Kas ir pieteikuma ID?
Pieteikuma identifikators ir atsauces numurs, kas sastāv no ciparu un lielo burtu secības. Tas sastāv no 11 simboliem, un tā formāts ir XXX-XXXXX-XXX.
Ikreiz, kad pieteikuma ID tiek izmantots LiveAgent, piemēram, piezīmē vai iekšējā čatā, tam automātiski tiek izveidota hipersaite jūsu ērtībai. Ja pieteikuma ID A ir pieminēts piezīmē pieteikumā Btad tas tiek automātiski minēts arī pieteikumā A.
Kā Jūs varat izmantot Pieteikuma ID?
Pieteikuma ID ļauj viegli atrast konkrētus pieteikumus, neveicot meklēšanu palīdzības dienesta sistēmā. Tāpēc varat ātri pievienot klienta problēmas statusu vai paziņot par to. Šie ID ir ļoti noderīgi, jo tie novērš sajukumu un ietaupa aģentiem milzumu laika.
Kas ir pieteikums?
Pieteikums ir pakalpojuma pieprasījums no galalietotāja. Pakalpojumu pieprasījumi var būt no dažādiem saziņas kanāliem. Piemēram, e-pasts, tiešsaistes čats, sociālie mediji vai pat pa telefonu. Ikreiz, kad notiek jauna saziņa ar klientu, pieteikumu reģistrācijas programmatūra automātiski pārveido mijiedarbību par atbalsta pieteikumu ar ID.
Palīdzības pieteikuma iespējas:
Pieteikuma ID
Nekavējoties norādiet klienta pieprasījumu ar pieteikuma ID. Vienkārši pievienojiet informāciju vai paziņojiet klientam pieteikuma statusu.
Pieteikuma Fāzes
Nekad nezaudējiet informāciju par klienta jautājumiem, izmantojot pieteikumu fāžu funkciju. Pieteikumu fāzes var parādīt kā; Atvērts, Jauns, Slēgts utt.
Automatizēta Pieteikumu Sadale
Lai klientu apkalpošana būtu efektīva, ir lietderīgi sadalīt pieteikumu, zvanu un čatu skaitu, ko katrs klienta pārstāvis saņem maiņā. Tādejādi varat aizkavēt aģentu “izdegšanu” un palielināt kopējo efektivitāti. Automatizēta pieteikumu sadale ļauj to izdarīt. Jūs varat definēt apjomu, kā arī pārtraukumus, kas aģentam veicami dienas gaitā.
Palīdzības Pieteikumu Piederība – Atbildība
Centralizēta pieteikumu veidošanas programmatūra klientu apkalpošanas aģentiem ir noderīga sistēma dažādu iemeslu dēļ. Jūs varat ne tikai apskatīt aģenta veiktspējas atskaites, bet arī apskatīt, kurš aģents ir nodarbojies ar kuru pieteikumu. Tas neļauj vairākiem aģentiem strādāt pie viena un tā paša klienta jautājuma. Turklāt viegli var noteikt, kurš bija atbildīgs par konkrētu klienta problēmu. Turklāt, ja klients ir jāpārsūta uz citu nodaļu, biļetes piederību var vienkārši nodot tālāk. Rezultātā jūs nekad nedzirdēsiet: “Es nezināju, ka tā ir mana atbildība.”
Ja vēlaties uzzināt vairāk, lasiet LiveAgent – Pieteikumu apstrāde.
Kas ir pieteikumu apstrādes programma?
Pieteikumu apstrādes programmatūra ir programma, ko atbalsta komandas izmanto, lai optimizētu un pārvaldītu klientu saziņu. Liveagent ir pieteikumu apstrādes programmatūra, kas sniedz skaidrību un efektivitāti klientu atbalstam. Tas visu klientu saziņu organizē kā Pieteikumus vienā iesūtnē.
Piemēram, E-pasti, Zvani, Sociālo mediju publikācijas, Tiešsaistes čats u.c. Visi klientu pieprasījumi vienā vienotā iesūtnē ļauj viegli atrast visu klientu mijiedarbību un datus.


Citas lieliskas iespējas:
Lai uzzinātu vairāk, lasiet LiveAgent – Pieteikumu apstrādes programmatūra.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Frequently asked questions
Kas ir pieteikuma ID?
Pieteikuma identifikators ir atsauces numurs, kas sastāv no ciparu un lielo burtu secības. Tas sastāv no 11 simboliem, un tā formāts ir XXX-XXXXX-XXX.
Kam tiek izmantots pieteikuma ID?
Pieteikuma ID ļauj ērti atrast konkrētus pieteikumus, nemeklējot caur visu palīdzības sistēmu. Tas ļauj ātri pievienot vai informēt par klienta problēmas statusu. Tās ļauj novērst pārpratumus un ietaupa laiku.
Vai LiveAgent lieto pieteikuma ID?
LiveAgent tiek izmantoti pieteikumu ID. Katram pieteikumam ir savs individuāls ID. Tas ļauj viegli atrast konkrētus pieteikumus.
Expert note
Pieteikuma ID ir atsauces numurs ar 11 simboliem, kas ļauj viegli atrast konkrētus pieteikumus klientu apkalpošanas sistēmā. Tas ietaupa laiku un novērš sajukumu starp aģentiem.

LiveAgent ir lielisks rīks uzņēmuma klientu apkalpošanai, kas uzlabo komunikāciju ar klientiem un ļauj efektīvāk risināt viņu jautājumus un problēmas. Tas palīdz uzlabot klientu apmierinātību un lojalitāti, kas ir ļoti svarīgi biznesa panākumiem. LiveAgent piedāvā 15 tiešsaistes tērzēšanas funkcijas, kas var uzlabot klientu apkalpošanu, to var pielāgot savām vajadzībām. Turklāt, LiveAgent ir integrācijas draudzīga programma, kas nodrošina klientu atbalstu vairākos sakaru kanālos un piedāvā bezmaksas izmēģinājuma periodu un tehnisko atbalstu, kā arī klientu servisu. Tiešsaistes čats ir efektīvs un rentabls veids, kā sazināties ar uzņēmuma atbalsta aģentiem un uzlabot klientu apkalpošanu.
vCita ir tikšanās plānošanas rīks, kas lietderīgi izmantojams mazajiem uzņēmumiem, tam ir klientu pārvaldības un mārketinga rīki. Izmantojot vCita integrāciju ar LiveAgent, var izveidot efektīvu darbplūsmu, plānot tikšanās laikus un sarunas ar klientiem, kā arī saņemt informāciju par esošajiem un jaunajiem klientiem. LiveAgent ir programmatūra, kas nodrošina reāllaika klientu apkalpošanu un integrāciju ar uKit vietnēm. Daudzprofilu zināšanu bāze ļauj uzņēmumiem izveidot klientu portālus ar unikāliem dizainiem un saturu.