Kas ir IT pieteikumu apstrādes sistēma?
IT pieteikumu apstrādes sistēma ir daļa no palīdzības dienesta, kas atvieglo klientiem palīdzības saņemšanu un jūsu aģentiem ātru atbildes sniegšanu. Kad vien klienti nosūta jums e-pasta ziņu, čato ar jūsu aģentiem, izmantojot tiešsaistes čatu, vai sazinās ar jūsu uzņēmumu caur citiem kanāliem — visa saziņa tiek saglabāta pieteikumos. IT pieteikumu apstrādes sistēma pārvalda visus pieteikumus, tādejādi tā palīdz klientu apkalpošanas personālam būt organizētam un efektīvam.
Frequently Asked Questions
Kas ir IT pieteikumu apstrādes sistēma?
IT pieteikumu apstrādes sistēma ir sistēma, kas uzņēmumiem ļauj atrisināt iekšējos IT atbalsta vaicājumus, pārvaldot un racionalizējot problēmu risināšanas procesu. Aģenti apstrādā atsevišķus elementus, ko sauc par pieteikumiem, kas ļauj uzzināt problēmu, ar kuru saskaras lietotājs.
Kā darbojas IT pieteikumu apstrādes sistēma?
IT pieteikumu apstrādes sistēma darbojas, izveidojot pieteikumu, kurā tiek ierakstīta jūsu atbalsta vai pakalpojuma pieprasījuma mijiedarbība. Aģentam ir piekļuve pieteikumam un tādējādi tam ir pieejama saziņa vienā nepārtrauktā pavedienā. Un, ja aģents vai klients vēlas apskatīt kaut ko, kas ir bijis dažus pavedienus iepriekš, viņš to var izdarīt bez jebkādām problēmām. Tas arī viegli palīdz atgriezties pie pamatdomas.
Kā izskatās IT pieteikumu apstrādes sistēma LiveAgent?
Liveagent IT pieteikumu apstrādes sistēma ir pieejama vienotā panelī tāpat kā citi LiveAgent piedāvātie rīki. Pateicoties tam, jums ir piekļuve universālajai iesūtnei, pieprasījumi ir sagrupēti pieteikumos, jūs varat ērti pārbaudīt konkrētā klienta kontaktpersonu vēsturi un atskaites, kas ļauj analizēt līdz šim veiktās darbības.
Eksperta piezīme
IT pieteikumu apstrādes sistēma palīdz organizēt un pārvaldīt klientu pieprasījumus, uzlabojot atbildes ātrumu un efektivitāti. Pieteikumu novirzīšana un saziņas saglabāšana vienā vietā padara darbu ērtāku.

Vairākas palīdzības pieteikumu cilnes
BUJ lapa sniedz atbildes par produktiem un pakalpojumiem, samazina noslogojumu un uzlabo klientu pieredzi. LiveAgent ir ērts un efektīvs instruments klientu atbalstam ar daudzām funkcijām.
Palīdzības pieteikumu sadalīšana
Ātrs un efektīvs LiveAgent piedāvā ātru atbalstu klientiem un vairākas funkcijas, samazinot aģentu darba laiku un palielinot konversijas likmes.
Kontaktu centrs kā pakalpojums
LiveAgent ir programmatūra ar daudzvalodu atbalstu, pielāgojamām funkcijām un efektīvu klientu komunikāciju. Kontaktu centrs kā pakalpojums ir mākoņdatošanas risinājums, kas palīdz pārvaldīt klientu atbalstu. Mākoņa tehnoloģija uzlabo klientu apkalpošanu visos saziņas kanālos. Atšķirība starp kontaktu un zvanu centra ir tas, ka kontaktu centra risinājums nodrošina daudzkanālu saziņu ar klientiem. Dažādi kontaktu centru veidi atbilst dažādām uzņēmuma vajadzībām.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā daudzvalodu atbalstu un uzlabo klientu apmierinātību, samazinot aģentu darba laiku. Tās funkcijas ietver Facebook integrāciju, zvanu centru, pašapkalpošanos un tiešsaistes čatu. Uzņēmums LiveAgent arī piedāvā VoIP tālruņa sistēmas un sūdzību pārvaldību.