Liveagent piedāvā iespēju vienlaikus turēt atvērtus vairākus pieteikumus. Viegli pārslēdzieties no viena pieteikuma uz citu un atrisiniet tos visus vienlaikus.

Ja vēlaties ierobežot savu aģentu darbu vienlaikus tikai pie viena pieteikuma, to var izdarīt, ieslēdzot algoritmu “Prioritāte”.
Answering multiple emails at once?
Take advantage of our multiple tabs feature that allows you to work on multiple tickets simultaneously. Try it today. No credit card required.
Poga “Prioritāte”
Noklikšķinot uz pogas “Prioritāte”, aģenti var atvērt tiem piešķirtos pieteikumus un tie ir jāatrisina.
Pastāv arī iespēja uzstādīt funkciju, kurā jūsu aģenti varēs atbildēt tikai uz tiem pieteikumiem, kas atvērti ar pogu “Prioritāte”. Šādā gadījumā aģenti nevarēs atbildēt uz pieteikumiem, kas atvērti no pieteikumu saraksta. Viņi varēs atvērt tikai vienu pieteikumu vienlaikus, tāpēc vairākas pieteikumu cilnes netiks iespējotas un aģentiem būs jārisina katrs pieteikums pēc kārtas.

Kontaktu centrs kā pakalpojums
LiveAgent ir programmatūra ar daudzvalodu atbalstu, pielāgojamām funkcijām un efektīvu klientu komunikāciju. Kontaktu centrs kā pakalpojums ir mākoņdatošanas risinājums, kas palīdz pārvaldīt klientu atbalstu. Mākoņa tehnoloģija uzlabo klientu apkalpošanu visos saziņas kanālos. Atšķirība starp kontaktu un zvanu centra ir tas, ka kontaktu centra risinājums nodrošina daudzkanālu saziņu ar klientiem. Dažādi kontaktu centru veidi atbilst dažādām uzņēmuma vajadzībām.
Palīdzības pieteikumu uzkrāšanās
Iesakām izmantot LiveAgent, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un aģenta efektivitāti. Atlaides un tērzētava var piesaistīt klientus un nodrošināt produktīvu attālinātu darbu.
Nodrošiniet izciluklientu apkalpošanu.
Lielākā daļa klientu atzīmē, ka LiveAgent ir lielisks instruments klientu atbalstam un palīdz ietaupīt laiku, ātri un efektīvi sniedzot atbalstu. Tas piedāvā daudzas funkcijas un integrācijas, kas padara to par lielisku risinājumu dinamiskajiem tiešsaistes biznesiem par saprātīgu cenu. Tāpat ir uzsvērta arī tā ērtība un lietojamība.
Kā dizainēt biežāk uzdoto jautājumu (BUJ) lapu
Izvairieties no žargona un izmantojiet viegli lasāmu valodu BUJ lapas izveidē. Pievienojiet vizuālus materiālus un novērtējiet atbildes, lai uzturētu satura aktualitāti.