Piemērotākais risinājums individuālajam uzņēmumam

Pilnībā mērogojama, adaptējama un pielāgojama Jūsu vajadzībām.

  • ✓ Bez uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte    
  • ✓ Atcelšana jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Gūstiet lielākus ieņēmumus

Radiet neaizmirstamu klientu pieredzi, kas palielina ieņēmumus.

97%

Uzlabojiet apmierinātību

Ieprieciniet savus klientus ar zibenīgām atbildēm.

16×

Palieliniet klientu vērtību

Palieliniet pārdošanas apjomu, saglabājot klientu lojalitāti Jūsu zīmolam.

Business background

Palīdzības dienesta programmatūra individuālajiem uzņēmējiem

Attīstiet savu individuālo un ārštata uzņēmējdarbību ar LiveAgent – programmatūru, kas saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Esiet tuvāk saviem klientiem un palīdziet viņiem ātrāk, izmantojot LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Ultimate omni-channel help desk software experience

Izmantojiet daudzkanālu klientu apkalpošanu

Privātpersonas vislielāko labumu var gūt no LiveAgent iebūvētās palīdzības pieteikumu reģistrēšanas programmatūras, kas pilnībā aizstāj veidu, kā pārvaldīt savus e-pastus. Pilnīga e-pasta vēstuļu vēstures kontrole, neierobežota glabāšana un 100 citas funkcijas, piemēram, noteikumi un automatizācija, kas atvieglo Jūsu dzīvi. Neaizmirstiet, ka laiks ir nauda.

Iegūstiet vislabāko pārskatu par savu komunikāciju

Racionalizējot saziņu vienuviet, ir ļoti viegli pārbaudīt iepriekšējo sarunu vēsturi. Neatceraties, kāda bija adrese vai par kādiem nosacījumiem vienojāties? Nav svarīgi! Izmantojot LiveAgent, jūs varat skaidri redzēt visu iepriekšējo informāciju.

The best overview of the communication
Organize your projects

Organizējiet savus profesionālos un privātos projektus

Nekad vairs nemeklējiet vecos e-pasta ziņojumus. Ārštata darbinieki var izmantot LiveAgent paneļu sarežģītību atsevišķiem projektiem/klientiem, klientu portālu informācijai par saviem pakalpojumiem un tērzēšanas programmatūru tiešajiem pieprasījumiem. Jums nevajadzētu tērēt neskaitāmas stundas komunikācijai, bet gan tērēt laiku stundām, par kurām izrakstāt rēķinus.

Apmierināti klienti ir vislabākie klienti

Piedāvājam migrācijas pakalpojumus no populārākajiem palīdzības dienesta risinājumiem.

Kādu labumu Jūsu individuālajam uzņēmumam dos LiveAgent izmantošana?

Racionalizējiet ziņojumus

Apvienojiet visus atbalsta pieprasījumus no e-pasta, sociālajiem tīkliem, tālruņa un tērzēšanas tiešsaistē vienā iesūtnē un viegli pārvaldiet katru pieprasījumu.

Nosakiet prioritātes savam darbam

Deleģējiet ikdienišķus un atkārtotus uzdevumus palīdzības dienesta programmatūrai, lai Jūsu aģenti varētu koncentrēties uz klientu attiecību uzturēšanu.

Klientu atbalsts 24/7

Samaziniet ienākošo atbalsta pieprasījumu skaitu, nodrošinot visaptverošu pašapkalpošanās portālu, kas ir pieejams 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā un 365 dienas gadā.

Woman in shopping cart with winning posture and smartphone in hand

Daudzkanālu palīdzības dienesta programmatūra

Izmantojiet LiveAgent daudzkanālu pieeju un nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu visos galvenajos saziņas kanālos un automatizējiet atkārtojošos uzdevumus. Nekad nezaudējiet nevienu e-pastu vai neaizmirstiet atbildēt. Izveidojiet klientu profilus un apkopojiet papildu informāciju par saviem klientiem tieši LiveAgent.

Noslēdziet vairāk darījumu reāllaikā

Aizmirstiet par trešo pušu tērzēšanas programmatūras integrēšanu ar savu LiveAgent palīdzības dienestu. Tiešsaistes tērzēšana ir dabiska LiveAgent sistēmas sastāvdaļa ar uzlabotām automatizācijas funkcijām, kā, piemēram, pirms-tērzēšanas veidlapām, un ietver arī pielikumus, apmierinātības aptaujas un pilnīgu pielāgošanu. Izveidojiet unikālu izskatu, pamatojoties uz savām vēlmēm un dizaina valodu.

Do more customer support for less money
Woman responding to text while walking

Saziņa arī kustībā

Vai daudz laika pavadāt prom no datora un Jums ir nepieciešams sekot līdzi saziņai ar klientiem, atrodoties kustībā? LiveAgent piedāvā lietojumprogrammas gan iOS, gan Android ierīcēm.

Pārredzama un pieņemama cenu politika

Iegūstiet mūsu profesionālo palīdzības dienesta risinājumu par fiksētu ikmēneša cenu bez slēptām maksām vai ilgtermiņa saistībām. Reģistrējieties 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma versijai, lai iegūtu pilnu piekļuvi visām pieejamajām funkcijām. Ko Jūs vēl gaidāt? Sāciet palielināt atbildes ātrumu jau šodien!

$9 mēnesis

Small business

  • Neierobežota pieteikumu vēsture
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 mēnesis

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 mēnesis

Bezmaksas

  • 7 dienu pieteikumu vēsture
  • 1 e-pasta adrese
  • 1 čata poga
  • 1 contact form

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

BUJ

Kāpēc klientu apkalpošana ir nepieciešama individuālajiem uzņēmumiem?

Mūsdienās klienti sazinās ar zīmoliem, izmantojot dažādas platformas, un viņi sagaida ātru atbildi. Ja Jums tas neizdodas, Jūs riskējat zaudēt klientu konkurentam. Tāpēc ir ļoti svarīgi nodrošināt izcilu atbalstu katrā mijiedarbībā ar klientu.

Kāpēc individuālajiem uzņēmumiem vajadzētu izmantot klientu apkalpošanas programmatūru?

Klientu apkalpošanas programmatūra, piemēram, LiveAgent, ļauj Jums atbildēt uz visiem klientu jautājumiem, nepārslēdzoties starp platformām. Rezultātā Jūs varat risināt visus klientu jautājumus no viena vadības paneļa, nepieņemot darbā klientu apkalpošanas pārstāvjus. Turklāt programmatūra savieno, automatizē un nodrošina risinājumus atkārtotiem pieprasījumiem, kas var palēnināt Jūsu darbu.

Related Articles to Individuālais uzņēmums
Vēlaties migrēt savus datus no Helprace uz citu risinājumu? Apskatiet LiveAgent un tā priekšrocības. Uzsāciet bezmaksas izmēģinājumu jau šodien!

Pārejat no Helprace?

LiveAgent ir efektīvs rīks, kas var palīdzēt uzlabot klientu apkalpošanu un palielināt pārdošanas apjomus. Tas piedāvā viegli lietojamu interfeisu, kas ļauj apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu no dažādiem kanāliem, un sniegt klientiem ātru un precīzu atbalstu. Lietotāji apstiprina, ka LiveAgent ir pārāks par dažādiem alternatīviem produktiem un būtiski uzlabo komunikāciju ar klientiem, kā arī palielina atbildības laiku un efektivitāti.

Pāreja no Teamwork Desk uz citu klientu atbalsta risinājumu? Migrējiet uz Live Agent bez maksas un iepazīstiet savu rīku kopu

Vai migrēt no Teamwork Desk?

LiveAgent tiek atzīts par lielisku rīku saziņai ar klientiem, piedāvājot efektīvu atbalstu un funkcionalitāti. Kompanijas un uzņēmumi visā pasaulē to izmanto, lai palielinātu klientu apmierinātību, pārdošanas apjomus un uzlabotu atbildes ātrumu. LiveAgent arī palīdz kategorizēt tiketus un statistiski izpētīt klientu vajadzības. To uzstādīšana ir ātra un viegla, un tā ir labāka par citiem tiešsaistes čata risinājumiem.

LiveAgent piedāvā bezmaksas Zoho Desk migrāciju, ko pilnībā izpilda mūsu tehniskā atbalsta darbinieki. Datu pārsūtīšana no Zoho Desk uz LiveAgent ir ātra, droša un bez maksas.

Migrējat datus no Zoho Desk?

LiveAgent piedāvā funkcionalitāti, kas padara to par lielisku alternatīvu Zoho Desk. Tas ir populārs ar tiem, kas meklē e-pasta pārvaldes sistēmu, kas nodrošina tiešraides tērzēšanu un labas mobilo funkcijas. Lietotāji arī slavē LiveAgent stabilu darbību un lielo atbalsta komandu. Tomēr, Zoho Desk ir arī labs risinājums, kas piedāvā viegli saprotamu programmatūru un labi organizētas zināšanu bāzes.

Zināšanu bāzes programmatūra sniedzot atbalstu saviem klientiem ir nepieciešama. LiveAgent piedāvā ne tikai to, bet arī vairāk. Uzziniet, kāpēc Jums ir jāizvēlas LA.

Zināšanu bāzes programmatūra labākai pašapkalpošanai

LiveAgent piedāvā zināšanu bāzes programmatūru, kura atvieglos aģentu ikdienas darbu un palīdzēs klientiem pašiem atrisināt problēmas. Šī ir visvairāk novērtētākā palīdzības dienesta programmatūra maziem uzņēmumiem 2020. gadā. Lietotājiem ir pieejams bezmaksas 14 dienu izmēģinājums, kurā nav nepieciešama kredītkarte.

Vēlaties veikt migrāciju no Gorgias? Izmēģiniet bezmaksas migrāciju uz LiveAgent! Mēs varam nodrošināt jūsu cilvēku, atbalsta pieprasījumu, tagu un citu datu migrāciju bez maksas.

Migrācija no Gorgias uz LiveAgent

LiveAgent ir lielisks rīks klientu apkalpošanai, kas palīdz uzlabot aģentu atbalstu un sasniegt svarīgus biznesa mērķus. Daži klienti novērtē LiveAgent ērtības un funkcionalitāti, savukārt citi atzīmē ātrāku atbildes laiku un palielinātu klientu apmierinātību. LiveAgent tiek uzskatīts par vienu no labākajiem tiešsaistes čata risinājumiem par saprātīgu cenu, piedāvājot neierobežotu integrāciju un noderīgus atskaites līdzekļus.

Liveagent šobrīd strādā pie Zopim migrācijas spraudņa. Liveagent ir visvairāk skatītā un augstāk novērtētā palīdzības dienesta programmatūra mazajiem un vidējiem uzņēmumiem 2019. un 2020. gadā. Pievienojieties tādām kompānijām kā Huawei, Bmw, Yamaha, O2 un Oksfordas universitāte.

Pārejiet no Zopim uz LiveAgent?

LiveAgent ir palīdzības dienesta programmatūra, kas pieejama 43 valodās, ieskaitot pielāgojamo logrīku. Tajā ir trīs līmeņi - Small, Medium un Large business - ar atšķirīgiem cenu plāniem, kas sākas no $9 mēnesī un piedāvā atšķirīgas pakalpojumu funkcijas, ieskaitot e-pasta adreses, čata pogas un atbalstu WhatsApp. Uzziniet vairāk, apmeklējot LiveAgent mājaslapu.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju