Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Daudzkanālu atbalsts

Kas ir daudzkanālu atbalsts?

Sniedziet saviem klientiem plašas iespējas sasniegšanai, integrējot vairākus dažādus saziņas kanālus.

Jūs varat izvēlēties kādu no plašām sociālo mediju platformām, piemēram, Facebook vai Twitter, lai sasniegtu plašāku auditoriju un piesaistītu jaunus potenciālos klientus.

Tāpat pacentieties savu biznesu paplašināt dažāda veida ierīcēs un kļūstiet viegli sasniedzams visur un vienmēr. Varat paplašināt savu darbību mobilajos tālruņos, e-pastā vai sākt izmantot čata pakalpojumus, lai nekavējoties veidotu saikni ar klientiem.

BUJ

Kāda ir daudzkanālu atbalsta definīcija?

Daudzkanālu atbalsts nozīmē vienlaicīgu vairāku kanālu klientu apkalpošanu, kas tiek veikta vairāk nekā divos dažādos kanālos. Tas attiecas uz situāciju, kad uzņēmums piedāvā atbalstu, izmantojot daudzus kanālus, un klienti var izvēlēties visērtāko. Tādējādi uzņēmumi var atbalstīt klientus to izvēlētajā kanālā.

& nbsp;

Kādi ir daudzkanālu atbalsta principi?

Daudzkanālu darbībai ir vairāki nosacījumi. Pirmais ir izpratne par mērķauditoriju. Pateicoties tai, jūs zināt, kur ir vairāk potenciālo klientu un kā viņi visvairāk vēlēsies sazināties. Otrs ir servisa, nevis kanālu, plānošana. Ir svarīgi prātā paturēt mērķi, nevis tikai ceļu. Vēl viens nosacījums ir tāds, ka reti gadās, ka klients vienkārši dodas no punkta A uz punktu B. Jāņem vērā, ka klienti bieži novirzās no paredzamā ceļa. Vēl viens nosacījums ir tāds, ka klienta pieredzei nav robežu, tāpēc visa zīmola saziņas valodai un zīmola darbinieku rīcībai jābūt konsekventai. Un visbeidzot, ir svarīgi mēģināt dažādus risinājumus.

& nbsp;

Vai varat nodrošināt daudzkanālu atbalstu, izmantojot LiveAgent?

Izmantojot LiveAgent, Jūs varat nodrošināt daudzkanālu atbalstu. Liveagent ir daudzkanālu palīdzības dienests. Tajā integrēts E-pasts, Tiešsaistes Čats, Tālrunis, Facebook un Twitter vienā lietojumprogrammā. Pateicoties tam, jūsu zīmola klientu apkalpošanu var tikt veikta daudzos kanālos un augstā līmenī.

& nbsp;

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju