Palīdzības pieteikumu apvienošanas funkcija ir noderīga, ja esat saņēmis vairākas vai dažādas sarunas par vienu un to pašu problēmu un vēlaties tās apvienot vienā palīdzības pieteikumā.
Ja esat saņēmis vairākus palīdzības pieteikumus par vienu un to pašu problēmu un vēlaties tos savienot vai dažos veidos sasaistīt dažādus palīdzības pieteikumus, varat to izdarīt, izmantojot apvienošanu.
Apvienošanas funkcija ļauj apvienot palīdzības pieteikumus, lai atvieglotu aģenta darbu. Šī funkcija apvieno ne tikai tekstu, bet arī ar palīdzības pieteikumu saistītos tagus. Izmantojot funkciju Apvienošana, sākotnējais palīdzības pieteikums tiks dzēsts. Šāda darbība ir neatgriezeniska, tāpēc pārliecinieties, ka palīdzības pieteikumus apvienojat tikai tad, kad tas ir absolūti nepieciešams.
Save time with the merge feature
Received multiple tickets about the same issue? Merge them into one to eliminate duplicate work. Try it today. No credit card required.
Zināšanu bāzes resursi
- Kas ir palīdzības pieteikumu sadalīšana? (+ bezmaksas izmēģinājuma versija) | LiveAgent
- Palīdzības pieteikumu novirzīšana [Skaidrojums]
- Palīdzības pieteikumu virkne [Explained]
- Palīdzības pieteikumu kopīgošana [Explained]
- Kas ir palīdzības dienesta piezīmes? (+ bezmaksas izmēģinājuma versija) | LiveAgent
- Palīdzības pieteikumu pārvaldība [skaidrojums]
- Palīdzības pieteikuma novērotājs [Skaidrojums]
- Kas ir palīdzības pieteikumu sistēma? (+Ieguvumi) | LiveAgent