Kas ir daudzkanālu atbalsts?
Sniedziet saviem klientiem plašas iespējas sasniegšanai, integrējot vairākus dažādus saziņas kanālus.
Jūs varat izvēlēties kādu no plašām sociālo mediju platformām, piemēram, Facebook vai Twitter, lai sasniegtu plašāku auditoriju un piesaistītu jaunus potenciālos klientus.
Tāpat pacentieties savu biznesu paplašināt dažāda veida ierīcēs un kļūstiet viegli sasniedzams visur un vienmēr. Varat paplašināt savu darbību mobilajos tālruņos, e-pastā vai sākt izmantot čata pakalpojumus, lai nekavējoties veidotu saikni ar klientiem.
Frequently Asked Questions
Kāda ir daudzkanālu atbalsta definīcija?
Daudzkanālu atbalsts nozīmē vienlaicīgu vairāku kanālu klientu apkalpošanu, kas tiek veikta vairāk nekā divos dažādos kanālos. Tas attiecas uz situāciju, kad uzņēmums piedāvā atbalstu, izmantojot daudzus kanālus, un klienti var izvēlēties visērtāko. Tādējādi uzņēmumi var atbalstīt klientus to izvēlētajā kanālā.
Kādi ir daudzkanālu atbalsta principi?
Daudzkanālu darbībai ir vairāki nosacījumi. Pirmais ir izpratne par mērķauditoriju. Pateicoties tai, jūs zināt, kur ir vairāk potenciālo klientu un kā viņi visvairāk vēlēsies sazināties. Otrs ir servisa, nevis kanālu, plānošana. Ir svarīgi prātā paturēt mērķi, nevis tikai ceļu. Vēl viens nosacījums ir tāds, ka reti gadās, ka klients vienkārši dodas no punkta A uz punktu B. Jāņem vērā, ka klienti bieži novirzās no paredzamā ceļa. Vēl viens nosacījums ir tāds, ka klienta pieredzei nav robežu, tāpēc visa zīmola saziņas valodai un zīmola darbinieku rīcībai jābūt konsekventai. Un visbeidzot, ir svarīgi mēģināt dažādus risinājumus.
Vai varat nodrošināt daudzkanālu atbalstu, izmantojot LiveAgent?
Izmantojot LiveAgent, Jūs varat nodrošināt daudzkanālu atbalstu. Liveagent ir daudzkanālu palīdzības dienests. Tajā integrēts E-pasts, Tiešsaistes Čats, Tālrunis, Facebook un Twitter vienā lietojumprogrammā. Pateicoties tam, jūsu zīmola klientu apkalpošanu var tikt veikta daudzos kanālos un augstā līmenī.
LiveAgent piedāvā daudzas pārvaldības programmatūras funkcijas un izmantojot to var uzlabot klientu apkalpošanu un aģenta efektivitāti. Iesakām izmantot atlaides vai stimulu, lai iegūtu klientu atsauksmes un piedāvāt tiešsaistes tērzētavu uzņēmuma mājaslapā. Lai panāktu produktīvu attālinātu darbu, nepieciešams nodrošināt nepieciešamos rīkus, kultūru un uz izveidot pamatvērtību sarakstu.
LiveAgent piedāvā plašas iespējas klientu apkalpošanai un pārdošanas apjoma palielināšanai, nodrošinot tehnisko atbalstu un daudzvalodu klientu apkalpošanas iespējas. VoIP ir izmaksu efektīvs risinājums uzņēmumiem, kas vēlas ietaupīt naudu un sniegt izcilu klientu apkalpošanu. Empātija un iztēle ir vērtīgi komunikācijas elementi.
Zināšanu bāze- Atbildes sarežģītiem jautājumiem
Tekstā ir runāts par klientu vērtību, zināšanu bāzes nozīmi un risinājumiem klientu atbalstam. Tiek apgalvots, ka klientu vērtības piedāvājumi var uzņēmumam nodrošināt priekšrocības, bet tikai 17% saprot un apzinās to. Turklāt teksts sniedz informāciju par aptauju svarību, lai uzlabotu mārketinga stratēģijas un pārsniegtu klientu cerības, kā arī iesaka piedāvāt palīdzību vai atlaides kā stimulu un nodrošināt saīsinātu aptauju. Teksts arī piemin LiveAgent izveidi un reģistrācijas procesu.