Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

laleurope

L&L Europe

L & L Europe ir uzņēmums, kas izstrādā un apkalpo tiešsaistes kazino.

 

 

Labdien! Mani sauc Sūzana, un es esmu “L&L Europe” klientu apkalpošanas vadītāja. L&L Europe izstrādā un apkalpo tiešsaistes kazino. Šobrīd visā pasaulē mums ir 13 zīmoli, un mēs esam pārliecināti, ka, lokalizējot savus kazino, mēs varam izcelties starp citiem spēļu industrijas uzņēmumiem. Tāpat mēs ticam, ka lieliska produkta un lieliska kazino nodrošināšanai, mums ir jāpiedāvā patiešām izcils klientu atbalsts. Kad pirmo reizi sākām meklēt klientu atbalsta dienestu, kas palīdzētu mums sasniegt šo mērķi, mēs ātri vien atradām LiveAgent. Kopš tā laika tas ir bijis neaizvietojams palīgs – tas patiešām palīdz vienuviet apkopot visu klientu informāciju un palīdzības pieteikumus. Pašlaik klienti var sazināties ar mums LiveAgent trīs veidos, proti, izmantojot saziņas formu, e-pasta sistēmu vai čatu. Tā kā mēs esam vairāku zīmolu uzņēmums, katram mūsu zīmolam esam izveidojuši atšķirīgu LiveAgent nodaļu. Tas ļauj mums nošķirt visus zīmolus, bet vienlaikus nodrošina skaidru pārskatu par visiem klientu pieprasījumiem, kam nepieciešama īpaša uzmanība. Tāpat nodaļas ļauj mums piešķirt atsevišķus aģentus konkrētām nodaļām, kas ir īpaši svarīgi, ja aģentiem ir konkrētam zīmolam nepieciešamās valodas prasmes. Lai optimizētu mūsu atbildes sniegšanas laiku, mēs izmantojam vairākas atšķirīgas funkcijas. Piemēram, mēs izmantojam reāllaika rakstīšanas skatu, jo tas ļauj mūsu aģentiem redzēt, ko klienti prasīs, un viņi jau iepriekš var sagatavot atbildi. Vēl viena ļoti noderīga funkcija ir iepriekš definētās atbildes un ziņas, kas ļauj uz biežāk uzdotajiem jautājumiem atbildēt dažu sekunžu laikā. LiveAgent mēs izmantojam vairākas atskaišu veidošanas iespējas, un ikreiz, kad mūsu aģenti strādā ar palīdzības pieteikumiem, viņi izmanto spraudīšu sistēmu, norādot, par ko klients ar mums sazinās. Izveidojot atskaites, mēs varam vienkārši izsekot klientu jautājumu tēmām, kā arī pamanīt, kuros brīžos bijušas problēmas. Tāpat mēs izmantojam aģenta darbības pārskatu un  novērtējumu, lai redzētu, kurš no mūsu aģentiem strādā vislabāk un vai nav nepieciešama papildu apmācība. Pēdējo divu gadu laikā esam pamanījuši 800% čata sarunu ikmēneša pieaugumu. LiveAgent ir palīdzējis sasniegt šādu izaugsmi, jo tā funkcijas ir pielāgojamas pēc nepieciešamības. Turpinot uzņēmuma izaugsmi, mēs noteikti turpināsim izmantot LiveAgent!

 

Atpakaļ

Vairāk Stāstu

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju