Ready2Order
  • Izmantošanas scenāriji
  • Ready2Order

Ready2Order

Stāsts par LiveAgent un Ready2Order ir teju perfekts piemērs tam, kā var sastrādāties divas modernas un dinamiskas kompānijas (vienai no tām esot mums ☺ ). Ready2Order piedāvā augstākās klases, tomēr cilvēkieim draudzīgu maksāšanas termināļu sistēmu, kas savienojas “mākonī”. Viņi nodrošina pakalpojumus simtiem kompāniju, tai skaitā lieliem vārdiem kā ORF, Die Presse vai Der brutkasten.

Kad ir iesaistīts pārdošanas process un maksājumu nodrošināšana nav vietas kompromisiem. Augstākā līmeņa klientu serviss ir neatņemama sastāvdaļa šajā nozarē, un mums ir prieks, ka Ready2Order ir izvēlējušies tieši LiveAgent, kā savas klientu servisa platformas nodrošinātāju.

Šis veiksmīgais austriešu uzņēmums vērsās pie LiveAgent pirmajā 2016. gada ceturksnī. Dotajā brīdī viņi nodarbina 30 prasmīgus klientu apkalpošanas speciālistus, kuri parūpējas par vairāk kā 3000 biznesu no 5 dažādām valstīm.

Lūdzu, paturiet prātā, ka šo biznesu jautājum un problēmas var būt ļoti sarežģītas, ņemot vērā, ka Ready2Order nodrošina dažādus maksājumu veidus un maksājumu apstrādātājus. Lai nu kā, izcilais klientu servisa personāls spēj atrisināt vairāk kā 1000 e-pasta pieprasījumu katru mēnesi ar fantastisku 90% klientu apmierinātību, kas turpina augt. Pievienojiet tam 1200 telefona zvanus katru mēnesi un ievērojiet vispārējo kompānijas efektivitāti. Tas ir apbrīnojami, lai neteiktu vairāk.

Mēs jautājām Ready2Order, kas ir mainījies, kopš viņi implementējuši LiveAgent.

“Mēs labāk spējam pārredzēt mūsu e-pastus un tagad mums ir centralizēta sistēma, kas apkopo visu informāciju. Arī komunikācija ir kļuvusi daudz efektīvāka,” saka Kristofs Šahners. Labais ienākošo un izejošo e-pastu pārskats un uzlabotā komandas komunikācija ir palīdzējusi mums atbildēt visiem pieprasījumiem 1-2 stundu laikā, atrisināt porblēmas ātri un būt ļoti draudzīgiem, kad sarunājamies ar klientiem,” viņš piemetināja.

Ar standarta e-pasta funkcijām un vienu kopīgu pastkasti, Ready2Order nebūtu varējuši tikt pie tādiem panākumiem klientu servisā. Vienkārši risinājumi bieži nostrādā un fakts, ka šie specifiskie risinājumi ir vienkārši, nenozīmē, ka tie nevar būt ļoti spēcīgi.

Tā ir kā dieva dota dāvana, ka beidzot vairs nav vajadzības nepārtraukti pārsūtīt e-pastus, lai tos organizētu.

Mēs esam lepni par to, ka LiveAgent spēj sniegt pārskatu menedžmentam, saglabājot darbiniekus apmierinātus, lietojot mūsu rīku. Mēs pajautājām Ready2Order, kādas ir darbinieku atsauksmes. Ko viņi saka? “Tas ir labs rīks, to ir viegli lietot un saprast.” Vienkārša atbilde ar spēcīgu vēstījumu. Tieši tas ir tas, ko centāmies panākt veidojot LiveAgent.

Un kā ar Ready2Order nākotnes plāniem?

“Mūsu mērķis atrisināt katru problēmu 30 minūšu laikā. LiveAgent mums palīdz samazināt atbildēšanas laiku un esam pārliecināti, ka varēsim sasniegt mūsu mērķi pavisam drīz.”

Dārgie, Ready2Order – Mēs novēlam jums visu to labāko nākotnē, un novēlam jums turpināt jūsu labo darbu. Mums prieks, ka tieši mūsu produkts var jūs pavadīt šajā ceļā uz panākumiem. Pat jāsaka – tas ir mūsu gods.

Christoph Schachner – Personāla menedžeris, Ready2Order

Apskatiet pārējās stāstus

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x