Redziet, ar ko sazināties. Pievienojiet laukus katram kontaktam, lai saglabātu pielāgotus datus. Pievienojiet piezīmes, skatiet viņu iepriekšējos palīdzības pieteikumus, integrējiet spraudņus. Ar LiveAgent Jūs vienmēr būsiet gatavs. Labāk iepazīstiet savus klientus un paaugstiniet palīdzības dienesta kvalitāti.
Svarīgas informācijas glabāšana par Jūsu kontaktpersonām var strauji palielināt Jūsu pārdošanas apjomus un efektivitāti. LiveAgent piedāvā daudzfunkcionālu Kontaktu informācijas lodziņu, kurā varat saglabāt visu informāciju par kontaktpersonām un ne tikai to!
Palīdzības pieteikumu informācijas lodziņš

Palīdzības pieteikumu informācijas lodziņos tiek saglabāti visi svarīgākie dati, sākot ar pamatinformāciju, piemēram, vārdu, e-pasta adresi, operētājsistēmu, valodu un pārlūkprogrammu. Ātri atrodiet klienta atrašanās vietu, izmantojot mini kartes funkciju.
Ieguvumi no klientu datu glabāšanas
- Uzlabota klientu apmierinātība un noturēšana.
- Labāko un ienesīgāko klientu identificēšana
- Uzņēmuma mārketinga un pārdošanas prakses uzlabošana
- Un vēl daudz kas cits…
Skatiet iepriekšējās sesijas un rakstiet piezīmes
Vēlaties pievienot īsu piezīmi savam kontaktam? Nav problēmu. Pārlūkojiet kontaktpersonas iepriekšējās palīdzības pieteikumu sesijās un pārslēdzieties starp palīdzības pieteikumiem. Ar LiveAgent palīdzības dienestu visa informācija ir ērti pieejama.

Uzlabotas funkcijas
Pamatdatu glabāšana ir laba lieta, bet ko darīt, ja vēlaties saglabāt papildu pielāgotu informāciju par klientiem? Mēs esam pievienojuši jauno funkciju “Pievienot lauku” kontaktu lodziņam, lai Jūs varētu pievienot jebkāda veida informāciju saviem kontaktiem. Vēlaties saglabāt kontakta piegādes adresi īpašā laukā? Vienkārši pievienojiet jaunu lauku un aizpildiet datus.

Meklējat papildu informāciju?
Pievienojiet jebkuru no pieejamajiem trešo pušu spraudņiem. Tos var atrast sadaļā LiveAgent spraudņi.
Informācijas vākšana par klientiem var sniegt vairākus ieguvumus Jūsu e-komercijas uzņēmumam, sākot no skaidrāka priekšstata iegūšanas par Jūsu mērķa tirgu līdz komunikācijas uzlabošanai ar klientiem. Izmantojot LiveAgent palīdzības dienesta programmatūru, varēsiet uzglabāt un pārvaldīt gandrīz visus savu klientu datus un gūt no tiem labumu!
Record unique customer insights
Create unique CRM fields to save more valuable information about your customers. Try it today. No credit card required.
Learn how to setup Ticket fields
Palīdzības pieteikumu apvienošana
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas nodrošina palīdzības pieteikumu izveidošanu un pārvaldību. Uzņēmums piedāvā dažādas integrācijas un atbalstu, kā arī bezmaksas izmēģinājuma versiju. LiveAgent ir populāra arī citu atbalsta programmatūru un pašapkalpošanās iespēju vidū. Palīdzības dienesta pārvaldības funkcija ietver palīdzības pieteikumu pārvaldību, ko var automatizēt ar palīdzības pieteikumu sistēmu. LiveAgent piedāvā datu migrāciju, 24/7 atbalstu un integrācijas.
Racionalizējiet izejošo saziņu ar klientiem
Ar LiveAgent zvanu centra programmatūru klientu saziņa tiek uzlabota, attiecības tiek optimizētas, un ir vairāk pārdošanas iespēju. Pētījums liecina, ka klienti ir atvērti proaktīvai saziņai no uzņēmumiem.