Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Piemērotākais risinājums individuālajam uzņēmumam

Pilnībā mērogojama, adaptējama un pielāgojama Jūsu vajadzībām.

  • ✓ Bez uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte    
  • ✓ Atcelšana jebkurā laikā
Mūsu klienti
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar

30%

Gūstiet lielākus ieņēmumus

Radiet neaizmirstamu klientu pieredzi, kas palielina ieņēmumus.

97%

Uzlabojiet apmierinātību

Ieprieciniet savus klientus ar zibenīgām atbildēm.

16×

Palieliniet klientu vērtību

Palieliniet pārdošanas apjomu, saglabājot klientu lojalitāti Jūsu zīmolam.

Business background

Palīdzības dienesta programmatūra individuālajiem uzņēmējiem

Attīstiet savu individuālo un ārštata uzņēmējdarbību ar LiveAgent – programmatūru, kas saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Esiet tuvāk saviem klientiem un palīdziet viņiem ātrāk, izmantojot LiveAgent.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Ultimate omni-channel help desk software experience

Izmantojiet daudzkanālu klientu apkalpošanu

Privātpersonas vislielāko labumu var gūt no LiveAgent iebūvētās palīdzības pieteikumu reģistrēšanas programmatūras, kas pilnībā aizstāj veidu, kā pārvaldīt savus e-pastus. Pilnīga e-pasta vēstuļu vēstures kontrole, neierobežota glabāšana un 100 citas funkcijas, piemēram, noteikumi un automatizācija, kas atvieglo Jūsu dzīvi. Neaizmirstiet, ka laiks ir nauda.

Iegūstiet vislabāko pārskatu par savu komunikāciju

Racionalizējot saziņu vienuviet, ir ļoti viegli pārbaudīt iepriekšējo sarunu vēsturi. Neatceraties, kāda bija adrese vai par kādiem nosacījumiem vienojāties? Nav svarīgi! Izmantojot LiveAgent, jūs varat skaidri redzēt visu iepriekšējo informāciju.

The best overview of the communication
Organize your projects

Organizējiet savus profesionālos un privātos projektus

Nekad vairs nemeklējiet vecos e-pasta ziņojumus. Ārštata darbinieki var izmantot LiveAgent paneļu sarežģītību atsevišķiem projektiem/klientiem, klientu portālu informācijai par saviem pakalpojumiem un tērzēšanas programmatūru tiešajiem pieprasījumiem. Jums nevajadzētu tērēt neskaitāmas stundas komunikācijai, bet gan tērēt laiku stundām, par kurām izrakstāt rēķinus.

Apmierināti klienti ir vislabākie klienti

Piedāvājam migrācijas pakalpojumus no populārākajiem palīdzības dienesta risinājumiem.

badges

Kādu labumu Jūsu individuālajam uzņēmumam dos LiveAgent izmantošana?

funnel

Racionalizējiet ziņojumus

Apvienojiet visus atbalsta pieprasījumus no e-pasta, sociālajiem tīkliem, tālruņa un tērzēšanas tiešsaistē vienā iesūtnē un viegli pārvaldiet katru pieprasījumu.

icon lightbulb

Nosakiet prioritātes savam darbam

Deleģējiet ikdienišķus un atkārtotus uzdevumus palīdzības dienesta programmatūrai, lai Jūsu aģenti varētu koncentrēties uz klientu attiecību uzturēšanu.

star

Klientu atbalsts 24/7

Samaziniet ienākošo atbalsta pieprasījumu skaitu, nodrošinot visaptverošu pašapkalpošanās portālu, kas ir pieejams 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā un 365 dienas gadā.

Woman in shopping cart with winning posture and smartphone in hand

Daudzkanālu palīdzības dienesta programmatūra

Izmantojiet LiveAgent daudzkanālu pieeju un nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu visos galvenajos saziņas kanālos un automatizējiet atkārtojošos uzdevumus. Nekad nezaudējiet nevienu e-pastu vai neaizmirstiet atbildēt. Izveidojiet klientu profilus un apkopojiet papildu informāciju par saviem klientiem tieši LiveAgent.

Noslēdziet vairāk darījumu reāllaikā

Aizmirstiet par trešo pušu tērzēšanas programmatūras integrēšanu ar savu LiveAgent palīdzības dienestu. Tiešsaistes tērzēšana ir dabiska LiveAgent sistēmas sastāvdaļa ar uzlabotām automatizācijas funkcijām, kā, piemēram, pirms-tērzēšanas veidlapām, un ietver arī pielikumus, apmierinātības aptaujas un pilnīgu pielāgošanu. Izveidojiet unikālu izskatu, pamatojoties uz savām vēlmēm un dizaina valodu.

Do more customer support for less money
Respond to requests quicker and faster

Saziņa arī kustībā

Vai daudz laika pavadāt prom no datora un Jums ir nepieciešams sekot līdzi saziņai ar klientiem, atrodoties kustībā? LiveAgent piedāvā lietojumprogrammas gan iOS, gan Android ierīcēm.

Pārredzama un pieņemama cenu politika

Iegūstiet mūsu profesionālo palīdzības dienesta risinājumu par fiksētu ikmēneša cenu bez slēptām maksām vai ilgtermiņa saistībām. Reģistrējieties 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma versijai, lai iegūtu pilnu piekļuvi visām pieejamajām funkcijām. Ko Jūs vēl gaidāt? Sāciet palielināt atbildes ātrumu jau šodien!

Bezmaksas konts

Bezmaksas konts

Bezmaksas LiveAgent konts uz visiem laikiem ar dažiem ierobežojumiem

$0/mēn.
Bezmaksas konts

Palīdzības pieteikumi

Vispiemērotākais mazākām aģentūrām un uzņēmējiem

$15/mēn.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

BUJ

Kāpēc klientu apkalpošana ir nepieciešama individuālajiem uzņēmumiem?

Mūsdienās klienti sazinās ar zīmoliem, izmantojot dažādas platformas, un viņi sagaida ātru atbildi. Ja Jums tas neizdodas, Jūs riskējat zaudēt klientu konkurentam. Tāpēc ir ļoti svarīgi nodrošināt izcilu atbalstu katrā mijiedarbībā ar klientu.

Kāpēc individuālajiem uzņēmumiem vajadzētu izmantot klientu apkalpošanas programmatūru?

Klientu apkalpošanas programmatūra, piemēram, LiveAgent, ļauj Jums atbildēt uz visiem klientu jautājumiem, nepārslēdzoties starp platformām. Rezultātā Jūs varat risināt visus klientu jautājumus no viena vadības paneļa, nepieņemot darbā klientu apkalpošanas pārstāvjus. Turklāt programmatūra savieno, automatizē un nodrošina risinājumus atkārtotiem pieprasījumiem, kas var palēnināt Jūsu darbu.

Kādas ir LiveAgent priekšrocības individuālajiem uzņēmumiem?

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju