Vērtība jebkurā nozarē

Uzziniet, kā LiveAgent uzlabo jūsu e-komercijas biznesu.

  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7
  • ✓ Neprasam kredītkarti
  • ✓ Iespēja atteikties jebkurā brīdī
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Uzsveriet attiecības

Izveidojiet pozitīvu tēlu, kas liks klientiem runāt.

24%

Saīsiniet atbildes laiku

Uzlabojiet pirmo atbilžu reakcijas laiku ar automātisko pieteikumu pārvirzīšanu.

37%

Samaziniet pieteikumu apjomu

Samaziniet atbalsta pieteikumu plūsmu izmantojot zināšanu bāzi.

Industry background

Palīdzības dienesta programmatūra e-komercijas nozarei

Esiet tuvāk saviem potenciālajiem pircējiem, izmantojot LiveAgent — visskatītākā un augstāk novērtētākā palīdzības dienesta programmatūra, kas paredzēta MVU 2019. gadā.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Uzlabojiet savu atbildes laiku par līdz pat 26%, vienkāršojot visas klientu ziņas no e-pasta un sociālajiem medijiem vienā iesūtnē, izmantojot mūsu palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes programmatūru.

Pavadiet savus klientus kamēr tie sagatavo pasūtījumu, un atbildiet uz visiem jautājumiem, kas tiem var rasties reāllaikā ar mūsu tīmekļa vietnes tiešsaistes čata logrīku.

Uzlabojiet klientu lojalitāti, padarot katru atbalsta pieredzi neaizmirstamu un personalizētu ar mūsu apkalpošanas dienesta programmatūrā iebūvētās CRM palīdzību.

Uzlabojiet prieku un apmierinātību

LiveAgent ieviešana jūsu e-komercijas tīmekļa vietnē ir vien dažu sekunžu jautājums. Un tās ietekme uz e-komerciju saglabājas ilgstoši. LiveAgent palīdzības dienesta ieviešana jūsu e-veikalā var palielināt jūsu klientu apmierinātību par vairāk nekā 60%.

happy customers-illustration
ecommerce services-illustraion

Pavadiet savus klientus

Palīdzīgas rokas sniegšana jūsu klientiem īstajā laikā var būtiski ietekmēt jūsu biznesu. Ikreiz, kad viņiem rodas jautājums, jūsu tiešsaistes čata vai zvanu centrs būs tieši vietā. Palieliniet savas klientu apkalpošanas jaudu, izmantojot e-komercijas LiveAgent.

Uzzināt vairāk par tiešsaistes čatu

Veidojiet lojālo klientu bāzi

Klientu lojalitāte ir viens no galvenajiem jūsu uzņēmuma rādītājiem. Tieši viņi dod priekšroku jūsu produktiem un pakalpojumiem un paliks pie jums, kamēr vien būs apmierināti. Jo uzticamāki ir klienti, jo labākus rezultātus redzēsit katra nākamā mēneša beigās.

ecommerce choice-illustration
Man doing groceries with shopping list

Samaziniet iepirkumu grozu pamešanu

Sekojiet saviem klientiem, sagatavojieties iepriekš un aizsniedziet tos, pirms viņi pamet jūsu e-veikalu ar proaktīviem čata uzaicinājumiem. Izmantojot tiešsaistes čatu, varat nodrošināt klientu atbalstu 24/7 pat tad, ja esat bezsaistē, izmantojot kontaktformas.

Ietaupiet ar LiveAgent

Analizējiet un salīdziniet LiveAgent ar dažādiem klientu atbalsta risinājumiem un izvēlieties ar jūsu nozarei visatbilstošākajām funkcijām un vislabāko cenu.

Vairāk nekā 21 000 uzņēmumu nevar būt kļūdījušies

Skatiet mūsu veiksmes stāstus un atsauksmes un noskaidrojiet, kā LiveAgent IT palīdzības dienesta programmatūra var pastiprināt jūsu klientu atbalstu un jūsu biznesa partneru apmierinātību.

Saistītie Raksti arE-komercijas pakalpojumi
LiveAgent ir daudzfunkcionāla klientu apkalpošanas programmatūra, kas uzlabo atbalstu uzņēmumiem. Apskatiet šo apskatu par to, kā tā zvanu centra funkcijas varētu būt jums noderīgas.

LiveAgent zvanu centra programmatūras apskats

LiveAgent ir pielāgojama zvanu centra programmatūra, kas piedāvā daudzas funkcijas, piemēram, balss atbalstu, zvanu konfigurāciju un pielāgotas pogas. Reģistrācijas process ir vienkāršs, un cenas ir atkarīgas no uzņēmuma vajadzībām. Kopumā LiveAgent ir noderīga programmatūra visu veidu uzņēmumiem.

Vai vēlaties uzzināt vairāk par LiveAgent? Pieprasiet bezmaksas demonstrāciju, lai uzzinātu vairāk par LiveAgent un to, kā tas var palīdzēt jums gūt panākumus.

Pierakstīties uz demonstrāciju

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā pašapkalpošanās, ienākošo zvanu centra, un sūdzību pārvaldības sistēmas. Tas piedāvā daudzas funkcijas, integrācijas, un cenas ir pieejamas. Uzņēmums arī piedāvā atbalstu, migrāciju, un partnerības programmu. Visbeidzot, uzņēmums ir dibināts 2004. gadā un piedāvā vietnes drošību un privātumu.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x