Kas ir problēmas tikets?
“Problēmas tikets” tiešā veidā nozīmē “palīdzības pieprasījums”, un to reģistrē datorizētā atbalsta sistēma. To varētu saukt arī par problēmas izsekošanas sistēmu, problēmas tiketa sistēmu vai atbalsta tiketu.
It is a computer system that manages and registers lists of requests for assistance or problems, organized according to the needs of the service provider. Trouble ticket system is often linked to a database that contains customer information, products and solution to common problems.
Kad jūs saņemat jaunu pieprasījumu, tiek izveidoti un atvērti tiketi, un pakalpojuma sniedzēja mērķis ir sniegt atbildi un risinājumu katram no šiem tiketiem.

Frequently asked questions
Kas ir problēmas tikets?
Problēmas tikets ir klienta palīdzības pieprasījums. To reģistrē atbalsta sistēma. Klients šādu pieprasījumu var veikt jebkurā no pieejamajiem veidiem (e-pastā, sociālajos tīkols, formā vai tiešsaistes čatā).
Kādi ir tiketu veidi?
Problēmas tikets var būt jautājums par produktiem vai pakalpojumiem pirms tiek veikts pirkums vai pēc pirkuma veikšanas. Kā arī tikets var būt klienta ziņojums par bojājumiem produktos vai pakalpojumos.
Vai LiveAgent varētu saukt par problēmu tiketu sistēmu?
LiveAgent varētu saukt par sistēmu, kas atlasa kļūmes sistēmā. Tas ļauj darbiniekiem ieraudzīt problēmas, atrisināt tās un padarīt kompānijas darbu efektīvāku.
- Kas ir Palīdzības dienesta nodaļas? (+ Bezmaksas izmēģinājuma versija) | LiveAgent.
- Apkalpošanas programmatūra [Skaidrojums]
- Palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēma (Skaidrojums)
- Palīdzības Dienesta Apraksts (+Galvenie Ieguvumi) | LiveAgent
- Atbalsta dienesta programmatūras funkcijas (+video)
- Palīdzības dienesta pielietojums - LiveAgent
- IT pieteikumu apstrādes sistēma [Skaidrojums]
- Tīmekļa Palīdzības Dienests (Skaidrojums)