Zvanu centra alternatīva pārdošanai un atbalstam

Uzziniet, kāpēc LiveAgent ir labākā zvanu centra alternatīva tirgū.
  • ✓ Bez iestatīšaas maksas
  • ✓ Klientu atbalsts 24/7
  • ✓ Bez kredītkartes piesaistes
  • ✓ Atceliet jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Zvanu centra alternatīva pārdošanai un atbalstam

Neērti un apnikuši Jūsu pašreizējie atbalsta rīki un darba procesi? Ir laiks pārslēgt to uz zvanu centru alternatīvu! Atklājiet bagātīgos savienojumus, automatizāciju, profesionālās funkcijas un lieliskus ietaupījumus.

Mūsu salīdzinājums ļaus noskaidrot, kādas ir populārākās zvanu centra alternatīvas, to iespējas un klientu novērtējums, kas palīdzēs izvēlēties pareizāko risinājumu Jūsu uzņēmumam un nozarei.

  • Badge for front runner in real estate CRM software
Kopējais novērtējums
LiveAgent
4.7
AirCall
4.3
Ring Central
4.5
TalkDesk
4.6
Zendesk Talk
4.0
Lietošanas ērtība
LiveAgent
4.6
AirCall
4.3
Ring Central
4.5
TalkDesk
4.8
Zendesk Talk
4.5
Klientu atbalsts
LiveAgent
4.7
AirCall
4.2
Ring Central
4.6
TalkDesk
4.8
Zendesk Talk
4.0
Cena
LiveAgent
$39/mēnesis/aģents
AirCall
$30-$50/mēnesis/aģents
Ring Central
$19.99-$49.99/mēnesis/aģents
TalkDesk
Jāpieprasa cenu piedāvājums
Zendesk Talk
$49-$99/mēnesis/aģents
Cenas vērtība
LiveAgent
4.7
AirCall
4.0
Ring Central
4.0
TalkDesk
4.5
Zendesk Talk
4.1
Jauktais Zvanu Centrs
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Zvanu žurnāls
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Zvanu ierakstīšana
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Eskalācijas Pārvaldība
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Ienākošo zvanu centrs
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Interaktīvā Balss Atbilde (IVR)
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Manuālais numura sastādītājs
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Izejošo Zvanu Centrs
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Jutīgais numura ievadītājs
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Progresīvais numura ievadītājs
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Rindas Pārvaldība
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Reāllaika Tērzētava
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Pārskati/Analītika
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Funkcijas
LiveAgent
Izmēģini labāko zvanu centra programmatūru bezmaksas! Nav nepieciešama kredītkarte.
AirCall
Salīdzini AirCall ar LiveAgent.
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Salīdzini Zendesk Talk ar LiveAgent.
Kopējais novērtējums
Kopējais Capterra verificēto lietotāju programmatūras novērtējums.
4.7 Saņēma kopējo atzīmi 4.7 no 5 no verificētiem lietotājiem Capterra.
4.2 Saņēma kopējo atzīmi 4.2 no 5 no verificētiem lietotājiem Capterra.
4.3 Saņēma kopējo atzīmi 4.3 no 5 no verificētiem lietotājiem Capterra.
4.5 Saņēma kopējo atzīmi 4.5 no 5 no verificētiem lietotājiem Capterra.
4.3 Saņēma kopējo atzīmi 4.3 no 5 no verificētiem lietotājiem Capterra.
Lietošanas ērtība
Lietošanas ērtības novērtējums no Capterra verificētajiem lietotājiem.
4.6 Lietošanas ērtību Capterra verificētie lietotāji novērtēja 4.6 no 5.
4.4 Lietošanas ērtību Capterra verificētie lietotāji novērtēja 4.4 no 5.
4.3 Lietošanas ērtību Capterra verificētie lietotāji novērtēja 4.3 no 5.
4.7 Lietošanas ērtību Capterra verificētie lietotāji novērtēja 4.7 no 5.
4.3 Lietošanas ērtību Capterra verificētie lietotāji novērtēja 4.3 no 5.
Klientu Atbalsts
Klientu atbalsta novērtējums no Capterra verificētajiem lietotājiem.
4.7 Klientu atbalstu Capterra verificētie lietotāji novērtēja 4.7 no 5.
4.2 Klientu atbalstu Capterra verificētie lietotāji novērtēja 4.2 no 5.
4.4 Klientu atbalstu Capterra verificētie lietotāji novērtēja 4.4 no 5.
4.6 Klientu atbalstu Capterra verificētie lietotāji novērtēja 4.6 no 5.
4.2 Klientu atbalstu Capterra verificētie lietotāji novērtēja 4.2 no 5.
Naudas vērtība
Cenas vērtības novērtējums no Capterra verificētajiem lietotājiem.
4.7 Cenas vērtību Capterra verificētie lietotāji novērtēja 4.7 no 5.
4.0 Cenas vērtību Capterra verificētie lietotāji novērtēja 4.0 no 5.
4.0 Cenas vērtību Capterra verificētie lietotāji novērtēja 4.0 no 5.
4.5 Cenas vērtību Capterra verificētie lietotāji novērtēja 4.5 no 5.
4.1 Cenas vērtību Capterra verificētie lietotāji novērtēja 4.1 no 5.
Cena
Programmatūras cena par aģentu mēnesī USD valūtā.
$39/mēnesis/aģents Pieejamo plānu cenu diapazons. Par visiem plāniem tiek maksāts dolāros katru mēnesi. Norādītā cena atbilst cenai par vienu aģentu mēnesī.
$30-$50/mēnesis/aģents Pieejamo plānu cenu diapazons. Par visiem plāniem tiek maksāts dolāros katru mēnesi. Norādītā cena atbilst cenai par vienu aģentu mēnesī.
$19.99-$49.99/mēnesis/aģents Pieejamo plānu cenu diapazons. Par visiem plāniem tiek maksāts dolāros katru mēnesi. Norādītā cena atbilst cenai par vienu aģentu mēnesī.
Jāpieprasa cenu piedāvājums TalkDesk katram klientam piedāvā pielāgotu cenu. Lūdzu, pieprasiet cenu piedāvājumu viņu mājaslapā.
$49-$99/mēnesis/aģents Pieejamo plānu cenu diapazons. Par visiem plāniem tiek maksāts dolāros katru mēnesi. Norādītā cena atbilst cenai par vienu aģentu mēnesī.
Jauktais Zvanu Centrs
Zvanu centrs, kuru var izmantot zvanu veikšanai un saņemšanai izmantojot automātisko zvanu nodošanu
Piedāvā jaukto zvanu centru.
Piedāvā jaukto zvanu centru.
Piedāvā jaukto zvanu centru.
Piedāvā jaukto zvanu centru.
Piedāvā jaukto zvanu centru.
Zvanu Žurnāls
Glabājiet un analizējiet zvanu apjomus, zvanītāju informāciju un izejošo zvanus.
Piedāvā brīdinājumus un eskalācijas.
Piedāvā zvanu žurnālu.
Piedāvā zvanu žurnālu.
Piedāvā zvanu žurnālu.
Piedāvā brīdinājumus un eskalācijas.
Zvanu ierakstīšana
Ieraksta katru izejošo un ienākošo zvanu, kuru var atskaņot jebkurā laikā.
Piedāvā zvanu ierakstīšanu.
Piedāvā zvanu ierakstīšanu.
Piedāvā zvanu ierakstīšanu.
Piedāvā zvanu ierakstīšanu.
Piedāvā zvanu ierakstīšanu.
Eskalācijas Pārvaldība
Brīdinājumi un eskalācijas zvaniem ar SLA prioritāti.
Ir eskalācijas pārvaldība.
Ir eskalācijas pārvaldība.
Ir eskalācijas pārvaldība.
Ir eskalācijas pārvaldība.
Ir eskalācijas pārvaldība.
Ienākošo Zvanu Centrs
Zvanu centrs, kas ir aprīkots ienākošo zvanu saņemšanai no klientiem.
Ir ienākošo zvanu centrs.
Ir ienākošo zvanu centrs.
Ir ienākošo zvanu centrs.
Ir ienākošo zvanu centrs.
Ir ienākošo zvanu centrs.
Interaktīvā Balss Atbilde (IVR)
Zvanu centrs, kas ir aprīkots ienākošo zvanu saņemšanai no klientiem.
Piedāvā IVR funkcijas.
Piedāvā IVR funkcijas.
Piedāvā IVR funkcijas.
Piedāvā IVR funkcijas.
Piedāvā IVR funkcijas.
Manuālais numura sastādītājs
Parastais numuru sastādītājs, kuru aģenti izmanto klientu numuru ievadīšanai vienu pēc otra.
Piedāvā manuālo numura sastādītāju.
Piedāvā manuālo numura sastādītāju.
Piedāvā manuālo numura sastādītāju.
Piedāvā manuālo numura sastādītāju.
Piedāvā manuālo numura sastādītāju.
Izejošo Zvanu Centrs
Zvanu centrs, kas ir aprīkots izejošo zvanu veikšanai (no āgentiem klientiem).
Piedāvā izejošo zvanu centru.
Piedāvā izejošo zvanu centru.
Piedāvā izejošo zvanu centru.
Piedāvā izejošo zvanu centru.
Piedāvā izejošo zvanu centru.
Jutīgais numura sastādītājs
Jutīgais numura sastādītājs automātiski zvana uz numuriem, kamēr atrod savienojumu un tad novirza zvanu pie aģenta.
Nepiedāvā jutīgo numura sastādītāju.
Nepiedāvā jutīgo numura sastādītāju.
Piedāvā jutīgo numura sastādītāju.
Piedāvā jutīgo numura sastādītāju.
Piedāvā jutīgo numura sastādītāju.
Progresīvais numura sastādītājs
Progresīvais numura sastādītājs ir automātiskā sastādīšanas sistēma, kas uzrāda klienta kontaktinformāciju aģentam pirms tālruņa numura sastādīšanas.
Nepiedāvā progresīvo numura sastādītāju.
Nepiedāvā progresīvo numura sastādītāju.
Piedāvā progresīvo numura sastādītāju.
Piedāvā progresīvo numura sastādītāju.
Piedāvā progresīvo numura sastādītāju.
Rindas Pārvaldība
Sistēma, kuru izmanto zvanu rindas pārvaldīšanai.
Piedāvā zvanu rindas pārvaldību.
Piedāvā zvanu rindas pārvaldību.
Piedāvā zvanu rindas pārvaldību.
Piedāvā zvanu rindas pārvaldību.
Piedāvā zvanu rindas pārvaldību.
Reāllaika tērzētava
Iebūvētais tiešsaistes tērzētavas logrīks, kuru var izvietot Jūsu mājaslapā un izmantot reāllaika saziņai ar Jūsu mājaslapas apmeklētājiem.
Piedāvā reāllaika tērzētavu.
Nepiedāvā reāllaika tērzētavu.
Piedāvā reāllaika tērzētavu.
Piedāvā reāllaika tērzētavu.
Piedāvā reāllaika tērzētavu.
Pārskati/Analītika
Analītikas panelis, kas ļauj veidot efektivitātes pārskatus.
Piedāvā pārskatus un analītiku.
Piedāvā pārskatus un analītiku.
Piedāvā pārskatus un analītiku.
Piedāvā pārskatus un analītiku.
Piedāvā pārskatus un analītiku.

Jūsu favorīti lieto mūsu zvanu centra alternatīvu

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Nepārspējami ietaupījumi uz programmatūras un starptautiskajiem zvaniem

LiveAgent pārlūka zvanu centrs ir paredzētslētiem risinājumiem vietlējiem un starptautiskajiem ienākošajiem un izejošajiem zvaniem. Nav slēpto izdevumu vai papildu maksas.

Mēs nepārtraukti pievienojam jaunas funkcijas, lai uzlabotu mūsu programmatūru, tādēļ Jūsu virtuālais zvanu centrs vienmēr būs aprīkots ar jaunākām tehnoloģijām — bez maksas.

Pieejams, uzticams un viegli lietojams

Pārslēdzieties uz mūsu zvanu centru jau šodien. Sāciet veikt un saņemt zvanu dažu minūšu laikā. Vienkārši izvēlieties VoIP pakalpojuma sniedzēju un iestaties savas aģentu iericēs un esat gatavs darbam. Vienkārši.

LiveAgent VoIP call center
ivr

Profesionāla zvanu centra alternatīva

Kurš saka, ka zvanu centra alternatīvas nevar būt profesionālas? LiveAgent piedāvā bagātu savienojumus, augstākā līmeņa drošību un profesionālas funkcijas, piemēram, IVR, ACD, zvanu pāradresācija, un automātisko atzvanīšanu.

Gan lieliem, gan maziem uzņēmumiem

Liveagent ir ideāla zvanu centra alternatīva pašnodarbinātajiem, startapiem, maziem uzņiemumiem vai pat organizācijām. Programmatūra ir par 100% pielāgojama un mērogojama Jūsu vajadzībām neatkarīgi no tā, vai to izmantojat mājas atbalstam vai attālinātai pārdošanai.

LiveAgent call logs
Call routing in LiveAgent

Bez papildu maksāšanas par minūtēm

Esat nogoruši, ka katra ierīce zem saules maksā roku un kāju? Maksājiet tikai par reālu laika izmantošanu! Nekādu slēpto izmaksu, nekādu papildu maksas par minūtēm, nekādu glabāšanas maksu. Tas ir LiveAgent ceļš!

Kontekstuāli bagāts

Nodrošiniet saviem aģentiem vienmērīgu pāreju starp atbildēšanu uz zvaniem un atrodiet svarīgos klientu datus. LiveAgent ļauj viegli atrast visu kontekstuālo informāciju par klientu problēmu risināšanas ceļu no sākuma līdz beigām, pateicoties mūsu iebūvētajai CRM.

LiveAgent CRM integrations
LiveAgent helpdesk tour

Visi atbalsta kanāli zem viena jumta

Labākās zvanu centru alternatīvas piedāvā saprotamu UI ar vienoto aģentu paneli, kas labi organizē saziņu ar klientiem no vairākiem saziņas kanāliem, piemēram, tiešsaistes tērzētavas, sociālajiem tīkliem, e-pasta un klientu portāla.

Lieliski piemērots atmiņā paliekošas klientu pieredzes izveidei

Vēlaties nostrādāt līdz galam ar saviem klientiem? Dariet to! Mūsu video zvana funkcija ļauj palīdzēt Jūsu klientiem sarežģītu problēmu risināšanā apvienojot tiešsaistes tērzētavu, video un tiešsaistes apmeklētāja izsekošanu. Lūk tagad tas ir klientu serviss!

Customer empathy Video Call feature in LiveAgent-
New internal call in LiveAgent

Jūtaties apmulsis?

Mūsu zvanu centra alternatīva piedāvā bezmaksas tērzētavu programmā un zvanus. Piezvaniet kolēģiem, kad Jums ir nepieciešama palīdzība vai kad vēlaties ātri uzdot jautājumu.

Vēl daži iemesli, kāpēc LiveAgent ir labākā zvanu centru alternatīva

Ietaupiet vairāk ar LiveAgent

Apskatiet LiveAgent zvanu centra programmatūras cenas salīdzinājumā ar konkurentiem un iegūstiet savam uzņēmumam pareizo zvanu risinājumu

Mūsu klienti spēj izteikties visprecīzāk

Saistītie Raksti arZvanu centra alternatīvas
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūru, sūdzību pārvaldības sistēmu, pircēju portāla programmatūru un e-pasta pārvaldības programmatūru. Tiek uzsvars uz cieņu un efektīvu komunikāciju ar klientiem.

Ja Zvanu Centra Darbinieki Būtu Godīgi

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūru, sūdzību pārvaldības sistēmu, pircēju portāla programmatūru un e-pasta pārvaldības programmatūru. Tiek uzsvars uz cieņu un efektīvu komunikāciju ar klientiem.

Daudzveidīga klientu apkalpošanas programmatūra, kā arī klientu pieredzes radīšana, ir būtiskas uzņēmuma veiksmes sastāvdaļas. Proaktīvas pieejas ieviešana klientu apkalpošanā var palīdzēt pārvarēt problēmas un atstāt paliekošu iespaidu uz klientiem. Uzņēmums piedāvā dažādas funkcijas, integrācijas un alternatīvas, lai uzlabotu klientu apkalpošanu. Darbiniekiem jāpieņem lēmumi, kas nosaka klienta pieredzi par prioritāti.

Latiņa ir Tik Zemu – Prātā Paliekošas Apkalpošanas Realitāte | Aleksis Kabaņas (Alex Cabañas) | TEDxWilmingtonSalon

Daudzveidīga klientu apkalpošanas programmatūra, kā arī klientu pieredzes radīšana, ir būtiskas uzņēmuma veiksmes sastāvdaļas. Proaktīvas pieejas ieviešana klientu apkalpošanā var palīdzēt pārvarēt problēmas un atstāt paliekošu iespaidu uz klientiem. Uzņēmums piedāvā dažādas funkcijas, integrācijas un alternatīvas, lai uzlabotu klientu apkalpošanu. Darbiniekiem jāpieņem lēmumi, kas nosaka klienta pieredzi par prioritāti.

Efektīva klientu apkalpošana zvanu centros ir būtiska biznesa veiksmes atslēga, nodrošinot rūpīgu klientu uzklausīšanu, atbilstošu informācijas sniegšanu un pielāgotus risinājumus. Laba klientu apkalpošana var novērst negatīvas sekas, kā klientu zaudēšanu un reputācijas pasliktināšanos. Uzticama klientu apkalpošanas programmatūra, piemēram, LiveAgent, var palīdzēt uzlabot klientu mijiedarbības procesus un palielināt produktivitāti.

Angļu valoda Zvanu Centriem | Klientu Apkalpošanas Aģentu Apmācība: Klientu Pieprasījumu Apstrāde

Efektīva klientu apkalpošana zvanu centros ir būtiska biznesa veiksmes atslēga, nodrošinot rūpīgu klientu uzklausīšanu, atbilstošu informācijas sniegšanu un pielāgotus risinājumus. Laba klientu apkalpošana var novērst negatīvas sekas, kā klientu zaudēšanu un reputācijas pasliktināšanos. Uzticama klientu apkalpošanas programmatūra, piemēram, LiveAgent, var palīdzēt uzlabot klientu mijiedarbības procesus un palielināt produktivitāti.

Bezmaksas tērzēšanas programmatūra Jūsu vietnei garantē personalizētu klientu pieredzi, labāku mijiedarbību ar zīmolu un konkurences priekšrocības.

Bezmaksas tērzēšanas programmatūra Jūsu vietnei

Tērzēšanas programmatūra uzņēmumam var palielināt intereses līmeni un klientu apkalpošanas efektivitāti, nodrošinot tūlītēju atbildi un 24/7 pieejamību. Lietotāji sagaida tērzēšanas iespēju, un tā var palielināt konversiju rādītājus un samazināt izmaksas.

Labākās tiešsaistes tērzētavas alternatīvas ietver noteiktu funkciju kopumu, kas nodrošinās Jums panākumus. Atrodiet īsto jau šodien!

Atklājiet labāko tiešraides tērzēšanas alternatīvu

Piedāvā dažādas iespējas un funkcijas, ieskaitot pielāgošanu zīmolam, lokācijas atzīmēšanu un ekrāna kopīgošanu. Ar neierobežotu tērzēšanas vēsturi un apmeklētāju uzraudzību.

Biežāk uzdoto jautājumu (BUJ) lapa ir visbiežāk izmantotā pašapkalpojošā servisa iespēja šodien. Kad tā tiek pielietota stratēģiski, BUJ lapa var dot patiesu ieguvumu klientiem.

Kā dizainēt biežāk uzdoto jautājumu (BUJ) lapu

BUJ lapas veidošana prasa pieturēties pie aktuāliem jautājumiem, labi organizētu struktūru, skaidru un konkrētu formulējumu, viegli pārskatamas atbildes un vizuālu materiālu pievienošanu, lai padarītu lapu pievilcīgu un informatīvu klientiem. BUJ ir lielisks veids, kā nodrošināt ātrus un precīzus risinājumus klientu jautājumiem.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x