Kas ir atbalsta kanāls?
E-pasts, tērzēšana tiešsaistē, tālrunis, Facebook un Twitter – tie visi ir atbalsta kanāli. Atbalsta kanāls būtībā ir medijs, ar kura starpniecību notiek saziņa starp Jums un Jūsu klientiem.
Dažas palīdzības dienesta programmatūras piedāvā tikai e-pastu kā atbalsta kanālu, citas galvenokārt koncentrējas uz tērzēšanu tiešsaistē. LiveAgent ir daudzkanālu palīdzības dienests, tāpēc tas apvieno visus iepriekš minētos atbalsta kanālus vienā lietotnē.
Frequently asked questions
Kā definēt atbalsta kanālu?
Atbalsta kanāls ir līdzeklis, ar kura starpniecību klients var sazināties ar uzņēmumu vai zīmolu. Klientu apkalpošana var notikt, izmantojot vienu kanālu, bet var būt arī daudzkanālu apkalpošana.
Kādi ir populārākie atbalsta kanāli?
Populārākie atbalsta kanāli ir e-pasts, sociālie mediji, tērzēšana tiešsaistē, atbalsta logrīks vietnē, forumi vai ziņu grupas, tālruņa zvani un pašapkalpošanās zināšanu bāze.
Kādus atbalsta kanālus var izmantot LiveAgent sistēmā?
Izmantojot LiveAgent, varat izmantot visus nepieciešamos atbalsta kanālus: e-pastu, tērzēšanu tiešsaistē, tālruni, Facebook, Twitter un pašapkalpošanās zināšanu bāzi.
- Daudzkanālu atbalsts [Izskaidrojums]
- Atbalsta Portāls [Paskaidrots]
- Sociālo Tīklu atbalsts (Paskaidrots)
- Kā jūs varat piedāvāt vislabāko tiešsaistes tehnisko atbalstu? (video)
- Cerības un priekšrokas - LiveAgent
- Palīdzības dienesta atbalsts [Skaidrojums]
- Reāllaika čats (skaidrojums)
- Ierobežotas piekļuves atbalsta dienests (skaidrojums)