Bezmaksas Izmēģinājums
Neskaitāmi veidi, kā uzlabot, izmantojot
vienu rīku

Palieliniet pārdošanas apjomus, izmantojot LiveAgent.

  • ✓ Bez iestatīšanas maksas & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7 & nbsp; & nbsp; & nbsp;
Mūsu klienti
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
helpdesk software animation
Use case scenarios

Stāvvietā? Palieliniet pārdošanas apjomu, izmantojot LiveAgent!

Klientu apmierinātība ir cieši saistīta ar noturēšanu, lojalitāti un pārdošanu. Ja vēlaties palielināt pārdošanas apjomu, labākais, ko varat darīt, ir izveidot uz klientu orientētu kultūru savā biznesā.

Jo vairāk jūs cenšaties apmierināt savus klientus, jo labāk jūsu uzņēmums gūs ieņēmumus. . Kā? Lasiet tālāk, lai uzzinātu!

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Strategies to increase sales

Labākās stratēģijas pārdošanas palielināšanai

Pārdošanas pieaugums ir koncentrēšanās uz klientiem. Pārliecinieties, vai jūsu uzņēmums ir:

a> Vērtības nodrošināšana klientiem

 Samazināt klientu centienus

Nodrošina ātru, personalizēts pakalpojums

Palieliniet pārdošanas apjomu, izmantojot pareizos rīkus

Izmantojot Helpdesk programmatūru, piemēram, LiveAgent, uzlabosiet klientu apkalpošanu, noturēšanu, lojalitāti un pārdošanu. Kāpēc?

LiveAgent piedāvā vairāk nekā 180 uzlabotas palīdzības dienesta funkcijas un vairāk nekā 100 integrācijas, kas palīdzēs nodrošināt vislabāko iespējamo servisu.

Right tools to increase sales

Kāpēc jums vajadzētu koncentrēties uz klientu apkalpošanas uzlabošanu, lai palielinātu pārdošanas apjomu?

Definition of good customer service

Labs serviss tiek gribēts un gaidīts

Klienti gaida nevainojamu servisu. Ja uzņēmumi to nenodrošina, klienti no tiem atsakās. Patiesībā ASV uzņēmumi zaudē vairāk nekā 62 miljardus ASV dolāru katru gadu sliktas klientu apkalpošanas dēļ.

Bad service spreads like a wildfire

Negatīvas atsauksmes izplatījās kā ugunsgrēks

Amerikāņi vidēji 15 cilvēkiem stāsta par sliktu apkalpošanas pieredzi, salīdzinot ar 11 cilvēkiem, kurus viņi pastāstīs par labu pieredzi.

Empower customers with self-service

Tas viss ir saistīts ar klientu pūļu samazināšanu

74% cilvēku, iespējams, mainīs zīmolus, ja iegādes process viņiem šķiet pārāk grūts.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers

Jaunu klientu iegūšana ir dārga

Tas ir no no 5 līdz 25 reizēm dārgāks līdz iegūt jaunu klientu, nekā tas ir, lai saglabātu esošo.

Laimīgi klienti ir vislabākie klienti

Mēs piedāvājam konsjerža migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populāro Helpdesk risinājumu.

badges

LiveAgent funkcijas, kas palīdz palielināt pārdošanas apjomu

Email ticketing

Tiketu sistēma ar hibrīdu tiketu plūsmām

Izmantojot LiveAgent, jūsu e -pasta ziņojumi, tērzēšana, zvani, sociālo mediju pieminēšana un tiketi no citiem kanāliem nonāks vienā universālā iesūtnē.

Iekšējā un ārējā reāllaika tiešraides tērzēšana

Tiešsaistes tērzēšanas atbalsts ir galvenā pārdošanas apjoma palielināšanas sastāvdaļa, jo tas palīdz uzņēmumiem pārvērst vietnes apmeklētājus par maksājošiem klientiem.

The fastest live chat on the market
Professional built-in call center software

Virtuāls iebūvēts zvanu centrs

Izveidojiet virtuālu zvanu centru kā daļu no daudzkanālu palīdzības dienesta risinājuma. LiveAgent centralizē tālruņa zvanus no jūsu vietnes vai fiksētā tālruņa vienā vietā.

Sociālo mediju atbalsts

Integrējiet savus sociālo mediju profilus LiveAgent un atbildiet uz komentāriem, privātiem ziņojumiem vai tvītiem tieši no sava konta.

Social medias integrated into the help desk software
Buble icon

Automatizācija & amp; konservētas atbildes

Izmantojiet automatizācijas noteikumus un gatavās atbildes, lai paātrinātu ikdienišķus uzdevumus. Ietaupiet līdz pat 15 stundām nedēļā, izmantojot LiveAgent automatizācijas funkcijas.

Education icon

Zināšanu bāzes veidotājs

Izveidojiet vairākas iekšējās un ārējās zināšanu bāzes kā daļu no sava pašapkalpošanās risinājuma. Izveidojiet bieži uzdotos jautājumus, forumus, atsauksmju un ieteikumu lodziņus un citus.

Web icon

Datu analīzes un ziņošanas informācijas panelis

Skatiet, kas mijiedarbojas ar jūsu uzņēmumu, un uzraugiet, kādu pakalpojumu viņi saņem. Skatiet lietojumu, statistiku, novērtējiet veiktspējas pārskatus un mācieties no klientu apmierinātības vērtējumiem.

Iemesli, kāpēc uzņēmumi pāriet uz LiveAgent

  • “Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts

  • Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks

  • “Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons

  • “Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams

  • “Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads

  • “Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga

  • “Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls

  • “Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons

Kas padara LiveAgent par īsto instrumentu pārdošanas palielināšanai?

Most reviewed and number 1

Visvairāk novērtetie un #1

LiveAgent ir visvairāk pārskatītā un visaugstāk novērtētā Helpdesk programmatūra mazajiem uzņēmumiem 2020. gadā.

Preferred by 21k businesses

Iemīļota vairāk kā 21K uzņēmumiem

Vairāk nekā 21 000 uzņēmumu dažādās nozarēs klientu atbalsta vajadzībām ir izvēlējušies LiveAgent.

Packed with features

Komplektā ar vairāk nekā 180 funkcijām

Izmantojot vairāk nekā 180 funkcijas , Vairāk nekā 100 integrāciju un bezgalīgas pielāgošanas rīks viegli pielāgojas jūsu biznesa prasībām.

Cloud based and secure help desk

Mākoņbāzēta un droša

Pilnībā uz mākoņbāzēta, droša, viegli iestatāma un lietojama. Sāciet darbu ar LiveAgent dažu minūšu laikā.

Pārredzama un pieņemama cenu politika

Iegūstiet mūsu profesionālo Helpdesk risinājumu par fiksētu ikmēneša cenu bez slēptām maksām vai ilgtermiņa saistībām. Reģistrējieties 14 dienu bezmaksas izmēģinājumam, lai pilnībā piekļūtu visām pieejamajām funkcijām.

Ko jūs gaidāt? Palieliniet pārdošanas apjomu, sākot no šodienas!

Biļete+tērzēšana

Biļete+tērzēšana

Biļete+tērzēšana

$ 39/mo

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

FAQ

Kas ir labs pārdošanas pieaugums?

Labs pārdošanas pieaugums lielā mērā ir atkarīgs no jūsu uzņēmuma lieluma. Bet kopumā pārdošanas pieaugums par 5 līdz 10 % ir diezgan labs.

Kādas ir citas LiveAgent uzņēmējdarbības priekšrocības?

LiveAgent palīdzības dienesta risinājums palielina klientu apmierinātību, klientu noturēšanu, ietaupa laiku un samazina izmaksas, kas saistītas ar klientu atbalstu.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju