Neskaitāmi veidi, kā uzlabot, izmantojot
vienu rīku

Palieliniet pārdošanas apjomus, izmantojot LiveAgent.

  • ✓ Bez iestatīšanas maksas & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7 & nbsp; & nbsp; & nbsp;
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Stāvvietā? Palieliniet pārdošanas apjomu, izmantojot LiveAgent!

Klientu apmierinātība ir cieši saistīta ar noturēšanu, lojalitāti un pārdošanu. Ja vēlaties palielināt pārdošanas apjomu, labākais, ko varat darīt, ir izveidot uz klientu orientētu kultūru savā biznesā.

Jo vairāk jūs cenšaties apmierināt savus klientus, jo labāk jūsu uzņēmums gūs ieņēmumus. . Kā? Lasiet tālāk, lai uzzinātu!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Strategies to increase sales

Labākās stratēģijas pārdošanas palielināšanai

Pārdošanas pieaugums ir koncentrēšanās uz klientiem. Pārliecinieties, vai jūsu uzņēmums ir:

a> Vērtības nodrošināšana klientiem

Samazināt klientu centienus

Nodrošina ātru, personalizēts pakalpojums

Palieliniet pārdošanas apjomu, izmantojot pareizos rīkus

Izmantojot Helpdesk programmatūru, piemēram, LiveAgent, uzlabosiet klientu apkalpošanu, noturēšanu, lojalitāti un pārdošanu. Kāpēc?

LiveAgent piedāvā vairāk nekā 180 uzlabotas palīdzības dienesta funkcijas un vairāk nekā 100 integrācijas, kas palīdzēs nodrošināt vislabāko iespējamo servisu.

Right tools to increase sales

Kāpēc jums vajadzētu koncentrēties uz klientu apkalpošanas uzlabošanu, lai palielinātu pārdošanas apjomu?

Definition of good customer service

Labs serviss tiek gribēts un gaidīts

Klienti gaida nevainojamu servisu. Ja uzņēmumi to nenodrošina, klienti no tiem atsakās. Patiesībā ASV uzņēmumi zaudē vairāk nekā 62 miljardus ASV dolāru katru gadu sliktas klientu apkalpošanas dēļ.

Bad service spreads like a wildfire

Negatīvas atsauksmes izplatījās kā ugunsgrēks

Amerikāņi vidēji 15 cilvēkiem stāsta par sliktu apkalpošanas pieredzi, salīdzinot ar 11 cilvēkiem, kurus viņi pastāstīs par labu pieredzi.

Empower customers with self-service

Tas viss ir saistīts ar klientu pūļu samazināšanu

74% cilvēku, iespējams, mainīs zīmolus, ja iegādes process viņiem šķiet pārāk grūts.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers

Jaunu klientu iegūšana ir dārga

Tas ir no no 5 līdz 25 reizēm dārgāks līdz iegūt jaunu klientu, nekā tas ir, lai saglabātu esošo.

Laimīgi klienti ir vislabākie klienti

Mēs piedāvājam konsjerža migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populāro Helpdesk risinājumu.

LiveAgent funkcijas, kas palīdz palielināt pārdošanas apjomu

Email ticketing

Tiketu sistēma ar hibrīdu tiketu plūsmām

Izmantojot LiveAgent, jūsu e -pasta ziņojumi, tērzēšana, zvani, sociālo mediju pieminēšana un tiketi no citiem kanāliem nonāks vienā universālā iesūtnē.

Iekšējā un ārējā reāllaika tiešraides tērzēšana

Tiešsaistes tērzēšanas atbalsts ir galvenā pārdošanas apjoma palielināšanas sastāvdaļa, jo tas palīdz uzņēmumiem pārvērst vietnes apmeklētājus par maksājošiem klientiem.

The fastest live chat on the market
Professional built-in call center software

Virtuāls iebūvēts zvanu centrs

Izveidojiet virtuālu zvanu centru kā daļu no daudzkanālu palīdzības dienesta risinājuma. LiveAgent centralizē tālruņa zvanus no jūsu vietnes vai fiksētā tālruņa vienā vietā.

Sociālo mediju atbalsts

Integrējiet savus sociālo mediju profilus LiveAgent un atbildiet uz komentāriem, privātiem ziņojumiem vai tvītiem tieši no sava konta.

Social medias integrated into the help desk software

Automatizācija & amp; konservētas atbildes

Izmantojiet automatizācijas noteikumus un gatavās atbildes, lai paātrinātu ikdienišķus uzdevumus. Ietaupiet līdz pat 15 stundām nedēļā, izmantojot LiveAgent automatizācijas funkcijas.

Zināšanu bāzes veidotājs

Izveidojiet vairākas iekšējās un ārējās zināšanu bāzes kā daļu no sava pašapkalpošanās risinājuma. Izveidojiet bieži uzdotos jautājumus, forumus, atsauksmju un ieteikumu lodziņus un citus.

Web icon

Datu analīzes un ziņošanas informācijas panelis

Skatiet, kas mijiedarbojas ar jūsu uzņēmumu, un uzraugiet, kādu pakalpojumu viņi saņem. Skatiet lietojumu, statistiku, novērtējiet veiktspējas pārskatus un mācieties no klientu apmierinātības vērtējumiem.

Iemesli, kāpēc uzņēmumi pāriet uz LiveAgent

Kas padara LiveAgent par īsto instrumentu pārdošanas palielināšanai?

Most reviewed and number 1

Visvairāk novērtetie un #1

LiveAgent ir visvairāk pārskatītā un visaugstāk novērtētā Helpdesk programmatūra mazajiem uzņēmumiem 2020. gadā.

Preferred by 21k businesses

Iemīļota vairāk kā 21K uzņēmumiem

Vairāk nekā 21 000 uzņēmumu dažādās nozarēs klientu atbalsta vajadzībām ir izvēlējušies LiveAgent.

Packed with features

Komplektā ar vairāk nekā 180 funkcijām

Izmantojot vairāk nekā 180 funkcijas , Vairāk nekā 100 integrāciju un bezgalīgas pielāgošanas rīks viegli pielāgojas jūsu biznesa prasībām.

Cloud based and secure help desk

Mākoņbāzēta un droša

Pilnībā uz mākoņbāzēta, droša, viegli iestatāma un lietojama. Sāciet darbu ar LiveAgent dažu minūšu laikā.

Pārredzama un pieņemama cenu politika

Iegūstiet mūsu profesionālo Helpdesk risinājumu par fiksētu ikmēneša cenu bez slēptām maksām vai ilgtermiņa saistībām. Reģistrējieties 14 dienu bezmaksas izmēģinājumam, lai pilnībā piekļūtu visām pieejamajām funkcijām.

Ko jūs gaidāt? Palieliniet pārdošanas apjomu, sākot no šodienas!

$9 mēnesis

Small uzņēmums

  • Neierobežota pieteikumu vēsture
  • 3 e-pasta adreses
  • 3 kontaktformas
  • 1 API atslēga
$29 mēnesis

Medium uzņēmums

  • Viss, kas iekļauts paketē Small
  • 10 e-pasta adreses
  • 3 tiešsaistes čata pogas
  • Nodaļu pārvaldība
0$ mēnesis

Bezmaksas

  • 7 dienu pieteikumu vēsture
  • 1 e-pasta adrese
  • 1 čata poga
  • 1 kontaktforma
Saistītie Raksti arPalieliniet pardosanas apjomu
Liveagent piedāvā žurnālu par izpildītajiem un neizpildītajiem SLA par noteiktu laika diapazonu un Nodaļu. Atsevišķus ierakstus var kārtot pēc dažādiem filtriem.

SLA žurnāla atskaite

LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.

Kā sazināties ar Constant Contact klientu apkalpošanu, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čata atbalstu, tālruņa numuru un pašapkalpošanās atbalstu.

Constant Contact Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija

Constant Contact ir lietotājam draudzīga mārketinga platforma, kas nodrošina mazajiem uzņēmumiem rīkus, lai attīstītu savus uzņēmumus. Piedāvā daudzus atbalsta kanālus, 24/7 atbalstu un detalizētas pamācības. Uzņēmuma kontaktinformācija: tālrunis + 1 781-472-8100, e-pasts socialmedia@constantcontact.com, sociālie tīkli un atbalsta portāls.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x