Bezmaksas Izmēģinājums
Neskaitāmi veidi, kā uzlabot, izmantojot
vienu rīku

Samaziniet iepirkumu groza atlēcienu līmeni, izmantojot LiveAgent.

  • ✓ Bez iestatīšanas maksas & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7 & nbsp; & nbsp; & nbsp;
Mūsu klienti
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
helpdesk software animation
Use case scenarios

Samazināt & amp; atgūt pamestos iepirkumu ratiņus

Groza pamešanas rādītāji ir saistīti ar pirkšanas procesa vājajām vietām. Bieži vien pircēju jautājumi paliek neatbildēti vai pirkšanas process var būt pārāk sarežģīts vai novirzīt.

LiveAgent dod jums iespēju ievērojami samazināt pamesto iepirkumu ratiņu skaitu un atgūt pircējus. izmantojot uzlaboto tiešraides tērzēšanu & amp; automatizācijas funkcionalitāte.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Definition of cart abandonment

Kas ir groza atmešana?

Pamestība ir e-komercijas termins, ko izmanto, lai aprakstītu tīmekļa lapas apmeklētāju, kurš pamet šo lapu pirms vēlamās darbības pabeigšanas. Atteikšanās piemēri ir iepirkšanās groza atmešana, atsaucoties uz apmeklētājiem, kuri pievieno preces savam tiešsaistes iepirkumu grozam, bet iziet, nepabeidzot pirkumu.

Kāds ir pieņemamais groza atmešanas līmenis?

Saskaņā ar mūsu jaunākajiem 2019. gada grozu atmešanas datiem vidējais ratiņu atmešanas līmenis visās nozarēs ir 69,91%.

Tomēr ir svarīgi ņemt vērā, ka grozu atmešanas rādītāji dažādās nozarēs atšķiras, jo dažādās vietnēs dažādi pirkšanas procesi un klientu uzvedība.

Acceptable cart abandonment rate
Fight cart abandonment

Vai jūs varat cīnīties ar groza atmešanas līmeni?

Groza atmešana tiešsaistes mazumtirdzniecības nozarē var radīt daudz vilšanās, stresa un sāpju. Par laimi, likmi var samazināt, izmantojot vairākas galvenās taktikas un stratēģijas, piemēram, uzlabojot pārlūkprogrammas pieredzi, padarot izrakstīšanos pēc iespējas vieglāku, kā arī veidojot uzticību, lojalitāti un izpratni. Uzņēmumi turpina demonstrēt, ka, ieviešot daudzkanālu palīdzības dienesta programmatūru, var sniedz atvieglojumu un sniedz lieliskus rezultātus.

Laimīgi klienti ir vislabākie klienti

Mēs piedāvājam konsjerža migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populāro Helpdesk risinājumu.

badges

Kāpēc klienti atstāj savus grozus?

Pārāk sarežģīta vai ilga izrakstīšanās

Lai izvairītos no tā, ka klienti meklē alternatīvas, izrakstīšanās laikā ir ļoti svarīgi nodrošināt klientu apkalpošanu reāllaikā, it īpaši, ja tas ir garš vai pārāk sarežģīts.

Ja jūs jautājat, izrakstīšanās procesu var uzskatīt par sarežģītu lai iegūtu pārāk daudz informācijas vai pieprasītu klientam reģistrēties pirms izrakstīšanās. Ir svarīgi atcerēties, ka izrakstīšanās procesam jābūt pēc iespējas vienkāršākam un īsākam.

Complicated and lengthy checkout
No support

Nav atbalsta

Nodrošinot reāllaika atbalstu norēķināšanās procesā, jūs varat samazināt iepirkumu groza atmešanas līmeni par divciparu skaitli un vienlaikus palielināt reklāmguvumu līmeni.

Esiet gatavs atbildēt uz visiem jautājumiem klientiem par jūsu produktiem, piegādi vai cenām.

“Tikai pārlūkošana”

Tā kā pircēji ir tehniski gudri un vienmēr meklē labāko piedāvājumu, viņi bieži vien pievieno preces grozam, bet arī meklē tās pašas preces citās vietnēs ar labākiem nosacījumiem (piegāde, cena, datums un laiks) piegāde.) Būtībā šāda veida pircēji vēl nav izlēmuši, no kuras vietnes viņiem vajadzētu iegādāties.

Izmantojot proaktīvie tērzēšanas ielūgumi , jūs varat viegli nodrošināt klientam pozitīvu pakalpojumu pieredzi, kas pārliecina viņu, ka jūsu veikals ir īstais, no kura pirkt.

Only browsing

Metodes, kā samazināt iepirkumu groza atmešanas līmeni

Talker icon

Sniedziet tiešraides tērzēšanas atbalstu

Saskaņā ar Forrester , 44% tiešsaistes patērētāju apgalvo, ka “Ja uz jautājumiem, uz kuriem atbild dzīvā persona, atrodoties tiešsaistē, ir viena no vissvarīgākajām tīmekļa vietnes piedāvātajām funkcijām.”

Eye icon

Uzraudzīt izejas lapas

Nosakiet precīzu vietu pirkšanas procesā, kur jūsu klienti pamet savus ratiņus. LiveAgent uzlabotā funkcionalitāte ļauj pārraudzīt, kurās lapās atrodas jūsu klienti un cik ilgi viņi tos pārlūko.

Bricks icon

Daudzkanālu atbalsts

53% klientu, visticamāk, atteiksies no pirkumiem tiešsaistē . ātri atrast atbildes uz viņu jautājumiem. Sniedziet atbalstu, izmantojot tiešsaistes tērzēšanu, bieži uzdotos jautājumus, sociālos medijus, e -pastu un daudz ko citu!

Cīnieties ar groza pamešanu, izmantojot LiveAgent

Ultimate omni-channel help desk software experience

Piedāvājiet atbalstu reāllaikā

Skatiet mūsu videoklipu, lai uzzinātu vairāk par to, kā jūs varat nodrošināt klientu apkalpošanu reāllaikā savas vietnes apmeklētājiem.

Izmantojiet ielūgumi uz aktīvu tērzēšanu , lai mudinātu lietotājus tērzēt ar jums reāllaikā. Sāciet to darīt tālāk, izmantojot LiveAgent uzlabotās funkcijas, kas ļauj pārraudzīt, kurās lapās atrodas jūsu vietnes apmeklētāji un cik daudz laika viņi pavada katrā atsevišķā lapā.

Automatizējiet pamesto grozu e -pastus

Ja jūs izveidojat atbilstošus laika noteikumus , LiveAgent automātiski ģenerēs e -pasta ziņojumus par pamestu grozu 24 stundas (vai jebkuru citu laika periodu) pēc atteikšanās.

Pamestiem grozu e -pasta ziņojumiem ir atvērta likme augstāks par 45%, vidējais klikšķu skaits ir 50%, un reklāmguvumu līmenis tiem, kas noklikšķina, ir 50%.

Automate emails
Highest security standards

Paļaujieties uz augstākajiem drošības standartiem

LiveAgent piedāvā vismodernākos drošības standartus ar jaunāko atbilstību. Jūsu privātā saziņa ir droša un šifrēta, un tā atrodas ES, ASV vai Āzijas datu centros , pamatojoties uz jūsu vēlmēm. LiveAgent ir arī pilnībā saderīgs ar VDAR un ievēro jaunāko paraugpraksi SaaS nozarē.

Peter Komornik

LiveAgent apvieno lielisku tiešraides tērzēšanu, tiketingu un automatizāciju, kas ļauj mums sniegt izcilu atbalstu mūsu klientiem.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Nodrošiniet visu kanālu atbalstu

Papildus reāllaika atbalsta nodrošināšanai LiveAgent var palīdzēt racionalizēt visus jūsu saziņas kanālus.

Savienojot neierobežotu skaitu tālruņu numuru, e-pasta adrešu, sociālo kontu, zināšanu bāzu un klientu portālu. izmantojot savu LiveAgent kontu, varēsit ātri un efektīvi atbalstīt visus kanālus, kurus izmanto jūsu klienti.

Create self service portal in LiveAgent

Izveidojiet pašapkalpošanās portālus

By creating self-service portals, you’re giving your customers the option to find the answers to their questions independently. Although live chat is needed and wanted, some customers are simply not comfortable speaking to others. By providing your customers with a knowledge base or customer portal, your business will look legitimate and trustworthy.

Kas padara mūsu Helpdesk programmatūru par pareizo izvēli?

LiveAgent ir visvairāk pārskatītā un visaugstāk novērtētā Helpdesk programmatūra mazajiem uzņēmumiem 2020. gadā.

Vairāk nekā 21 000 uzņēmumu dažādās nozarēs klientu atbalsta vajadzībām ir izvēlējušies LiveAgent.

Ar vairāk nekā 180 funkcijām, vairāk nekā 40 integrācijām un nebeidzamiem pielāgojumiem rīks viegli pielāgojas jūsu biznesa prasībām.

Pilnībā mākoņbāzēta, droša, viegli iestatāma un lietojama. Sāciet darbu ar LiveAgent dažu minūšu laikā.

Apmierināti klienti? Nenovērtējami

Nodrošiniet nevainojamu klientu atbalstu reāllaikā, lai samazinātu pamesto ratu skaitu jūsu e-veikalā. Izmantojot LiveAgent, tas ir vienkārši.

Ticket+Chat

Ticket+Chat

Ideal for small to medium sized businesses

$29/mo
Ticket+Chat

All-Inclusive

Ideal for businesses of all sizes and large companies

$39/mo

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

FAQ

Kā jūs varat samazināt iepirkumu groza atmešanas līmeni?

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju