Kas ir problēmas tikets?
“Problēmas tikets” tiešā veidā nozīmē “palīdzības pieprasījums”, un to reģistrē datorizētā atbalsta sistēma. To varētu saukt arī par problēmas izsekošanas sistēmu, problēmas tiketa sistēmu vai atbalsta tiketu.
It is a computer system that manages and registers lists of requests for assistance or problems, organized according to the needs of the service provider. Trouble ticket system is often linked to a database that contains customer information, products and solution to common problems.
Kad jūs saņemat jaunu pieprasījumu, tiek izveidoti un atvērti tiketi, un pakalpojuma sniedzēja mērķis ir sniegt atbildi un risinājumu katram no šiem tiketiem.

Frequently asked questions
Kas ir problēmas tikets?
Problēmas tikets ir klienta palīdzības pieprasījums. To reģistrē atbalsta sistēma. Klients šādu pieprasījumu var veikt jebkurā no pieejamajiem veidiem (e-pastā, sociālajos tīkols, formā vai tiešsaistes čatā).
Kādi ir tiketu veidi?
Problēmas tikets var būt jautājums par produktiem vai pakalpojumiem pirms tiek veikts pirkums vai pēc pirkuma veikšanas. Kā arī tikets var būt klienta ziņojums par bojājumiem produktos vai pakalpojumos.
Vai LiveAgent varētu saukt par problēmu tiketu sistēmu?
LiveAgent varētu saukt par sistēmu, kas atlasa kļūmes sistēmā. Tas ļauj darbiniekiem ieraudzīt problēmas, atrisināt tās un padarīt kompānijas darbu efektīvāku.
Expert note
Problēmas tikets ir lielisks rīks, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un nodrošinātu efektīvāku pārskatu par pieteikumiem.

LiveAgent ir produktu risinājums, kas veic uzdevumus labāk nekā tā alternatīvas, kas iepriekš tika izmantotas. Daži klienti ir palielinājuši sava uzņēmuma klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus, izmantojot šo risinājumu. LiveAgent ir viegli lietojams un piedāvā noderīgus atskaites līdzekļus, kas uzlabo klientu pieredzi un produktivitāti. Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt apstrādāt lielu skaitu uzdevumu un uzlabot klientu atbalstu.
LiveAgent ir piemērs palīdzības pieteikumu un klientu apkalpošanas sistēmām, kas var palīdzēt uzņēmumiem palielināt pārdošanas apjomus, ieņēmumus un samazināt izmaksas. Klientu apkalpošanas apmācība ir svarīga, lai attīstītu zināšanas un prasmes, kas palielinātu klientu apmierinātību, bet servisa čats ir noderīgs klientu apkalpošanas instruments, kas ļauj reāllaikā čatot ar klientu pārstāvjiem un samazina izmaksas. Palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēma ļauj saņemt pakalpojuma pieprasījumus, kas automātiski tiek pārvērsti par pieteikumiem. LiveAgent piedāvā demonstrācijas, cenas, funkcijas, integrācijas un alternatīvas, un atbalsta portāls ir pieejams.
Atbalsta dienesta programmatūras funkcijas
Tekstā tiek apskatīts, kā uzlabot klientu apkalpošanu ar atbalsta dienestu programmatūru. Lielākā daļa klientu izmanto pašapkalpošanās portālus, kā arī tiek uzsvērts, ka apmierināti klienti ir lojālāki. Atbalsta dienesta programmatūrā iekļauta palīdzības pieteikumu pārvaldības sistēma, kas nodrošina ātru un efektīvu atrisināšanu. Tiek piedāvāta arī bezmaksas izmēģinājuma iespēja. Automatizācija palīdz efektīvi apstrādāt pieprasījumu apjomu un uzlabot produktivitāti, savukārt sociālo mediju integrācija dod iespēju redzēt un pārvaldīt saziņu ar klientiem. SLA iekļaušana klientu atbalsta procesā garantē, ka uzņēmums spēj nodrošināt uzstādītos mērķus.
IT pieteikumu apstrādes sistēma
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā tādas funkcijas kā VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūra un sūdzību pārvaldības sistēma. Tā ir populāra un piedāvā integrācijas ar citām programmām. Uzņēmums arī piedāvā sadarbības iespējas un akadēmiju. LiveAgent reģistrēšanās process tiek apstiprināts ar e-pasta sūtījumu un iekļauj panela izveidi.