Jūs esat atbildīgs par savu laika grafiku. Darba laiku var iestatīt tā, lai Jūsu klienti varētu pielāgoties Jūsu grafikam. Pat labākajiem aģentiem ir nepieciešams pārtraukums, un ne katrs uzņēmums spēj nodrošināt palīdzības dienesta darbību 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā. Ja jūsu atbalsts nedarbojas 24 stundas diennaktī 7 dienas nedēļā, nav lietderīgi, ka palīdzības dienests ņem vērā nedēļas nogales jūsu SLA līmeņos. Pretējā gadījumā pirmdienas rīta SLA atskaites būs diezgan biedējošas. Tas pats attiecas uz brīvdienām – Jūs nevēlaties, lai Jūsu pieteikumu SLA noilgst laikā, kad neviens nestrādā.
Darba laika piemērs
Darba laika iestatīšana ļaus Jūsu aģentiem atvilkt elpu, informēt klientus, kad būsiet pieejams nākamreiz, un sagatavoties nākamajam klientu atbalsta maiņas posmam. Gadījumā, ja jūsu klienti joprojām vēlas ar Jums sazināties, viņi to var izdarīt, atstājot Jums ziņu. Tiks izveidots pieteikums, un Jūs varēsiet sazināties ar klientiem, tiklīdz atkal būsiet pieejams.
Kā iestatīt darba laiku
LiveAgent darba stundas konfigurē Jūsu SLA līmeņus, lai darbības tiktu veiktas tikai noteiktos laika periodos ar iespēju izslēgt brīvdienas.
Piemērs
Jūsu palīdzības dienests strādā standarta darba laikā no 9.00 līdz 17.00, no pirmdienas līdz piektdienai. Ja palīdzības pieteikums tiek saņemts piektdien plkst. 16.00, tad pirmdien plkst. 9.00 no tā saņemšanas būs pagājusi tikai viena darba stunda.
Set up help desk business hours
Can’t provide 24/7 support? Set up help desk business hours. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Zināšanu bāzes resursi
LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.