Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Funkcijas
  • Palīdzības pieteikumu/klientu ieskats (CRM)

Palīdzības pieteikumu/klientu ieskats (CRM)

Redziet, ar ko sazināties. Pievienojiet laukus katram kontaktam, lai saglabātu pielāgotus datus. Pievienojiet piezīmes, skatiet viņu iepriekšējos palīdzības pieteikumus, integrējiet spraudņus. Ar LiveAgent Jūs vienmēr būsiet gatavs. Labāk iepazīstiet savus klientus un paaugstiniet palīdzības dienesta kvalitāti.

Svarīgas informācijas glabāšana par Jūsu kontaktpersonām var strauji palielināt Jūsu pārdošanas apjomus un efektivitāti. LiveAgent piedāvā daudzfunkcionālu Kontaktu informācijas lodziņu, kurā varat saglabāt visu informāciju par kontaktpersonām un ne tikai to!

Palīdzības pieteikumu informācijas lodziņš

Palīdzības pieteikumu/klientu ieskats (CRM)
Palīdzības pieteikumu informācijas lodziņš

Palīdzības pieteikumu informācijas lodziņos tiek saglabāti visi svarīgākie dati, sākot ar pamatinformāciju, piemēram, vārdu, e-pasta adresi, operētājsistēmu, valodu un pārlūkprogrammu. Ātri atrodiet klienta atrašanās vietu, izmantojot mini kartes funkciju.

Ieguvumi no klientu datu glabāšanas

  • Uzlabota klientu apmierinātība un noturēšana.
  • Labāko un ienesīgāko klientu identificēšana
  • Uzņēmuma mārketinga un pārdošanas prakses uzlabošana
  • Un vēl daudz kas cits…

Skatiet iepriekšējās sesijas un rakstiet piezīmes

Vēlaties pievienot īsu piezīmi savam kontaktam? Nav problēmu. Pārlūkojiet kontaktpersonas iepriekšējās palīdzības pieteikumu sesijās un pārslēdzieties starp palīdzības pieteikumiem. Ar LiveAgent palīdzības dienestu visa informācija ir ērti pieejama.

Palīdzības pieteikumu/klientu ieskats (CRM)
Nesen saņemta palīdzības pieteikuma piemērs

Uzlabotas funkcijas

Pamatdatu glabāšana ir laba lieta, bet ko darīt, ja vēlaties saglabāt papildu pielāgotu informāciju par klientiem? Mēs esam pievienojuši jauno funkciju “Pievienot lauku” kontaktu lodziņam, lai Jūs varētu pievienot jebkāda veida informāciju saviem kontaktiem. Vēlaties saglabāt kontakta piegādes adresi īpašā laukā? Vienkārši pievienojiet jaunu lauku un aizpildiet datus.

Palīdzības pieteikumu/klientu ieskats (CRM)

Meklējat papildu informāciju?

Pievienojiet jebkuru no pieejamajiem trešo pušu spraudņiem. Tos var atrast sadaļā LiveAgent spraudņi.

Informācijas vākšana par klientiem var sniegt vairākus ieguvumus Jūsu e-komercijas uzņēmumam, sākot no skaidrāka priekšstata iegūšanas par Jūsu mērķa tirgu līdz komunikācijas uzlabošanai ar klientiem. Izmantojot LiveAgent palīdzības dienesta programmatūru, varēsiet uzglabāt un pārvaldīt gandrīz visus savu klientu datus un gūt no tiem labumu!

Record unique customer insights

Create unique CRM fields to save more valuable information about your customers. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Learn how to setup Ticket fields

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju