Uzņēmumi ir jūsu Kontaktu kopas. Katru Kontaktu var pievienot tikai vienam uzņēmumam. Uzņēmumu izmantošana nav obligāta, taču, sakārtojot savus Klientus Uzņēmumos, Jūs varat sekot līdzi tam, ko šie Uzņēmumi pieprasa.
Lai gan Jums nav obligāti jāpievieno Kontakti uzņēmumiem, tas var būt ļoti noderīgi darba plūsmas pārvaldībā.
Informācija par uzņēmumu
- Uzņēmuma nosaukums
- Uzņēmuma profila attēls
- E-pasta adreses
- Tālruņa numuri
- Kontaktpersonu grupas
- Laika josla
- Valoda
- Piezīme
- Pielāgotie kontakta lauki
Manage company contacts with ease
Working with a large enterprise? Add each contact to a company to make their tickets stand out in your inbox. Try it today. No credit card required.
Zināšanu bāzes resursi
LiveAgent ir lielisks rīks uzņēmuma klientu apkalpošanai, kas uzlabo komunikāciju ar klientiem un ļauj efektīvāk risināt viņu jautājumus un problēmas. Tas palīdz uzlabot klientu apmierinātību un lojalitāti, kas ir ļoti svarīgi biznesa panākumiem. LiveAgent piedāvā 15 tiešsaistes tērzēšanas funkcijas, kas var uzlabot klientu apkalpošanu, to var pielāgot savām vajadzībām. Turklāt, LiveAgent ir integrācijas draudzīga programma, kas nodrošina klientu atbalstu vairākos sakaru kanālos un piedāvā bezmaksas izmēģinājuma periodu un tehnisko atbalstu, kā arī klientu servisu. Tiešsaistes čats ir efektīvs un rentabls veids, kā sazināties ar uzņēmuma atbalsta aģentiem un uzlabot klientu apkalpošanu.
LiveAgent palīdz uzņēmumam E.ON paaugstināt klientu apkalpošanas veiktspēju un sniegt tūlītējas atbildes. LiveAgent piedāvā daudzas funkcijas, integrācijas un atbalstu, kā arī bezmaksas izmēģinājuma periodu. Uzņēmums piedāvā programmatūras risinājumus klientu apkalpošanai, sūdzību pārvaldībai un e-pasta pārvaldībai. Sales kontaktinformācija uzņēmuma LiveAgent un tā sociālie tīkli.