Atbildēt klientiem personīgi, protams, ir ļoti vērtīgi, taču tas ne vienmēr ir ērti. Vienas un tās pašas atbildes rakstīšana klientiem atkal un atkal var būt laikietilpīga un neefektīva. Tāpēc sagatavoti ziņojumi var ietaupīt Jūsu laiku, un Jūs to varat izmantot, lai rakstītu atbildes uz pieprasījumiem, kas neatkārtojas.
Piemērs: Deizija saņem palīdzības pieteikumu no klienta. Tajā tiek runāts par bieži sastopamu problēmu ar viņa programmatūru. Šīs problēmas risinājums ir vienkāršs. Tā vietā, lai rakstītu atbildi, viņa izmanto sagatavotu ziņojumu, informējot klientu, kā atrisināt problēmu.
Sagatavotie ziņojumi ļauj ātri atbildēt uz biežāk sastopamajiem pieprasījumiem, izmantojot standarta atbildi. Tie ļauj jums paātrināt atbildes sniegšanu, izmantojot iepriekš noteiktu teksta sekvenci.
Ar ko sagatavotie ziņojumi atšķiras no iepriekš noteiktajām atbildēm?
- Sagatavoti ziņojumi var saglabāt tikai īsu teksta sekvenci.
- Veidojot Iepriekš noteiktu atbildi, varat definēt e-pasta ziņojuma tematu.
Answer FAQs with a single click
Answer frequently asked questions with a single click and save yourself over 15 hours of work each week. Try it today. No credit card required.
Zināšanu bāzes resursi
Zvana Ieraksta Programmatūras apskats
Zvana ieraksta programmatūra ļauj uzņēmumiem fiksēt un uzglabāt tālruņa sarunu audioierakstus dažādiem mērķiem, nodrošinot saskaņotu pakalpojumu sniegšanu un palīdzot atrisināt problēmas. LiveAgent ir elastīgs un pielāgojams risinājums ar daudzām integrācijām.
ZOLA palīdzības dienesta kontaktinformācija
Atvērtās pārdošanas stratēģija ir efektīvs veids, kā piesaistīt klientus un palielināt pārdošanas apjomus. Tas ietver klientu iesaisti un uzticības veidošanu, kā arī efektīvu komunikāciju un piedāvājumu pielāgošanu klientu vajadzībām. Šī stratēģija var palīdzēt uzņēmumiem sasniegt savus mērķus un attīstīt ilgtermiņa attiecības ar klientiem. --END OF LV TEXT
Zvana Ieraksta Programmatūras apskats
Zvana ieraksta programmatūra ļauj uzņēmumiem fiksēt un uzglabāt tālruņa sarunu audioierakstus, nodrošinot saskaņotu pakalpojumu sniegšanu un efektīvu problēmu risināšanu. LiveAgent piedāvā dažādas integrācijas un lietotājam draudzīgu pieredzi, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un atbalstu.