēmām
Mīnusi
- Dažiem lietotājiem funkciju skaits var šķist ierobežots
- Pietrūkst regulāru atjauninājumu
- Pietrūkst kvalitatīvas demonstrācijas dokumentācijas
HelpDeskZ cenas
Programmatūra ir atvērtā koda un pilnīgi bez maksas.
Autora viedoklis
HelpDeskZ ir pamatīga atvērtā koda pieteikumu apstrādes programmatūra, kas ir liels pluss tiem, kas vēlas to pielāgot savām konkrētajām vajadzībām. Tas piedāvā virkni galveno funkciju un intuitīvu lietotāja saskarni.
Protams, programmatūra nav bez trūkumiem. Es redzu, kā regulāru atjauninājumu trūkums var būt problēma priekš daudziem lietotājiem. Ņemot vērā, ka tā ir atvērtā koda programmatūra, ir saprotams, ka atjauninājumi var nebūt tik bieži kā maksas programmatūrai. Tomēr tas var novest pie tā, ka kādas kļūdas vai problēmas netiek savlaicīgi novērstas.
Kopumā HelpDeskZ ir laba izvēle tiem, kas meklē rentablu atvērtā koda pieteikumu apstrādes programmatūru. Tas piedāvā virkni funkciju, kas var ievērojami uzlabot jūsu klientu apkalpošanas darba efektivitāti.
4. Zammad
Zammad ir atvērtā koda pieteikumu apstrādes programmatūra, kas izstrādāta, lai uzlabotu klientu mijiedarbību, izmantojot efektīvu saziņu un pieteikumu pārvaldību. Interesants fakts: nosaukums “Zammad” bavāriski nozīmē “kopā”.
Zammad funkcijas
Dažas no Zammad integrācijām ir: Kibana, Slack, Microsoft 365 un sociālo mediju platformas, piemēram, Facebook, X (Twitter), Telegram un daudzas citas.
Zammad piedāvā daudzas vērtīgas funkcijas, piemēram:
- Pieteikumu apvienošana un sadalīšana
- Birkas
- Zināšanu bāze
- Mobilais skats
- Individuāli lauki
- Izmaiņu vēsturiskais pārskats
Plusi un Mīnusi
Plusi
- Mūsdienīga saskarne, ko viegli lietot
- Sistēmu ir viegli integrēt, izmantojot REST API
- SSO ir jau ietverts sākotnējā konfigurācijā
Mīnusi
- Salīdzinot ar patentētajām programmatūrām, tā var šķist neveikla
- Mobilā versija nav visai adaptīva
- Lielāks pieteikumu apjoms var palēnināt sistēmas darbību
Zammad cenas
Zammad piedāvā gan viesotus, gan pašviesotus palīdzības dienesta programmatūras variantus. Viesotais risinājums ietver trīs cenu līmeņus: Starter — 5 eiro par aģentu mēnesī, maksājot reizi gadā, Professional — 15 eiro par aģentu mēnesī, maksājot reizi gadā, un Plus — 24 eiro par aģentu mēnesī, maksājot reizi gadā.
Pašviesotas pieteikumu apstrādes sistēmas variants ietver trīs galvenās cenu paketes: Business par 2499 eiro gadā, Enterprise par 4999 eiro gadā un Corporation par 9999 eiro gadā.
Autora viedoklis
Zammad ir lietotājam draudzīga un stabila pieteikumu apstrādes programmatūra, kas ietver plašu funkciju klāstu. Tā spēj integrēties ar citām platformām, piemēram, Slack un X (Twitter) un tas ir liels pluss, jo nodrošina netraucētu saziņu un sadarbību.
No otras puses, viena no galvenajām problēmām, ar ko saskāros, ir detalizētu atskaišu un analīzes trūkums. Lai gan tas piedāvā vienkāršākās atskaites, tomēr nesniedz padziļinātu ieskatu, kas varētu palīdzēt pieņemt stratēģiskus lēmumus. Turklāt mobilajā lietotnē varētu būt daži uzlabojumi. Tas bieži karas un ķeras, kas var kļūt diezgan nomācoši brīdī, kad mēģinat atrisināt klientu pieprasījumus un atrodaties ceļā.
Neraugoties uz dažiem trūkumiem, mana vispārējā pieredze ar Zammad lielākoties bija pozitīva, un es to ieteiktu tā pamatfunkciju un integrācijas iespēju dēļ.
5. UVdesk
Ar vairāk nekā 45’883 lejupielādēm UVdesk ir populāra SaaS un atvērtā koda palīdzības dienesta un pieteikumu pārvaldības programmatūra, kas izstrādāta, lai optimizētu klientu atbalsta procesus. UVdesk ir veidots uz Symfony PHP ietvara bāzes un ir pilnībā pielāgojams dažādām biznesa vajadzībām.
UVdesk funkcijas
Varat sapārot UVdesk sistēmu ar dažādām trešo pušu lietotnēm, tostarp Shopify, PrestaShop, Magento un OpenCart.
Apskatīsim dažas no UVdesk iebūvētajām funkcijām:
- Pieteikumu pavedieni
- E-pasts uz pieteikumu
- E-pasta piltuve
- Pieteikuma pārsūtīšana
- Slepenas piezīmes
- Zināšanu bāze
Plusi un Mīnusi
Plusi
- Sistēma pieejama kā SaaS un atvērtā koda
- Uzticams un zinošs atbalsts
- Sistēmu ir viegli lietot
Mīnusi
- Reizēm atvērtā koda risinājumā gadās kļūdas
- Uzstādīšana un ieviešana var būt izaicinājums
- Gadās problēmas ar e-pasta pārvirzīšanu
UVdesk cenas
Pirmais, Atvērtā Koda variants, ir bez maksas. Atlikušie divi maksas varianti ir šādi: Pro maksā $8 aģentam/mēnesī, norēķinoties reizi gadā, vai $11, norēķinoties ik mēnesi, ja ir vismaz 2 aģenti. Pro variantam ir arī 30 dienu bezmaksas izmēģinājuma versija. Pēdējais – Enterprise variants maksā $15 aģentam/mēnesī, norēķinoties reizi gadā, vai $18 – norēķinoties ik mēnesi, bet jābūt vismaz 2 aģentiem.
Autora viedoklis
UVdesk ir uzticama pieteikumu apstrādes programmatūra, kas piedāvā gan atvērtā pirmkoda, gan SaaS risinājumus. Programmatūras saskarne ir lietotājam draudzīga un intuitīva – navigācija ir viegla pat lietotājiem, kas ar to saskaras pirmoreiz. Iespēja integrēt to ar dažādām platformām, piemēram, sociālajiem medijiem, e-komerciju un e-pastu, ir būtisks pluss, jo tas ļauj centralizēti apstrādāt klientu pieprasījumus.
Protams, man ir jāpiemin dažas problēmas, ar kurām saskāros, darbojoties ar šo pieteikumu apstrādes rīku. Galvenā no tām bija neregulāra sistēmas “iekāršanās”, kas varētu būt kaitinoša, ja ir jāatrisina liels pieteikumu apjoms. Turklāt varētu uzlabot programmatūras mobilo versiju. Tai pietrūkst dažu darbgalda versijā pieejamo funkciju, kas var būt neērti.
UVdesk sniegtie klientu atbalsta pakalpojumi ir visnotaļ slavējami. Viņi ir atsaucīgi un vienmēr gatavi palīdzēt tikt galā ar jebkādām problēmām vai jautājumiem. Tomēr programmatūra varētu tikai iegūt no visaptverošākas dokumentācijas vai apmācības, kas palīdzētu lietotājiem izprast un efektīvi izmantot visas tās funkcijas.
Kopumā UVdesk ir stabila pieteikumu apstrādes programmatūra ar virkni noderīgu funkciju. Lai gan tajā ir dažas jomas, kurās varētu būt nepieciešami uzlabojumi, es joprojām redzu, ka UVdesk ir vērtīgs rīks daudzām klientu atbalsta komandām.
Atvērtā koda pieteikumu apstrādes sistēmas lejupielādes un lietošanas ceļvedis
Tātad, kā jums jebkurā gadījumā veikt atvērtā koda pieteikumu apstrādes risinājuma lejupielādi, instalēšanu un izmantošanu? Šeit ir vienkāršākais ceļvedis darba uzsākšanai.
1. daļa. Atvērtā koda pieteikumu apstrādes sistēmas lejupielāde
1. solis. Izvēlieties sistēmu
Pirms lejupielādējat pieteikumu apstrādes sistēmu, jums ir jāizvēlas tā, kas atbilst jūsu vajadzībām. Ir pieejamas daudzas atvērtā koda pieteikumu apstrādes sistēmas, piemēram, osTicket, OTRS, Request Tracker un Zammad. Katrai no tām ir savas stiprās un vājās puses. Ņemiet vērā tādus faktorus kā lietošanas vienkāršība, pielāgošanas iespējas un pieejamā atbalsta veids.
2. solis. Izvēlieties īsto versiju
Lielākā daļa atvērtā koda pieteikumu apstrādes sistēmu piedāvā dažādas versijas dažādām operētājsistēmām. Noteikti lejupielādējiet versiju, kas atbilst jūsu operētājsistēmai.
3. solis. Lejupielādējiet un instalējiet nepieciešamos saistītos programmatūras elementus
Dažām pieteikumu apstrādes sistēmām var būt nepieciešama papildu programmatūra, lai tās darbotos pareizi. Tā ir pazīstama, kā saistītā programmatūra. Projekta mājaslapā būtu jābūt norādītai visai niepieciešamajai programmatūrai un norādītām saitēm, lai to lejupielādētu.
4. solis. Lejupielādējiet programmatūru
Tiklīdz esat izvēlējies sistēmu, apmeklējiet projekta mājaslapu un meklējiet lejupielādes saiti. Tā parasti ir atrodama galvenajā navigācijas izvēlnē vai speciālā lejupielāžu lapā. Noklikšķiniet uz saites, lai sāktu lejupielādi.
5. solis. Izmantojiet programmatūras instalēšanas vedni vai instalējiet manuāli
Pēc programmatūras un visu nepieciešamo saistīto programmu lejupielādes tās būs jāinstalē savā sistēmā. To varat izdarīt, izmantojot instalēšanas programmu, kas automatizē procesu, vai manuālu instalēšanu, kas nodrošina lielāku kontroli, taču ir arī sarežģītāka.
2. daļa. Izmantojiet atvērtā koda pieteikumu apstrādes sistēmu
1. solis. Nokonfigurējiet sistēmu
Pēc instalēšanas jums būs jākonfigurē pieteikumu apstrādes sistēma atbilstoši savām vajadzībām. Tas parasti ietver pieteikumu kategoriju izveidi, lietotāju lomu definēšanu un sistēmas izskata un darbības pielāgošanu.
2. solis. Veidojiet pieteikumus
Tiklīdz sistēma ir nokonfigurēta, varat sākt veidot pieteikumus. Tas parasti ietver formas aizpildīšanu ar detalizētu informāciju par problēmu, piemēram, problēmas aprakstu, ietekmēto sistēmu un prioritātes līmeni.
3. solis. Pārvaldiet pieteikumus
Pēc pieteikuma izveides to varat piešķirt komandai vai personai tālākam risinājumam. Pieteikumu apstrādes sistēmai būtu jānodrošina rīki, lai kontrolētu pieteikuma gaitu, mainītu tā statusu un sazinātos ar personu, kas iesniegusi pieteikumu.
4. solis. Veidojiet atskaites
Lielākajā daļā pieteikumu apstrādes sistēmu ir iekļautas arī atskaišu veidošanas funkcijas, kas ļauj analizēt pieteikumu datus un noteikt tendences. Tas var būt noderīgi, lai uzlabotu procesus un identificētu izplatītākās klientu problēmas.
5. solis, Apmāciet savu komandu
Tiklīdz sistēma ir pareizi iestatīta un pielāgota, apmāciet savu komandu, kā to izmantot. Tas var ietvert lietotāja rokasgrāmatas izveidi, izmantojot jūsu iekšējo zināšanu bāzi, apmācību sesiju vai individuālu apmācību.
6. solis. Apkopiet sistēmu
Regulāri apkopiet sistēmu, lai nodrošinātu tās nevainojamu un drošu darbību. Tas var ietvert atjauninājumu instalēšanu, datu dublēšanu un problēmu novēršanu.
Atcerieties, ka konkrētas darbības, lai lejupielādētu un izmantotu atvērtā koda pieteikumu apstrādes sistēmu, atšķiras atkarībā no izmantotās programmatūras. Noteikti sekojiet līdzi produkta dokumentācijai, kopienas forumiem un citiem resursiem, kas ir būtiski atvērtā koda programmatūras risinājumu netraucētai darbībai.
Noslēgums
Noslēgumā, atvērtā koda pieteikumu apstrādes sistēmas piedāvā jaudīgu un rentablu risinājumu klientu apkalpošanas pieprasījumu pārvaldībai. Tās nodrošina augsta līmeņa pielāgošanu, kopienas atbalstu un nepārtrauktus uzlabojumus, padarot tās par lielisku izvēli jebkura lieluma uzņēmumiem.
Tomēr tām ir arī savi izaicinājumi, tostarp nepieciešamība pēc tehniskām zināšanām, nepastāvīgi atjauninājumi un ierobežots atbalsts. Tāpēc pirms atvērtā koda pieteikumu apstrādes sistēmas izvēles ir ļoti svarīgi rūpīgi apsvērt savas konkrētās vajadzības un resursus.
Šajā rakstā mēs esam izpētījuši atklātā koda pieteikumu apstrādes sistēmu smalkumus, tostarp to priekšrocības, iespējamos trūkumus un to, kā izvēlēties savam uzņēmumam vislabāko. Mēs esam arī pārskatījuši dažas no populārākajām atvērtā koda palīdzības dienesta sistēmām un snieguši ceļvedi, kā tās lejupielādēt un lietot.
Atcerieties, ka veiksmīgas klientu apkalpošanas atslēga ir ne tikai jūsu izmantotie rīki, bet arī tas, kā jūs tos izmantojat. Neatkarīgi no tā, vai izvēlaties atvērtā koda sistēmu vai patentētu sistēmu, vissvarīgākais ir nodrošināt, lai tā atbilstu jūsu biznesa vajadzībām un uzlabotu klientu apkalpošanas pieredzi. Tāpēc dodieties tālāk, izpētiet atvērtā koda pieteikumu apstrādes pasauli un paceliet savu klientu apkalpošanu jaunos augstumos.
Ready to revolutionize your customer service?
Try LiveAgent's ticketing software with a 30-day free trial. Sign up now!
Kopīgot šo rakstu
Apmeklējiet mūsu lapu, lai uzzinātu, kā Pieteikuma ID sistēma var uzlabot klientu apkalpošanu, nodrošinot efektīvu pieprasījumu pārvaldību un laika taupīšanu. Uzziniet, kā šis unikālais 11 simbolu kods palīdz aģentiem viegli atrast un pārvaldīt klientu pieprasījumus, novēršot apjukumu un uzlabojot darba efektivitāti.