Atbildēt klientiem personīgi, protams, ir ļoti vērtīgi, taču tas ne vienmēr ir ērti. Vienas un tās pašas atbildes rakstīšana klientiem atkal un atkal var būt laikietilpīga un neefektīva. Tāpēc sagatavoti ziņojumi var ietaupīt Jūsu laiku, un Jūs to varat izmantot, lai rakstītu atbildes uz pieprasījumiem, kas neatkārtojas.
Piemērs: Deizija saņem palīdzības pieteikumu no klienta. Tajā tiek runāts par bieži sastopamu problēmu ar viņa programmatūru. Šīs problēmas risinājums ir vienkāršs. Tā vietā, lai rakstītu atbildi, viņa izmanto sagatavotu ziņojumu, informējot klientu, kā atrisināt problēmu.
Sagatavotie ziņojumi ļauj ātri atbildēt uz biežāk sastopamajiem pieprasījumiem, izmantojot standarta atbildi. Tie ļauj jums paātrināt atbildes sniegšanu, izmantojot iepriekš noteiktu teksta sekvenci.
Ar ko sagatavotie ziņojumi atšķiras no iepriekš noteiktajām atbildēm?
- Sagatavoti ziņojumi var saglabāt tikai īsu teksta sekvenci.
- Veidojot Iepriekš noteiktu atbildi, varat definēt e-pasta ziņojuma tematu.
Answer FAQs with a single click
Answer frequently asked questions with a single click and save yourself over 15 hours of work each week. Try it today. No credit card required.
Zināšanu bāzes resursi
Klientu serviss – lietotāja piesaiste
Lietotāju piesaiste ir daudzkārtēja - tiešsaistes čats un zināšanu bāzes raksti palīdz tūlītēji sniegt atbildes klientiem, samazinot atbalsta pieprasījumu. Kontrolsaraksti veicina lietotāju iesaistīšanos.
Meklējat alternatīvu Customerly?
LiveAgent palielina klientu apmierinātību un uzlabo konversijas likmes, samazinot aģentu darba laiku un piedāvājot vairāk funkciju. Nav jāmaksā vairāk par pasūtīto funkcionalitāti.
LiveAgent piedāvā plašu klientu apkalpošanas programmatūru un VoIP tālruņa sistēmas, kā arī citas programmatūras, piemēram, Sūdzību pārvaldības sistēmu un E-pasta pārvaldības programmatūru. Uzņēmums piedāvā bezmaksas demonstrāciju, kā arī atbalstu un datu migrāciju. LiveAgent ir populārs un iespējams, ka tas var būt derīgs jūsu uzņēmumam.
Salīdziniet LiveAgent ar citām platformām
Izrunas svarība klientu apkalpošanā un uzņēmumu tēla veidošanā. LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un apmācību kursu.