Kas ir Iepriekšsagatavotas ziņas?
Iepriekšsagatavotas ziņas ir uz biežāk uzdotajiem jautājumiem sagatavotas atbildes. Tās var efektīvi novērst atbilžu atkārtošanos un pārfrāzēšanu klientu vaicājumiem, kas atkārtojas. LiveAgent var izveidot neierobežotu skaitu iepriekšsagatavotu ziņu un padarīt tās pieejamas visiem atbalsta darbiniekiem kopumā vai pa nodaļām. Visas ziņas var saistīt ar konkrētu (-iem) atslēgvārdu (-iem), tāpēc pareizā atbilde ir vienmēr pa rokai. Aģenti var izveidot savas iepriekšsagatavotas ziņas, kā arī personalizēt savas attiecīgās darbplūsmas un vajadzības.
Frequently Asked Questions
Kas ir iepriekšsagatavotas ziņas?
Iepriekšsagatavotas ziņas ir sagatavotu atbilžu kopums uz biežāk uzdotajiem jautājumiem. Tādās jomās kā klientu apkalpošana vai tehniskais atbalsts, iepriekšsagatavotas ziņas var būt ļoti efektīvs risinājums gan klientam, gan aģentam, kas sniedz ātras atbildes un ietaupa laiku.
Kā lietot iepriekšsagatavotas ziņas?
Programmā LiveAgent jūs varat definēt neierobežotu iepriekš sagatavotu atbilžu skaitu. Šādas sagatavotas atbildes ļaus jums ātrāk sniegt atbildes uz atkārtotiem jautājumiem. Tā rezultātā aģenti savu darbu veiks daudz ātrāk, jo sūtīs jau gatavas vai nedaudz pielāgotas ziņas.
Kur atrast iepriekšsagatavotas ziņas LiveAgent?
LiveAgent iepriekšsagatavotās ziņas varat atrast panelī, atverot sadaļu “Konfigurācijas”, pēc tam izvēloties cilni “Automatizācija” un noklikšķinot uz “Iepriekšsagatavotas ziņas”. Ziņas var būt pieejamas visiem atbalsta darbiniekiem vai tikai atsevišķām nodaļām.
Zini savu klientu kontrolsaraksts
Šis raksts skaidro, ko nozīmē "zināt savu klientu" un kāpēc tas ir svarīgi. Tam ir pievienots kontrolsaraksts, kas palīdz identificēt un pārskatīt klientus, novērtēt riskus un apkalpot tos pienācīgi. Raksts sniedz padomus, kā iegūt pamatinformāciju un pārbaudīt klientu identitāti, kas ir svarīgi daudziem uzņēmumiem, piemēram, grāmatvežiem, finanšu pakalpojumu sniedzējiem un atbilstības speciālistiem. Tas ir noderīgs lasāmviela uzņēmumiem, kas vēlas labāk iepazīt savus klientus un uzlabot attiecības ar tiem.
Zomato palīdzības dienesta kontaktinformācija
Kā sazināties ar Zomato klientu apkalpošanas dienestu, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čatu, tālruni, sociālo mediju starpniecību un pašapkalpošanās atbalstu.
Zvana apstrādes laiks (AHT) ir galvenā zvanu centra metrika, kas parāda vidējo saziņas ilgumu ar klientiem. To var uzlabot, nodrošinot aģentus ar atbilstošiem rīkiem un zināšanu resursiem. LiveAgent piedāvā daudzus klientu apkalpošanas risinājumus, kas uzlabo uzņēmuma efektivitāti. Uzlabojot AHT, uzlabojas arī klientu apmierinātība.