Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Pieteikuma ID

Kas ir pieteikuma ID?

Pieteikuma identifikators ir atsauces numurs, kas sastāv no ciparu un lielo burtu secības. Tas sastāv no 11 simboliem, un tā formāts ir XXX-XXXXX-XXX.

Ikreiz, kad pieteikuma ID tiek izmantots LiveAgent, piemēram, piezīmē vai iekšējā čatā, tam automātiski tiek izveidota hipersaite jūsu ērtībai. Ja pieteikuma ID A ir pieminēts piezīmē pieteikumā Btad tas tiek automātiski minēts arī pieteikumā A.

Pieteikuma ID LiveAgent

Kā Jūs varat izmantot Pieteikuma ID?

Pieteikuma ID ļauj viegli atrast konkrētus pieteikumus, neveicot meklēšanu palīdzības dienesta sistēmā. Tāpēc varat ātri pievienot klienta problēmas statusu vai paziņot par to. Šie ID ir ļoti noderīgi, jo tie novērš sajukumu un ietaupa aģentiem milzumu laika.

Kas ir pieteikums?

Pieteikums ir pakalpojuma pieprasījums no galalietotāja. Pakalpojumu pieprasījumi var būt no dažādiem saziņas kanāliem. Piemēram, e-pasts, tiešsaistes čats, sociālie mediji vai pat pa telefonu. Ikreiz, kad notiek jauna saziņa ar klientu, pieteikumu reģistrācijas programmatūra automātiski pārveido mijiedarbību par atbalsta pieteikumu ar ID.

Palīdzības pieteikuma iespējas:

Pieteikuma ID

Nekavējoties norādiet klienta pieprasījumu ar pieteikuma ID. Vienkārši pievienojiet informāciju vai paziņojiet klientam pieteikuma statusu.

Pieteikuma Fāzes

Nekad nezaudējiet informāciju par klienta jautājumiem, izmantojot pieteikumu fāžu funkciju. Pieteikumu fāzes var parādīt kā; Atvērts, Jauns, Slēgts utt.

Automatizēta Pieteikumu Sadale

Lai klientu apkalpošana būtu efektīva, ir lietderīgi sadalīt pieteikumu, zvanu un čatu skaitu, ko katrs klienta pārstāvis saņem maiņā. Tādejādi varat aizkavēt aģentu “izdegšanu” un palielināt kopējo efektivitāti. Automatizēta pieteikumu sadale ļauj to izdarīt. Jūs varat definēt apjomu, kā arī pārtraukumus, kas aģentam veicami dienas gaitā.

Palīdzības Pieteikumu Piederība – Atbildība

Centralizēta pieteikumu veidošanas programmatūra klientu apkalpošanas aģentiem ir noderīga sistēma dažādu iemeslu dēļ. Jūs varat ne tikai apskatīt aģenta veiktspējas atskaites, bet arī apskatīt, kurš aģents ir nodarbojies ar kuru pieteikumu. Tas neļauj vairākiem aģentiem strādāt pie viena un tā paša klienta jautājuma. Turklāt viegli var noteikt, kurš bija atbildīgs par konkrētu klienta problēmu. Turklāt, ja klients ir jāpārsūta uz citu nodaļu, biļetes piederību var vienkārši nodot tālāk. Rezultātā jūs nekad nedzirdēsiet: “Es nezināju, ka tā ir mana atbildība.”

Ja vēlaties uzzināt vairāk, lasiet LiveAgent – Pieteikšana.

Kas ir pieteikumu apstrādes programma?

Pieteikumu programmatūra ir programma, ko atbalsta komandas izmanto, lai racionalizētu un pārvaldītu saziņu ar klientiem. Liveagent ir pieteikumu organizēšanas programmatūra, kas sniedz skaidrību un efektivitāti klientu atbalstam. Tas visu klientu saziņu notur vienā iesūtnē kā Pieteikumus.

Piemēram, e-pasts, zvani, sociālo mediju ziņas, Tiešsaistes čats u.c. Visu klientu pieprasījumus vienā kopējā iesūtnē ļauj viegli atrast visu klientu mijiedarbību un datus.

Citas lieliskas iespējas:

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Lai uzzinātu vairāk, lasiet LiveAgent – Pieteikumu programmatūra.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

BUJ

Kas ir pieteikuma ID?

Pieteikuma identifikators ir atsauces numurs, kas sastāv no ciparu un lielo burtu secības. Tas sastāv no 11 simboliem, un tā formāts ir XXX-XXXXX-XXX.

 

Kam tiek izmantots pieteikuma ID?

Pieteikuma ID ļauj ērti atrast konkrētus pieteikumus, nemeklējot caur visu palīdzības sistēmu. Tas ļauj ātri pievienot vai informēt par klienta problēmas statusu. Tās ļauj novērst pārpratumus un ietaupa laiku.

 

Vai LiveAgent lieto pieteikuma ID?

LiveAgent tiek izmantoti pieteikumu ID. Katram pieteikumam ir savs individuāls ID. Tas ļauj viegli atrast konkrētus pieteikumus.

 

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju