Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

finančná správa

Finančná Správa

2013. gada augustā, Slovākijas Republikas Finanšu Direktorāts sāka lietot LiveAgent, lai sniegtu tiešaistes un bezsaistes palīdzību vairāk kā 2 miljoniem nodokļu maksātāju. Šobrīd direktorāts nodarbina 60 pilna laika atbalsta speciālistus, kas apstrādā vairākus tūkstošus pieprasījumu katru mēnesi.

Šāda izmēra valstiska organizācija ir izcils piemēŗs tam, ka LiveAgent ir piemērots dažādu izmēru uzņēmumiem – komerciāliem, bezpeļņas un valstiskiem. Izmēram nav nozīmes – vai esat viens, vai internacionāla korporācija – LiveAgent pielāgosies jūsu vajadzībām.

Finančná Správa

LiveAgent + Facebook

Lai arī e-pastu tiketings un tiešsaistes čats ir SRFD visbiežāk izmantotās funkcijas, viņi ir savienojušies arī savu Facebook lapu, lai būtu spējīgi atbildēt Facebook publikācijām, komentāriem un ziņām iekš LiveAgent. Tas sniedz visu vajadzīgo, lai darbinieki varētu strādāt bez traucēkļiem.

“Pāriešana uz LiveAgent ir bijis liels solis augšup.”

Komunikācija ir kļuvusi daudz personīgāka

“Pāriešana uz LiveAgent ir nesusi vienkāršāku, ātrāku un caurredzamāku komunikāciju. Viena no atslēgas funkcijām ir bijusi atskaišu un analīžu veidošana, kas palīdzējusi mums sekot līdzi mūsu mērķiem un sasniegumiem. Komunikācija ar mūsu klientiem ir kļuvusi personīgāka LiveAgent dēļ. Klienti var turpināt sarunu pēc mūsu atbildes, nesākot jaunu pieprasījumu, kas padara saziņu daudz ērtāku – viņiem nav jāskaidro sava situācija no jauna katru reizi, kad vēlas saņemt palīzību.”

Finančná Správa

Ko saka klienti

Klienti ir ātri pielāgojušies jaunajai funkcionalitātei un spējai risināt viņu problēmas, kā arī saņemt atbildes uzreiz. Klientu pieprasījumi ir pieauguši skaitā labākas pieejamības dēļ. Ar LiveAgent atbalsta portālu klienti var komunicēt ar mums, tāpat kā ar jebkuru draugu.

“Mēs esam spējuši dubultot mūsu klientu pieprasījumus, tajā pašā laikā samazinot patērēto laiku to risināšanā.”

Patrīcija Masikova – PR, Slovākijas Republikas Finanšu Direktorāts

Atpakaļ

Vairāk Stāstu

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju