Kas ir IT pieteikumu apstrādes sistēma?
IT pieteikumu apstrādes sistēma ir daļa no palīdzības dienesta, kas atvieglo klientiem palīdzības saņemšanu un jūsu aģentiem ātru atbildes sniegšanu. Kad vien klienti nosūta jums e-pasta ziņu, čato ar jūsu aģentiem, izmantojot tiešsaistes čatu, vai sazinās ar jūsu uzņēmumu caur citiem kanāliem — visa saziņa tiek saglabāta pieteikumos. IT pieteikumu apstrādes sistēma pārvalda visus pieteikumus, tādejādi tā palīdz klientu apkalpošanas personālam būt organizētam un efektīvam.
Frequently Asked Questions
Kas ir IT pieteikumu apstrādes sistēma?
IT pieteikumu apstrādes sistēma ir sistēma, kas uzņēmumiem ļauj atrisināt iekšējos IT atbalsta vaicājumus, pārvaldot un racionalizējot problēmu risināšanas procesu. Aģenti apstrādā atsevišķus elementus, ko sauc par pieteikumiem, kas ļauj uzzināt problēmu, ar kuru saskaras lietotājs.
Kā darbojas IT pieteikumu apstrādes sistēma?
IT pieteikumu apstrādes sistēma darbojas, izveidojot pieteikumu, kurā tiek ierakstīta jūsu atbalsta vai pakalpojuma pieprasījuma mijiedarbība. Aģentam ir piekļuve pieteikumam un tādējādi tam ir pieejama saziņa vienā nepārtrauktā pavedienā. Un, ja aģents vai klients vēlas apskatīt kaut ko, kas ir bijis dažus pavedienus iepriekš, viņš to var izdarīt bez jebkādām problēmām. Tas arī viegli palīdz atgriezties pie pamatdomas.
Kā izskatās IT pieteikumu apstrādes sistēma LiveAgent?
Liveagent IT pieteikumu apstrādes sistēma ir pieejama vienotā panelī tāpat kā citi LiveAgent piedāvātie rīki. Pateicoties tam, jums ir piekļuve universālajai iesūtnei, pieprasījumi ir sagrupēti pieteikumos, jūs varat ērti pārbaudīt konkrētā klienta kontaktpersonu vēsturi un atskaites, kas ļauj analizēt līdz šim veiktās darbības.
LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.