Piemērotākais risinājums individuālajam uzņēmumam

Pilnībā mērogojama, adaptējama un pielāgojama Jūsu vajadzībām.

  • ✓ Bez uzstādīšanas maksas
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte
  • ✓ Atcelšana jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Gūstiet lielākus ieņēmumus

Radiet neaizmirstamu klientu pieredzi, kas palielina ieņēmumus.

97%

Uzlabojiet apmierinātību

Ieprieciniet savus klientus ar zibenīgām atbildēm.

16×

Palieliniet klientu vērtību

Palieliniet pārdošanas apjomu, saglabājot klientu lojalitāti Jūsu zīmolam.

Business background

Palīdzības dienesta programmatūra individuālajiem uzņēmējiem

Attīstiet savu individuālo un ārštata uzņēmējdarbību ar LiveAgent – programmatūru, kas saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Esiet tuvāk saviem klientiem un palīdziet viņiem ātrāk, izmantojot LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Ultimate omni-channel help desk software experience

Izmantojiet daudzkanālu klientu apkalpošanu

Privātpersonas vislielāko labumu var gūt no LiveAgent iebūvētās palīdzības pieteikumu reģistrēšanas programmatūras, kas pilnībā aizstāj veidu, kā pārvaldīt savus e-pastus. Pilnīga e-pasta vēstuļu vēstures kontrole, neierobežota glabāšana un 100 citas funkcijas, piemēram, noteikumi un automatizācija, kas atvieglo Jūsu dzīvi. Neaizmirstiet, ka laiks ir nauda.

Iegūstiet vislabāko pārskatu par savu komunikāciju

Racionalizējot saziņu vienuviet, ir ļoti viegli pārbaudīt iepriekšējo sarunu vēsturi. Neatceraties, kāda bija adrese vai par kādiem nosacījumiem vienojāties? Nav svarīgi! Izmantojot LiveAgent, jūs varat skaidri redzēt visu iepriekšējo informāciju.

The best overview of the communication
Organize your projects

Organizējiet savus profesionālos un privātos projektus

Nekad vairs nemeklējiet vecos e-pasta ziņojumus. Ārštata darbinieki var izmantot LiveAgent paneļu sarežģītību atsevišķiem projektiem/klientiem, klientu portālu informācijai par saviem pakalpojumiem un tērzēšanas programmatūru tiešajiem pieprasījumiem. Jums nevajadzētu tērēt neskaitāmas stundas komunikācijai, bet gan tērēt laiku stundām, par kurām izrakstāt rēķinus.

Apmierināti klienti ir vislabākie klienti

Piedāvājam migrācijas pakalpojumus no populārākajiem palīdzības dienesta risinājumiem.

Kādu labumu Jūsu individuālajam uzņēmumam dos LiveAgent izmantošana?

Racionalizējiet ziņojumus

Apvienojiet visus atbalsta pieprasījumus no e-pasta, sociālajiem tīkliem, tālruņa un tērzēšanas tiešsaistē vienā iesūtnē un viegli pārvaldiet katru pieprasījumu.

Nosakiet prioritātes savam darbam

Deleģējiet ikdienišķus un atkārtotus uzdevumus palīdzības dienesta programmatūrai, lai Jūsu aģenti varētu koncentrēties uz klientu attiecību uzturēšanu.

Klientu atbalsts 24/7

Samaziniet ienākošo atbalsta pieprasījumu skaitu, nodrošinot visaptverošu pašapkalpošanās portālu, kas ir pieejams 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā un 365 dienas gadā.

Woman in shopping cart with winning posture and smartphone in hand

Daudzkanālu palīdzības dienesta programmatūra

Izmantojiet LiveAgent daudzkanālu pieeju un nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu visos galvenajos saziņas kanālos un automatizējiet atkārtojošos uzdevumus. Nekad nezaudējiet nevienu e-pastu vai neaizmirstiet atbildēt. Izveidojiet klientu profilus un apkopojiet papildu informāciju par saviem klientiem tieši LiveAgent.

Noslēdziet vairāk darījumu reāllaikā

Aizmirstiet par trešo pušu tērzēšanas programmatūras integrēšanu ar savu LiveAgent palīdzības dienestu. Tiešsaistes tērzēšana ir dabiska LiveAgent sistēmas sastāvdaļa ar uzlabotām automatizācijas funkcijām, kā, piemēram, pirms-tērzēšanas veidlapām, un ietver arī pielikumus, apmierinātības aptaujas un pilnīgu pielāgošanu. Izveidojiet unikālu izskatu, pamatojoties uz savām vēlmēm un dizaina valodu.

Do more customer support for less money
Woman responding to text while walking

Saziņa arī kustībā

Vai daudz laika pavadāt prom no datora un Jums ir nepieciešams sekot līdzi saziņai ar klientiem, atrodoties kustībā? LiveAgent piedāvā lietojumprogrammas gan iOS, gan Android ierīcēm.

Uzzināt vairāk

Pārredzama un pieņemama cenu politika

Iegūstiet mūsu profesionālo palīdzības dienesta risinājumu par fiksētu ikmēneša cenu bez slēptām maksām vai ilgtermiņa saistībām. Reģistrējieties 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma versijai, lai iegūtu pilnu piekļuvi visām pieejamajām funkcijām. Ko Jūs vēl gaidāt? Sāciet palielināt atbildes ātrumu jau šodien!

$9 mēnesis

Small uzņēmums

  • Neierobežota pieteikumu vēsture
  • 3 e-pasta adreses
  • 3 kontaktformas
  • 1 API atslēga
$29 mēnesis

Medium uzņēmums

  • Viss, kas iekļauts paketē Small
  • 10 e-pasta adreses
  • 3 tiešsaistes čata pogas
  • Nodaļu pārvaldība
0$ mēnesis

Bezmaksas

  • 7 dienu pieteikumu vēsture
  • 1 e-pasta adrese
  • 1 čata poga
  • 1 kontaktforma
Saistītie Raksti arIndividuālais uzņēmums
Kā sazināties ar ActiveCampaign klientu apkalpošanu, izmantojot e-pasta, tiešsaistes čata, tālruņa, sociālo mediju un pašapkalpošanās atbalstu.

ActiveCampaign Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija

LiveAgent ir klientu attiecību pārvaldības un mārketinga automatizācijas platforma, kas piedāvā dažādus klientu atbalsta kanālus un risinājumus. Platforma ietver e-pasta mārketingu, kontaktu pārvaldību, segmentāciju, automatizāciju un pārdošanas CRM. Arī piedāvā 24/7 atbalstu un plašu zināšanu bāzi. Visu šo informāciju var atrast uz LiveAgent mājaslapas.

Kā sazināties ar Constant Contact klientu apkalpošanu, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čata atbalstu, tālruņa numuru un pašapkalpošanās atbalstu.

Constant Contact Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija

Constant Contact ir lietotājam draudzīga mārketinga platforma, kas nodrošina mazajiem uzņēmumiem rīkus, lai attīstītu savus uzņēmumus. Piedāvā daudzus atbalsta kanālus, 24/7 atbalstu un detalizētas pamācības. Uzņēmuma kontaktinformācija: tālrunis + 1 781-472-8100, e-pasts socialmedia@constantcontact.com, sociālie tīkli un atbalsta portāls.

Liveagent piedāvā žurnālu par izpildītajiem un neizpildītajiem SLA par noteiktu laika diapazonu un Nodaļu. Atsevišķus ierakstus var kārtot pēc dažādiem filtriem.

SLA žurnāla atskaite

LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x