Klientu attiecību pārvaldība (CRM) darbojas ar informāciju un datiem par jūsu klientiem un pircējiem. Pēc tam tie tiek izmantoti, lai klientiem sniegtu labāku palīdzību, labāku atbalstu un labāku servisu, kad vien tas ir nepieciešams.
Klientu attiecību pārvaldība ir visu veiksmīgo uzņēmumu būtiska sastāvdaļa, jo īpaši mūsdienu pasaulē, kur konkurence turpina augt un augt katru dienu. Uzņēmumi visā pasaulē ir sākuši izmantot klientu attiecību pārvaldības programmatūru, lai labāk risinātu ar viņu darbplūsmu saistītās problēmas un sniegtu klientiem labākus pakalpojumus.
Liveagent nav izņēmums, un tāpēc tā ir ne tikai vienkārša klientu atbalsta programmatūra, bet arī lielisks rīks klientu attiecību pārvaldībai.
Missing a CRM software?
No problem! LiveAgent offers a powerful built-in CRM that allows you to create unique CRM fields. Try it today for free. No credit card required.
Izmantojot LiveAgent, varat saglabāt, organizēt un viegli piekļūt jebkurai informācijai, ierakstam vai datu daļai, kas saistīta ar jūsu klientiem. Neatkarīgi no tā, vai tie ir kontakti, pasūtījumi, intereses, personiska patika vai nepatika, jūs varat iegūt šo informāciju, kad vien nepieciešams. Tas var arī palīdzēt izsekot potenciālos pirkumus, līgumus, pārvaldīt aktīvus un resursus, kā arī nodrošināt labāko klientu atbalstu ar labākajiem rīkiem.
Varat vēl vairāk palielināt LiveAgent CRM iespējas, izmantojot integrācijas, piemēram, PipeDrive, SharpSpring vai Highrise, un tādejādi vēl vairāk uzlabot savu klientu attiecību pārvaldību.
Kontaktu centrs kā pakalpojums
LiveAgent ir bezmaksas klientu apkalpošanas programmatūra, kas palielina apmierinātību un pārdošanas apjomus. Kontaktu centrs kā pakalpojums palīdz efektīvāk pārvaldīt kontaktu centra pakalpojumus, nodrošinot pilnīgu atbalstu un uzlabojot klientu atbalstu. Mākoņtehnoloģija ļauj uzlabot klientu apkalpošanu visos saziņas kanālos. Liksies, ka ir izaicinājums pielāgoties un izmantot modernos mākoņdatošanas CCaaS risinājumus, kas piedāvā daudzveidīgas funkcijas. Atšķirība starp kontaktu un zvanu centru ir tas, ka kontaktu centrs nodrošina daudzkanālu saziņu, savukārt zvanu centrs tikai zvanus.