Jūs esat atbildīgs par savu laika grafiku. Darba laiku var iestatīt tā, lai Jūsu klienti varētu pielāgoties Jūsu grafikam. Pat labākajiem aģentiem ir nepieciešams pārtraukums, un ne katrs uzņēmums spēj nodrošināt palīdzības dienesta darbību 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā. Ja jūsu atbalsts nedarbojas 24 stundas diennaktī 7 dienas nedēļā, nav lietderīgi, ka palīdzības dienests ņem vērā nedēļas nogales jūsu SLA līmeņos. Pretējā gadījumā pirmdienas rīta SLA atskaites būs diezgan biedējošas. Tas pats attiecas uz brīvdienām – Jūs nevēlaties, lai Jūsu pieteikumu SLA noilgst laikā, kad neviens nestrādā.
Darba laika iestatīšana ļaus Jūsu aģentiem atvilkt elpu, informēt klientus, kad būsiet pieejams nākamreiz, un sagatavoties nākamajam klientu atbalsta maiņas posmam. Gadījumā, ja jūsu klienti joprojām vēlas ar Jums sazināties, viņi to var izdarīt, atstājot Jums ziņu. Tiks izveidots pieteikums, un Jūs varēsiet sazināties ar klientiem, tiklīdz atkal būsiet pieejams.
Kā iestatīt darba laiku
LiveAgent darba stundas konfigurē Jūsu SLA līmeņus, lai darbības tiktu veiktas tikai noteiktos laika periodos ar iespēju izslēgt brīvdienas.
Piemērs
Jūsu palīdzības dienests strādā standarta darba laikā no 9.00 līdz 17.00, no pirmdienas līdz piektdienai. Ja palīdzības pieteikums tiek saņemts piektdien plkst. 16.00, tad pirmdien plkst. 9.00 no tā saņemšanas būs pagājusi tikai viena darba stunda.
Set up help desk business hours
Can’t provide 24/7 support? Set up help desk business hours. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Zināšanu bāzes resursi
LiveAgent piedāvā daudzus klientu apkalpošanas un saziņas rīkus, tostarp klientu apkalpošanas, VoIP tālruņa sistēmas un sūdzību pārvaldības programmatūru. Tiek akcentēta personalizēta un ātra atbalsta nozīme klientu apmierinātībai. Piedāvājumā ir arī bezmaksas izmēģinājuma iespēja un sociālo tīklu konti. Quality Unit ir platformas radītājs, kas nodrošina vairākas izvēles iespējas. Uzņēmums piedāvā partneru programmu un bezmaksas demonstrācijas.
Automātiska atzvanīšana jūsu klientiem
LiveAgent tiešsaistes čata iespējas palīdzēs veicināt klientu iesaisti un palielināt pārdošanas apjomu. Tiek piedāvātas vairākas funkcijas, piemēram, uzaicinājumi uz saraksti, bezsaistes formas un real-time rakstīšanas skats. Tiketings ļauj novadīt visus klientu pieprasījumus vienā centralizētā darbvirsmā. Veidojiet un stilizējiet savu zināšanu bāzi, lai nodrošinātu klientu apmierinātību.
Palīdzības Dienesta Programma Bez Liekām Pūlēm
Tiešsaistes čats ir piemērots līdzeklis jebkuram darbam, un tas var palīdzēt palielināt ieņēmumus pat par 48%. Tas ir ļoti viegli ieviest un var pārvērst mājaslapas apmeklētājus par klientiem. Proaktīvai saziņai ir uzlabotas funkcijas, un lielāku atrisināšanas līmeni var sasniegt, izmantojot zvanu centru. Uzziniet vairāk par tiešsaistes čatu.