Klientu apmierinātība ir cieši saistīta ar noturēšanu, lojalitāti un pārdošanu. Ja vēlaties palielināt pārdošanas apjomu, labākais, ko varat darīt, ir izveidot uz klientu orientētu kultūru savā biznesā.
Jo vairāk jūs cenšaties apmierināt savus klientus, jo labāk jūsu uzņēmums gūs ieņēmumus. . Kā? Lasiet tālāk, lai uzzinātu!
Datu izvade caur mašīnu...
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Pārdošanas pieaugums ir koncentrēšanās uz klientiem. Pārliecinieties, vai jūsu uzņēmums ir:
a> Vērtības nodrošināšana klientiem
Samazināt klientu centienus
Nodrošina ātru, personalizēts pakalpojums
Izmantojot Helpdesk programmatūru, piemēram, LiveAgent, uzlabosiet klientu apkalpošanu, noturēšanu, lojalitāti un pārdošanu. Kāpēc?
LiveAgent piedāvā vairāk nekā 180 uzlabotas palīdzības dienesta funkcijas un vairāk nekā 100 integrācijas, kas palīdzēs nodrošināt vislabāko iespējamo servisu.
Klienti gaida nevainojamu servisu. Ja uzņēmumi to nenodrošina, klienti no tiem atsakās. Patiesībā ASV uzņēmumi zaudē vairāk nekā 62 miljardus ASV dolāru katru gadu sliktas klientu apkalpošanas dēļ.
Amerikāņi vidēji 15 cilvēkiem stāsta par sliktu apkalpošanas pieredzi, salīdzinot ar 11 cilvēkiem, kurus viņi pastāstīs par labu pieredzi.
74% cilvēku, iespējams, mainīs zīmolus, ja iegādes process viņiem šķiet pārāk grūts.
Tas ir no no 5 līdz 25 reizēm dārgāks līdz iegūt jaunu klientu, nekā tas ir, lai saglabātu esošo.
Mēs piedāvājam konsjerža migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populāro Helpdesk risinājumu.
Izmantojot LiveAgent, jūsu e -pasta ziņojumi, tērzēšana, zvani, sociālo mediju pieminēšana un tiketi no citiem kanāliem nonāks vienā universālā iesūtnē.
Tiešsaistes tērzēšanas atbalsts ir galvenā pārdošanas apjoma palielināšanas sastāvdaļa, jo tas palīdz uzņēmumiem pārvērst vietnes apmeklētājus par maksājošiem klientiem.
Izveidojiet virtuālu zvanu centru kā daļu no daudzkanālu palīdzības dienesta risinājuma. LiveAgent centralizē tālruņa zvanus no jūsu vietnes vai fiksētā tālruņa vienā vietā.
Integrējiet savus sociālo mediju profilus LiveAgent un atbildiet uz komentāriem, privātiem ziņojumiem vai tvītiem tieši no sava konta.
Izmantojiet automatizācijas noteikumus un gatavās atbildes, lai paātrinātu ikdienišķus uzdevumus. Ietaupiet līdz pat 15 stundām nedēļā, izmantojot LiveAgent automatizācijas funkcijas.
Izveidojiet vairākas iekšējās un ārējās zināšanu bāzes kā daļu no sava pašapkalpošanās risinājuma. Izveidojiet bieži uzdotos jautājumus, forumus, atsauksmju un ieteikumu lodziņus un citus.
Skatiet, kas mijiedarbojas ar jūsu uzņēmumu, un uzraugiet, kādu pakalpojumu viņi saņem. Skatiet lietojumu, statistiku, novērtējiet veiktspējas pārskatus un mācieties no klientu apmierinātības vērtējumiem.
“Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts
Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks
“Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons
“Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams
“Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads
“Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga
“Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls
“Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons
LiveAgent ir visvairāk pārskatītā un visaugstāk novērtētā Helpdesk programmatūra mazajiem uzņēmumiem 2020. gadā.
Vairāk nekā 21 000 uzņēmumu dažādās nozarēs klientu atbalsta vajadzībām ir izvēlējušies LiveAgent.
Izmantojot vairāk nekā 180 funkcijas , Vairāk nekā 100 integrāciju un bezgalīgas pielāgošanas rīks viegli pielāgojas jūsu biznesa prasībām.
Pilnībā uz mākoņbāzēta, droša, viegli iestatāma un lietojama. Sāciet darbu ar LiveAgent dažu minūšu laikā.
Iegūstiet mūsu profesionālo Helpdesk risinājumu par fiksētu ikmēneša cenu bez slēptām maksām vai ilgtermiņa saistībām. Reģistrējieties 14 dienu bezmaksas izmēģinājumam, lai pilnībā piekļūtu visām pieejamajām funkcijām.
Ko jūs gaidāt? Palieliniet pārdošanas apjomu, sākot no šodienas!
Most Popular
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
Labs pārdošanas pieaugums lielā mērā ir atkarīgs no jūsu uzņēmuma lieluma. Bet kopumā pārdošanas pieaugums par 5 līdz 10 % ir diezgan labs.
LiveAgent palīdzības dienesta risinājums palielina klientu apmierinātību, klientu noturēšanu, ietaupa laiku un samazina izmaksas, kas saistītas ar klientu atbalstu.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem