E-komercijas sveiciena e-pasta sagataves ir lielisks rīks jaunu klientu uzrunāšanai un tās kļūst neatsverama jebkura e-komercijas biznesa sastāvdaļa. Šajā rakstā ir padomi par to kā veidot un pielāgot sveiciena e-pastus, lai efektīvi komunicētu ar klientiem.
Sveiciena e-pasti ir lielisks rīks, lai veidotu saikni ar jaunajiem klientiem. Tādi nosaka toni turpmākajai saziņai un sniedz klientam ieskatu jūsu uzņēmuma saziņas stilā. Tādējādi sveiciena e-pasti ir neatņemama jebkura e-komercijas biznesa sastāvdaļa.
Sveiciena ziņas ietilpst transakciju e-pastu kategorijā, kas ir e-pastu veidi, kuri tiek automātiski nosūtīti pēc tam, kad patērētāji ir ar jums kaut kādā veidā mijiedarbojušies. Ja transakciju e-pasti tiek izmantoti pareizi, tie var stiprināt lojalitāti zīmolam un palielināt ieguldījumu atdevi, vienlaikus piešķirot jūsu zīmolam tēlu un veidojot lieliskas attiecības starp uzņēmumu un klientu gan B2B, gan B2C uzņēmumos.
Sveiciena ziņas ir vieni no svarīgākajiem transakciju e-pastu veidiem. Tās ļauj veidot saikni starp potenciālo klientu un jūsu tiešsaistes veikala zīmolu jau no paša sākuma.
Nevilksim garumā, dosimies uz dažām sveiciena e-pasta sagatavēm, kuras varat izmantot, lai:
We’re super excited to see you join the [online store] community.
We hope you will be happy with [products offered by the online store] and that you will shop with us again and again.
Our goal is to offer the widest range of [products offered by the online store] at the highest quality. If you think we should add any items to our store, don’t hesitate to contact us and share your feedback.
Until then, enjoy your shopping!
Best,
[store owner’s signature]
Thank you for creating a [company name] account. We are more than happy to have you on board.
Please make yourself at home and enjoy shopping with us.
But before you start, here’s a short tutorial we created for our new clients. It will help you find the best fit based on size, color, and body type.
[link to or embedded video]
See you around,
The Customer Experience Team at [online store]
We’re sending this email to confirm that your account at [company name] was created successfully.
Click this button to log in to your account and start shopping:
[Button] Go to my account
It’s great that you are now a part of the [company name] family! If you have a minute, please read a few words from [online store]’s owners.
[Short message from the owner]
Cheers,
[company name]’s Customer Service Team
LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes tērzētavu, biļešu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj Jums sniegt lielisku atbalstu saviem klientiem.
Ready to put our e-commerce welcome email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Pirmspārdošanas e-pasta sagataves
Tekstā apskatīti dažādi mārketinga stratēģiju veidi, tostarp aptaujas, produktu pārdošanas un kupona e-pastu sagataves. Ieteicams piedāvāt palīdzību un atlaides, lai iegūtu atsauksmes no klientiem un veicinātu pārdošanu. Klientu vērtības piedāvājumi var būt izdevīgi uzņēmumam, bet tikai neliela daļa saprot un apzinās to. E-pasti var būt efektīva komunikācijas forma ar lojalitātes programmu dalībniekiem, lai palielinātu pirkumu biežumu un summu, ko tērē klienti. Svarīgi ir piedāvāt jaudīgas sagataves ar atbilstošu informāciju un radošu dizainu, lai veidotu attiecības ar klientiem un veicinātu veikumu digitālajā mārketingā.
Gadījuma izpētes e-pasta sagataves
Case studies are a key element of content strategy for many marketers. They provide social proof that your business can help potential customers solve their problems. Case studies should be written in the third person from an independent reporter's perspective and should include facts and figures that demonstrate the quality of your products or services. They are best suited for the evaluation stage of the buying process, when potential customers are already familiar with your offerings. Unlike other content used in this stage, case studies are focused on demonstrating the best of what your brand has to offer and how it has already helped customers achieve their goals or overcome obstacles. Avoid overselling and instead focus on how you can solve specific problems, bolstering your story with factual quotes from previous clients.
E-komercijas e-pasta sagataves
Klienta vērtība ir salīdzinājums starp produktu/pakalpojumu un iespējamām alternatīvām. Klientu vērtības piedāvājums apgalvo, kāpēc tie ir izdevīgi klientiem. Augstākā kvalitāte ne vienmēr nozīmē augstāko vērtību. LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar daudzām funkcijām un integrācijām. Sales contacts: +421 2 33 456 826, +1-888-257-8754, +1-786-204-1375.
Efektīvs Uzņēmuma E-pasta Sagataves
E-pasts ir ļoti elastīgs un var tikt izmantots dažādos mērķos, piemēram, kā transakciju, attiecību vai reklāmas veids. Lielākā daļa cilvēku dod priekšroku saņemt reklamēšanas saturu tieši savā e-pastā. E-pasta sagataves ļauj viegli izveidot efektīvas kampaņas un ietaupīt laiku un resursus.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team