Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

habrahabr

Habrahabr

Habrahabr ir krievu blogs, kurš izveidots 2006. gada jūnijā. Tas iekļauj elementus no sociālajiem medijiem un stāsta par tematiem informāciju tehnoloģijām, datorzinātni vai jebko, kas saistīts ar internetu. Šis blogs ir 25. populārākā mājaslapa Krievijā.

Apmeklētāji var rakstīt publiskās un personīgās grupās, publiskot personīgus audio un video, lasīt blogus, meklēt kompānijas ar darba iespējām un, protams, komunicēt ar citiem cilvēkiem, kuriem ir līdzīgi mērķi un idejas.

Habrahabr

Problēma, kuru atrsināt

Tas, kas mudināja Habrahabr piemeklēt helpdesk programmatūru, bija lielais ienākošo e-pastu skaits. Kā tas būtu jebkuram uzņēmumam, neilgi pēc savas izpētes sākšanas 2012 gadā, viņi saprata, ka LiveAgent ir vislabākais risinājums viņu problēmai. Tas, kā LiveAgent rīkojas ar ienākošiem e-pastiem, viņiem šķita ļoti parocīgi un ērti.

“Spēja apvienot visu projektu e-pastus vienā vietā bija vienkārši fantastiska.”

Mūsu mērķis ir atbildēt uz pilnīgi visu

“Mūsu klientu servisa veiksmes atslēga ir atbildēšana uz pilnīgi visām ienākošajām ziņām. Dalītas pastkastes nedeva mums visas vajadzīgās lietas, lai to panāktu, taču LiveAgent gan. Savācot visus e-pastus no visiem projektiem un apvienojot tos visus LiveAgent, mēs spējam uzturēt 100% kontroli pār visiem klientu pieprasījumiem, un varam būt pārliecināti, ka neviens e-pasts netiek atstāts novārtā.“

Habrahabr

Top 3 funkcijas

Šīs ir top 3 LiveAgent funkcijas, kuras Habrahabr šķitušas visnoderīgākās:

  • Auto-tagi (un citi šķirošanas nosacījumi)
  • Ātrās atbildes (Canned messages)
  • Tiketu pārnešana un piezīmes

“Pateicoties LiveAgent, mūsu divi labākie helpdesk darbinieki spēj viegli atrisināt vairāk kā 150 tiketus dienā.”

Aleksej Ševeļevs – Projektu vadītājs, Habrahabr

Atpakaļ

Vairāk Stāstu

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju