ZľavaDňa
  • Izmantošanas scenāriji
  • ZľavaDňa

ZlavaDna

ZlavaDna ir “dienas piedāvājuma” vietne, kas apmeklētājiem piedāvā iegādāties dāvanu kuponus ar atlaidi izmantošanai vietējos uzņēmumos.

Nav labākas sajūtas kā saņemt izdevīgu piedāvājumu jauniem tērpiem, brīvdienām vai dāvanām. ZlavaDna ieņem pirmo vietu starp darījumu un kuponu vietnēm Slovākijā un Čehijā un ir viens no visstraujāk augošajiem uzņēmumiem Centrāleiropā.

ZlavaDna pieeja klientiem

ZlavaDna ir pazīstama ar inovatīvu pieeju jaunu klientu piesaistīšanā. Uzņēmums ātri saprata, ka klientu apkalpošana varbūt viens no mārketinga veidiem, kas nav saistīts ar lieliem izdevumiem. 2014. gada martā ZlavaDna sāka izmantot LiveAgent, lai nodrošinātu labāku un ātrāku klientu atbalstu. Pašlaik uzņēmumā strādā astoņi atbalsta aģenti, kuri mēnesī atrisina aptuveni 9000 jautājumu, izmantojot tērzēšanu tiešsaistē un e-pastu.

Sākumā viņi e-pasta saziņai izmantoja Gmail tīmekļa e-pastu. Taču tad, kad daudzi darbinieki konstatēja, ka e-pasta ziņas pārpludina iesūtni, viņiem nācās rast veidu, kā efektīvāk pārvaldīt un atbildēt uz klientu e-pastiem. Tā kā palielinājās gan e-pasta vēstuļu, gan arī darbinieku skaits, uzņēmumam bija nepieciešams vienkāršot darbu un izvairīties no dublēšanās klientu jautājumu risināšanā. Tādēļ uzņēmums atteicās no Gmail e-pasta un sāka meklēt labāku risinājumu.

“Mēs izmēģinājām Zendesk, Freshdesk un Kayako, taču tie nespēja konkurēt ar LiveAgent funkciju kopumu un ļoti pievilcīgo cenu.”

Sveiki, esmu Jurajs no ZlavaDna. Mūsu uzņēmumā strādā aptuveni 100 darbinieku, no kuriem pieci veido klientu apkalpošanas komandu. ZlavaDna ir diennakts darījumu vietne, kurā tiek piedāvāti vietējos uzņēmumos izmantojami atlaižu kuponi. Tā ir tik patīkama sajūta – saņemt jauku atvaļinājumu, dāvanu vai romantiskas vakariņas ar pievilcīgu atlaidi. ZlavaDna ir viena no labākajām un visstraujāk augošajām piedāvājumu un kuponu tīmekļa vietnēm Centrāleiropā. Pieaugot klientu skaitam, palielinās arī pieprasījums pēc labāka klientu atbalsta.

LiveAgent palīdz mums uzlabot klientu apkalpošanu un viegli pielāgojas mūsu izaugsmei. Tas ir mūsu ikdienas aprīkojums, un es nevaru iedomāties darbu bez tā. LiveAgent palīdz mums ātrāk sniegt atbildes un būt tuvāk klientiem. Lai gūtu aptuvenu priekšstatu, kopš 2010. gada mūsu pakalpojumus ir izmantojuši aptuveni 1,5 miljoni klientu. Katru mēnesi mūsu klientu apkalpošanas komanda apstrādā vairāk nekā 5000 e-pasta vēstuļu, 2000 tērzēšanu un vairāk nekā 1500 zvanu. Izmantojot LiveAgent, mēs varam viegli izsekot visu iepriekšējo saziņu ar katru klientu.

as sniedz mūsu atbalsta komandai svarīgu informāciju par citiem jautājumiem, ar kuriem klients ir saskāries iepriekš, kā arī palīdz mums izvairīties no atkārtotas identisku jautājumu uzdošanas. Tādējādi visa saziņa ir ātrāka un klientu pieredze ir racionālāka. Kad vien mums ir nepieciešama palīdzība kaut ko iestatīt mūsu licencē, atbalsta puiši no LiveAgent vienmēr ir gatavi palīdzēt.

Līdz šim man ir bijusi tikai perfekta pieredze darbā ar klientiem. Uzņēmumā ZlavaDna gan partneru, gan gala klientu apmierinātība ir galvenā prioritāte . LiveAgent ir lielisks rīks, kas mums palīdz sasniegt abus šos mērķus.

Pirms uzsākt izmantot LiveAgent, ZlavaDna neizmantoja nevienu tērzēšanas aplikāciju. Pēc tiešraides tērzēšanas pogas ievietošanas tīmekļa vietnē ievērojami palielinājās klientu jautājumu skaits. Papildus 9000 atbildēm uz e-pasta vēstulēm mēnesī viņi spēj palīdzēt arī vairāk nekā 1000 klientiem, izmantojot tērzēšanu tiešsaistē reāllaikā.

“Iespēja risināt klientu jautājumus reāllaikā, izmantojot tērzēšanu tiešsaistē, palīdzēja mums samazināt pieprasījumu plūsmu par 25%.”

Uzlabojumi un klientu apmierinātība

LiveAgent vienkāršoja ZlavaDna klientu apkalpošanas nodaļas darbu, un tagad uz visiem klientu jautājumiem (pieprasījumiem) tiek atbildēts 24 stundu laikā. “Tas noteikti nebūtu iespējams bez LiveAgent.”

“Esam panākuši klientu apmierinātības pieaugumu, kas mērāms ar divciparu skaitli.”

No atbalsta aģenta skatupunkta

“Līdz šim visi lietotāji ir bijuši apmierināti ar LiveAgent. Tas ļauj mums pārredzamāk novērtēt darba plūsmu un palielina mūsu klientu apkalpošanas kopējo efektivitāti.”

ZlavaDna mērķis ir vēl ātrāk atbildēt uz klientu pieprasījumiem un palielināt klientu apkalpošanas pārstāvju darba efektivitāti.

Peter Blazecka, “ZlavaDna” Mārketinga un sabiedrisko attiecību vadītājs

Apskatiet pārējās stāstus

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x