Pieteikuma dati

Kas ir pieteikuma dati?

Uzklikšķinot uz pieteikuma ID pieteikuma pavedienā, parādās papildinformācija par pieteikumu. Pieteikuma dati sniedz papildu informāciju par pieteikumu, piemēram, par tematu, pielāgotiem laukiem, adresātiem, piezīmi, laika pārskatu un pielikumiem.

Frequently asked questions

Kas ir pieteikuma dati?

Pieteikuma dati ir dati par isniegto pieteikumu.

Kā Jūs varat piekļūt pieteikuma datiem?

Noklikšķiniet uz pieteikuma ID, lai piekļūtu datiem par pieteikumu. Tad mums tiek rādīti dati par konkrētu pieteikumu.

Kāda informācija ir pieteikuma datos?

Pieteikuma dati cita starpā sastāv no temata, adresāta vārda, personiskās piezīmes, laika atskaites, pielikumiem un pielāgotiem laukiem.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS
Izmantojot iekšējo čatu, klientu atbalsta darbinieki var vienkārši kopīgot palīdzības pieteikumus. Katram palīdzības pieteikumam ir ID un saite, kas ļauj ar to vienkāršāk dalīties.

Palīdzības pieteikumu kopīgošana

Pieejama klientu apkalpošanas programmatūra LiveAgent, kas nodrošina palīdzības pieteikumu uzkrāšanu un pārvaldību. Izmantojot to, var sadalīt un apstrādāt pieteikumus, kā arī tā piedāvā vairākas citu funkcijas. Uzņēmums piedāvā dažādas integrācijas un atbalstu, kā arī ir pieejama bezmaksas izmēģinājuma versija. LiveAgent ir popularitāte arī citu atbalsta programmatūru un pašapkalpošanās iespēju vidū. Sales kontakti ir atrodami mājaslapā, kā arī ir iespējams abonēt jaunumus.

IT pieteikumu apstrādes sistēma ir daļa no palīdzības dienesta, kas atvieglo klientiem palīdzības saņemšanu. Tā palīdz klientu apkalpošanas personālam būt organizētam.

IT pieteikumu apstrādes sistēma

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā tādas funkcijas kā VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūra un sūdzību pārvaldības sistēma. Tā ir populāra un piedāvā integrācijas ar citām programmām. Uzņēmums arī piedāvā sadarbības iespējas un akadēmiju. LiveAgent reģistrēšanās process tiek apstiprināts ar e-pasta sūtījumu un iekļauj panela izveidi.

Esat nopūlējušies visu klientu informāciju noturēt vienuviet? Saglabājiet visu informāciju un datus par klientiem LiveAgent klientu datu bāzē.

Klientu datubāze

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā dažādas funkcijas, integrācijas un alternatīvas risinājumus. Programmatūras cenas ir atkarīgas no lietotāju skaita. Tiek piedāvāta arī bezmaksas izmēģinājuma versija. Ir pieejams arī atbalsta portāls un datu migrācijas sistēma. LiveAgent ir uzņēmums, kas darbojas kopš 2004. gada, un saņēmis dažādas balvas un sertifikātus. Sākot strādāt ar LiveAgent, ir jāpierakstās uz demonstrāciju.

Pieteikuma ID var arī palīdzēt ātri pievienot vai paziņot klienta problēmas statusu. Pieteikums ir pakalpojuma pieprasījums no galalietotāja.

Pieteikuma ID

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās un ienākošo zvanu centra programmas. Tas arī nodrošina bezmaksas izmēģinājuma versiju un atbalsta pakalpojumus, kā arī integrācijas un partnerprogrammu. LiveAgent platformai var piekļūt, ielogojoties caur e-pastu un piedāvā privātuma politiku un drošības noteikumus.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju