Kas ir atbalsta palīdzības pieteikums
Atbalsta palīdzības pieteikums ļauj klientiem nosūtīt jautājumu vai vaicājumu organizācijai. Atbalsta palīdzības pieteikums ir pieprasījums, ko saņem palīdzības pieteikumu sistēma. Katram izveidotajam palīdzības pieteikumam ir savs unikāls ID. Atbalsta palīdzības pieteikums paliek atvērts, kamēr klientu pārstāvji to neatrisina. Tas glabā visus sarunas ziņojumus vienuviet.
Frequently asked questions
Kas ir atbalsta palīdzības pieteikums?
Atbalsta palīdzības pieteikums ir ienākošs klienta pieprasījums par uzņēmumu, produktu vai pakalpojumu. To var saņemt, izmantojot uzņēmuma izmantotos saziņas kanālus. Katram palīdzības pieteikumam ir savs individuāls ID. Ziņojumu apstrādā aģents, kura uzdevums ir atbalstīt klientu un sniegt palīdzību.
Kā tiek izveidots atbalsta palīdzības pieteikums?
Atbalsta palīdzības pieteikumu izveido klients, kurš sazinās, izmantojot jebkuru uzņēmuma izmantoto saziņas kanālu.
Kur var atrast atbalsta palīdzības pieteikumu sarakstu programmā LiveAgent?
LiveAgent atbalsta palīdzības pieteikumu saraksts ir pieejams sadaļā Palīdzības pieteikumi.
Expert note
Atbalsta palīdzības pieteikums ir klienta pieprasījums par produktu, pakalpojumu vai uzņēmumu. Katrs pieteikums saņem savu ID un tiek glabāts vienuviet. Tuva komunikācija ar klientiem!

LiveAgent ir produktu risinājums, kas veic uzdevumus labāk nekā tā alternatīvas, kas iepriekš tika izmantotas. Daži klienti ir palielinājuši sava uzņēmuma klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus, izmantojot šo risinājumu. LiveAgent ir viegli lietojams un piedāvā noderīgus atskaites līdzekļus, kas uzlabo klientu pieredzi un produktivitāti. Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt apstrādāt lielu skaitu uzdevumu un uzlabot klientu atbalstu.
Klientu atbalsta konferences un to nozīme darbinieku apmācībā
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās un sūdzību pārvaldības programmatūru, kā arī e-pasta pārvaldības programmatūru. Quality Unit, LLC rezervē visas tiesības un nosaka noteikumus un nosacījumus, drošības noteikumus un privātuma politiku. Mājaslapa piedāvā arī kontaktus, sociālos tīklus un abonēšanu jaunumiem. LiveAgent arī izveido lietotāju kontu un sagatavo programmatūru.
Atbalsta dienesta programmatūras funkcijas
Tekstā tiek apskatīts, kā uzlabot klientu apkalpošanu ar atbalsta dienestu programmatūru. Lielākā daļa klientu izmanto pašapkalpošanās portālus, kā arī tiek uzsvērts, ka apmierināti klienti ir lojālāki. Atbalsta dienesta programmatūrā iekļauta palīdzības pieteikumu pārvaldības sistēma, kas nodrošina ātru un efektīvu atrisināšanu. Tiek piedāvāta arī bezmaksas izmēģinājuma iespēja. Automatizācija palīdz efektīvi apstrādāt pieprasījumu apjomu un uzlabot produktivitāti, savukārt sociālo mediju integrācija dod iespēju redzēt un pārvaldīt saziņu ar klientiem. SLA iekļaušana klientu atbalsta procesā garantē, ka uzņēmums spēj nodrošināt uzstādītos mērķus.
Palīdzības dienests pret Apkalpošanas dienestu
Vai Jūs ziniet atšķirību starp palīdzības dienestu un apkalpošanas dienestu? Uzziniet katra termina definīciju un kāpēc tas nav viens un tas pats.