Tiešsaistes klientu apkalpošana

Kas ir tiešsaistes klientu apkalpošana?

Live customer service can provide help to clients in real time. It’s run by a firm that wants to give their product users or web visitors adequate advice and support. It doesn’t matter if you want to use a phone call, live chat, or video chat. Customer support can cooperate with you as you like.

In this case, often live chat functions as the first point of contact between a company and its customers. This is the primary reason why is this communication channel so powerful.

Frequently asked questions

Kas ir tiešsaistes klientu apkalpošana?

Tiešsaistes klientu atbalsts ir pakalpojums, kas nodrošina reāllaika klientu atbalstu. Tādu uztur uzņēmumi, kas vēlas saviem klientiem nodrošināt vislabāko iepirkšanās pieredzi, kā arī atbilstošu atbalstu un iespēju sniegt konsultācijas par produktiem un pakalpojumiem. Tam ir milzīga ietekme uz uzņēmuma un tā klientu apkalpošanas līmeņa uztveri.

Kādas ir vissvarīgākās tiešsaistes klientu apkalpošanas iespējas?

Vissvarīgākās tiešsaistes klientu apkalpošanas iezīmes ir reakcijas ātrums un atbildes vērtīgums. Sazinoties pa sakaru kanāliem, kas viņam ļauj sazināties tiešsaistē, klients sagaida ātru atbildi un atbalstu. Viegla piekļuve šim komunikatoram arī ir ārkārtīgi svarīga. To var nodrošināt, piemēram, poga, kas savieno ar aģentu katrā tīmekļa lapā.

Kā nodrošināt tiešsaistes klientu apkalpošanu?

Lai nodrošinātu klientu apkalpošanu, vispirms izveidojiet labu apkalpošanas komandu un piešķiriet tiem rīkus šī pakalpojuma veikšanai augstā līmenī. Tiešsaistes apkalpošana ir iespējama, cita starpā, pateicoties iespējai sazināties, izmantojot tiešsaistes čatu un videočatu. Ļaujiet klientam viegli piekļūt šiem saziņas kanāliem. Darbiniekiem jābūt arī atbilstošām pamatzināšanām un efektīvi jāsazinās ar klientu.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Expert note

Tiešsaistes klientu apkalpošana nodrošina reāllaika klientu atbalstu, padarot to ātru un efektīvu. Ar piemērotu programmatūru un apmācītu personālu, uzņēmumi var uzlabot klientu pieredzi.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
Meklējat alternatīvu Dixa? Uzziniet vairāk par LiveAgent pieejamo daudzkanālu pieteikumu apstrādes sistēmu un funkcijām.

Meklējat alternatīvu Dixa?

Vairāki uzņēmumi apstiprina LiveAgent efektivitāti, izmantojot to klientu atbalstam. Šis produkts palīdz pārstrādāt lielu pieprasījumu skaitu, atbildēt uz e-pastiem laikā, paātrina komunikāciju ar klientiem un piedāvā vērtību par zemāku cenu nekā citi alternatīvi produkti.

Tiešsaistes čats ir viens no palīdzības dienesta programmatūras rīkiem, kas klientiem ļauj sazināties ar jums jūsu vietnē.

Tiešsaistes čata atbalsts

Tekstā apskatīts tiešsaistes LiveAgent čats, kas uzlabo klientu pieredzi un saziņu ar viņiem. Tas piedāvā daudzas funkcijas, integrē sociālos medijus un piedāvā bezmaksas izmēģinājuma periodu. LiveAgent ir ieteicama iespējamā klientu apkalpošanas programmatūra.

Quality unit ir uzņēmums, kas nodrošina LiveAgent darbību, un mēs rūpējamies, lai LiveAgent sistēma būtu pēc iespējas drošāka. Uzziniet vairāk par LiveAgent drošības funkcijām.

Palīdzības dienesta drošība

The TEXT appears to be a mixture of information about a company called LiveAgent and their offerings, as well as some general website features such as social media links and a blog. It mentions services such as customer service software, self-service software, and email management software. The company offers a partner program and has won awards and certificates. The text also indicates that there are system changes, data migration, and customer support available. The end of the text appears to be a message about creating a LiveAgent account.

LiveAgent ir labākais daudzkanālu risinājums Jūsu uzņēmumam. Izmantojiet vairāk nekā 175 funkcijas, vairāk nekā 40 integrāciju un lieliskus rīkus jau šodien.

Meklējat alternatīvu Customerly?

LiveAgent ir daudzfunkcionāla palīdzības centra sistēma, kas piedāvā kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšanu, datu bāzes un integrāciju ar sociālajiem tīkliem. Sistēma ir ērta lietošanā un darbojas stabili arī mobilajās platformās. Vairāki uzņēmumi izmēģinājuši citus risinājumus un atzīst LiveAgent par lielisku rīku ar lielisku cenas/veiktspējas attiecību, klientu atbalstu un mobilo funkciju dēļ. Tas ir pārspējis vairākus citus palīdzības centrus, tostarp Zendesk un Freshdesk.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju