Kas ir daudzkanālu atbalsts?
Sniedziet saviem klientiem plašas iespējas sasniegšanai, integrējot vairākus dažādus saziņas kanālus.
Jūs varat izvēlēties kādu no plašām sociālo mediju platformām, piemēram, Facebook vai Twitter, lai sasniegtu plašāku auditoriju un piesaistītu jaunus potenciālos klientus.
Tāpat pacentieties savu biznesu paplašināt dažāda veida ierīcēs un kļūstiet viegli sasniedzams visur un vienmēr. Varat paplašināt savu darbību mobilajos tālruņos, e-pastā vai sākt izmantot čata pakalpojumus, lai nekavējoties veidotu saikni ar klientiem.
Frequently asked questions
Kāda ir daudzkanālu atbalsta definīcija?
Daudzkanālu atbalsts nozīmē vienlaicīgu vairāku kanālu klientu apkalpošanu, kas tiek veikta vairāk nekā divos dažādos kanālos. Tas attiecas uz situāciju, kad uzņēmums piedāvā atbalstu, izmantojot daudzus kanālus, un klienti var izvēlēties visērtāko. Tādējādi uzņēmumi var atbalstīt klientus to izvēlētajā kanālā.
Kādi ir daudzkanālu atbalsta principi?
Daudzkanālu darbībai ir vairāki nosacījumi. Pirmais ir izpratne par mērķauditoriju. Pateicoties tai, jūs zināt, kur ir vairāk potenciālo klientu un kā viņi visvairāk vēlēsies sazināties. Otrs ir servisa, nevis kanālu, plānošana. Ir svarīgi prātā paturēt mērķi, nevis tikai ceļu. Vēl viens nosacījums ir tāds, ka reti gadās, ka klients vienkārši dodas no punkta A uz punktu B. Jāņem vērā, ka klienti bieži novirzās no paredzamā ceļa. Vēl viens nosacījums ir tāds, ka klienta pieredzei nav robežu, tāpēc visa zīmola saziņas valodai un zīmola darbinieku rīcībai jābūt konsekventai. Un visbeidzot, ir svarīgi mēģināt dažādus risinājumus.
Vai varat nodrošināt daudzkanālu atbalstu, izmantojot LiveAgent?
Izmantojot LiveAgent, Jūs varat nodrošināt daudzkanālu atbalstu. Liveagent ir daudzkanālu palīdzības dienests. Tajā integrēts E-pasts, Tiešsaistes Čats, Tālrunis, Facebook un Twitter vienā lietojumprogrammā. Pateicoties tam, jūsu zīmola klientu apkalpošanu var tikt veikta daudzos kanālos un augstā līmenī.
Expert note
Daudzkanālu atbalsts nodrošina vairāku saziņas kanālu integrāciju, kas nodrošina klientiem plašas iespējas sasniegt uzņēmumu un saņemt atbalstu.

Klientu daudzkanālu apkalpošana
Klientu dati var palīdzēt uzņēmumam noteikt efektīvas mārketinga stratēģijas, samazināt izmaksas un uzlabot zīmola atpazīstamību. Lielāka klātbūtne sociālajos plašsaziņas līdzekļos un uzstājība uz tiešsaistes čata pakalpojumu var vēl vairāk uzlabot klientu pieredzi. Tradicionālais e-pasta atbalsts joprojām ir lietderīgs. Izpratne par klientu paradumiem un viņu izmantotajiem saziņas veidiem palīdzēs noteikt, kuri kanāli prasa vislielāko uzmanību. Tāpat ir svarīgi uzlabot klātbūtni mobilajās ierīcēs, izmantot automatizācijas iespējas un mudināt klientus pašapkalpoties, lai atbrīvotu klientu atbalsta aģentu resursus.
Daudzkanālu klientu piesaiste ir saziņas kanālu apvienošana, lai uzlabotu klientu atbalstu un samazinātu grozu pamešanas skaitu. Tomēr tas var būt sarežģīti un prasa daudz resursu un laika. Šāda veida pieeja var tikt optimizēta ar programmatūru daudzkanālu saziņai. Tam var būt lielas priekšrocības, piemēram, personalizētu pieredzi un uzlabotu klientu apkalpošanu. Lai izveidotu stratēģiju, ir svarīgi izprast klientu vēlmes un to, kuri kanāli ir visbiežāk izmantoti.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, Ienākošo zvanu centra programmatūru, sūdzību pārvaldības sistēmu, pircēju portāla programmatūru un e-pasta pārvaldības programmatūru. Uzņēmums piedāvā demonstrācijas, cenas, funkcijas, integrācijas un alternatīvas. LiveAgent atbalsta portāls, datu migrācija un sistēmas statuss ir pieejami. Uzņēmums arī piedāvā atbalstu klientiem un izmaiņu pieprasījumus. LiveAgent ir VoIP partneris un piedāvā partneru programmu. LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūras un VoIP tālruņa sistēmu populārs piedāvājums. Atjauninājumi un atlaidēs saņemšana ir iespējama, ja abonējat LiveAgent jaunumus. Quality Unit ir uzņēmuma īpašnieks. Noteikumi un nosacījumi, drošības noteikumi un privātuma politika ir noteikumi, kas jāievēro. Vietnes karte ir arī pieejama.
Tīmekļa vietnēs tiešsaistes čats ir svarīgs klientu atbalsta kanāls. Tomēr vidējais čata atbildes laiks ir 45 sekundes, kas ir daudz ilgāks par to, ko klienti gaida. Lielākā daļa klientu dod priekšroku cilvēciskai mijiedarbībai, nevis čatbotiem. Klienti novērtē kvalitatīvu atbalstu vairāk nekā ātrumu un 44% no patērētājiem uzskata, ka tiešsaistes čats ir svarīgs līdzeklis iepirkšanās laikā.