Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šabloni
  • Pēcpārdošanas e-pasta sagataves

Pēcpārdošanas e-pasta sagataves

Neatkarīgi no tā, ko jūs pārdodat un kam, neatkarīgi no tā, vai tas ir atkārtots klients vai pirmreizējs pircējs, labi sagatavotusi un īstajā brīdī nosūtīti automātiskie pēcpārdošanas e-pasti var tūlītēji pozitīvi ietekmēt jūsu uzņēmumu. Šāda veida e-pasti var palīdzēt klientiem iesaistīties jūsu zīmola attīstībā, veicināt ilgtermiņa attiecībasar klientiem un veicināt atkārtotus pārdošanas darījumus. Pēcpārdošanas e-pasti ir arī viena no vienkāršākajām un efektīvākajām taktikām klientu lojalitātes un noturēšanas uzlabošanai. Tā kā jaunu klientu piesaistīšana parasti izmaksā piecas reizes vairāk nekā esošo klientu noturēšana, šiem e-pastiem noteikti ir jābūt kā daļai no e-pasta mārketinga stratēģijas.

ASOS pēcpārdošanas e-pasta sagatave
Pēcpārdošanas e-pasta sagatave no ASOS

Kāpēc sūtīt pēcpārdošanas e-pastus?

Pēcpārdošanas e-pastiem ir visaugstākais atvēršanas un klikšķu līmenis starp visām e-pasta mārketinga kampaņām. Faktiski saskaņā ar Klaviyo datiem, pēcpārdošanas e-pastiem ir redzams par 217% augstāks atvēršanas rādītājs, par 500% augstāks klikšķu skaits un par 90% lielāki ieņēmumi no adresāta nekā vidējā e-pasta kampaņā. Hārvardas biznesa pārskatā publicētie Medallia (klientu pieredzes uzņēmuma) pētījumi liecina, ka “Klienti, kuriem ir vislabākā iepriekšējā pieredze, tērē par 140% vairāk nekā tie, kuriem ir nelāga pagājušā pieredze.”

Pēcpārdošanas e-pastus var izmantot, lai:

  • Mudinātu klientus atgriezties jūsu tīmekļa vietnē
  • Nogludinātu ceļu nākošajam pirkumam
  • Pārvērst jaunos pircējus atkārtotos klientos
  • Radītu labāku klientu pieredzi
  • Veidotu klientu attiecības
  • Saņemtu atsauksmes no klientiem

Pēcpārdošanas e-pasta tematu rindiņas

  • Kā pateicību par jūsu [zīmols] pirkumu
  • Jūsu pasūtījuma apstiprinājums
  • Liels paldies par šodienas pirkumu
  • Pateicamies par lielisko gaumi!
  • Lieliski. Priecājos, ka atradāt ko tādu, kas Jums patīk!
  • Jūsu pasūtījums tika izsūtīts
  • Jūsu pasūtījums ir ceļā
  • Mēs augsti vērtējam Jūs kā klientu – paldies par sadarbību!
  • Vai varam uzdot jums jautājumu par pirkumu?
  • Kāda bija Jūsu šodienas iepirkšanās pieredze pie mums?
  • Vai jūsu pirkums atbilda gaidītajam?
  • Nevaram beigt Jums pateikties
  • Mūsu dāvana Jums: 10% atlaide nākamajam pirkumam
  • Ļaujiet mums to prieku
  • Īpaša pateicība Jums no mums
  • Mazliet pacietības, vēlamies pateikties
  • Laiks papildināt/pasūtīt atkārtoti
  • Atlicis pavisam nedaudz? Ir pienācis laiks uzpildīties!
  • Pasūtiet tūlīt bezmaksas piegādei/15% Atlaidei/Bonus dāvanai

10 pēcpārdošanas e-pasta sagataves

Pēcpārdošanas e-pasti var kalpot dažādiem mērķiem atkarībā no tā, kas ir vissvarīgākais jūsu uzņēmumam — vai tas, lai klientiem liktu justies īpašiem, atgādinātu viņiem papildināt produktu, šķērspārdot līdzīgus produktus vai iegūt atsauksmes — ja pareizi sagatavoti, pēcpārdošanas e-pasti ir neticami jaudīgi. Tālāk ir norādītas 10 e-pasta sagataves, kas paredzētas dažiem visizplatītākajiem scenārijiem, ko varat izmantot, veidojot savas pēcpārdošanas e-pasta kampaņas.

Pasūtījuma apstiprinājuma e-pasts

Nosūtīšanas apstiprinājuma e-pasts

‘Pateicamies par pirkumu’ e-pasts

Produkta ieteikumu e-pasts

Papildināšanas atgādinājuma e-pasts

Nākamā pirkuma stimula e-pasts

Uz produktu fokusēts e-pasts

Produkta aptaujas pieprasījuma e-pasts

Produkta apskata pieprasījuma e-pasts

 SaaS uzsākšanas e-pasts

Pēcpārdošanas e-pasti – Biežāk uzdotie jautājumi

Kas ir pēcpārdošanas pieredze?

Klientu pēcpārdošanas pieredze ir saziņa un darbības, kas notiek pēc tam, kad klients veicis pirkumu no uzņēmuma.

Kā mēs sniedzam klientu pēcpārdošanas atbalstu?

Jūs klientu atbalstu varat nodrošināt pēc pirkuma, automātiski nosūtot sekojošu e-pasta ziņojumu ar saiti uz zināšanu bāzes rakstiem par 24/7 atbalstu.

Kas ir pēcpārdošanas disonanse un ko uzņēmumi var darīt, lai to samazinātu?

Pēcpārdošanas disonanse ir negatīvās sajūtas, kas rodas pēc tam, kad persona ir iegādājusies produktu vai pakalpojumu. Lai to mazinātu, organizācijām jābūt stabilam veidam, kā atbalstīt savus klientus, tostarp tūlītējai problēmu risināšanai un ērtam atbalsta iegūšanas veidam.

Live chat, ticketing, call center, and knowledge base all packed into one.

Discover over 180 advanced features including automation, gamification, and social media integrations.

Free trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas ir pēcpārdošanas pieredze?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Klientu pēcpārdošanas pieredze ir saziņa un darbības, kas notiek pēc tam, kad klients veicis pirkumu no uzņēmuma.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā mēs sniedzam klientu pēcpārdošanas atbalstu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jūs klientu atbalstu varat nodrošināt pēc pirkuma, automātiski nosūtot sekojošu e-pasta ziņojumu ar saiti uz zināšanu bāzes rakstiem par 24/7 atbalstu.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kas ir pēcpārdošanas disonanse un ko uzņēmumi var darīt, lai to samazinātu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pēcpārdošanas disonanse ir negatīvās sajūtas, kas rodas pēc tam, kad persona ir iegādājusies produktu vai pakalpojumu. Lai to mazinātu, organizācijām jābūt stabilam veidam, kā atbalstīt savus klientus, tostarp tūlītējai problēmu risināšanai un ērtam atbalsta iegūšanas veidam.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju