Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

laleurope

L&L Europe

L&L Europe ir uzņēmums, kas veido un uztur interneta kazino.

 

Sveika, mani sauc Sūzana, un es esmu L & L Europe klientu apkalpošanas menedžere. L & L Europe ir uzņēmums, kas veido un uztur tiešsaistes kazino. Šobrīd visā pasaulē ir 13 zīmoli, un mēs noteikti uzskatām, ka, lokalizējot visus kazino, mēs varam izcelties spēļu industrijā. Tāpat mēs uzskatām, ka, ja vēlamies piedāvāt lielisku produktu un lielisku kazino, mums ir jāpiedāvā patiešām lielisks klientu atbalsts. Tas loģiski noveda līdz tam, ka sākām meklēt klientu atbalsta dienestu, kas varētu palīdzēt mums sasniegt šo mērķi, un mēs ātri atradām LiveAgent. Tas bijis lielisks palīgs mūsu darbā, jo lieliski apkopo visu klientu informāciju un pieprasījumus vienā sistēmā. Pašlaik mēs piedāvājam klientiem iespēju sazināties ar mums trīs dažādos veidos, proti, izmantojot kontaktpersonas veidlapu, e-pasta sistēmu un arī tiešsaistes čatu. Tā kā mēs esam vairāku zīmolu uzņēmums, mēs esam izveidojuši atšķirīgu LiveAgent nodaļu katram mūsu zīmolam, kas tas ļauj mums nošķirt visus zīmolus, bet vienlaikus sniedz patiešām skaidru pārskatu par visiem palīdzības pieteikumiem, kam var būt nepieciešama īpaša uzmanība. Šī funkcija ļauj konkrētām nodaļām piešķirt noteiktus aģentus, jo dažādiem aģentiem ir atšķirīgas valodas prasmes, kas var būt nepieciešamas dažādiem zīmoliem. Lai optimizētu mūsu atbildes laiku, mēs izmantojam vairākas funkcijas, piemēram, mēs izmantojam reāllaika rakstīšanas skatu, tas nozīmē, ka aģenti var redzēt, ko klienti prasīs savā ziņā un var jau iepriekš sākt gatavot savu atbildi. Vēl viena noderīga funkcija ir iepriekš definētās atbildes un ziņojumi, jo tās ļauj sniegt atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem dažu sekunžu laikā. Mēs izmantojam arī vairākas LiveAgent atskaišu veidošanas iespējas, un ikreiz, kad mūsu aģenti strādā ar palīdzības pieteikumiem, viņi izmanto īpašu sistēmu, lai apzīmētu jomu, par kuru klients sazinās ar mums. Tā mēs varam vienkārši izsekot jomas, par kurām klienti ar mums sazinās visbiežāk, un uzreiz arī pamanīt situācijas, kam nepieciešama īpaša uzmanība. Mēs izmantojam arī aģenta darbības pārskatu un novērtējumu, lai redzētu, kuri no mūsu aģentiem darbojas vislabāk vai kuriem no viņiem nepieciešama papildu apmācība. Pēdējo divu gadu laikā mēs esam pamanījuši astoņsimt procentu ikmēneša ziņu pieaugumu čatā. LiveAgent pielāgojamība ir patiesi palīdzējusi mūsu uzņēmuma izaugsmē, jo mēs spējam pielāgot jebkuru tā funkcionalitāti atbilstoši mūsu vajadzībām. LiveAgent noteikti palīdz sasniegt vairāk!

Atpakaļ

Vairāk Stāstu

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju