Bezmaksas Izmēģinājums

Saziņa ar klientiem

Kāda ir saziņas ar klientiem definīcija?

Saziņa ar klientiem jeb klientu apkalpošana ir informācijas apmaiņas veids starp zīmolu/uzņēmumu un klientu. Ir dažādas klientu saziņas platformas. Piemēram, e-pasta, tālruņa vai tiešsaistes čata saziņa ar klientiem. Lai ātri un efektīvi atrisinātu klientu sūdzības, pārdošanas komandām ir jābūt atbilstošajām klientu saziņas prasmēm. Katra klienta mijiedarbība ir vērā ņemama, tāpēc nenovērtējiet par zemu labu klientu saziņas stratēģiju.

Kā sazināties ar klientiem tiešsaistē?

Čata līnijas ir atvērtas, un paziņojumi ieplūst. Jums jāreaģē uz tiem tāpat kā viesmīlei, mijiedarbojoties ar klientiem – laikus un personīgi. Problēma ir tā, ka jūsu klientu atbalsta aģentiem var būt grūtības rīkoties tāpat.

Moderna klientu apkalpošanas saziņa ir daudz savādāka nekā agrāk. Mūsdienās klienti ir tikpat prasīgi, cik viņi ir tehniski zinoši un prasmīgi. Tādējādi ir ļoti svarīgi nodrošināt kvalitatīvu klientu apkalpošanu.

Iespējams, ir tūkstošiem iemeslu, kāpēc lieliska klientu apkalpošana ir jūsu centienu vērta. Tas ir daudz lētāk nekā jebkurš mārketings vai reklāma. Tas palīdz uzturēt jūsu klientus apmierinātus, un tādejādi tie var kļūt par jūsu zīmola popularizētājiem.

Būtībā, padarot uzticamos klientus apmierinātus, viņi atved līdzi arī citus cilvēkus, kuri, visticamāk, arī iegādāsies no jums. Ar šādām priekšrocībām kļūst būtiski nodrošināt efektīvu klientu apkalpošanas saziņu.

Tiešsaistes čata stress – Klientu apkalpošanas kļūdas, kas kaitē jūsu uzņēmumam

Tiešsaistes čata klientu apkalpošanas saziņa var sagādāt grūtības. Iespējams, esat uzinstalējis Tiešsaistes Čatu klientu apkalpošanas komandai, domājot, ka tas atrisinās visas jūsu problēmas. Jūs uzskatījāt, ka tā nav nekāda raķešzinātne, bet vienkārša investīcija, ar kuru jūsu darbinieki nodrošinās ātru un vienmērīgu klientu atbalsta saziņu.

Taču lielākajai daļai klientu atbalsta menedžeru tas nav izdevies. Liela daļa uzticamo tiešsaistes uzņēmumu nav izvairījušies no visbiežāk sastopamajām klientu atbalsta problēmām/kļūdām. Uzņēmumi knapi atbilst patērētāju tiešsaistes čata saziņas prasībām.

Klienti vēlas tūlītēju atbalstu, tāpēc uzņēmumi izvēlas instalēt Tiešsaistes Čatu. Taču klienti reti kad ir apmierināti ar gūto pieredzi, kas beidzas ar vilšanos. Saskaņā ar pētījumu 38% patērētāju ir slikta klientu apkalpošanas pieredze saistībā ar Tiešsaistes Čatu.

Tiesa, viņiem patīk ātrums, tāpēc jau arī uzņēmumi dod priekšroku ātrākiem savienojuma laikiem un atbildēm. Tomēr ir kaut kas, ko viņi nesaprot. Patērētājiem patīk ātri darījumi, bet vēl vairāk viņiem rūp tas, lai viņu problēmas tiktu atrisinātas, pat ja tas prasa ilgāku laiku.

Klientu apmierinātības kā prioritātes noteikšana ātruma vietā sniedz būtiskas biznesa priekšrocības. Jūsu klienti paliks uzticami, popularizēs jūsu zīmolu un palielinās jūsu datplūsmu. Ja vēlaties izmantot šīs iespējas, lūk, daži padomi par to, kā čatot ar klientiem tiešsaistē.

LiveAgent tiešsaistes čata programmatūra

Tiešsaistes čata padomi profesionālai saziņai ar klientu

Lai gan tik daudzi klienti ir vīlušies tiešsaistes čatā, tas nenozīmē, ka tā nav vispārliecinošākā klientu apkalpošanas forma. Aptuveni 70% patērētāju ir apmierināti, izmantojot tiešsaistes čatu. Šajā ziņā varat palielināt klientu apmierinātību ar šādām efektīvām patērētāju attiecībām paredzētām stratēģijām.

Izmantojat savu vārdu

Iepazīstoties ar sevi, izmantojiet savu vārdu. Tas pievieno cilvēciskāku akcentu tiešsaistes čata elektroniskajai mijiedarbībai. Sava vārda lietošana palīdz klientam apzināties, ka runā ar reālu cilvēku, nevis robotu.

Izmantojiet rakstīšanas indikatoru

Rakstīšanas indikators ir lielisks papildinājums jūsu tiešsaistes čata funkcijām. To lietojot, klientiem ir redzams, ka atbildat tiem reālajā laikā. Tādējādi viņiem nav jāmin, vai jūs joprojām esat aktīvs sarunā vai ne.

Nekādu LIELO SĀKUMBURTU vai nepabeigto teikumu daudzpunkti

Pēc iespējas mazāk izmantojiet nepabeigtos teikumus ar daudzpunktēm un LIELAJIEM SĀKUMBURTIEM. Trīs sīki punkti nešķiet svarīgi, bet tie liek jums izskatīties netiešam vai augstprātīgam. Kā lielākā daļa no jums zina, LIELIE SĀKUMBURTI liek domāt, ka jūs KLIEDZAT, un neviens klients to nevēlas.

Lietojiet emocijzīmes un iepriekšsagatavotas atbildes

Laiks pieņemt emoji kultūru, ko klienti saprot labāk. Viņi ne tikai pievieno skaidrību sarunai, bet arī parāda, cik tu esi draudzīgs. Vienlaikus iepriekšsagatavotu atbilžu izmantošana visbiežāk uzdotajiem jautājumiem palīdz palielināt precizitāti un ātrumu.

Sekojiet gramatikai

Jūs varat būt sabiedrisks, risinot klientu vaicājumus, bet neatstājot novārtā gramatiku. Nodrošiniet, lai tiešsaistes čats būtu pēc iespējas personiskāks. Taču jūs nedrīkstat tam ziedot gramatiku, vai arī, strādājot ar klientu, jūs netiksiet uztverts kā profesionālis.

Izmantojiet tiešsaistes čata automātisko tulkošanu

Izmantojot automātisko tulkošanu, noņemiet valodas barjeru, risinot klientu apkalpošanas problēmas. Izmantojot šo iespēju, jūsu aģenti varēs skaidri un ātri sarunāties ar klientiem.

Izsūtiet dinamisko čata uzaicinājumu

Daļa no lieliska klientu servisa ir – nekad neignorēt klientu, kurš ienāk jūsu veikalā. Tas attiecas arī uz klientu, kas apmeklē jūsu tīmekļa vietni. Sakiet sveiki un jautājiet, vai ir kas tāds, ar ko varat viņiem palīdzēt. Varat sazināties ar klientiem, izmantojot dinamiskos čata uzaicinājumus.

Izmantot reāllaika tīmekļa analīzi

Reāllaika tīmekļa analīze ir noderīga klientu apkalpošanā. Tā ļauj apskatīt, ko jūsu tīmekļa vietnē dara apmeklētāji. Šī informācija ļaus nekavējoties sazināties ar klientiem, nodrošinot viņiem nepieciešamos tiešsaistes čata pakalpojumus.

Pārsūtiet čatu atbilstošajam aģentam

Jūsu klienti vēlas saņemt palīdzību uzreiz, tāpēc viņi izmanto tiešsaistes čatu. Galu galā tas ir tiešsaistē. Varat palīdzēt ātrāk atrisināt viņu problēmas, pārsūtot čata sarunas atbilstošajiem aģentiem. Izmantojiet automātisku, uz prasmēm balstītu pārvirzīšanu, lai pārsūtītu čatu aģentam, kurš vislabāk var atbildēt uz šo jautājumu.

Tiešsaistes čata pogas novietojiet priekšplānā

Neslēpiet tiešsaistes čata pogu, novietojot to pašā lapas apakšdaļā vai kontaktu lapā. Novietojiet to priekšplānā un nekavējoties dariet pieejamu. Galvenais ir padarīt sevi pieejamu. Tāpēc poga Tiešsaistes Čats jānovieto visredzamākajā vietā, lai mijiedarbotos ar klientiem.

Pielāgojiet čata logu

Tiešsaistes čata funkcijas loga pielāgošana var nodrošināt lielisku ieguvumu. Vispirms tas var palīdzēt radīt fantastisku pirmo vizuālo iespaidu. Šajā sakarā čata logā iekļaujiet sava klienta aģenta attēlu un sava uzņēmuma logotipu, lai pastiprinātu sava zīmola tēlu.

Nodrošināt risinājumu pirmajā kontaktā

klients-saziņa-LiveAgent

Mudiniet klientu apkalpošanas aģentus atrisināt jebkuru problēmu pēc iespējas ātrāk, iespējams, jau pirmajā kontaktā. To var izdarīt, nodrošinot ātru vidējo atbildes ātrumu, to paveicot maksimāli izmantojot automatizētos ziņojumus un paralēli pārslēdzoties starp klientiem.

Uzņēmumam ir ļoti svarīgi un izdevīgi ātri sazināties ar klientiem. Un, kaut arī klientu problēmu atrisināšana ir ļoti svarīga, bet vēl jo vairāk pārliecība, ka klienti dodas prom apmierināti.

Vēlaties uzzināt vairāk?

Iepazīstieties ar mūsu plašajiem Klientu saziņas rakstiem;

LiveAgent nav zināms?

Liveagent ir klientu saziņas pārvaldības programmatūra, kas ļauj jūsu klientu apkalpošanas dienesta pārstāvjiem apstrādāt visus pieprasījumus no vienas vietas. Šis klientu apkalpošanas rīks apvieno vairākus saziņas kanālus un apkopo tos vienā vienotajā iesūtnē. Piemēram, visi e-pasta ziņojumi, sociālie mediji, tiešsaistes čats vai zināšanu bāzes klientu saziņa vienā saskarnē tiek pārveidota par pieteikumiem.

Kādas ir klientu saziņas pārvaldības programmatūras priekšrocības?

  • klientu noturība
  • pozitīvas klientu atsauksmes/klienta pieredze
  • klientu lojalitāte

Zināšanas ir būtiskas, bet tikai tad, kad tās tiek īstenotas praksē. Izmēģiniet visu mūsu akadēmijā tieši LiveAgent.

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kāpēc klientu saziņa ir svarīga?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Mūsdienās klientu saziņa ir nepieciešamība jebkuram biznesam. Ja mēģināt izveidot ilgstošas attiecības, jums ir jānodrošina saziņa ar klientu vairākās platformās. Klientu saziņa var atšķirt jūs no konkurentiem, un tā var atšķirt jūs no zīmoliem, faktiski jau piecu gadu laikā. Tāpēc gādājiet, lai jūs par to neaizmirstu!” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā var uzlabot klientu saziņu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ja meklējat risinājumu klientu saziņas uzlabošanai, apsveriet palīdzības dienesta risinājumu. Palīdzības dienesta programmatūra ļaus jums efektīvi sazināties ar klientiem no visām platformām, piemēram, e-pasta, sociālajiem medijiem, tiešsaistes čata, zvaniem u.c., no vienota interfeisa.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kas ir efektīva saziņa klientu apkalpošanā?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Efektīva klientu apkalpošanas saziņa nozīmē, ka jūsu aģenti var nekavējoties atbildēt uz klientu jautājumiem/tos atrisināt ar personisku attieksmi, tā radot klientu lojalitāti.” } }] }
Back to Academy Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.