Kas ir atbalsta palīdzības pieteikums
Atbalsta palīdzības pieteikums ļauj klientiem nosūtīt jautājumu vai vaicājumu organizācijai. Atbalsta palīdzības pieteikums ir pieprasījums, ko saņem palīdzības pieteikumu sistēma. Katram izveidotajam palīdzības pieteikumam ir savs unikāls ID. Atbalsta palīdzības pieteikums paliek atvērts, kamēr klientu pārstāvji to neatrisina. Tas glabā visus sarunas ziņojumus vienuviet.
Frequently Asked Questions
Kas ir atbalsta palīdzības pieteikums?
Atbalsta palīdzības pieteikums ir ienākošs klienta pieprasījums par uzņēmumu, produktu vai pakalpojumu. To var saņemt, izmantojot uzņēmuma izmantotos saziņas kanālus. Katram palīdzības pieteikumam ir savs individuāls ID. Ziņojumu apstrādā aģents, kura uzdevums ir atbalstīt klientu un sniegt palīdzību.
Kā tiek izveidots atbalsta palīdzības pieteikums?
Atbalsta palīdzības pieteikumu izveido klients, kurš sazinās, izmantojot jebkuru uzņēmuma izmantoto saziņas kanālu.
Kur var atrast atbalsta palīdzības pieteikumu sarakstu programmā LiveAgent?
LiveAgent atbalsta palīdzības pieteikumu saraksts ir pieejams sadaļā Palīdzības pieteikumi.
Klientu apkalpošanas kvalitātes nodrošināšanas kontrolsaraksts
Tekstā apskatīti dažādi rīki un mācību līdzekļi, kas palīdz uzlabot klientu apkalpošanas prasmes, tai skaitā produktu un pakalpojumu zināšanu bāzes, klientu saziņas apmācības un mērķu uzstādīšanas darblapas. Jāmeklē pozitīvas un negatīvas atsauksmes un ieteikumi, kā uzlabot saikni ar klientiem, un novērtēt mijiedarbību ar klientiem un darbinieku zināšanas. Standartu kontrolsaraksti palīdz uzlabot klientu pieredzi un nodrošināt augstu apkalpošanas kvalitāti.
Palīdzības pieteikumu uzkrāšanās
LiveAgent piedāvā daudzvalodu klientu apkalpošanas programmatūru ar laika kontroles rīkiem, lai uzlabotu klientu pieredzi. Tas novērš palīdzības pieteikumu uzkrāšanos un nodrošina ātru klientu atbalstu.