Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klientu pārstāvis

Kas ir klientu pārstāvis?

Customer representative is a person whose job is to deal with a business's customers.

Cambridge dictionary

Klientu pārstāvis ir darbinieks, kurš organizācijas vārdā mijiedarbojas ar uzņēmuma klientiem. Klientu pārstāvji pārstāv uzņēmumu, tā produktus vai pakalpojumus.

Kad klients zvana vai raksta, pārstāvji atrisina klienta jautājumus, vaicājumus vai sūdzības. Klienti var sazināties ar pārstāvjiem, izmantojot tālruni, e-pastu, tiešsaistes čatu vai citus kanālus.

Klientu pārstāvji saņem pienācīgu apmācību. Taču viņiem ir nepieciešamas dažas svarīgas prasmes (piemēram, runāšana, klausīšanās). Viņiem ir ļoti svarīga loma ikvienā uzņēmumā – viņi ir uzņēmuma balss.

Ko dara Klientu apkalpošanas Pārstāvis?

  • atbild uz klientu sūdzībām
  • sniedz zināšanas/informāciju
  • sazinās ar klientiem, izmantojot vairākus kanālus
  • palīdz veikt atteikšanos, kompensācijas vai apmaiņas
  • atbild uz klientu jautājumiem

Kā klientu apkalpošanas programmatūra var palīdzēt klientu aģentiem?

Tālāk norādītas dažas priekšrocības.

  • spēja apstrādāt visus klientu vaicājumus no vienotas saskarnes
  • ātrāks reakcijas laiks
  • pieteikumi tiek novirzīti uz atbilstošajām nodaļām
  • visi klientu dati vienotā sistēmā

Klientu apkalpošanas programmatūra, piemēram, LiveAgent, apvieno lielisku tiešsaistes čatu, pieteikumu apstrādi un automatizāciju, kas ļauj sniegt īpašu atbalstu klientiem.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

Kā kļūt par klientu apkalpošanas pārstāvi?

Klienta pārstāvim, kas pirmais kontaktējas ar klientu, parasti nav īpašas kvalifikācijas. Lai gan vidusskolas diploms vairumā uzņēmumu ir vajadzīgs. Ir svarīgāki faktori, kam ir nozīme darbā pieņemšanas procesā. Parasti tiek meklētas noteiktas dabas dotas dāvanas. Svarīgākās ir komunikācijas prasmes.

Bet, iedziļināsimies vēl mazliet. Katram klientu apkalpošanas aģentam ir nepieciešamas 2 svarīgas prasmju kategorijas. Pirmā un svarīgākā ir komunikāciju prasme. Otra svarīga prasme ir produkta tehniska pārzināšana. Tas, ko uzņēmums var jums iemācīt, ir produkta/pakalpojumu tehniskā puse. Tomēr tas nevar iemācīt jums komunikāciju prasmes. Katrs klients/situācija ir unikāli. Tādējādi klienta vai situācijas izpratnei ir jābūt intuitīvai.

Kā jau minējām, darba tehniskā puse tiks iemācīta. Parasti apmācību formā. Apmācība parasti ietver zināšanas par produktiem/pakalpojumiem, uzņēmumu, iekšējām programmām un daudz ko citu. Tā var ilgt dažas nedēļas, lai gan dažos uzņēmumos tā var ilgt pat dažus mēnešus.

Apmācību svarīgs aspekts ir ēnošana. Klausīšanās un mācīšanās no pieredzējušākiem klientu pārstāvjiem ir izdevīga taktika jau pašā sākumā. Taču parasti strādāšana sākas jau mācību laikā, tādējādi iemācoties darbojoties.

Uzņēmums parasti cenšas jums piespēlēt “vienkāršos” klientus. Bieši gan to nav iespējams prognozēt, kāds klients tiks jaunajam darbiniekam. Bet esiet bez raizēm, apkārt ir pārraugi, kas jums palīdzēs ik uz soļa. Pēc mācībām var meklēt palīdzību pie vecākā klienta pārstāvja vai menedžera.

Pēc apmācību beigšanas zināšanu apguves daļa nav beigusies. Nāksies mācīties procesā. Vienmēr ir dažādas unikālas situācijas. Un pēc kāda laika jūs atkal varat saņemt papildu apmācību par produktiem vai jaunām procedūrām. Vienmēr ir iespējams veikt uzlabojumus.

BUJ

Kāda ir klientu pārstāvja definīcija?

Klientu pārstāvis ir darbinieks, kas tā vārdā sazinās ar uzņēmuma klientiem. Tā ir saikne starp patērētāju un uzņēmumu. Klientu pārstāvji pārstāv uzņēmumu, tā produktus un pakalpojumus. Viņi ir kompānijas svarīgākie cilvēki klientiem.

Kādas ir klientu pārstāvja atbildības jomas?

Klientu pārstāvja pienākumos ietilpst komunikācija ar uzņēmuma klientiem pa dažādiem komunikācijas kanāliem. Klientu pārstāvim ir ārkārtīgi svarīgi censties uzturēt pozitīvas attiecības ar klientiem - un, ja attiecības nav optimistiskas, censties veidot tam labus lomu modeļus. Ir ārkārtīgi svarīgi, ka klientu pārstāvis ļoti labi pazīst uzņēmumu un pārzina tos produktus un pakalpojumus, ko uzņēmums piedāvā. Pārstāvim būtu jānodarbojas arī ar ar klientiem saistīto dokumentāciju.

Kā pievienot klientu pārstāvi LiveAgent?

Lai klientu pārstāvi pievienotu LiveAgent, noklikšķiniet uz Konfigurācijas, pēc tam uz Aģenti un uz Izveidot aģentu. Šeit var precīzi definēt, kāds pilnvarojums jāpiešķir attiecīgajam aģentam un kādai jābūt tā lomai sistēmā.

 

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju