Kas ir IT pieteikumu apstrādes sistēma?
IT pieteikumu apstrādes sistēma ir daļa no palīdzības dienesta, kas atvieglo klientiem palīdzības saņemšanu un jūsu aģentiem ātru atbildes sniegšanu. Kad vien klienti nosūta jums e-pasta ziņu, čato ar jūsu aģentiem, izmantojot tiešsaistes čatu, vai sazinās ar jūsu uzņēmumu caur citiem kanāliem — visa saziņa tiek saglabāta pieteikumos. IT pieteikumu apstrādes sistēma pārvalda visus pieteikumus, tādejādi tā palīdz klientu apkalpošanas personālam būt organizētam un efektīvam.
Frequently asked questions
Kas ir IT pieteikumu apstrādes sistēma?
IT pieteikumu apstrādes sistēma ir sistēma, kas uzņēmumiem ļauj atrisināt iekšējos IT atbalsta vaicājumus, pārvaldot un racionalizējot problēmu risināšanas procesu. Aģenti apstrādā atsevišķus elementus, ko sauc par pieteikumiem, kas ļauj uzzināt problēmu, ar kuru saskaras lietotājs.
Kā darbojas IT pieteikumu apstrādes sistēma?
IT pieteikumu apstrādes sistēma darbojas, izveidojot pieteikumu, kurā tiek ierakstīta jūsu atbalsta vai pakalpojuma pieprasījuma mijiedarbība. Aģentam ir piekļuve pieteikumam un tādējādi tam ir pieejama saziņa vienā nepārtrauktā pavedienā. Un, ja aģents vai klients vēlas apskatīt kaut ko, kas ir bijis dažus pavedienus iepriekš, viņš to var izdarīt bez jebkādām problēmām. Tas arī viegli palīdz atgriezties pie pamatdomas.
Kā izskatās IT pieteikumu apstrādes sistēma LiveAgent?
Liveagent IT pieteikumu apstrādes sistēma ir pieejama vienotā panelī tāpat kā citi LiveAgent piedāvātie rīki. Pateicoties tam, jums ir piekļuve universālajai iesūtnei, pieprasījumi ir sagrupēti pieteikumos, jūs varat ērti pārbaudīt konkrētā klienta kontaktpersonu vēsturi un atskaites, kas ļauj analizēt līdz šim veiktās darbības.
Expert note
IT pieteikumu apstrādes sistēma palīdz organizēt un pārvaldīt klientu pieprasījumus, uzlabojot atbildes ātrumu un efektivitāti. Pieteikumu novirzīšana un saziņas saglabāšana vienā vietā padara darbu ērtāku.

Palīdzības dienesta programmatūra
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa, pašapkalpošanās un ienākošo zvanu centra programmatūru, sūdzību pārvaldības un e-pasta pārvaldības programmatūru. Uzņēmums piedāvā bezmaksas izmēģinājuma versiju un atbalstu. LiveAgent ir uzņēmuma klients var izmantot arī Pircēju portāla programmatūru. Uzņēmumā pieejamas daudzas zināšanas, tīmekļa semināri un rakstīšanas testi.
IT palīdzības dienesta audita kontrolsaraksts
Daudzvalodu atbalsts palīdz uzņēmumiem sasniegt plašāku auditoriju un nodrošināt labāku klientu apkalpošanu. Lai to izdarītu, ir jātulko satura visi elementi un jāapgūst komandas prasmes. Automatizācijas rīki var samazināt laika un naudas izmaksas, taču pirms to ieviešanas ir jāpārbauda, lai novērstu problēmas. IT palīdzības dienesta nosacījumi ir būtiski efektivitātes nodrošināšanai, savukārt integrācija ar citām sistēmām uzlabos komunikāciju un koordināciju. Lai nodrošinātu, ka IT palīdzības dienests strādā efektīvi, ir svarīgi noslēgt SLA mērķus.
LiveAgent piedāvā palīdzības dienesta sistēmu, kas uzlabo klientu apkalpošanu un uzņēmuma veiktspēju. Izmēģiniet bezmaksas demonstrāciju, lai novērtētu ieviešanas laiku un atbalstu tehniskām problēmām. LiveAgent piedāvā dažādas klientu apkalpošanas programmatūras, tostarp VoIP tālruņa sistēmas un sūdzību pārvaldības sistēmas. Ir pieejami arī sociālie tīkli un pieprasījuma pieteikšanas iespējas. Sales kontaktpersonas ir pieejamas, zvanot uz +421 2 33 456 826 vai +1-888-257-8754. Saņemiet jaunākās ziņas par LiveAgent atjauninājumiem un atlaidēm, abonējot mūsu jaunumus.