Palīdzības pieteikumu lauki ir pielāgotie lauki, kurus parasti izmanto, lai iegūtu vairāk informācijas par palīdzības pieteikumiem. LiveAgent ļauj Jums izveidot neierobežotu skaitu pielāgotu palīdzības pieteikumu lauku.
Piemērs
Klients vēršas pie Jums, ziņojot par problēmu ar savu pasūtījumu. Saglabājot pasūtījuma ID pielāgotā palīdzības pieteikuma laukā, varat ietaupīt laiku, jo šī informācija ir pieejama tieši palīdzības pieteikuma informācijas lodziņā.
Atbildot vai rediģējot palīdzības pieteikumu, varat tam pievienot vairāk informācijas, pievienojot jaunus palīdzības pieteikuma laukus ar savu tekstu.
Create unlimited custom ticket fields
Create unique ticket fields (such as order ID, or GDPR consent) to provide the best possible customer service experiences. Try it today. No credit card required.
Zināšanu bāzes resursi
LiveAgent Tiešsaistes Seminārs 3: Tiešsaistes Čats un Čata Uzaicinājumi
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un VoIP sistēmas, kas uzlabo komunikāciju un samazina atbildes laiku. Palieliniet iesaistīšanos klientos.
Kā Čatot Atrodoties Ceļā un Izmantot LiveAgent iOS lietotni
LiveAgent programmatūra piedāvā dažādus kanālus, lai sarunātos ar klientiem, kā arī integrācijas. Vairāk nekā 175 funkcijas un 40 integrācijas nodrošina efektīvu darba plūsmu.