![Partly testimonial](https://www.liveagent.lv/wp/urlslab-download/46e5c35ad4e4899e824c9d22da176017/partly-1.jpg)
Partly
Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.
Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu.
"Tiešsaistes čats ir ātrs un efektīvs risinājums klientu atbalstam, kas var palielināt ieņēmumus par 48%. Zvanu centrs nodrošina personisku klientu apkalpošanu un līdz pat 56% problēmu risinājumu."
Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu.
Atsauces teksts apraksta jauno produktu un tā īpašības. Tiek uzsvērta inovācija un kvalitāte, lai piesaistītu klientus. Produkts piedāvā jaunas iespējas un priekšrocības.
Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu.
Tiešsaistes čats ir ātrs un efektīvs līdzeklis klientu atbalstam, var palielināt ieņēmumus par 48%. Zvanu centrs nodrošina personisku klientu apkalpošanu un līdz pat 56% problēmu risinājumu. Sociālo mediju integrācija veicina klientu atgriešanos. LiveAgent piedāvā daudzkanālu klientu servisa platformu ar daudzām integrācijām.
LiveAgent palīdz uzņēmumam E.ON paaugstināt klientu apkalpošanas veiktspēju un sniegt tūlītējas atbildes. LiveAgent piedāvā daudzas funkcijas, integrācijas un atbalstu, kā arī bezmaksas izmēģinājuma periodu. Uzņēmums piedāvā programmatūras risinājumus klientu apkalpošanai, sūdzību pārvaldībai un e-pasta pārvaldībai. Sales kontaktinformācija uzņēmuma LiveAgent un tā sociālie tīkli.
Pierakstīties uz demonstrāciju
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā pašapkalpošanās, ienākošo zvanu centra, un sūdzību pārvaldības sistēmas. Tas piedāvā daudzas funkcijas, integrācijas, un cenas ir pieejamas. Uzņēmums arī piedāvā atbalstu, migrāciju, un partnerības programmu. Visbeidzot, uzņēmums ir dibināts 2004. gadā un piedāvā vietnes drošību un privātumu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.