Palīdzības dienesta sagataves veicina efektīvu un laikietilpību samazinošu klientu atbalstu. Atbildes sagataves, makro un aptaujas var uzlabot komunikāciju ar klientiem un veicināt apmierinātību.
Apsekojumā tika konstatēts, ka 69% patērētāju novērtē klientu pieredzes kvalitāti, pamatojoties uz to, vai viņi saņem “ātru risinājumu” savai vajadzībai vai palīdzības lūgumam. Tomēr, saskarsme ar klientiem var būt ārkārtīgi neefektīva un laikietilpīga pat visprasmīgākajiem klientu atbalsta darbiniekiem, jo vienas un tās pašas atbildes jāsniedz manuāli un atkārtoti. IT atbalsta pieteikumu sistēma ir viens no šādiem risinājumiem, kas var optimizēt šo procesu un uzlabot atbildes laiku. Te ļoti palīdz iepriekšsagatavotas ziņas. Patiesībā iepriekšsagatavotas atbildes (makro), un gatavas sagataves ir viena no visnepieciešamākajām palīdzības dienesta funkcijām, kas atbalsta aģentiem ļauj uzlabot efektivitāti un veiktspēju, paātrināt klientu atbalstu un uzlabot klientu apmierinātību.
Tālāk ir sniegti 10 palīdzības dienesta atbilžu piemēri dažām visizplatītākajām problēmām un atbalsta pieprasījumiem, ko jūsu aģenti var pielāgot, personalizēt un izmantot savā ikdienas atbalsta darbā.
Ready to use our help desk templates?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Vairākas palīdzības pieteikumu cilnes
LiveAgent ir daudzvalodu klientu apkalpošanas programmatūra, kas nodrošina efektīvu saziņu ar klientiem visos saziņas kanālos. Tā piedāvā daudzas pielāgojamas funkcijas un integrācijas, padarot to par lielisku risinājumu tiešsaistes biznesiem. Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent.
VICE Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija
Kā sazināties ar VICE klientu apkalpošanas dienestu, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čata atbalstu, tālruņa numuru, sociālo mediju atbalstu un pašapkalpošanās atbalstu.
Palīdzības dienesta pieprasījumu formu sagataves
Klientu vērtība ir svarīga uzņēmējdarbības jomā, bet tikai 17% saprot un apzinās to. Ieteikumi ir efektīvs reklāmguvumu līmenis B2B uzņēmējdarbībā. LiveAgent piedāvā iespējas uzlabot klientu apkalpošanu un paaugstināt klientu apmierinātību. Integrējot to ar klientu apmierinātības programmatūru, tiek sniegta vērtīga informācija par apkalpošanas rezultātiem. Produktu var izmēģināt bez maksas.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.