• Šabloni
  • Pieteikumu apstrādes sagataves

Pieteikumu apstrādes sagataves

Lai gan klientu atbalsta darbiniekiem parasti ir jāatbild uz visdažādākajiem vaicājumiem — par laimi, viņiem nav jāizgudro velosipēds biežāk uzdotajiem jautājumiem, atbalsta pieprasījumiem vai problēmām. Tā vietā viņi var izmantot gatavas sagataves, lai saīsinātu atbildes laiku un nodrošinātu vienmērīgu klientu apkalpošanas pieredzi. Patiesībā iepriekšsagatavotas atbildes un sagataves ir dažas no visbūtiskākajām jebkuras atbalsta pieteikumu apstrādes programmas funkcijām. Tās dod aģentiem vairāk laika un mazāk stresa, palīdz racionalizēt viņu darbplūsmu un paātrina klientu atbalstu. Īsi sakot, iepriekšsagatavotas ziņas un sagataves var:

  • Palīdzēt aģentiem ātrāk sniegt atbilstošas un precīzas atbildes;
  • Ietaupīt lielu laika un pūļu daudzumu jūsu atbalsta komandai;
  • Palielināt aģentu uzticamību, efektivitāti un produktivitāti;
  • Samazināt jauno aģentu apmācības laiku;
  • Nodrošināt konsekventu zīmola ziņapmaiņu saziņā ar klientu ;
  • Uzlabot servisa kvalitāti un uzlabot klientu apmierinātību.
pieteikuma apstrādes piemērs LiveAgent
Iepriekš sagatavota atbilde

Paraugprakse iepriekšsagatavotu atbilžu un sagatavju izmantošanai atbalsta pieteikumu apstrādes sistēmā

  • Sagatavju izveides un izvērtēšanas procesā iesaistiet visu savu uzņēmumu, lai iegūtu konstruktīvas atsauksmes no profesionāļiem dažādās nodaļās.
  • Pirms sagatavju izmantošanas, nodrošiniet, lai katra atbildes sagatave tiktu rūpīgi pārskatīta, un tajā nav kļūdu, drukas kļūdu vai gramatikas problēmu.
  • Neizmantojiet slengu, robotisku un ārkārtīgi formālu valodu — atrodiet savai auditorijai pareizo balss stilu un toni.
  • Izmēģiniet dažādas atbildes sagataves, lai atrastu savai organizācijai vispiemērotākās.
  • 38% patērētāju ir neapmierināti ar algoritmiskām, bezpersoniskām atbildēm – personalizējiet sagataves, kur vien varat, un pielāgojiet atbildi tā, lai tā būtu piemērota katram klientam un viņa konkrētajam gadījumam.
  • Neizmantojiet iepriekšsagatavotās atbildes un sagataves tikai atbalsta ātrumam — sūtiet ziņu tikai tad, ja tā ir 100% atbilstoša un atbilst klienta prasītajam.
  • Regulāri pārskatiet savas iepriekšsagatavotās ziņas un sagataves, lai nodrošinātu, ka tās ir atbilstošas un atbilst jūsu uzņēmuma izaugsmei un klientu vajadzību izmaiņām.
Iepriekšsagatavotas ziņas
Iepriekšsagatavotu atbilžu paraugs

12 bieži lietojamas pieteikumu apstrādes atbilžu sagatavju piemēri

Izmantojot gatavu ziņu komplektu, var panākt personalizētu pieeju, vienlaikus samazinot arī to slodzi, ko rada katras atbildes veidošana no nulles. Tomēr efektīvu iepriekšsagatavoto atbilžu un sagatavju bibliotēkas izveide prasa laiku un pūles. Piedāvājam dažas pamata atbalsta pieteikumu apstrādes sagataves, kuru pamatā ir 12 izplatītākie scenāriji. Izmantojiet tās kā sākuma punktu un pielāgojiet tā, lai tās atbilstu jūsu klientu bāzei.

Apstiprinājums, ka pieteikums ir saņemts


Hi [NAME],

Thank you for reaching out. This is just a quick note to inform you that we received your message and have already started working on resolving your issue [Ticket ID: (Number) dated (Date)].

If you have any further questions or concerns, please let us know. We are available round-the-clock and always happy to help. Thanks for being a loyal [COMPANY] customer.

Take care,
[YOUR SIGNATURE]

Pieteikuma apstrādes progresa atjauninājuma sagatave Nr.1 (Mēs strādājam pie Jūsu lietas)


Hi [NAME],

I wanted to update you before the weekend about the status of your [Issue, Ticket ID]. It is currently in progress and is being worked on by our tech support team. We’re prioritizing your request, and I will make sure this issue is resolved as soon as possible.

As a rough estimate, it should be fixed on [ETA]. We’ll keep you updated.

Thanks for your patience!
[YOUR SIGNATURE]

Pieteikuma apstrādes progresa atjauninājuma sagatave Nr.1 (Mēs neesam aizmirsuši par Jums)


Hi [NAME],

It’s been a while since our last update, but we wanted to reassure you we haven’t forgotten about your issue. It’s been a bit more challenging than the average case but our team of tech gurus is committed to resolving it as soon as possible.

Meanwhile, we will keep you posted on any further updates. Thank you for your patience while we work through this.

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Jautājums pēc papildinformācijas no klienta


Hi [NAME],

Thank you for submitting your ticket [Ticket ID] on [Date]. Could you please give us a little more context? When did this issue begin? Has it been occurring consistently, or does it happen on and off? Have you tried any solutions on your own?

These questions will help us find a more personalized solution to your problem.

Looking forward to hearing from you,
[YOUR SIGNATURE]

Klienta informēšana, ka problēma ir tikusi novērsta


Hi [NAME],

[AGENT NAME] from [COMPANY] here. Hope you’re doing well!

You’ve reported a problem with [Issue] on [Date]. As promised, I’m circling back to tell you that it has been successfully resolved.

The problem turned out to be more complex than we thought, so it took a little bit longer to get it fixed. But everything should be fine now. Could you confirm that everything is working?

If you have any more questions or come across any other issues, let me know, I’ll be happy to help.

Have a great day,
[YOUR SIGNATURE]

Pieteikuma slēgšanas sagatave


Hi [NAME],

Your [Issue, Ticket ID] has been resolved. Thanks for your patience and time, and we hope our customer support was satisfactory.

If there is anything else we can do for you, please don’t hesitate to reply to this email or call us at (number).

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Pieteikuma slēgšana atbildes trūkuma dēļ


Hi [NAME],

I’m reaching out about your case with us regarding [Case topic]. It’s been [Number] days since we’ve heard from you, so I wanted to let you know that we are going to close this ticket.

You can always reopen it or raise a new ticket if you need any further assistance. Thanks for working with us!

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Kļūdas atzīšana problēmas atrisināšanā


Hi [NAME],

We’re reaching out with an unfortunate update on your request [Ticket ID] dated [Date]. We admit that there was an error on our part, and we’re really sorry about it. The fact that we (explanation of what was done wrong).

We understand that this is an inconvenience, but we’re currently doing our best to sort this out. We are once again extremely sorry for this incident. I will personally inform you of any further updates.

Thank you for your patience and understanding,
[YOUR SIGNATURE]

Atvainošanās par uzņēmuma līmeņa kļūmi


Hi [NAME],

Thank you for reaching out. Unfortunately, we are experiencing technical issues at the moment. Our tech support team is already on it and the service should be up and running in [ETA].

We’ll let you know as soon as we’re back. Our sincere apologies for the inconvenience this may have caused you. Thanks for being patient while we sort this out.

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Atbilde uz ziņojumu par kļūdu


Hi [NAME],

Thank you for reporting [bug]. There seems to be a glitch in the application. We’ve logged this in our bug tracker, please expect a new version with the fix shortly. Our sincere apologies for any inconvenience this may have caused you.

We appreciate your patience,
[YOUR SIGNATURE]

Turpinājuma e-pasta sagatave


Hi [NAME],

You have recently contacted us regarding [Issue], which was [Resolved/Closed]. We’re reaching out to make sure that there have been no related issues since. In case you have any updates, please let us know. We’ll be happy to assist you further.

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

Klientu apkalpošanas turpinājuma e-pasts


Hi [NAME],
You’ve recently contacted us about [Issue], which was resolved on [Date]. We would love to hear what you think of our customer service. Please take a moment to review our service by clicking either link below:

Good, I’m satisfied
Bad, I’m unsatisfied

Your feedback is appreciated and will help us improve!

Sincerely,
[YOUR SIGNATURE]

Biežāk uzdotie jautājumi

Kas būtu jāmeklē pieteikumu apstrādes sistēmā?

Izvēloties savam uzņēmumam pieteikumu apstrādes sistēmu, ir jāapsver šādas funkcijas: automatizēta pieteikumu sadale, Veiktspējas atskaites, SLA, Klientu portāls, Gamifikācija un Integrācija.

Kāpēc vajadzētu izmantot pieteikumu apstrādes sagataves?

Pieteikumu apstrādes sagataves ļauj ātrāk atbildēt uz pieteikumiem. Turklāt tās palīdz jūsu aģentiem palikt profesionāliem.

Kas ir palīdzības dienesta pieteikums?

Palīdzības dienesta pieteikums ir palīdzības pieprasījuma ieraksts. Pieprasījums var būt jautājuma, problēmas apraksta vai informācijas pieprasījuma veidā.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas būtu jāmeklē pieteikumu apstrādes sistēmā?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Izvēloties savam uzņēmumam pieteikumu apstrādes sistēmu, ir jāņem vērā šādas funkcijas: automatizēta pieteikumu apstrāde, veiktspējas atskaites, servisa līmeņa līgumi, klientu portāls, gamifikācija un integrācija. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāpēc vajadzētu izmantot pieteikumu apstrādes sagataves? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pieteikumu apstrādes sagataves ļauj ātrāk atbildēt uz pieteikumiem. Turklāt tās palīdz jūsu aģentiem palikt profesionāliem.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kas ir palīdzības dienesta pieteikums?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Palīdzības dienesta biļete ir palīdzības pieprasījuma ieraksts. Pieprasījums var būt jautājuma, problēmas apraksta vai informācijas pieprasījuma veidā.” } }] }

Ready to put your ticketing templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju