Zvanu centra alternatīva pārdošanai un atbalstam

Neērti un apnikuši Jūsu pašreizējie atbalsta rīki un darba procesi? Ir laiks pārslēgt to uz zvanu centru alternatīvu! Atklājiet bagātīgos savienojumus, automatizāciju, profesionālās funkcijas un lieliskus ietaupījumus.

Mūsu salīdzinājums ļaus noskaidrot, kādas ir populārākās zvanu centra alternatīvas, to iespējas un klientu novērtējums, kas palīdzēs izvēlēties pareizāko risinājumu Jūsu uzņēmumam un nozarei.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Kopējais novērtējums
LiveAgent
4.7
AirCall
4.3
Ring Central
4.5
TalkDesk
4.6
Zendesk Talk
4.0
Lietošanas ērtība
LiveAgent
4.6
AirCall
4.3
Ring Central
4.5
TalkDesk
4.8
Zendesk Talk
4.5
Klientu atbalsts
LiveAgent
4.7
AirCall
4.2
Ring Central
4.6
TalkDesk
4.8
Zendesk Talk
4.0
Cena
LiveAgent
$39/mēnesis/aģents
AirCall
$30-$50/mēnesis/aģents
Ring Central
$19.99-$49.99/mēnesis/aģents
TalkDesk
Jāpieprasa cenu piedāvājums
Zendesk Talk
$49-$99/mēnesis/aģents
Cenas vērtība
LiveAgent
4.7
AirCall
4.0
Ring Central
4.0
TalkDesk
4.5
Zendesk Talk
4.1
Jauktais Zvanu Centrs
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Zvanu žurnāls
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Zvanu ierakstīšana
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Eskalācijas Pārvaldība
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Ienākošo zvanu centrs
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Interaktīvā Balss Atbilde (IVR)
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Manuālais numura sastādītājs
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Izejošo Zvanu Centrs
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Jutīgais numura ievadītājs
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Progresīvais numura ievadītājs
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Rindas Pārvaldība
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Reāllaika Tērzētava
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Pārskati/Analītika
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Funkcijas
LiveAgent
AirCall
Salīdzini AirCall ar LiveAgent.
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Salīdzini Zendesk Talk ar LiveAgent.
Kopējais novērtējums
Kopējais Capterra verificēto lietotāju programmatūras novērtējums.
4.7 Saņēma kopējo atzīmi 4.7 no 5 no verificētiem lietotājiem Capterra.
4.2 Saņēma kopējo atzīmi 4.2 no 5 no verificētiem lietotājiem Capterra.
4.3 Saņēma kopējo atzīmi 4.3 no 5 no verificētiem lietotājiem Capterra.
4.5 Saņēma kopējo atzīmi 4.5 no 5 no verificētiem lietotājiem Capterra.
4.3 Saņēma kopējo atzīmi 4.3 no 5 no verificētiem lietotājiem Capterra.
Lietošanas ērtība
Lietošanas ērtības novērtējums no Capterra verificētajiem lietotājiem.
4.6 Lietošanas ērtību Capterra verificētie lietotāji novērtēja 4.6 no 5.
4.4 Lietošanas ērtību Capterra verificētie lietotāji novērtēja 4.4 no 5.
4.3 Lietošanas ērtību Capterra verificētie lietotāji novērtēja 4.3 no 5.
4.7 Lietošanas ērtību Capterra verificētie lietotāji novērtēja 4.7 no 5.
4.3 Lietošanas ērtību Capterra verificētie lietotāji novērtēja 4.3 no 5.
Klientu Atbalsts
Klientu atbalsta novērtējums no Capterra verificētajiem lietotājiem.
4.7 Klientu atbalstu Capterra verificētie lietotāji novērtēja 4.7 no 5.
4.2 Klientu atbalstu Capterra verificētie lietotāji novērtēja 4.2 no 5.
4.4 Klientu atbalstu Capterra verificētie lietotāji novērtēja 4.4 no 5.
4.6 Klientu atbalstu Capterra verificētie lietotāji novērtēja 4.6 no 5.
4.2 Klientu atbalstu Capterra verificētie lietotāji novērtēja 4.2 no 5.
Naudas vērtība
Cenas vērtības novērtējums no Capterra verificētajiem lietotājiem.
4.7 Cenas vērtību Capterra verificētie lietotāji novērtēja 4.7 no 5.
4.0 Cenas vērtību Capterra verificētie lietotāji novērtēja 4.0 no 5.
4.0 Cenas vērtību Capterra verificētie lietotāji novērtēja 4.0 no 5.
4.5 Cenas vērtību Capterra verificētie lietotāji novērtēja 4.5 no 5.
4.1 Cenas vērtību Capterra verificētie lietotāji novērtēja 4.1 no 5.
Cena
Programmatūras cena par aģentu mēnesī USD valūtā.
$39/mēnesis/aģents Pieejamo plānu cenu diapazons. Par visiem plāniem tiek maksāts dolāros katru mēnesi. Norādītā cena atbilst cenai par vienu aģentu mēnesī.
$30-$50/mēnesis/aģents Pieejamo plānu cenu diapazons. Par visiem plāniem tiek maksāts dolāros katru mēnesi. Norādītā cena atbilst cenai par vienu aģentu mēnesī.
$19.99-$49.99/mēnesis/aģents Pieejamo plānu cenu diapazons. Par visiem plāniem tiek maksāts dolāros katru mēnesi. Norādītā cena atbilst cenai par vienu aģentu mēnesī.
Jāpieprasa cenu piedāvājums TalkDesk katram klientam piedāvā pielāgotu cenu. Lūdzu, pieprasiet cenu piedāvājumu viņu mājaslapā.
$49-$99/mēnesis/aģents Pieejamo plānu cenu diapazons. Par visiem plāniem tiek maksāts dolāros katru mēnesi. Norādītā cena atbilst cenai par vienu aģentu mēnesī.
Jauktais Zvanu Centrs
Zvanu centrs, kuru var izmantot zvanu veikšanai un saņemšanai izmantojot automātisko zvanu nodošanu
Piedāvā jaukto zvanu centru.
Piedāvā jaukto zvanu centru.
Piedāvā jaukto zvanu centru.
Piedāvā jaukto zvanu centru.
Piedāvā jaukto zvanu centru.
Zvanu Žurnāls
Glabājiet un analizējiet zvanu apjomus, zvanītāju informāciju un izejošo zvanus.
Piedāvā brīdinājumus un eskalācijas.
Piedāvā zvanu žurnālu.
Piedāvā zvanu žurnālu.
Piedāvā zvanu žurnālu.
Piedāvā brīdinājumus un eskalācijas.
Zvanu ierakstīšana
Ieraksta katru izejošo un ienākošo zvanu, kuru var atskaņot jebkurā laikā.
Piedāvā zvanu ierakstīšanu.
Piedāvā zvanu ierakstīšanu.
Piedāvā zvanu ierakstīšanu.
Piedāvā zvanu ierakstīšanu.
Piedāvā zvanu ierakstīšanu.
Eskalācijas Pārvaldība
Brīdinājumi un eskalācijas zvaniem ar SLA prioritāti.
Ir eskalācijas pārvaldība.
Ir eskalācijas pārvaldība.
Ir eskalācijas pārvaldība.
Ir eskalācijas pārvaldība.
Ir eskalācijas pārvaldība.
Ienākošo Zvanu Centrs
Zvanu centrs, kas ir aprīkots ienākošo zvanu saņemšanai no klientiem.
Ir ienākošo zvanu centrs.
Ir ienākošo zvanu centrs.
Ir ienākošo zvanu centrs.
Ir ienākošo zvanu centrs.
Ir ienākošo zvanu centrs.
Interaktīvā Balss Atbilde (IVR)
Zvanu centrs, kas ir aprīkots ienākošo zvanu saņemšanai no klientiem.
Piedāvā IVR funkcijas.
Piedāvā IVR funkcijas.
Piedāvā IVR funkcijas.
Piedāvā IVR funkcijas.
Piedāvā IVR funkcijas.
Manuālais numura sastādītājs
Parastais numuru sastādītājs, kuru aģenti izmanto klientu numuru ievadīšanai vienu pēc otra.
Piedāvā manuālo numura sastādītāju.
Piedāvā manuālo numura sastādītāju.
Piedāvā manuālo numura sastādītāju.
Piedāvā manuālo numura sastādītāju.
Piedāvā manuālo numura sastādītāju.
Izejošo Zvanu Centrs
Zvanu centrs, kas ir aprīkots izejošo zvanu veikšanai (no āgentiem klientiem).
Piedāvā izejošo zvanu centru.
Piedāvā izejošo zvanu centru.
Piedāvā izejošo zvanu centru.
Piedāvā izejošo zvanu centru.
Piedāvā izejošo zvanu centru.
Jutīgais numura sastādītājs
Jutīgais numura sastādītājs automātiski zvana uz numuriem, kamēr atrod savienojumu un tad novirza zvanu pie aģenta.
Nepiedāvā jutīgo numura sastādītāju.
Nepiedāvā jutīgo numura sastādītāju.
Piedāvā jutīgo numura sastādītāju.
Piedāvā jutīgo numura sastādītāju.
Piedāvā jutīgo numura sastādītāju.
Progresīvais numura sastādītājs
Progresīvais numura sastādītājs ir automātiskā sastādīšanas sistēma, kas uzrāda klienta kontaktinformāciju aģentam pirms tālruņa numura sastādīšanas.
Nepiedāvā progresīvo numura sastādītāju.
Nepiedāvā progresīvo numura sastādītāju.
Piedāvā progresīvo numura sastādītāju.
Piedāvā progresīvo numura sastādītāju.
Piedāvā progresīvo numura sastādītāju.
Rindas Pārvaldība
Sistēma, kuru izmanto zvanu rindas pārvaldīšanai.
Piedāvā zvanu rindas pārvaldību.
Piedāvā zvanu rindas pārvaldību.
Piedāvā zvanu rindas pārvaldību.
Piedāvā zvanu rindas pārvaldību.
Piedāvā zvanu rindas pārvaldību.
Reāllaika tērzētava
Iebūvētais tiešsaistes tērzētavas logrīks, kuru var izvietot Jūsu mājaslapā un izmantot reāllaika saziņai ar Jūsu mājaslapas apmeklētājiem.
Piedāvā reāllaika tērzētavu.
Nepiedāvā reāllaika tērzētavu.
Piedāvā reāllaika tērzētavu.
Piedāvā reāllaika tērzētavu.
Piedāvā reāllaika tērzētavu.
Pārskati/Analītika
Analītikas panelis, kas ļauj veidot efektivitātes pārskatus.
Piedāvā pārskatus un analītiku.
Piedāvā pārskatus un analītiku.
Piedāvā pārskatus un analītiku.
Piedāvā pārskatus un analītiku.
Piedāvā pārskatus un analītiku.

Jūsu favorīti lieto mūsu zvanu centra alternatīvu

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Nepārspējami ietaupījumi uz programmatūras un starptautiskajiem zvaniem

LiveAgent pārlūka zvanu centrs ir paredzēts lētiem risinājumiem vietlējiem un starptautiskajiem ienākošajiem un izejošajiem zvaniem. Nav slēpto izdevumu vai papildu maksas.

Mēs nepārtraukti pievienojam jaunas funkcijas, lai uzlabotu mūsu programmatūru, tādēļ Jūsu virtuālais zvanu centrs vienmēr būs aprīkots ar jaunākām tehnoloģijām — bez maksas.

Pieejams, uzticams un viegli lietojams

Pārslēdzieties uz mūsu zvanu centru jau šodien. Sāciet veikt un saņemt zvanu dažu minūšu laikā. Vienkārši izvēlieties VoIP pakalpojuma sniedzēju un iestaties savas aģentu iericēs un esat gatavs darbam. Vienkārši.

LiveAgent VoIP call center
ivr

Profesionāla zvanu centra alternatīva

Kurš saka, ka zvanu centra alternatīvas nevar būt profesionālas? LiveAgent piedāvā bagātu savienojumus, augstākā līmeņa drošību un profesionālas funkcijas, piemēram, IVR, ACD, zvanu pāradresācija, un automātisko atzvanīšanu.

Gan lieliem, gan maziem uzņēmumiem

Liveagent ir ideāla zvanu centra alternatīva pašnodarbinātajiem, startapiem, maziem uzņiemumiem vai pat organizācijām. Programmatūra ir par 100% pielāgojama un mērogojama Jūsu vajadzībām neatkarīgi no tā, vai to izmantojat mājas atbalstam vai attālinātai pārdošanai.

LiveAgent call logs
Call routing in LiveAgent

Bez papildu maksāšanas par minūtēm

Esat nogoruši, ka katra ierīce zem saules maksā roku un kāju? Maksājiet tikai par reālu laika izmantošanu! Nekādu slēpto izmaksu, nekādu papildu maksas par minūtēm, nekādu glabāšanas maksu. Tas ir LiveAgent ceļš!

Kontekstuāli bagāts

Nodrošiniet saviem aģentiem vienmērīgu pāreju starp atbildēšanu uz zvaniem un atrodiet svarīgos klientu datus. LiveAgent ļauj viegli atrast visu kontekstuālo informāciju par klientu problēmu risināšanas ceļu no sākuma līdz beigām, pateicoties mūsu iebūvētajai CRM.

LiveAgent CRM integrations
LiveAgent helpdesk tour

Visi atbalsta kanāli zem viena jumta

Labākās zvanu centru alternatīvas piedāvā saprotamu UI ar vienoto aģentu paneli, kas labi organizē saziņu ar klientiem no vairākiem saziņas kanāliem, piemēram, tiešsaistes tērzētavas, sociālajiem tīkliem, e-pasta un klientu portāla.

Lieliski piemērots atmiņā paliekošas klientu pieredzes izveidei

Vēlaties nostrādāt līdz galam ar saviem klientiem? Dariet to! Mūsu video zvana funkcija ļauj palīdzēt Jūsu klientiem sarežģītu problēmu risināšanā apvienojot tiešsaistes tērzētavu, video un tiešsaistes apmeklētāja izsekošanu. Lūk tagad tas ir klientu serviss!

Customer empathy Video Call feature in LiveAgent-
New internal call in LiveAgent

Jūtaties apmulsis?

Mūsu zvanu centra alternatīva piedāvā bezmaksas tērzētavu programmā un zvanus. Piezvaniet kolēģiem, kad Jums ir nepieciešama palīdzība vai kad vēlaties ātri uzdot jautājumu.

Vēl daži iemesli, kāpēc LiveAgent ir labākā zvanu centru alternatīva

Mūsu klienti spēj izteikties visprecīzāk

  • Partly

    Romans Bošs [Roman Bosch]

    Partly

    Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.

  • HostingAdvice.com

    Kristīna Preuslere [Christine Preusler]

    HostingAdvice

    LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.

  • covomo

    Karls Dīterihs

    Covomo

    LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.

  • HEWO

    Hendriks Henze

    HEWO interneta mārketings

    Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.

  • WebMaster Deals

    Razvans Sava

    Webmaster Deals

    Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.

  • The Workplace Depot

    Mets Džanavejs

    The Workplace Depot

    Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.

  • CSI Products

    Viviāna Kārtere

    CSI Products

    Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.

  • Lucky Bike

    Kristians Lange

    Lucky-Bike

    Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.

  • Projure

    Jens Malmkvists

    Projure

    Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.

  • Websignal

    Katana Aleksandrū

    Websignal

    Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.

  • All British Casino

    Jans Vienks

    All British Casino

    Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.

  • Norske Automaten

    Alens Bjerkans

    Norske Automaten

    LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!

  • Study Portals

    Sisija Bočere

    Study Portals

    Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.

  • TypoAssassin

    Pīters Konings

    TypoAssassin

    Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.

  • Factorchic

    Aranzuzu F.

    Factorchic

    Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Riks Nuske

    MyFutureBusiness

    No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.

  • 123 Nakup

    Voiteks Kelešnijs

    123-Nakup

    Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.

  • Betconstruct

    Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]

    Betconstruct

    Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.

  • Atomer

    Martins Drugajs

    Atomer

    LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.

  • AVMarket

    Ivans Golubovičs

    AVMarket

    Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustems Gimajevs

    Antalya Consulting Language Center

    Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.

  • Korporācija Marietta

    Timotijs G. Keidžs

    korporācija Marietta

    Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.

  • eFortuna

    Mihaēla Teodoresku

    eFortuna

    Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičova

    TrustPay

    Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.

  • Nay

    Aleksandra Danišova

    Nay

    Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.

  • m:zone

    Samuels Smaels

    m:zone

    LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.

  • Volterman

    Deivids Čandlers

    Volterman

    Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte
Saistītie Raksti arZvanu centra alternatīvas
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, e-pasta pārvaldības un tālruņa sistēmas. Sniedz arī datu migrāciju un 24/7 atbalstu.

Ja Zvanu Centra Darbinieki Būtu Godīgi

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, e-pasta pārvaldības un tālruņa sistēmas. Sniedz arī datu migrāciju un 24/7 atbalstu.

Izprotiet savus klientus un veidojiet klientu lojalitāti, izmantojot stratēģisku un klientiem orientētu komunikāciju.

Latiņa ir Tik Zemu – Prātā Paliekošas Apkalpošanas Realitāte | Aleksis Kabaņas (Alex Cabañas) | TEDxWilmingtonSalon

Izprotiet savus klientus un veidojiet klientu lojalitāti, izmantojot stratēģisku un klientiem orientētu komunikāciju.

LiveAgent ir risinājums klientu apkalpošanai, kas piedāvā daudzkanālu klientu piesaisti un uzlabo apkalpošanu, veicinot zīmola attīstību un samazinot neapmierinātību.

Angļu valoda Zvanu Centriem | Klientu Apkalpošanas Aģentu Apmācība: Klientu Pieprasījumu Apstrāde

LiveAgent ir risinājums klientu apkalpošanai, kas piedāvā daudzkanālu klientu piesaisti un uzlabo apkalpošanu, veicinot zīmola attīstību un samazinot neapmierinātību.

Bezmaksas tērzēšanas programmatūra Jūsu vietnei garantē personalizētu klientu pieredzi, labāku mijiedarbību ar zīmolu un konkurences priekšrocības.

Bezmaksas tērzēšanas programmatūra Jūsu vietnei

Izšķiroša nozīme komerciālās tīmekļa vietnes saiknes stiprināšanā ar apmeklētājiem. Tērzēšana tiešsaistē ļauj sākt sarunas ar klientiem un sniegt atbalstu visā pirkuma procesā. LiveAgent piedāvā daudzvalodu klientu apkalpošanas programmu ar integrētu tērzēšanas rīku vietnēm.

Labākās tiešsaistes tērzētavas alternatīvas ietver noteiktu funkciju kopumu, kas nodrošinās Jums panākumus. Atrodiet īsto jau šodien!

Salīdziniet LiveAgent ar citām platformām

Piedāvā dažādas iespējas un funkcijas, ieskaitot pielāgošanu zīmolam, lokācijas atzīmēšanu un ekrāna kopīgošanu. Ar neierobežotu tērzēšanas vēsturi un apmeklētāju uzraudzību.

Biežāk uzdoto jautājumu (BUJ) lapa ir visbiežāk izmantotā pašapkalpojošā servisa iespēja šodien. Kad tā tiek pielietota stratēģiski, BUJ lapa var dot patiesu ieguvumu klientiem.

Kā dizainēt biežāk uzdoto jautājumu (BUJ) lapu

Izvairieties no žargona un izmantojiet viegli lasāmu valodu BUJ lapas izveidē. Pievienojiet vizuālus materiālus un novērtējiet atbildes, lai uzturētu satura aktualitāti.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju