Atbalsta kanāls

Kas ir atbalsta kanāls?

E-pasts, tērzēšana tiešsaistē, tālrunis, Facebook un Twitter – tie visi ir atbalsta kanāli. Atbalsta kanāls būtībā ir medijs, ar kura starpniecību notiek saziņa starp Jums un Jūsu klientiem.

Dažas palīdzības dienesta programmatūras piedāvā tikai e-pastu kā atbalsta kanālu, citas galvenokārt koncentrējas uz tērzēšanu tiešsaistē. LiveAgent ir daudzkanālu palīdzības dienests, tāpēc tas apvieno visus iepriekš minētos atbalsta kanālus vienā lietotnē.

Frequently asked questions

Kā definēt atbalsta kanālu?

Atbalsta kanāls ir līdzeklis, ar kura starpniecību klients var sazināties ar uzņēmumu vai zīmolu. Klientu apkalpošana var notikt, izmantojot vienu kanālu, bet var būt arī daudzkanālu apkalpošana.

 

Kādi ir populārākie atbalsta kanāli?

Populārākie atbalsta kanāli ir e-pasts, sociālie mediji, tērzēšana tiešsaistē, atbalsta logrīks vietnē, forumi vai ziņu grupas, tālruņa zvani un pašapkalpošanās zināšanu bāze.

 

Kādus atbalsta kanālus var izmantot LiveAgent sistēmā?

Izmantojot LiveAgent, varat izmantot visus nepieciešamos atbalsta kanālus: e-pastu, tērzēšanu tiešsaistē, tālruni, Facebook, Twitter un pašapkalpošanās zināšanu bāzi.

 

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Expert note

Atbalsta kanāls ir svarīgs medijs, kas ļauj klientiem sazināties ar uzņēmumu. Populārākie kanāli ir e-pasts, tērzēšana un sociālie mediji.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
Uzziniet vairāk par daudzkanālu klientu piesaisti. Ar profesionāļu palīdzību padziļināti izprotiet klientu atbalsta koncepcijas.

Daudzkanālu klientu piesaiste

Daudzkanālu klientu piesaiste ir saziņas kanālu apvienošana, lai uzlabotu klientu atbalstu un samazinātu grozu pamešanas skaitu. Tomēr tas var būt sarežģīti un prasa daudz resursu un laika. Šāda veida pieeja var tikt optimizēta ar programmatūru daudzkanālu saziņai. Tam var būt lielas priekšrocības, piemēram, personalizētu pieredzi un uzlabotu klientu apkalpošanu. Lai izveidotu stratēģiju, ir svarīgi izprast klientu vēlmes un to, kuri kanāli ir visbiežāk izmantoti.

IT atbalsts, kas zināms arī kā tehniskais atbalsts, ir tehniska palīdzība klientiem. Rezervētās stundas, pārvaldītie pakalpojumi, laiks un materiāli.

IT atbalsts

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūras risinājums, kas nodrošina daudzas funkcijas, piemēram, voIP tālruņa sistēmas, sūdzību pārvaldības sistēmu un pircēju portāla programmatūru. Tas piedāvā arī demonstrāciju, cenas, integrācijas un alternatīvas funkcijas, kā arī atbalstu un datu migrāciju. LiveAgent ir Quality Unit LLC veidota programma, kas piedāvā zināšanas un atjauninājumus, ko var apgūt, abonējot jaunumus uz sociālajiem tīkliem.

Tehniskais atbalsts ir palīdzība un apkalpošana cilvēkiem, kuriem ir tehniska problēma. Atbalstu var sniegt, izmantojot dažādus kanālus.

Tehniskais atbalsts

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar daudzām funkcijām, kas nodrošina labāku klientu apkalpošanu un uzlabo produktivitāti. Tā piedāvā tehnisko atbalstu, 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma periodu un ir viegli integrējams. LiveAgent ir radīts uzlabot klientu apkalpošanu un ir izmantots daudzu uzņēmumu rīcībā. Programmatūras atbalsts ir būtisks faktors kvalitatīvā klientu apkalpošanā.

Atbalsta portāls glabā Jūsu zināšanu bāzes rakstus, foruma ziņas un atsauksmes no Jūsu klientiem. Tas atbalsta klientus pat, ja neesiet uz vietas.

Atbalsta portāls

LiveAgent ir 24/7 klientu apkalpošanas dienests, kas nodrošina visus nepieciešamos rīkus, lai uzņēmumiem nodrošinātu piemērotu klientu apkalpošanu. Lai nodrošinātu veiksmīgu uzņēmumu, ir svarīgi, lai klientu apkalpošanas aģenti būtu pārzinātāji savā uzņēmumā un produktos, kā arī labi komunikatori ar empātiju un pacietību, kas veido labas klientu attiecības. Klientu apkalpošanas programmatūra var veicināt apmierinātu klientu skaita pieaugumu un uzņēmumiem sniegt izdevīgākus līdzekļus. LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un citus lietotņu risinājumus, kas ir piemēroti daudziem uzņēmumiem un vietnēm. Tiek piedāvāta arī bezmaksas izmēģinājuma iespēja.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju