Kas ir pieteikuma ID?
Pieteikuma identifikators ir atsauces numurs, kas sastāv no ciparu un lielo burtu secības. Tas sastāv no 11 simboliem, un tā formāts ir XXX-XXXXX-XXX.
Katru reizi, kad pieteikuma ID tiek izmantots LiveAgent, piem. piezīmē vai iekšējā čatā, tas automātiski tiek hipersaistīts jūsu ērtībām. Ja pieteikuma ID A ir minēts pieteikuma B piezīmē, tas automātiski tiek minēts arī pieteikumā A.
Kā Jūs varat izmantot pieteikuma ID?
Viens no galvenajiem ieguvumiem, izmantojot pieteikumu apstrādes rīku, ir unikālais pieteikuma ID, kas piešķirts katrai klienta mijiedarbībai. Šis pieteikuma ID kalpo kā atskaites punkts klientu atbalsta pārstāvjiem, ļaujot viņiem ērti uzraudzīt, pārvaldīt un atrast konkrētus pieteikumus, neveicot meklēšanu palīdzības dienesta sistēmā. Izmantojot pieteikuma ID, atbalsta aģenti var efektīvi organizēt un noteikt prioritātes visiem ienākošajiem pieteikumiem, nodrošinot, ka tiek apstrādāti visi klientu pieprasījumi. Šie ID ir ārkārtīgi noderīgi, jo novērš apjukumu un aiztaupa milzumu laika aģentiem. Varat arī iestatīt automatizācijas nosacījumus pieteikumu automātiskai kategorizēšanai un prioritāšu noteikšanai, tādējādi ietaupot laiku un uzlabojot efektivitāti.
Kas ir pieteikums?
Pieteikums ir pakalpojuma pieprasījums no galalietotāja. Pakalpojumu pieprasījumi var būt no dažādiem saziņas kanāliem. Piemēram, e-pasts, tiešsaistes čats, sociālie mediji vai pat pa telefonu. Ikreiz, kad notiek jauna saziņa ar klientu, pieteikumu reģistrācijas programmatūra automātiski pārveido mijiedarbību par atbalsta pieteikumu ar ID.
Palīdzības pieteikuma iespējas:
Pieteikuma ID
Nekavējoties identificējiet klienta pieprasījumu ar ātro pieteikuma ID pārbaudi. Vienkārši pievienojiet informāciju vai paziņojiet klientam pieteikuma statusu.
Pieteikuma Fāzes
Nekad nezaudējiet informāciju par klienta jautājumiem, izmantojot pieteikumu fāžu funkciju. Pieteikumu fāzes var parādīt kā; Atvērts, Jauns, Slēgts utt.
Automatizēta Pieteikumu Sadale
Lai nodrošinātu efektīvu klientu apkalpošanu, ir pareizi jāsadala pieteikumu, zvanu, čatu skaits, ko katrs klientu pārstāvis saņem maiņā. Līdz ar to varat novērst aģentu izdegšanu un palielināt kopējo efektivitāti. Automātiska pieteikumu sadale ļauj to izdarīt vienkārši. Varat definēt kopējo apjomu, kas aģentam jāveic visas dienas garumā, kā arī ņemt vērā pārtraukumus.
Palīdzības Pieteikumu Piederība – Atbildība
Centralizēta pieteikumu apstrādes programmatūra klientu apkalpošanas aģentiem ir noderīga sistēma daudzu iemeslu dēļ. Tajā varat ne tikai redzēt aģentu veiktspējas atskaites, bet arī redzēt, kurš aģents ir ticis galā ar katru pieteikumu. Tā liedz vairākiem aģentiem strādāt pie viena un tā paša klienta problēmas. Turklāt varat viegli noteikt, kurš ir atbildīgs par konkrētā klienta problēmu. Tāpat, ja nepieciešams pārcelt klientu uz citu nodaļu, varat ērti pārcelt pieteikuma “īpašumtiesības”. Līdz ar to jūs nekad vairs nedzirdēsiet vārdus: “Es nezināju, ka tā ir mana atbildība.”
Ja vēlaties uzzināt vairāk, lasiet LiveAgent – Pieteikumu Apstrāde.
Kas ir pieteikumu apstrādes programma?
Pieteikumu apstrādes programmatūra ir programma, ko atbalsta komandas izmanto, lai optimizētu un pārvaldītu klientu sakarus. LiveAgent ir vienkārša pieteikumu apstrādes programmatūra, kas klientu atbalstam sniedz skaidrību un efektivitāti. Tajā visa klientu saziņa kā Pieteikumi atrodas vienā iesūtnē.
Piemēram, e-pasts, zvani, sociālo mediju ziņas, Tiešsaistes Čats un daudz kas cits. Visi klientu pieprasījumi vienā universālā iesūtnē atvieglo visu klientu mijiedarbību un datu atrašanu.
Citas lieliskas iespējas:
- Laika Nosacījumi
- Vairākas pieteikumu cilnes
- Iepriekšsagatavotas ziņas
- Pieteikumu sadalīšana
- Kontaktformas
- E-pasta sagataves
- Iekšējie pieteikumi
- Piezīmes
- Hibrīdā pieteikumu plūsma
Lai uzzinātu vairāk, lasiet LiveAgent – Pieteikumu apstrādes programmatūra.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Frequently Asked Questions
What is a ticket ID?
The ticket identifier is a reference number that consists of a sequence of numbers and uppercase letters. It consists of 11 characters and has the format: XXX-XXXXX-XXX.
What ticket IDs are used for?
The ticket ID makes it easy to find specific tickets without searching the support system. This allows you to quickly add or inform about the customer problem status. They allow you to eliminate misunderstandings and save time.
Are ticket IDs used in LiveAgent?
Ticket IDs are used in LiveAgent. Each ticket has its own individual ID. This allows you to easily find specific tickets.
LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.