Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

evilleSuccessStory 1

E-ville

E-ville pašlaik ir 4 pilna laika klientu atbalsta darbinieki. Šie puiši sniedz atbalstu vairāk nekā 100 000 klientiem 2 valstīs. Tas ir kaut kas, vai ne? E-ville lieliskā atbalsta komanda katru mēnesi iziet cauri 4000 (!) tiketiem. Jā, mēs vēljoprojām runājam par tiem pašiem 4 darbiniekiem, kurus mēs jau pieminējām iepriekš. Viņu galvenais saziņas kanāls ir vecais labais e-pasts un kopīgais Thunderbird inbox, kas vienkārši vairs tiem neder.

Galvenais helpdeskprogrammatūrasizmantošanas mērķis ir uzlabot klientu pieredzi. Tas ir tieši tas, ko LiveAgent darīja interneta vietnē E-ville.com. Mēs varam izcelt tādas frāzes kā “efektivitāte” vai “klientu apmierinātība”, cik vien vēlamies, taču nav jēgas izmantot šos terminus bez vecajiem labajiem faktiem un skaitļiem, kas aiz tiem stāv. Šeit aplūkosim visus datus.

E-ville

“”Mēs izmantojam LiveAgent kopš 2016. gada pavasara, un mums patīk, ka mēs varam piekļūt visam, sākot no jebkura datora, un klientus apkalpo viens un tas pats darbinieks – sacīja izpilddirektore Ville Majanen.””

Ar ko viņu atbalsts atšķiras un ir labāks, salīdzinot ar konkurentiem?

“Es domāju, ka mēs esam personiskāki, godīgāki un draudzīgāki, un tas ir tas kas ir svarīgi.”

Mūsu helpdesk programmatūra palīdz E-ville sasniegt savu galveno mērķi: “Mūsu klientiem ir jāsaņem ātrākas atbildes un labāki pakalpojumi.” teica Ville Majanen.

“Mēs guvām panākumus, nodrošinot lielisku pieredzi. Mēs cenšamies, lai mūsu klienti būtu apmierināti. To nevar izdarīt bez izcilas ,helpdesk programmas kā mūsu mīļais LiveAgent.”

E-ville

Kas ir mainījies pēc LiveAgent izmantošanas?

Nu, kurš varētu būt kvalificētāks, lai atbildētu uz šo jautājumu, nekā pats E-ville.com klientu apkalpošanas vadītājs? … “Viss ir vienuviet! Pirmstam mums bija jāizmanto vairākas lietotnes vai jāmaksā vairāk par to savienošanu ar citām programmām. LiveAgent ļauj mums sniegt vislabāko iespējamo klientu apkalpošanu, neapdraudot mūsu naudas maciņu un neliekot mums upurēt nepieciešamos rīkus.”

Mūsu LiveAgent komanda galvenokārt visaugstāk vērtē klientu atsauksmes. Mēs stāvam aiz tā, ko sakām, un tāpēc uzdrošināmies uzdot sarežģītākus jautājumus, piemēram: kādas ir jūsu atsauksmes par klientu servisa personālu? Jūs nevarat iedomāties, cik lepni mēs jūtamies, kad mūsu klienti, piemēram, E-ville, atbild šādi: “Mums nav nekādu sūdzību!”

Ville Majanen – izpilddirektors @ E-ville.com

Atpakaļ

Vairāk Stāstu

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju