Kas ir Iepriekšsagatavotas ziņas?
Iepriekšsagatavotas ziņas ir uz biežāk uzdotajiem jautājumiem sagatavotas atbildes. Tās var efektīvi novērst atbilžu atkārtošanos un pārfrāzēšanu klientu vaicājumiem, kas atkārtojas. LiveAgent var izveidot neierobežotu skaitu iepriekšsagatavotu ziņu un padarīt tās pieejamas visiem atbalsta darbiniekiem kopumā vai pa nodaļām. Visas ziņas var saistīt ar konkrētu (-iem) atslēgvārdu (-iem), tāpēc pareizā atbilde ir vienmēr pa rokai. Aģenti var izveidot savas iepriekšsagatavotas ziņas, kā arī personalizēt savas attiecīgās darbplūsmas un vajadzības.
Frequently asked questions
Kas ir iepriekšsagatavotas ziņas?
Iepriekšsagatavotas ziņas ir sagatavotu atbilžu kopums uz biežāk uzdotajiem jautājumiem. Tādās jomās kā klientu apkalpošana vai tehniskais atbalsts, iepriekšsagatavotas ziņas var būt ļoti efektīvs risinājums gan klientam, gan aģentam, kas sniedz ātras atbildes un ietaupa laiku.
Kā lietot iepriekšsagatavotas ziņas?
Programmā LiveAgent jūs varat definēt neierobežotu iepriekš sagatavotu atbilžu skaitu. Šādas sagatavotas atbildes ļaus jums ātrāk sniegt atbildes uz atkārtotiem jautājumiem. Tā rezultātā aģenti savu darbu veiks daudz ātrāk, jo sūtīs jau gatavas vai nedaudz pielāgotas ziņas.
Kur atrast iepriekšsagatavotas ziņas LiveAgent?
LiveAgent iepriekšsagatavotās ziņas varat atrast panelī, atverot sadaļu “Konfigurācijas”, pēc tam izvēloties cilni “Automatizācija” un noklikšķinot uz “Iepriekšsagatavotas ziņas”. Ziņas var būt pieejamas visiem atbalsta darbiniekiem vai tikai atsevišķām nodaļām.
Expert note
Iepriekšsagatavotas ziņas ir bieži uzdotu jautājumu sagatavotas atbildes, kas palīdz efektīvi novērst atbildes atkārtošanos un padara atbalsta procesu vēl efektīvāku.

Vai Jūs meklējiet Helpshift alternatīvu?
LiveAgent ir ērts un efektīvs risinājums klientu atbalstam, kas nodrošina vairākus kanālus, integrējot e-pastus, sociālos tīklus un tālruņus. Tā cena ir zemāka nekā daudziem citiem pakalpojumiem un to izmanto daudzas uzņēmējdarbības no dažādām nozarēm. Vairāki klienti atzinīgi vērtējis tā ērtības, uzlabojot klientu apkalpošanu un produktivitāti.
LiveAgent tiek plaši izmantots klientu atbalsta nodrošināšanai un uzņēmumu produktivitātes uzlabošanai. Vairāki klienti atzinuši, ka tas ir viegli lietojams un uzlabo to darbību. Daži pat ziņo par iespaidīgu klientu pieaugumu pēc tā izmantošanas. LiveAgent piedāvā daudz integācijas un funkcijas, kā arī ir pieejams par saprātīgu cenu, padarot to par ideālu risinājumu dinamiskiem tiešsaistes biznesiem.
LiveAgent ir lielisks rīks klientu apkalpošanai, ko iesaka vairāki uzņēmumi un kuru izmanto jau vairāki mēnešus. To pielieto dažādiem mērķiem, piemēram, palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus vai uzlabot klientu atbalstu. LiveAgent var palīdzēt ātri atrisināt problēmas un uzlabot komunikāciju ar klientiem, ātri atbildot uz klientu jautājumiem un saziņojoties ar tiem visdažādākajos veidos.