Aquasprouts
  • Izmantošanas scenāriji
  • Aquasprouts

AquaSprouts

Aquasprouts pastāv, lai radītu jaunievedumus un interesi par akvaponiku visiem pieejamu. Mēs uzskatām, ka akvaponika var būt nākotnes pārtikas sistēmu stūrakmens, samazinot atkritumu daudzumu un ļaujot cilvēkiem visur ražot tīru, veselīgu pārtiku sev un savām kopienām. Mēs zinām, ka jaunu tehnoloģiju panākumu atslēga ir izglītība un praktisks pielietojums. Aquasprouts ir ar mums kopš 2015.gada novembra, un viņiem ir 5 atbalsta aģenti, kas strādā pilnu darba laiku, sniedzot noderīgas konsultācijas klientiem no vairāk nekā 10 valstīm

Klientu apmierinātība 96.5% ir ne mazāk iespaidīga. Šis skaitlis ir izcils vēl jo vairāk, ņemot vērā, ka AquaSprouts atbalsta darbinieki ik mēnesi apstrādā vairāk nekā 500 sarežģītu jautājumu. Kas attiecas uz atbalsta kanāliem vecais labais e-pasts ir tas, uz ko vairumā gadījumu paļaujas “zaļie” uzņēmumi.

Tomēr viņi neignorē šo reāllaika saziņu caur tiešsaistes čatu Aģents papildus izcilajam e-pasta atbalstam piedalās 100 un vairāk čata sesijās. Liveagent nav pirmā palīdzības dienesta programmatūra, ko AquaSprouts ir lietojusi. Pirms migrācijas uz mūsu platformu kompānija izmantoja pašreizējo tirgus līderi ZenDesk. Šis nelielais fakts padara viņu galīgo lēmumu iet kopā ar LiveAgent vēl interesantāku.

Mēs jūtamies ļoti lepni, kad uzņēmumi, kas strādā ilgtspējīgas enerģijas jomā, izvēlas mūsu risinājumu. Palīdzēt planētai Zeme un līdz ar to visai cilvēku rasei ir cēls iemesls, par kuru jācīnās bez kompromisiem vai nožēlas.

Bieži vien svarīgi ir tie sīkumi. Mūsu klients AquaSprouts rāda pasaulei, ka kaut kam tik vienkāršam, kā rūpēties par savu akvāriju un zivtiņām ir svarīga loma šajā pasaulē. Jebkurā vietā – Jūsu mājās, Jūsu birojā vai pat klasē, AquaSprouts rāda unikālu akvārija perspektīvu.

“Mēs guvām panākumus, sniedzot pilnīgu pieredzi. Tās ir mūsu krietnākās pūles, lai nodrošinātu klientu apmierinātību. Un to nevar izdarīt bez tāda spoža palīdzības dienesta risinājuma kā mūsu LiveAgent.”

Kas mainījās pēc LiveAgent ieviešanas?

Nu, kurš gan varētu būt labāk kvalificēts atbildēt uz šo jautājumu kā pats AquaSprout klientu apkalpošanas vadītājs? … “Viss ir vienā vietā! Pirms tam mums nācās izmantot vairākas programmas vai maksāt vairāk par integrācijām. Liveagent ļauj mums sniegt labāko iespējamo klientu apkalpošanu, nesitot pa maciņu un neliekot mums upurēt būtiskākos rīkus.”

“Mēs arī vairāk cenšamies dot tirdzniecības aģentiem un citiem darbiniekiem LiveAgent kontus, jo jaunu lietotāju pievienošana ir ļoti pieejama. “Komanda izmanto arī iekšējos atbalsta pieteikumus, lai ērtāk strādātu ar attālinātiem darbiniekiem.”

Un par kādām iespējām viņi ir vispriecīgākie?

LiveAgent programmatūrā ir daudz kas, kas darbiniekiem patīk, bet, ja jānosauc dažas visvairāk lietotās, tās būtu:

  • Neierobežota e-pastu apstrāde/filtrēšana
  • Pilnīgi pielāgojama CSS zināšanu bāze
  • Tiešsaistes čats + pielāgojami čata logi/pogas
  • Video/skaņas čats tieši no mājaslapas
  • Lietotāju forums – Sociālo mediju apstrāde
  • Viņu atbalsta komanda ir izcila

“Mēs viegli varam pieslēgties katram sakaru kanālam tieši no viena loga. Mēs esam visur, kur ir mūsu klienti!” norādīja Džeks Ikards.”

Pēc klientu apkalpošanas vadītāja domām, LiveAgent ir kļuvusi par būtisku elementu. “Mēs nevarējām iedomāties labāku atbalsta programmatūru, kurai ir TIK DAUDZ iespēju kas iekļautas vienā cietā cenā.”

Kā ar apgūšanu? Cik grūti bija pierast pie LiveAgent?

“Viegli! Nebija vajadzīga īpaša apgūšana, viss ir izvietots ļoti loģiski.”

Pēdējais, bet noteikti ne mazāk svarīgais: Kāpēc jūs sākāt lietot LiveAgent?

“Jo mūsu bezmaksas uzsākšanas gada plāns ar Zendesku beidzās, un mēs bijām apņēmības pilni atrast programmatūru, kas ļautu mums gūt vislielāko labumu par ieguldīto naudu. Un Liveagent atbilda visiem parametriem.

Pragmatiska un budžet-saprātīga izvēle bija tā pareizā. Lai to noslēgtu, pievienosim tikai vienu punktu pārdomām. Neskatoties uz visu klientu atbalsta jomas iemīļoto zīmolu mārketinga jaudu var gadīties, ka alternatīva ir labākais, ko varat izvēlēties.

Tas nenozīmē, ka ir jāsamierinās ar vājāku produktu. Patiesībā ir otrādi – labākais risinājums jums var būt kā apslēpts dārgums, kas tiek atrasts, noklikšķinot uz trešās saites Google meklēšanas sarakstā, nevis pirmās.

Jack Ikard – @AquaSprouts klientu apkalpošanas nodaļas vadītājs

Apskatiet pārējās stāstus

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x