Piemērotākais risinājums individuālajam uzņēmumam

Pilnībā mērogojama, adaptējama un pielāgojama Jūsu vajadzībām.

  • ✓ Bez uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte    
  • ✓ Atcelšana jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Gūstiet lielākus ieņēmumus

Radiet neaizmirstamu klientu pieredzi, kas palielina ieņēmumus.

97%

Uzlabojiet apmierinātību

Ieprieciniet savus klientus ar zibenīgām atbildēm.

16×

Palieliniet klientu vērtību

Palieliniet pārdošanas apjomu, saglabājot klientu lojalitāti Jūsu zīmolam.

Business background

Palīdzības dienesta programmatūra individuālajiem uzņēmējiem

Attīstiet savu individuālo un ārštata uzņēmējdarbību ar LiveAgent – programmatūru, kas saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Esiet tuvāk saviem klientiem un palīdziet viņiem ātrāk, izmantojot LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Ultimate omni-channel help desk software experience

Izmantojiet daudzkanālu klientu apkalpošanu

Privātpersonas vislielāko labumu var gūt no LiveAgent iebūvētās palīdzības pieteikumu reģistrēšanas programmatūras, kas pilnībā aizstāj veidu, kā pārvaldīt savus e-pastus. Pilnīga e-pasta vēstuļu vēstures kontrole, neierobežota glabāšana un 100 citas funkcijas, piemēram, noteikumi un automatizācija, kas atvieglo Jūsu dzīvi. Neaizmirstiet, ka laiks ir nauda.

Iegūstiet vislabāko pārskatu par savu komunikāciju

Racionalizējot saziņu vienuviet, ir ļoti viegli pārbaudīt iepriekšējo sarunu vēsturi. Neatceraties, kāda bija adrese vai par kādiem nosacījumiem vienojāties? Nav svarīgi! Izmantojot LiveAgent, jūs varat skaidri redzēt visu iepriekšējo informāciju.

The best overview of the communication
Organize your projects

Organizējiet savus profesionālos un privātos projektus

Nekad vairs nemeklējiet vecos e-pasta ziņojumus. Ārštata darbinieki var izmantot LiveAgent paneļu sarežģītību atsevišķiem projektiem/klientiem, klientu portālu informācijai par saviem pakalpojumiem un tērzēšanas programmatūru tiešajiem pieprasījumiem. Jums nevajadzētu tērēt neskaitāmas stundas komunikācijai, bet gan tērēt laiku stundām, par kurām izrakstāt rēķinus.

Apmierināti klienti ir vislabākie klienti

Piedāvājam migrācijas pakalpojumus no populārākajiem palīdzības dienesta risinājumiem.

Kādu labumu Jūsu individuālajam uzņēmumam dos LiveAgent izmantošana?

Racionalizējiet ziņojumus

Apvienojiet visus atbalsta pieprasījumus no e-pasta, sociālajiem tīkliem, tālruņa un tērzēšanas tiešsaistē vienā iesūtnē un viegli pārvaldiet katru pieprasījumu.

Nosakiet prioritātes savam darbam

Deleģējiet ikdienišķus un atkārtotus uzdevumus palīdzības dienesta programmatūrai, lai Jūsu aģenti varētu koncentrēties uz klientu attiecību uzturēšanu.

Klientu atbalsts 24/7

Samaziniet ienākošo atbalsta pieprasījumu skaitu, nodrošinot visaptverošu pašapkalpošanās portālu, kas ir pieejams 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā un 365 dienas gadā.

Woman in shopping cart with winning posture and smartphone in hand

Daudzkanālu palīdzības dienesta programmatūra

Izmantojiet LiveAgent daudzkanālu pieeju un nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu visos galvenajos saziņas kanālos un automatizējiet atkārtojošos uzdevumus. Nekad nezaudējiet nevienu e-pastu vai neaizmirstiet atbildēt. Izveidojiet klientu profilus un apkopojiet papildu informāciju par saviem klientiem tieši LiveAgent.

Noslēdziet vairāk darījumu reāllaikā

Aizmirstiet par trešo pušu tērzēšanas programmatūras integrēšanu ar savu LiveAgent palīdzības dienestu. Tiešsaistes tērzēšana ir dabiska LiveAgent sistēmas sastāvdaļa ar uzlabotām automatizācijas funkcijām, kā, piemēram, pirms-tērzēšanas veidlapām, un ietver arī pielikumus, apmierinātības aptaujas un pilnīgu pielāgošanu. Izveidojiet unikālu izskatu, pamatojoties uz savām vēlmēm un dizaina valodu.

Do more customer support for less money
Woman responding to text while walking

Saziņa arī kustībā

Vai daudz laika pavadāt prom no datora un Jums ir nepieciešams sekot līdzi saziņai ar klientiem, atrodoties kustībā? LiveAgent piedāvā lietojumprogrammas gan iOS, gan Android ierīcēm.

Pārredzama un pieņemama cenu politika

Iegūstiet mūsu profesionālo palīdzības dienesta risinājumu par fiksētu ikmēneša cenu bez slēptām maksām vai ilgtermiņa saistībām. Reģistrējieties 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma versijai, lai iegūtu pilnu piekļuvi visām pieejamajām funkcijām. Ko Jūs vēl gaidāt? Sāciet palielināt atbildes ātrumu jau šodien!

$9 mēnesis

Small uzņēmums

  • Neierobežota pieteikumu vēsture
  • 3 e-pasta adreses
  • 3 kontaktformas
  • 1 API atslēga
$29 mēnesis

Medium uzņēmums

  • Viss, kas iekļauts paketē Small
  • 10 e-pasta adreses
  • 3 tiešsaistes čata pogas
  • Nodaļu pārvaldība
0$ mēnesis

Bezmaksas

  • 7 dienu pieteikumu vēsture
  • 1 e-pasta adrese
  • 1 čata poga
  • 1 kontaktforma

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Saistītie Raksti arIndividuālais uzņēmums
LiveAgent bezmaksas izmēģinājuma versija palīdz nokļūt tuvāk kandidātiem. Sakārtojiet saziņu pēc prioritātes un nezaudējiet informāciju par kandidātiem.

Palīdzības dienesta programmatūra cilvēkresursu nozarei

Idejas, kā palielināt klientu apmierinātību un lojalitāti: piemēroti cenu noteikumi, pievienot vērtību pakalpojumiem, piedāvāt atlaidi un lojalitātes programmas, koncentrēties uz ilgtermiņa līgumiem. LiveAgent ir iepriekšējās atbildes laiks uzlabots par 60%.

Meklējat alternatīvu Gorgias? Jūs esat īstajā vietā - izmēģiniet LiveAgent klientu atbalsta risinājumu! Iekļauta arī 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma versija.

Meklējat alternatīvu Gorgias?

LiveAgent ir palīdzības un klientu apkalpošanas programmatūra, kas uzlabo e-pasta mārketingu un klientu apkalpošanu plašā valodu un funkciju klāstā. Tas piedāvā alternatīvu Hiver un osTicket, kā arī izcila atbalsta pakalpojumus.

Iegādājieties pareizo programmatūru un sniedziet saviem klientiem vislabāko iespējamo atbalstu. LiveAgent ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā.

Meklējat alternatīvu Freshcaller?

The self-service portal offers SLA management, social media integration, help ticket management, workflow management, and more.

Lielisks klientu serviss sākas ar labāku palīdzības dienesta programmatūru. Izmēģiniet LiveAgent ar 14 dienu bezmakas izmēģinājumu. Veidojiet attiecības, palieliniet lojalitāti un pārdošanu.

Salīdzinatpalīdzīaas dienesta programmatūras alternatīvas?

Mēs piedāvājam LiveAgent, kura palīdzības dienesta programmatūra piedāvā vairāk nekā 175 funkcijas, tai skaitā e-pastu biļešu sistēmu un sociālo tīklu atbalstu. Izmēģiniet to bez maksas.

Vai meklējat alternatīvu Novocall? Neskatieties tālāk, LiveAgent var pārņemt darbu. Apskatiet tās galvenās iezīmes un iespējas jau tagad.

Vai meklējat alternatīvu Novocall?

Populāri klientu apkalpošanas programmatūra ar dažādām funkcijām, piemēram, VoIP tālruņa sistēmu un e-pasta pārvaldības programmatūru. LiveAgent piedāvā arī demonstrācijas.

LiveAgent piedāvā uzlabotas iebūvētas funkcijas, kas palīdz ātri un efektīvi pārvaldīt klientu pieprasījumus no vienas koplietotas pastkastes.

Labākā koplietotā pastkaste pilsētā

Kopīgotā pastkaste uzlabo klientu piesaisti, ieņēmumus un reklāmas guvumu, lai nodrošinātu ātrus, personalizētus un zinošus pakalpojumus. Tas veicina sadarbību un paaugstina produktivitāti.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju