Vērtība jebkurā nozarē

Uzziniet, kā LiveAgent uzlabo jūsu e-komercijas biznesu.

  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7
  • ✓ Neprasam kredītkarti
  • ✓ Iespēja atteikties jebkurā brīdī
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Uzsveriet attiecības

Izveidojiet pozitīvu tēlu, kas liks klientiem runāt.

24%

Saīsiniet atbildes laiku

Uzlabojiet pirmo atbilžu reakcijas laiku ar automātisko pieteikumu pārvirzīšanu.

37%

Samaziniet pieteikumu apjomu

Samaziniet atbalsta pieteikumu plūsmu izmantojot zināšanu bāzi.

Industry background

Palīdzības dienesta programmatūra e-komercijas nozarei

Esiet tuvāk saviem potenciālajiem pircējiem, izmantojot LiveAgent — visskatītākā un augstāk novērtētākā palīdzības dienesta programmatūra, kas paredzēta MVU 2019. gadā.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Uzlabojiet savu atbildes laiku par līdz pat 26%, vienkāršojot visas klientu ziņas no e-pasta un sociālajiem medijiem vienā iesūtnē, izmantojot mūsu palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes programmatūru.

Pavadiet savus klientus kamēr tie sagatavo pasūtījumu, un atbildiet uz visiem jautājumiem, kas tiem var rasties reāllaikā ar mūsu tīmekļa vietnes tiešsaistes čata logrīku.

Uzlabojiet klientu lojalitāti, padarot katru atbalsta pieredzi neaizmirstamu un personalizētu ar mūsu apkalpošanas dienesta programmatūrā iebūvētās CRM palīdzību.

Uzlabojiet prieku un apmierinātību

LiveAgent ieviešana jūsu e-komercijas tīmekļa vietnē ir vien dažu sekunžu jautājums. Un tās ietekme uz e-komerciju saglabājas ilgstoši. LiveAgent palīdzības dienesta ieviešana jūsu e-veikalā var palielināt jūsu klientu apmierinātību par vairāk nekā 60%.

happy customers-illustration
ecommerce services-illustraion

Pavadiet savus klientus

Palīdzīgas rokas sniegšana jūsu klientiem īstajā laikā var būtiski ietekmēt jūsu biznesu. Ikreiz, kad viņiem rodas jautājums, jūsu tiešsaistes čata vai zvanu centrs būs tieši vietā. Palieliniet savas klientu apkalpošanas jaudu, izmantojot e-komercijas LiveAgent.

Uzzināt vairāk par tiešsaistes čatu

Veidojiet lojālo klientu bāzi

Klientu lojalitāte ir viens no galvenajiem jūsu uzņēmuma rādītājiem. Tieši viņi dod priekšroku jūsu produktiem un pakalpojumiem un paliks pie jums, kamēr vien būs apmierināti. Jo uzticamāki ir klienti, jo labākus rezultātus redzēsit katra nākamā mēneša beigās.

ecommerce choice-illustration
Man doing groceries with shopping list

Samaziniet iepirkumu grozu pamešanu

Sekojiet saviem klientiem, sagatavojieties iepriekš un aizsniedziet tos, pirms viņi pamet jūsu e-veikalu ar proaktīviem čata uzaicinājumiem. Izmantojot tiešsaistes čatu, varat nodrošināt klientu atbalstu 24/7 pat tad, ja esat bezsaistē, izmantojot kontaktformas.

Ietaupiet ar LiveAgent

Analizējiet un salīdziniet LiveAgent ar dažādiem klientu atbalsta risinājumiem un izvēlieties ar jūsu nozarei visatbilstošākajām funkcijām un vislabāko cenu.

Vairāk nekā 21 000 uzņēmumu nevar būt kļūdījušies

Skatiet mūsu veiksmes stāstus un atsauksmes un noskaidrojiet, kā LiveAgent IT palīdzības dienesta programmatūra var pastiprināt jūsu klientu atbalstu un jūsu biznesa partneru apmierinātību.

Saistītie Raksti arE-komercijas pakalpojumi
LiveAgent integrē Instagram klientu apkalpošanu, ļaujot uzņēmumiem pārvaldīt visus klientu pieprasījumus no Instagram tieši LiveAgent panelī. Lai aktivizētu integrāciju, jāveic daži vienkārši soļi. Uzziniet, kā to darīt un sazinieties ar LiveAgent atbalstu.

Kā aktivizēt savu Instagram spraudni LiveAgent programmā

LiveAgent integrē Instagram klientu apkalpošanu, ļaujot uzņēmumiem pārvaldīt visus klientu pieprasījumus no Instagram tieši LiveAgent panelī. Lai aktivizētu integrāciju, jāveic daži vienkārši soļi. Uzziniet, kā to darīt un sazinieties ar LiveAgent atbalstu.

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un citas saziņas risinājumus. Izmantojot birkas, var sakārtot un prioritizēt klientu pieteikumus, uzlabojot komandas sadarbību un klientu pieredzi. Uzziniet, kā izveidot un pievienot birkas, lai optimizētu pieteikumu pārvaldību.

Kā izveidot un pievienot birkas LiveAgent

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un citas saziņas risinājumus. Izmantojot birkas, var sakārtot un prioritizēt klientu pieteikumus, uzlabojot komandas sadarbību un klientu pieredzi. Uzziniet, kā izveidot un pievienot birkas, lai optimizētu pieteikumu pārvaldību.

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūru un citus risinājumus. Ar integrāciju Jūsu mājaslapā, uzņēmumi var uzlabot klientu atbalstu un apmierinātību.

Kā pievienot tiešsaistes čatu CoreCommerce veikalā

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūru un citus risinājumus. Ar integrāciju Jūsu mājaslapā, uzņēmumi var uzlabot klientu atbalstu un apmierinātību.

LiveAgent piedāvā plašu līdzekļu un funkciju klāstu, kā arī centrālo platformu klientu pieprasījumu pārvaldīšanai un atbildēšanai. Šajā programmā ir iekļauti daudzi līdzekļi, tostarp automatizācijas nosacījumi, atskaišu informācijas panelis, gamifikācijas līdzekļi un tiešsaistes čata funkcija.

Detalizēts Palīdzības Dienesta Funkciju Pārskats

LiveAgent piedāvā plašu līdzekļu un funkciju klāstu, kā arī centrālo platformu klientu pieprasījumu pārvaldīšanai un atbildēšanai. Šajā programmā ir iekļauti daudzi līdzekļi, tostarp automatizācijas nosacījumi, atskaišu informācijas panelis, gamifikācijas līdzekļi un tiešsaistes čata funkcija.

Pašapkalpošanās programmatūra, klientu apkalpošanas programmatūra, VoIP tālruņa sistēmas un citas lietderīgas programmatūras, kas piedāvātas LiveAgent sistēmā. Izmēģiniet visus saziņas kanālus, kamēr jūsu LiveAgent ir gatavs.

Iepriekšsagatavotas ziņas (makrosi) LiveAgent sistēmā

Pašapkalpošanās programmatūra, klientu apkalpošanas programmatūra, VoIP tālruņa sistēmas un citas lietderīgas programmatūras, kas piedāvātas LiveAgent sistēmā. Izmēģiniet visus saziņas kanālus, kamēr jūsu LiveAgent ir gatavs.

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, kas uzlabo klientu atbalsta pieredzi. Ar LiveAgent aģentu pārvaldības funkciju var viegli definēt un uzraudzīt aģentus, vienkāršojot klientu mijiedarbību. Uzņēmums piedāvā arī daudzas citas funkcijas un integrācijas, lai optimizētu klientu atbalstu. Atpakaļ pie video, izveidojiet bezmaksas kontu.

Kā pievienot Aģentus LiveAgent sistēmā

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, kas uzlabo klientu atbalsta pieredzi. Ar LiveAgent aģentu pārvaldības funkciju var viegli definēt un uzraudzīt aģentus, vienkāršojot klientu mijiedarbību. Uzņēmums piedāvā arī daudzas citas funkcijas un integrācijas, lai optimizētu klientu atbalstu. Atpakaļ pie video, izveidojiet bezmaksas kontu.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x