Refresher
  • Izmantošanas scenāriji
  • Refresher

Refresher

Dzīvesstils. Mode. Tehnoloģija. Mūzika. Viss, kas ir aktuāls un mileniāļu mīlēts ir atrodams vienā no skatītākajām mājaslapām Slovākijā. Pietam, šis projekts ir tik veiksmīgs, ka tas nesen ir spējis paplašināties ārpus Slovākijas robežām uz Čehiju. Būtu tālu jāmeklē, lai atrastu kādu, kurš nav dzirdējis par Refresher, mājaslapu, kurā tu uzzini par visu,kas “svaigs”. Jums varētu likties, kāpēc viņiem būtu vajadzīga help desk programmatūra, vaine?

Iedomājaties situāciju, kad jums jāpārvalda vesela komanda redaktoru, kas raksta par visām tēmām, sākot ar Kanjē Vesta jauno albūmu, 10 interesantākajiem faktiem par Pablo Eskobaru un beidzot ar labākajiem botu pāriem, kas izlaisti 2016. gadā. Klāt vēl pielieciet mārketingu, dizainēšanu un jūs jau redzēsit cik liels juceklis būs jūsu e-pasta pastkastītē.

Refresher nolēma pilnībā pāriet uz LiveAgent 2015. gada sākumā. Viņi meklēja risinājumu, kas palīdzētu novadīt visu komunikācijas avotus vienuviet, veicinot efeketivitāti. alīdzinot ar dučiem aģentu pārvaldot kopīgu pastkasti, LiveAgent šķita kā dieva dāvana. Refresher komanda spēja samazināt klientu atbalsta speciālistu skaitu no 14 uz vien 5 aģentiem.

Šis rezultāts ir vēl pārsteidzošāks, ja paskatamies uz lielāko bildi. Visa Refresher klientu atbalsta komanda spēj atbildēt un atrisināt vairāk kā 1700 pieprasījumus mēneša laikā.

Papildus labākai komunikācijai redaktoru komandas starpā, LiveAgent tiek lietots arī komunikācijai ar reklāmdevējiem. Viņu mārketinga departaments ir spējīgs atbildēt katram pieteikumam teju uzreiz, uzturot visu sarunu vēsturi vien viena klikšķa attālumā. Un šis, protams, ir palīdzējis milzīgam ienākumu pieaugumam.

“Tas, kas mums ļoti patīk par LiveAgent ir tā spēja pielāgoties, kad runājam par atbildēšanu pieprasījumiem, kā arī komunikāciju komandas starpā.”

Kas ir mainījies kopš pāriešanas uz LiveAgent?

Automatizēšana, kas noklusēta norisinās konstanti, ir palīdzējusi Refresher komandai uzreiz nodot dažādus klientu pieprasījumus rokās atbilstošajam cilvēkam bez papildu grūtībām. Manuāla pienākumu sadale starp komandas biedriem arī bijusi izteikti parocīga. LiveAgent palīdz Refresher nošķirot patiesi svarīgo biznesa komunikāciju no ziņām, kas nākušas no faniem. Un arī šis ir panākts ar efektīviem noklusētajiem algoritmiem. Skaidra līnija, kas nodala publikas šumu Facebook vai Twitter un svarīgajiem ienākumu avotiem kā reklāmdevējiem, bija svarīga pastāvīgas izaugsmes sastāvdaļa.

Tad nu, kas ir bijis lielākais kompānijas ieguvums, ko LiveAgent jums ir sniedzis? “Man nāksies atkārtoties, bet es nevaru pietiekami izcelt, cik daudz ātrāka un izkoptāka ir kļuvusi mūsu komunicēšana,” Gabors Boros. “Kad jautāju, kā mani aģenti jūtas, strādājot ar LiveAgent, viņu atbilde bija kodolīga: Forši!!”

Gabor Boros – Refresher izpilddirektors

Apskatiet pārējās stāstus

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x