IT pieteikumu apstrādes sistēma

Kas ir IT pieteikumu apstrādes sistēma?

IT pieteikumu apstrādes sistēma ir daļa no palīdzības dienesta, kas atvieglo klientiem palīdzības saņemšanu un jūsu aģentiem ātru atbildes sniegšanu. Kad vien klienti nosūta jums e-pasta ziņu, čato ar jūsu aģentiem, izmantojot tiešsaistes čatu, vai sazinās ar jūsu uzņēmumu caur citiem kanāliem — visa saziņa tiek saglabāta pieteikumos. IT pieteikumu apstrādes sistēma pārvalda visus pieteikumus, tādejādi tā palīdz klientu apkalpošanas personālam būt organizētam un efektīvam.

LiveAgent IT pieteikumu apstrāde

Frequently asked questions

Kas ir IT pieteikumu apstrādes sistēma?

IT pieteikumu apstrādes sistēma ir sistēma, kas uzņēmumiem ļauj atrisināt iekšējos IT atbalsta vaicājumus, pārvaldot un racionalizējot problēmu risināšanas procesu. Aģenti apstrādā atsevišķus elementus, ko sauc par pieteikumiem, kas ļauj uzzināt problēmu, ar kuru saskaras lietotājs.

Kā darbojas IT pieteikumu apstrādes sistēma?

IT pieteikumu apstrādes sistēma darbojas, izveidojot pieteikumu, kurā tiek ierakstīta jūsu atbalsta vai pakalpojuma pieprasījuma mijiedarbība. Aģentam ir piekļuve pieteikumam un tādējādi tam ir pieejama saziņa vienā nepārtrauktā pavedienā. Un, ja aģents vai klients vēlas apskatīt kaut ko, kas ir bijis dažus pavedienus iepriekš, viņš to var izdarīt bez jebkādām problēmām. Tas arī viegli palīdz atgriezties pie pamatdomas.

Kā izskatās IT pieteikumu apstrādes sistēma LiveAgent?

Liveagent IT pieteikumu apstrādes sistēma ir pieejama vienotā panelī tāpat kā citi LiveAgent piedāvātie rīki. Pateicoties tam, jums ir piekļuve universālajai iesūtnei, pieprasījumi ir sagrupēti pieteikumos, jūs varat ērti pārbaudīt konkrētā klienta kontaktpersonu vēsturi un atskaites, kas ļauj analizēt līdz šim veiktās darbības.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Expert note

IT pieteikumu apstrādes sistēma palīdz organizēt un pārvaldīt klientu pieprasījumus, uzlabojot atbildes ātrumu un efektivitāti. Pieteikumu novirzīšana un saziņas saglabāšana vienā vietā padara darbu ērtāku.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
Palīdzības dienesta programmatūra ir radīta, lai pārvaldītu attiecības ar klientiem. Tā ir tiešsaistes platforma, kur jūsu aģenti var atrisināt klientu problēmas.

Palīdzības dienesta programmatūra

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa, pašapkalpošanās un ienākošo zvanu centra programmatūru, sūdzību pārvaldības un e-pasta pārvaldības programmatūru. Uzņēmums piedāvā bezmaksas izmēģinājuma versiju un atbalstu. LiveAgent ir uzņēmuma klients var izmantot arī Pircēju portāla programmatūru. Uzņēmumā pieejamas daudzas zināšanas, tīmekļa semināri un rakstīšanas testi.

Tīmekļa palīdzības dienests ir tehnoloģija, kas nodrošina palīdzības dienestu — pieteikumu pārvaldību. Tas padara lietotājiem vieglāku klientu apkalpošanas pārvaldību

Tīmekļa palīdzības dienests

Teksta ziņa ir par LiveAgent klientu apkalpošanas programmatūru un tās funkcijām. Uzņēmums piedāvā dažādas programmatūras, piemēram, pašapkalpošanās un ienākošo zvanu centra sistēmas. LiveAgent ir saistīts ar uzņēmuma VoIP partneru programmu un piedāvā bezmaksas demonstrāciju.

Tālāk ir aprakstīts, kā nodrošināt, lai jūsu IT palīdzības dienesta audits būtu pēc iespējas pamatīgāks un visaptverošāks. Izskatiet šo IT palīdzības dienesta audita kontrolsarakstu nevainojamam novērtēšanas procesam.

IT palīdzības dienesta audita kontrolsaraksts

Daudzvalodu atbalsts palīdz uzņēmumiem sasniegt plašāku auditoriju un nodrošināt labāku klientu apkalpošanu. Lai to izdarītu, ir jātulko satura visi elementi un jāapgūst komandas prasmes. Automatizācijas rīki var samazināt laika un naudas izmaksas, taču pirms to ieviešanas ir jāpārbauda, lai novērstu problēmas. IT palīdzības dienesta nosacījumi ir būtiski efektivitātes nodrošināšanai, savukārt integrācija ar citām sistēmām uzlabos komunikāciju un koordināciju. Lai nodrošinātu, ka IT palīdzības dienests strādā efektīvi, ir svarīgi noslēgt SLA mērķus.

Palīdzības dienesta sistēma

LiveAgent piedāvā palīdzības dienesta sistēmu, kas uzlabo klientu apkalpošanu un uzņēmuma veiktspēju. Izmēģiniet bezmaksas demonstrāciju, lai novērtētu ieviešanas laiku un atbalstu tehniskām problēmām. LiveAgent piedāvā dažādas klientu apkalpošanas programmatūras, tostarp VoIP tālruņa sistēmas un sūdzību pārvaldības sistēmas. Ir pieejami arī sociālie tīkli un pieprasījuma pieteikšanas iespējas. Sales kontaktpersonas ir pieejamas, zvanot uz +421 2 33 456 826 vai +1-888-257-8754. Saņemiet jaunākās ziņas par LiveAgent atjauninājumiem un atlaidēm, abonējot mūsu jaunumus.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju