Uzņēmumi ir jūsu Kontaktu kopas. Katru Kontaktu var pievienot tikai vienam uzņēmumam. Uzņēmumu izmantošana nav obligāta, taču, sakārtojot savus Klientus Uzņēmumos, Jūs varat sekot līdzi tam, ko šie Uzņēmumi pieprasa.
Lai gan Jums nav obligāti jāpievieno Kontakti uzņēmumiem, tas var būt ļoti noderīgi darba plūsmas pārvaldībā.
Informācija par uzņēmumu
- Uzņēmuma nosaukums
- Uzņēmuma profila attēls
- E-pasta adreses
- Tālruņa numuri
- Kontaktpersonu grupas
- Laika josla
- Valoda
- Piezīme
- Pielāgotie kontakta lauki
Manage company contacts with ease
Working with a large enterprise? Add each contact to a company to make their tickets stand out in your inbox. Try it today. No credit card required.
Zināšanu bāzes resursi
Cisco SPA 303 IP Tālruņa Apskats
Kontaktējieties ar NetSuite, lai saņemtu plašu atbalstu klientiem Latvijā. LiveAgent ir piemērs atbalsta rīkam, kas uzlabo klientu apkalpošanu un palielina pārdošanas apjomus, nodrošinot plašas iespējas.
Kā Uzstādīt un Lietot PipeDrive Integrāciju
Uzņēmums LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas un saziņas programmatūru. Izmantojot dažādus saziņas kanālus, tas palīdz uzlabot klientu apkalpošanu un efektivitāti.
Kontaktu centrs kā pakalpojums
LiveAgent ir programmatūra ar daudzvalodu atbalstu, pielāgojamām funkcijām un efektīvu klientu komunikāciju. Kontaktu centrs kā pakalpojums ir mākoņdatošanas risinājums, kas palīdz pārvaldīt klientu atbalstu. Mākoņa tehnoloģija uzlabo klientu apkalpošanu visos saziņas kanālos. Atšķirība starp kontaktu un zvanu centra ir tas, ka kontaktu centra risinājums nodrošina daudzkanālu saziņu ar klientiem. Dažādi kontaktu centru veidi atbilst dažādām uzņēmuma vajadzībām.