• Šabloni
  • E-komercijas sveiciena e-pasta sagataves

E-komercijas sveiciena e-pasta sagataves

Sveiciena e-pasti ir lielisks rīks, lai veidotu saikni ar jaunajiem klientiem. Tādi nosaka toni turpmākajai saziņai un sniedz klientam ieskatu jūsu uzņēmuma saziņas stilā. Tādējādi sveiciena e-pasti ir neatņemama jebkura e-komercijas biznesa sastāvdaļa.

Sveiciena e-pastu nozīme e-komercijā

Sveiciena ziņas ietilpst transakciju e-pastu kategorijā, kas ir e-pastu veidi, kuri tiek automātiski nosūtīti pēc tam, kad patērētāji ir ar jums kaut kādā veidā mijiedarbojušies. Ja transakciju e-pasti tiek izmantoti pareizi, tie var stiprināt lojalitāti zīmolam un palielināt ieguldījumu atdevi, vienlaikus piešķirot jūsu zīmolam tēlu un veidojot lieliskas attiecības starp uzņēmumu un klientu gan B2B, gan B2C uzņēmumos.

Sveiciena ziņas ir vieni no svarīgākajiem transakciju e-pastu veidiem. Tās ļauj veidot saikni starp potenciālo klientu un jūsu tiešsaistes veikala zīmolu jau no paša sākuma.

Nevilksim garumā, dosimies uz dažām sveiciena e-pasta sagatavēm, kuras varat izmantot, lai:

  • Paziņotu kādam, ka viņš ir veiksmīgi izveidojis kontu vai abonējis jūsu e-pastu saņemšanu
  • Pateiktos lietotājam par pievienošanos tiešsaistes veikala kopienai
  • Izceltu, kādu vērtību lietotājs saņems, iepērkoties pie jums
  • Informētu lietotāju par to, ko nozīmē abonements, norādot, cik bieži viņš no jums var gaidīt e-pastus.
  • Mudinātu lietotāju sekot jūsu tiešsaistes veikalam sociālajos medijos
  • Un vēl daudz kas cits!

E-komercija: sveiciena e-pasta temata rindiņas

  • Laipni lūdzam!
  • Priecājamies jūs redzēt [tiešsaistes veikals]
  • Jūs beidzot esi šeit, [adresāta vārds]
  • Lieliski, ka pievienojaties [tiešsaistes veikals]
  • Jūs tagad esat daļa no [tiešsaistes veikals] saimes!

E-komercijas sveiciena e-pasta sagataves

Sveiciena e-pasta sagatave 1


Hello [recipient’s name],

We’re super excited to see you join the [online store] community.

We hope you will be happy with [products offered by the online store] and that you will shop with us again and again.

Our goal is to offer the widest range of [products offered by the online store] at the highest quality. If you think we should add any items to our store, don’t hesitate to contact us and share your feedback.

Until then, enjoy your shopping!

Best,
[store owner’s signature]

Sveiciena e-pasta sagatave 2


Hey [recipient’s name]! Welcome to our store!

Thank you for creating a [company name] account. We are more than happy to have you on board.

Please make yourself at home and enjoy shopping with us.

But before you start, here’s a short tutorial we created for our new clients. It will help you find the best fit based on size, color, and body type.

[link to or embedded video]

See you around,
The Customer Experience Team at [online store]

Sveiciena e-pasta sagatave 3


Hey there!

We’re sending this email to confirm that your account at [company name] was created successfully.

Click this button to log in to your account and start shopping:

[Button] Go to my account

It’s great that you are now a part of the [company name] family! If you have a minute, please read a few words from [online store]’s owners.

[Short message from the owner]

Cheers,
[company name]’s Customer Service Team

Peter Komornik

LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes tērzētavu, biļešu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj Jums sniegt lielisku atbalstu saviem klientiem.

Peter Komornik, izpilddirektors
logo slido black

Biežāk uzdotie jautājumi

Kāds ir sveiciena e-pasta optimālais garums?

Nav tāda ideālā e-pasta garuma, un tas, kā tiek veidots jūsu sveiciena e-pasts un tā “izskats”, ir atkarīgs no jūsu mērķiem. To var uzskatīt par vienkāršu vienvirziena ziņu, kas informē adresātu, ka viņa konta izveides process ir bijis veiksmīgs un ka viņš var sākt iepirkties. Varat nosūtīt sveiciena e-pastu, lai sveiktu jaunu potenciālo klientu un iepazīstinātu to ar savu tiešsaistes veikalu. Tas nozīmētu īsi informēt viņus par jūsu misiju, redzējumu un to, kas jums kā uzņēmējam ir svarīgs. Iespējams, vēlēsities uzsvērt arī to, ko potenciālais klients var iegūt, iepērkoties pie jums.

Iespējamo papildu tēmu sarakstu var turpināt un turpināt, tāpēc ir grūti definēt “ideālo” e-pasta garumu. Viens padoms, ko varam jums dot, ir būt lakoniskam. Neizstiepiet ziņojumu un nemēģiniet vienā e-pastā iekļaut pārāk daudz informācijas. Atcerieties, ka cilvēku uzmanība ir īsāka, un šķiet, ka tā kļūst vēl īsāka ar katru gadu. Uztveriet sveiciena e-pastu kā iespēju sveikt jaunus lietotājus un, ja nepieciešams, pievienojiet vienu rindkopu par jums svarīgiem jautājumiem.

Cik drīz jāsūta sveiciena e-pasts pēc konta reģistrācijas?

Laiks starp konta izveidi un sveiciena e-pasta saņemšanu var šķist kā problēma, kam nebūtu jāuztrauc tiešsaistes veikalu īpašniekus, bet tas ir nepareizs pieņēmums.

Sveiciena e-pasti, kas var arī kalpot kā apstiprinājuma ziņas, ir jānosūta tūlīt pēc lietotāja reģistrēšanās vai tiešsaistes veikala konta izveides. Tie jānogādā lietotāja iesūtnē burtiski dažu sekunžu laikā. Pretējā gadījumā lietotāji var sākt uztraukties par to, ka kaut kas nav pareizi reģistrējies vai arī viņu konts ir neaktīvs. Tie vai nu meklēs atbildi jūsu kontaktcentrā, vai, vēl ļaunāk, apmulsīs un atteiksies no pirkumiem. Mēs apzināmies, ka dažas klientu e-pasta sistēmas var pārbaudīt jaunos e-pastus tikai ik pēc 3–5 minūtēm. Pastāv divi veidi, kā atrisināt šādu problēmu: pirmkārt, nomainīt pasta sūtījumu sistēmu un, otrkārt, parādīt uzrakstu “Var paiet līdz 5 minūtēm, lai saņemtu sveiciena e-pastu” pēc tam, kad lietotājs nospiež pogu “Reģistrēt/izveidot kontu”.

Kāda informācija ir jāiekļauj sveiciena e-pastā?

Tāpat kā nav ideālā sveiciena e-pasta garuma, nav tāda informācijas saraksta, kas būtu jāpiemin katrā šādā ziņojumā. Tas, ko vajadzētu vai varētu iekļaut, ir, protams, sveiciens, kas var būt vienkāršāks vai sarežģītāks, un papildu informācija atkarībā no jūsu sveiciena ziņojuma mērķa.

Kā minēts iepriekš, šī informācija var attiekties uz jūsu e-komercijas biznesa misiju un redzējumu, vai arī var ietvert īsas uzstādīšanas instrukcijas, īsu ziņu no uzņēmuma vadītāja vai noteikumu sarakstu. Tas var ietvert arī “noderīgas saites” vai aicinājumu uz rīcību, mudinot jaunos lietotājus koplietot informāciju par veikalu ar pārējo pasauli.

Vislabāk ir izvēlēties vienu papildu informācijas vienību un koncentrēties uz ziņojuma sniegšanu. Nemēģiniet vienā e-pastā iekļaut pārāk daudz padomu vai jaunumu, jo varam garantēt, ka jūsu jaunie klienti to nelasīs 10 minūtes.

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kāds ir sveiciena e-pasta optimālais garums? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Nav tādas lietas, kā ideālais sveiciena e-pasta garums,jo, tas, kā izskatīsies un “izklausīsies” jūsu sveiciena e-pasts, ir atkarīgs no jūsu mērķiem. Tomēr viens padoms, ko varam jums dot, ir – būt lakoniskam. Neizstiepiet ziņojumu un nemēģiniet vienā e-pastā iekļaut pārāk daudz informācijas. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cik drīz jānosūta sveiciena e-pasts pēc konta reģistrācijas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Sveiciena e-pasti, kas var arī kalpot kā apstiprinājuma ziņojumi, ir jānosūta tūlīt pēc lietotāja reģistrēšanās vai tiešsaistes veikala konta izveides.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāda informācija ir jāiekļauj sveiciena e-pastā?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Nav tāda informācijas saraksta, kas būtu jāiekļauj katrā sveiciena ziņojumā. Tomēr jums vajadzētu iekļaut sveicienu un kādu papildu informāciju, piemēram, īsas uzstādīšanas instrukcijas, īsu ziņu no uzņēmuma vadītāja vai noderīgas saites.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS
Lai izveidotu lielisku klientu apkalpošanu, Jums ir jāīsteno klientu apkalpošanas teorija praksē. Uzziniet vairāk par svarīgākajiem principiem.

Klientu apkalpošanas teorija

Lai izveidotu lielisku klientu apkalpošanu, Jums ir jāīsteno klientu apkalpošanas teorija praksē. Uzziniet vairāk par svarīgākajiem principiem.

Atzīmējiet šo lapu ar grāmatzīmi, lai visas satura e-pasta sagataves saglabātu vienuviet, ieskaitot sagataves, kas paredzētas ielūgumiem uz tiešsaistes semināriem, kā arī obligāti izlasāmajiem e-pastiem un jaunumu biļeteniem.

Satura e-pasta sagataves

Atzīmējiet šo lapu ar grāmatzīmi, lai visas satura e-pasta sagataves saglabātu vienuviet, ieskaitot sagataves, kas paredzētas ielūgumiem uz tiešsaistes semināriem, kā arī obligāti izlasāmajiem e-pastiem un jaunumu biļeteniem.

Uzziniet par e-pasta automatizāciju mārketinga mērķiem, kā arī padomus un priekšrocības, lai nekavējoties uzlabotu mārketinga stratēģijas.

E-pasta automatizācija

Mārketinga automatizācija ļauj uzlabot pārdošanas apjomus, un e-pasta automatizācija ir viena no tās svarīgākajām funkcijām. Tas palīdz sūtīt iepriekš sagatavotas e-pasta ziņojumus noteiktā secībā, pielāgojot to saturu atbilstoši klientu vajadzībām. E-pasta automatizācija ir plaši izmantota e-komercijas platformās, kur tās rīki un integrācijas veicina atkārtotu rīcību un lojālu klientu bāzi. Tomēr jābūt piesardzīgiem un nevajadzētu automatizēt atbildes uz klientu jautājumiem, kuriem bieži ir nepieciešama tūlītēja atbilde un cilvēku iesaistīšanās.

E-pasta sagataves uzņēmuma paziņojumiem. Izmantojiet mūsu vienkāršo pamācību un sagatavojiet sagataves, lai panāktu augstu atvēršanas līmeni un klikšķu skaitu.

Uzņēmuma paziņojuma e-pasta sagataves

Tekstā ir runāts par aptauju nozīmību, lai uzlabotu mārketinga stratēģijas un pārsniegtu klientu cerības. Iesakām piedāvāt palīdzību vai atlaides kā stimulu, nodrošināt saīsinātu aptauju, paskaidrot mērķi un izteikt pateicību pēc aptaujas pabeigšanas. Klienti arī novērtēs informēšanu par aptaujas rezultātiem. Teksts sniedz informāciju par zināšanu bāzēm, atsauksmju apkopošanu, noturēšanu uzņēmumā un piesaistošu aptauju sagatavēm. E-pasta sagataves jauna zīmola pieminēšanai.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju