Apnikusi Jūsu palīdzības dienesta programmatūra?

Uzziniet, kāpēc LiveAgent ir labākā tirgū pieejamā Zoho Desk alternatīva.

  • ✓ Bez uzstādīšanas maksas
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte
  • ✓ Atcelšana jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Meklējat alternatīvu Zoho Desk?

Zoho Desk ir lieliska daudzkanālu palīdzības dienesta programmatūra ar konkurētspējīgām cenām. Tā izmanto iebūvētu zināšanu bāzi, mākslīgā intelekta iespējas un daudzu ieinteresēto pušu procesu pārvaldību. Tomēr, ja meklējat alternatīvu Zoho Desk, apsveriet iespēju izmantot LiveAgent.

LiveAgent ir pilnībā aprīkota palīdzības dienesta programmatūra, kas palielinās Jūsu klientu apkalpošanas komandas produktivitāti, klientu apmierinātību un vienlaikus ietaupīs Jūsu naudu. LiveAgent ir sniedzis pakalpojumus vairāk nekā 15 000 uzņēmumu un 150 miljoniem galalietotāju visā pasaulē. Pievienojieties viņiem, lai nodrošinātu pasaules klases klientu apkalpošanu. Mēs padarām to vienkāršu.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Trīs iemesli, kāpēc uzņēmumi pāriet uz LiveAgent

Uzziniet, kā LiveAgent atšķiras no citām alternatīvām

Uzlabota apmierinātība

LiveAgent palielina klientu apmierinātību un uzlabo konversijas rādītājus.

Lielāka produktivitāte

Samaziniet savu aģentu darba laiku un atrisiniet vairāk klientu jautājumu, pateicoties mūsu universālajai iesūtnei.

Bagātīgs funkciju klāsts

Izmantojot vairāk nekā 179 palīdzības dienesta funkcijas, atbalsta sniegšana būs pavisam vienkārša.

Zoho Desk un LiveAgent salīdzinājums

Funkcijas Liveagent
Izmēģiniet labāko klientu atbalsta alternatīvu bez maksas! Nav nepieciešama kredītkarte.
Zoho Desk
Palīdzības pieteikumu sistēma
Satur pārvaldības rīku, kas apstrādā un sistematizē klientu apkalpošanas pieprasījumus.
LiveAgent piedāvā palīdzības pieteikumu sistēmu Palīdzības pieteikumu plānā par $15/lietotājam/mēnesī.
Zoho Desk piedāvā palīdzības pieteikumu sistēmu par $24/lietotājam/mēnesī.
Tērzēšana tiešsaistē
Reāllaika tērzēšanas logrīks, ko varat izvietot jebkurā vietnē.
LiveAgent piedāvā tērzēšanu tiešsaistē Palīdzības pieteikumu + Tērzēšanas plānā par $29/lietotājam/mēnesī.
Zoho Desk piedāvā tērzēšanu tiešsaistē par $61/lietotājam/mēnesī.
Zvanu centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot, lai veiktu un saņemtu zvanus, izmantojot automātisko zvanu sadali.
LiveAgent piedāvā zvanu centru Viss iekļauts plānā par $39/lietotājam/mēnesī.
Zoho Desk piedāvā zvanu centru par $49/lietotājam/mēnesī..
Pašapkalpošanās
Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem palīdzības pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam.
LiveAgent piedāvā pašapkalpošanos Palīdzības pieteikumu plānā par $15/lietotājam/mēnesī.
Zoho Desk piedāvā pašapkalpošanos tarifu plānā par $24/lietotājam/mēnesī.
Facebook
Facebook integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Facebook integrāciju Palīdzības pieteikumu plānā par papildu maksu $39/mēnesī/par kontu vai Viss iekļauts plānā bez papildu maksas.
Zoho Desk piedāvā Facebook integrāciju tarifu plānā par $24/lietotājam/mēnesī.
Twitter
Twitter integrācija, kas saņem visas atsauksmes un komentārus un pārveido tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz tvītiem tieši no programmatūras.
LiveAgent piedāvāTwitter integrācija Palīdzības pieteikumu plānā par papildu maksu $39/mēnesī/par kontu vai Viss iekļauts plānā bez papildu maksas.
Zoho Desk piedāvā Twitter integrāciju tarifu plānā par $24/lietotājam/mēn.
Instagram
Instagram integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Instagram integrāciju Palīdzības pieteikumu plānā par papildu maksu $39/mēnesī/par kontu vai Viss iekļauts plānā bez papildu maksas.
Zoho Desk piedāvā Instagram integrāciju tarifu plānā par $24/mēnesī/lietotājam.
Viber
Viber integrācija, kas ievāc visus ziņojumus un pārveido tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt un nosūtīt Viber ziņojumus tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Viber integrāciju.
Zoho Desk nepiedāvā Viber integrāciju.
Zināšanu bāze
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas ceļveži, bieži uzdotie jautājumi un raksti ar ieteikumiem.
LiveAgent piedāvā zināšanu bāzi Palīdzības pieteikumu plānā par papildu maksu 15$/mēnesī/par lietotāju.
Zoho Desk piedāvā zināšanu bāzi tarifu plānā par $24/lietotājam mēnesī.
Klientu forums
Tiešsaistes diskusiju vietne Jūsu klientiem, kas atrodas tieši Jūsu zināšanu bāzē.
LiveAgent piedāvā klientu forumu Palīdzības pieteikumu plānā par $15/lietotājam/mēnesī.
Zoho Desk piedāvā klientu forumu tarifu plānā par $24/lietotājam/mēnesī.
Automatizācija un noteikumi
Darba plūsmas, ko varat automatizēt, lai novērstu atkārtojošos uzdevumus.
LiveAgent piedāvā automatizāciju un noteikumus Palīdzības pieteikumu plānā par $15/lietotājam/mēnesī.
Zoho Desk piedāvā automatizāciju un noteikumus tarifu plānā par $24/lietotājam/mēnesī.
API
Funkciju kopums, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām strādāt kopā.
LiveAgent piedāvā API funkcijas Palīdzības pieteikumu plānā par $15/lietotājam/mēnesī.
Zoho Desk piedāvā API funkcijas tarifu plānā par $24/lietotājam/mēnesī.
Interaktīvā balss atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj ienākošajiem zvanītājiem pirms sarunas ar operatoru pārvietoties tālruņa sistēmā.
LiveAgent piedāvā IVR funkcijas Viss iekļauts plānā par $39/lietotājam/mēnesī.
Zoho Desk piedāvā IVR funkcijas tarifu plānā par $61/lietotājam/mēnesī.
Video zvani
Zvans, kas ietver video, līdzīgi Skype, Zoom vai Facetime zvaniem.
LiveAgent piedāvā video zvanus tarifu plānā Viss iekļauts par $39/lietotājam/mēnesī.
Zoho Desk piedāvā video zvanus tarifu plānā par $24/lietotājam/mēnesī.
Neierobežota vēsture
Palīdzības pieteikumu derīguma termiņš nebeidzas un tie netiek dzēsti - tos varat apskatīt jebkurā laikā.
LiveAgent piedāvā neierobežotu vēsturi Palīdzības pieteikumu plānā par $15/lietotājam/mēnesī.
Zoho Desk piedāvā neierobežotu vēsturi tarifu plānā par $24/lietotājam/mēnesī.
Neierobežots vietņu skaits
Programmatūru var izmantot neierobežotam tīmekļa vietņu skaitam.
LiveAgent piedāvā neierobežotu vietņu skaitu.
Zoho Desk nepiedāvā neierobežotu vietņu skaitu.
Neierobežots tērzēšanas pogu skaits
Savās vietnēs varat izvietot neierobežotu tērzēšanas pogu skaitu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu tērzēšanas pogu skaitu.
Zoho Desk nepiedāvā neierobežotu tērzēšanas pogu skaitu.
Neierobežots palīdzības pieteikumu / vēstuļu skaits
Varat saņemt neierobežotu skaitu e-pasta vēstuļu un palīdzības pieteikumu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu palīdzības pieteikumu / vēstuļu skaitu Palīdzības pieteikumu plānā par $15/lietotājam/mēnesī.
Zoho Desk piedāvā neierobežotu palīdzības pieteikumu/vēstuļu skaitu tarifu plānā par $24/lietotājam/mēnesī.
Neierobežots zvanu ierakstu skaits
Ierakstiet katru veikto vai saņemto zvanu un jebkurā laikā atskaņojiet ierakstu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu zvanu ierakstu skaitu tarifu plānā Viss ieļauts par $39lietotājam/mēnesī.
Zoho Desk piedāvā neierobežotu zvanu ierakstu skaitu tarifu plānā par $35/lietotājam/mēnesī.
Neierobežots atbalsts 24/7
Klientu atbalsts tiek sniegts 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, neierobežojot jautājumu skaitu, ko varat iesniegt.
LiveAgent piedāvā neierobežotu atbalstu 24/7.
Zoho Desk nepiedāvā neierobežotu atbalstu 24/7.
report on tablet-illustration

Jaudīga Zoho Desk alternatīva

Meklējot lielisku palīdzības dienesta programmatūru, ir ļoti svarīgi par savu naudu iegūt vislabāko piedāvājumu. Tāpēc LiveAgent piedāvā četrus konkurētspējīgus tarifu plānus. Pamata pakotnēs ir hibrīda palīdzības pieteikumu plūsma, vienota daudzkanālu iesūtne, atskaites, automatizācijas noteikumi, spēles elementi un daudz kas cits! Ar LiveAgent jūs saņemat vairāk par zemāku cenu, tāpēc, ja meklējat pilnvērtīgu Zoho Desk alternatīvu, izmēģiniet LiveAgent. Sāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju jau šodien. Nav nepieciešama kredītkarte.

Iegūstiet pārskatu par savu klientu atbalstu

Skatiet lietojumu, statistiku, novērtējiet veiktspējas pārskatus un gūstiet informāciju no klientu apmierinātības vērtējumiem.

Ātrākais tērzēšanas logrīks

Ja meklējat Zoho Desk alternatīvu un ātrums Jums ir svarīgs rādītājs, LiveAgent varētu būt tas, ko meklējat. LiveAgent var lepoties ar visātrāko tērzēšanas logrīku tirgū – tas tiek parādīts tikai 2,5 sekundēs.

Ja vēlaties efektīvi pārvērst vietnes apmeklētāju par klientu, ātrs tērzēšanas logrīks ir labākais risinājums. Saskaņā ar eMarketer ziņojumu 35% tīmekļa vietņu apmeklētāju ir veikuši pirkumu tiešsaistē pēc tam, kad izmantojuši tērzēšanu tiešsaistē.

quick quality customer service through live chat
connected world map

Daudzvalodu atbalsts

Mūsu programmatūra ir multilingvāla. LiveAgent ir pieejams 43 dažādu valodu tulkojumos (daži no tiem ir daļēji) un atbalsta valodai pielāgojamus logrīkus. Neļaujiet svešvalodām radīt barjeru starp Jums un Jūsu klientiem. Mēs esam par Jums parūpējušies.

Jūs esat pelnījis vislabāko

LiveAgent ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. LiveAgent ietaupa Jūsu laiku un naudu, lai Jūs varētu koncentrēties uz svarīgāko – nozīmīgu attiecību veidošanu ar klientiem.

man and woman receiving awards

LiveAgent un Zoho Desk salīdzinājums

Apskatieties mūsu salīdzinājumu ar Zoho Desk, pamatojoties uz klientu atsauksmēm vietnē Capterra

ZohoDesk vs LiveAgent comparison on Capterra
Dati no 02.03.2020.

Uzziniet, kāpēc mūsu klienti izvēlas LiveAgent

Saistītie Raksti arZoho Desk Alternatīva
Aktīvas klausīšanās prasmes klientu apkalpošanā nodrošina koncentrēšanos, sapratni un efektīvu problēmu risināšanu, kas veicina uzticību un uzlabo zīmola lojalitāti.

Aktīvas Klausīšanās Prasmes

Aktīvas klausīšanās prasmes klientu apkalpošanā nodrošina koncentrēšanos, sapratni un efektīvu problēmu risināšanu, kas veicina uzticību un uzlabo zīmola lojalitāti.

Izveidojiet veiksmīgu uzņēmumu, mācoties no Krisa Gardnera pieredzes un padomiem. LiveAgent piedāvā risinājumus digitālajam mārketingam un klientu apkalpošanai, integrējoties ar LadiTech. Uzziniet vairāk par produktu vērtības pastiprināšanu un klientu piesaisti.

Kā Izveidot Produktu, kas Izvēršas par Uzņēmumu

Izveidojiet veiksmīgu uzņēmumu, mācoties no Krisa Gardnera pieredzes un padomiem. LiveAgent piedāvā risinājumus digitālajam mārketingam un klientu apkalpošanai, integrējoties ar LadiTech. Uzziniet vairāk par produktu vērtības pastiprināšanu un klientu piesaisti.

Optimizējiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent integrāciju, piedāvājot reāllaika atbalstu un vienkāršojot procesus. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu jau šodien!

Kā pievienot tiešsaistes čatu CS-Cart veikalam

Optimizējiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent integrāciju, piedāvājot reāllaika atbalstu un vienkāršojot procesus. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu jau šodien!

Partneru programma sadarbībai ar LiveAgent piedāvā dažādas klientu apkalpošanas programmatūras un citu pakalpojumu integrācijas iespējas, lai uzlabotu produktivitāti un pakalpojumu kvalitāti. Uzsverot arī bezmaksas konta izveides iespēju un individuālas demonstrācijas pieejamību.

Yealink WH62 Bezvadu Austiņu Apskats

Partneru programma sadarbībai ar LiveAgent piedāvā dažādas klientu apkalpošanas programmatūras un citu pakalpojumu integrācijas iespējas, lai uzlabotu produktivitāti un pakalpojumu kvalitāti. Uzsverot arī bezmaksas konta izveides iespēju un individuālas demonstrācijas pieejamību.

Vai vēlaties uzzināt vairāk par LiveAgent? Pieprasiet bezmaksas demonstrāciju, lai uzzinātu vairāk par LiveAgent un to, kā tas var palīdzēt jums gūt panākumus.

Pierakstīties uz demonstrāciju

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā pašapkalpošanās, ienākošo zvanu centra, un sūdzību pārvaldības sistēmas. Tas piedāvā daudzas funkcijas, integrācijas, un cenas ir pieejamas. Uzņēmums arī piedāvā atbalstu, migrāciju, un partnerības programmu. Visbeidzot, uzņēmums ir dibināts 2004. gadā un piedāvā vietnes drošību un privātumu.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x