Izveidojiet pozitīvu tēlu, kas liks klientiem runāt.
Uzlabojiet pirmo atbilžu reakcijas laiku ar automātisko pieteikumu pārvirzīšanu.
Samaziniet atbalsta pieteikumu plūsmu izmantojot zināšanu bāzi.
Uzlabojiet savu atbildes laiku par līdz pat 26%, vienkāršojot visas klientu ziņas no e-pasta un sociālajiem medijiem vienā iesūtnē, izmantojot mūsu palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes programmatūru.
Pavadiet savus klientus kamēr tie sagatavo pasūtījumu, un atbildiet uz visiem jautājumiem, kas tiem var rasties reāllaikā ar mūsu tīmekļa vietnes tiešsaistes čata logrīku.
Uzlabojiet klientu lojalitāti, padarot katru atbalsta pieredzi neaizmirstamu un personalizētu ar mūsu apkalpošanas dienesta programmatūrā iebūvētās CRM palīdzību.
LiveAgent ieviešana jūsu e-komercijas tīmekļa vietnē ir vien dažu sekunžu jautājums. Un tās ietekme uz e-komerciju saglabājas ilgstoši. LiveAgent palīdzības dienesta ieviešana jūsu e-veikalā var palielināt jūsu klientu apmierinātību par vairāk nekā 60%.
Palīdzīgas rokas sniegšana jūsu klientiem īstajā laikā var būtiski ietekmēt jūsu biznesu. Ikreiz, kad viņiem rodas jautājums, jūsu tiešsaistes čata vai zvanu centrs būs tieši vietā. Palieliniet savas klientu apkalpošanas jaudu, izmantojot e-komercijas LiveAgent.
Klientu lojalitāte ir viens no galvenajiem jūsu uzņēmuma rādītājiem. Tieši viņi dod priekšroku jūsu produktiem un pakalpojumiem un paliks pie jums, kamēr vien būs apmierināti. Jo uzticamāki ir klienti, jo labākus rezultātus redzēsit katra nākamā mēneša beigās.
Sekojiet saviem klientiem, sagatavojieties iepriekš un aizsniedziet tos, pirms viņi pamet jūsu e-veikalu ar proaktīviem čata uzaicinājumiem. Izmantojot tiešsaistes čatu, varat nodrošināt klientu atbalstu 24/7 pat tad, ja esat bezsaistē, izmantojot kontaktformas.
Analizējiet un salīdziniet LiveAgent ar dažādiem klientu atbalsta risinājumiem un izvēlieties ar jūsu nozarei visatbilstošākajām funkcijām un vislabāko cenu.
Skatiet mūsu veiksmes stāstus un atsauksmes un noskaidrojiet, kā LiveAgent IT palīdzības dienesta programmatūra var pastiprināt jūsu klientu atbalstu un jūsu biznesa partneru apmierinātību.
LiveAgent zvanu centra programmatūras apskats
LiveAgent ir pielāgojama zvanu centra programmatūra, kas piedāvā daudzas funkcijas, piemēram, balss atbalstu, zvanu konfigurāciju un pielāgotas pogas. Reģistrācijas process ir vienkāršs, un cenas ir atkarīgas no uzņēmuma vajadzībām. Kopumā LiveAgent ir noderīga programmatūra visu veidu uzņēmumiem.
Pierakstīties uz demonstrāciju
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā pašapkalpošanās, ienākošo zvanu centra, un sūdzību pārvaldības sistēmas. Tas piedāvā daudzas funkcijas, integrācijas, un cenas ir pieejamas. Uzņēmums arī piedāvā atbalstu, migrāciju, un partnerības programmu. Visbeidzot, uzņēmums ir dibināts 2004. gadā un piedāvā vietnes drošību un privātumu.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team