Zoho Desk ir lieliska daudzkanālu palīdzības dienesta programmatūra ar konkurētspējīgām cenām. Tā izmanto iebūvētu zināšanu bāzi, mākslīgā intelekta iespējas un daudzu ieinteresēto pušu procesu pārvaldību. Tomēr, ja meklējat alternatīvu Zoho Desk, apsveriet iespēju izmantot LiveAgent.
LiveAgent ir pilnībā aprīkota palīdzības dienesta programmatūra, kas palielinās Jūsu klientu apkalpošanas komandas produktivitāti, klientu apmierinātību un vienlaikus ietaupīs Jūsu naudu. LiveAgent ir sniedzis pakalpojumus vairāk nekā 15 000 uzņēmumu un 150 miljoniem galalietotāju visā pasaulē. Pievienojieties viņiem, lai nodrošinātu pasaules klases klientu apkalpošanu. Mēs padarām to vienkāršu.
Datu izvade caur mašīnu...
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Uzziniet, kā LiveAgent atšķiras no citām alternatīvām
LiveAgent palielina klientu apmierinātību un uzlabo konversijas rādītājus.
Samaziniet savu aģentu darba laiku un atrisiniet vairāk klientu jautājumu, pateicoties mūsu universālajai iesūtnei.
Izmantojot vairāk nekā 179 palīdzības dienesta funkcijas, atbalsta sniegšana būs pavisam vienkārša.
Funkcijas | Liveagent
Izmēģiniet labāko klientu atbalsta alternatīvu bez maksas! Nav nepieciešama kredītkarte.
|
Zoho Desk
|
---|---|---|
Palīdzības pieteikumu sistēma
Satur pārvaldības rīku, kas apstrādā un sistematizē klientu apkalpošanas pieprasījumus.
|
LiveAgent piedāvā palīdzības pieteikumu sistēmu Palīdzības pieteikumu plānā par $15/lietotājam/mēnesī.
|
Zoho Desk piedāvā palīdzības pieteikumu sistēmu par $24/lietotājam/mēnesī.
|
Tērzēšana tiešsaistē
Reāllaika tērzēšanas logrīks, ko varat izvietot jebkurā vietnē.
|
LiveAgent piedāvā tērzēšanu tiešsaistē Palīdzības pieteikumu + Tērzēšanas plānā par $29/lietotājam/mēnesī.
|
Zoho Desk piedāvā tērzēšanu tiešsaistē par $61/lietotājam/mēnesī.
|
Zvanu centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot, lai veiktu un saņemtu zvanus, izmantojot automātisko zvanu sadali.
|
LiveAgent piedāvā zvanu centru Viss iekļauts plānā par $39/lietotājam/mēnesī.
|
Zoho Desk piedāvā zvanu centru par $49/lietotājam/mēnesī..
|
Pašapkalpošanās
Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem palīdzības pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam.
|
LiveAgent piedāvā pašapkalpošanos Palīdzības pieteikumu plānā par $15/lietotājam/mēnesī.
|
Zoho Desk piedāvā pašapkalpošanos tarifu plānā par $24/lietotājam/mēnesī.
|
Facebook
Facebook integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Facebook integrāciju Palīdzības pieteikumu plānā par papildu maksu $39/mēnesī/par kontu vai Viss iekļauts plānā bez papildu maksas.
|
Zoho Desk piedāvā Facebook integrāciju tarifu plānā par $24/lietotājam/mēnesī.
|
Twitter
Twitter integrācija, kas saņem visas atsauksmes un komentārus un pārveido tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz tvītiem tieši no programmatūras.
|
LiveAgent piedāvāTwitter integrācija Palīdzības pieteikumu plānā par papildu maksu $39/mēnesī/par kontu vai Viss iekļauts plānā bez papildu maksas.
|
Zoho Desk piedāvā Twitter integrāciju tarifu plānā par $24/lietotājam/mēn.
|
Instagram
Instagram integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Instagram integrāciju Palīdzības pieteikumu plānā par papildu maksu $39/mēnesī/par kontu vai Viss iekļauts plānā bez papildu maksas.
|
Zoho Desk piedāvā Instagram integrāciju tarifu plānā par $24/mēnesī/lietotājam.
|
Viber
Viber integrācija, kas ievāc visus ziņojumus un pārveido tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt un nosūtīt Viber ziņojumus tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Viber integrāciju.
|
Zoho Desk nepiedāvā Viber integrāciju.
|
Zināšanu bāze
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas ceļveži, bieži uzdotie jautājumi un raksti ar ieteikumiem.
|
LiveAgent piedāvā zināšanu bāzi Palīdzības pieteikumu plānā par papildu maksu 15$/mēnesī/par lietotāju.
|
Zoho Desk piedāvā zināšanu bāzi tarifu plānā par $24/lietotājam mēnesī.
|
Klientu forums
Tiešsaistes diskusiju vietne Jūsu klientiem, kas atrodas tieši Jūsu zināšanu bāzē.
|
LiveAgent piedāvā klientu forumu Palīdzības pieteikumu plānā par $15/lietotājam/mēnesī.
|
Zoho Desk piedāvā klientu forumu tarifu plānā par $24/lietotājam/mēnesī.
|
Automatizācija un noteikumi
Darba plūsmas, ko varat automatizēt, lai novērstu atkārtojošos uzdevumus.
|
LiveAgent piedāvā automatizāciju un noteikumus Palīdzības pieteikumu plānā par $15/lietotājam/mēnesī.
|
Zoho Desk piedāvā automatizāciju un noteikumus tarifu plānā par $24/lietotājam/mēnesī.
|
API
Funkciju kopums, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām strādāt kopā.
|
LiveAgent piedāvā API funkcijas Palīdzības pieteikumu plānā par $15/lietotājam/mēnesī.
|
Zoho Desk piedāvā API funkcijas tarifu plānā par $24/lietotājam/mēnesī.
|
Interaktīvā balss atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj ienākošajiem zvanītājiem pirms sarunas ar operatoru pārvietoties tālruņa sistēmā.
|
LiveAgent piedāvā IVR funkcijas Viss iekļauts plānā par $39/lietotājam/mēnesī.
|
Zoho Desk piedāvā IVR funkcijas tarifu plānā par $61/lietotājam/mēnesī.
|
Video zvani
Zvans, kas ietver video, līdzīgi Skype, Zoom vai Facetime zvaniem.
|
LiveAgent piedāvā video zvanus tarifu plānā Viss iekļauts par $39/lietotājam/mēnesī.
|
Zoho Desk piedāvā video zvanus tarifu plānā par $24/lietotājam/mēnesī.
|
Neierobežota vēsture
Palīdzības pieteikumu derīguma termiņš nebeidzas un tie netiek dzēsti - tos varat apskatīt jebkurā laikā.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu vēsturi Palīdzības pieteikumu plānā par $15/lietotājam/mēnesī.
|
Zoho Desk piedāvā neierobežotu vēsturi tarifu plānā par $24/lietotājam/mēnesī.
|
Neierobežots vietņu skaits
Programmatūru var izmantot neierobežotam tīmekļa vietņu skaitam.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu vietņu skaitu.
|
Zoho Desk nepiedāvā neierobežotu vietņu skaitu.
|
Neierobežots tērzēšanas pogu skaits
Savās vietnēs varat izvietot neierobežotu tērzēšanas pogu skaitu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu tērzēšanas pogu skaitu.
|
Zoho Desk nepiedāvā neierobežotu tērzēšanas pogu skaitu.
|
Neierobežots palīdzības pieteikumu / vēstuļu skaits
Varat saņemt neierobežotu skaitu e-pasta vēstuļu un palīdzības pieteikumu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu palīdzības pieteikumu / vēstuļu skaitu Palīdzības pieteikumu plānā par $15/lietotājam/mēnesī.
|
Zoho Desk piedāvā neierobežotu palīdzības pieteikumu/vēstuļu skaitu tarifu plānā par $24/lietotājam/mēnesī.
|
Neierobežots zvanu ierakstu skaits
Ierakstiet katru veikto vai saņemto zvanu un jebkurā laikā atskaņojiet ierakstu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu zvanu ierakstu skaitu tarifu plānā Viss ieļauts par $39lietotājam/mēnesī.
|
Zoho Desk piedāvā neierobežotu zvanu ierakstu skaitu tarifu plānā par $35/lietotājam/mēnesī.
|
Neierobežots atbalsts 24/7
Klientu atbalsts tiek sniegts 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, neierobežojot jautājumu skaitu, ko varat iesniegt.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu atbalstu 24/7.
|
Zoho Desk nepiedāvā neierobežotu atbalstu 24/7.
|
Meklējot lielisku palīdzības dienesta programmatūru, ir ļoti svarīgi par savu naudu iegūt vislabāko piedāvājumu. Tāpēc LiveAgent piedāvā četrus konkurētspējīgus tarifu plānus. Pamata pakotnēs ir hibrīda palīdzības pieteikumu plūsma, vienota daudzkanālu iesūtne, atskaites, automatizācijas noteikumi, spēles elementi un daudz kas cits! Ar LiveAgent jūs saņemat vairāk par zemāku cenu, tāpēc, ja meklējat pilnvērtīgu Zoho Desk alternatīvu, izmēģiniet LiveAgent. Sāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju jau šodien. Nav nepieciešama kredītkarte.
Ja meklējat Zoho Desk alternatīvu un ātrums Jums ir svarīgs rādītājs, LiveAgent varētu būt tas, ko meklējat. LiveAgent var lepoties ar visātrāko tērzēšanas logrīku tirgū – tas tiek parādīts tikai 2,5 sekundēs.
Ja vēlaties efektīvi pārvērst vietnes apmeklētāju par klientu, ātrs tērzēšanas logrīks ir labākais risinājums. Saskaņā ar eMarketer ziņojumu 35% tīmekļa vietņu apmeklētāju ir veikuši pirkumu tiešsaistē pēc tam, kad izmantojuši tērzēšanu tiešsaistē.
Mūsu programmatūra ir multilingvāla. LiveAgent ir pieejams 43 dažādu valodu tulkojumos (daži no tiem ir daļēji) un atbalsta valodai pielāgojamus logrīkus. Neļaujiet svešvalodām radīt barjeru starp Jums un Jūsu klientiem. Mēs esam par Jums parūpējušies.
LiveAgent ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. LiveAgent ietaupa Jūsu laiku un naudu, lai Jūs varētu koncentrēties uz svarīgāko – nozīmīgu attiecību veidošanu ar klientiem.
Apskatieties mūsu salīdzinājumu ar Zoho Desk, pamatojoties uz klientu atsauksmēm vietnē Capterra
“Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts
Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks
“Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons
“Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams
“Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads
“Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga
“Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls
“Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
Vēlaties uzzināt, kā mēs konkurējam ar citiem populāriem programmatūras risinājumiem? Apskatiet mūsu salīdzināšanas lapas un uzziniet, ko mēs varam piedāvāt.
LiveAgent ir Zoho Desk alternatīva, kas piedāvā 3 tarifu plānus dažādām klientu vajadzībām. Turklāt mēs piedāvājam arī bezmaksas izmēģinājuma versiju katram plānam. Tādējādi Jūs varat to izmēģināt un pārliecināties, kurš no tiem ir piemērots tieši Jūsu uzņēmumam.
LiveAgent priekšrocības ietver izmaksu samazināšanos, ieņēmumu uzlabošanos, klientu noturēšanu, klientu lojalitāti un vispārējo klientu apmierinātību.
LiveAgent ļauj Jums pārnest visus nepieciešamos datus, izmantojot bezmaksas migrācijas spraudni. Piemēram, Jūs varat pārnest klientu kontaktus, tagus, administratorus, aģentus, pielikumus un daudz ko citu. Ja jums ir nepieciešama palīdzība migrācijā, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta dienestu.
Zoho Desk zināšanu bāzes apskats
Zoho Desk ir programmatūra, kas ļauj efektīvi pārvaldīt palīdzības dienestu. Tā ir viegli navigējama un profesionāli izstrādāta. Zināšanu bāzes teksta redaktors ir lielisks, bet kategoriju kārtošanas funkcijas varētu būt ērtākas. Cena atšķiras atkarībā no izvēlētā abonementa. Vispārēji, Zoho Desk ir laba programma, kas strādā bez kļūdām.
Šajā tekstā ir aprakstītas dažas klientu atbalsta programmatūras iespējas. Zoho Desk un LiveAgent ir divas no tām, un LiveAgent tiek uzskatīts par labāku alternatīvu, piedāvājot bezmaksas uzsākšanu un klientu apkalpošanu 24/7. Tāpat braucienus un videozvanus piedāvā programmatūra Zoiper. Kokos, šīs programmas tiek pozitīvi novērtētas un var palīdzēt uzņēmumiem uzlabot savu klientu apkalpošanas pieredzi.
LiveAgent zināšanu bāze ļauj izveidot kategorijas klientu portālā un ir lielisks risinājums, lai klienti atrisinātu problēmas paši. Tā var saturēt informāciju par uzņēmuma procesiem, produktiem un pakalpojumiem, un to var pielāgot klientu vajadzībām. Klientu pašapkalpošanās portālam ir vairākas funkcijas, tostarp zināšanu bāze, meklēšanas logrīki, forums un atsauksmes un ieteikumi. Tas var ietaupīt laiku atbalsta aģentiem un mudināt klientus dalīties savā pieredzē.
Zoiper programmiskā tālruņa apskats
LiveAgent programmatūra piedāvā daudzas funkcijas, ieskaitot zināšanu bāzi un tērzēšanas programmu. Tomēr tā varētu piedāvāt labāku kārtošanas funkciju. Ekiga ir līdzīgs programmiskais tālrunis, bet ar sarežģītu saskarni. Zoho Desk ir vēl viena zināšanu bāzes programmatūra ar labu sākotnējo cenu un lietotājam draudzīgu saskarni. LiveAgent arī piedāvā integrāciju ar Zoiper tālruni zvanu centram.
Tekstā ir apskatītas dažādas klientu atbalsta programmatūras risinājumu iespējas, piemēram, Zoiper un Zoho Desk, kā arī zināšanu bāzes un klientu pašapkalpošanās portāli ar vairākām noderīgām funkcijām, piemēram, meklēšanas logrīkiem, forumiem, atsauksmēm un ieteikumiem un biļešu nosūtīšanas iespējam atbalsta komandai. Zoiper ir ātrs, viegli ieviešams un piedāvā videozvanus un īsziņu sūtīšanu. Programmatūras risinājumi, piemēram, Zoho Desk un LiveAgent, ir novērtēti augstu un piedāvā arī labi izstrādātas saskarnes un teksta redaktorus.
LiveAgent ir vēlme izveidot inovatīvu programmatūru un pievērst uzmanību savam zīmolam. Ja veicat produktu salīdzināšanu, izmantojiet tabulas un grafikus un veidojiet SEO draudzīgus un lasāmus tekstus ar interesantiem faktiem un padomiem. Pārbaudiet gramatiku un formatējumu, lai nodrošinātu augstas kvalitātes saturu. LiveAgent piedāvā dažādas krāsas, kurām ir savi kodējumi, izmantojot CMYK, RGB un HEX. Zīmola krāsa ir spilgti oranža, balstoties uz Kalifornijas apelsīniem, un krēmkrāsa fons, kas sniedz saviem pircējiem un sadarbības partneriem vispārēju estētisko izpratni.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem