Liveagent piedāvā iespēju vienlaikus turēt atvērtus vairākus pieteikumus. Viegli pārslēdzieties no viena pieteikuma uz citu un atrisiniet tos visus vienlaikus.

Ja vēlaties ierobežot savu aģentu darbu vienlaikus tikai pie viena pieteikuma, to var izdarīt, ieslēdzot algoritmu “Prioritāte”.
Answering multiple emails at once?
Take advantage of our multiple tabs feature that allows you to work on multiple tickets simultaneously. Try it today. No credit card required.
Poga “Prioritāte”
Noklikšķinot uz pogas “Prioritāte”, aģenti var atvērt tiem piešķirtos pieteikumus un tie ir jāatrisina.
Pastāv arī iespēja uzstādīt funkciju, kurā jūsu aģenti varēs atbildēt tikai uz tiem pieteikumiem, kas atvērti ar pogu “Prioritāte”. Šādā gadījumā aģenti nevarēs atbildēt uz pieteikumiem, kas atvērti no pieteikumu saraksta. Viņi varēs atvērt tikai vienu pieteikumu vienlaikus, tāpēc vairākas pieteikumu cilnes netiks iespējotas un aģentiem būs jārisina katrs pieteikums pēc kārtas.

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūru, sūdzību pārvaldības sistēmu un citas funkcijas. Uzņēmums piedāvā atbalstu, datu migrāciju, tīmekļa seminārus un citus pakalpojumus, turklāt pieejamas bezmaksas demonstrācijas un abonēšana jaunumiem. Sales kontaktus var atrast vietnē.
Labākā koplietotā pastkaste pilsētā
Saņemot profesionālus e-pastus, svarīgi padarīt pateicības ziņas personalizētas, lai aicinātu uz turpinājumu. LiveAgent piedāvā automatizēt tādus turpinājuma e-pastus, kuri var palīdzēt noslēgt vairāk darījumu. Lai iegūtu aktīvus e-pasta abonentus, ir jāplāno kampaņa un jāsniedz tiem vērtība. Pareiza e-pasta nosūtīšana un noslēgšana ir ļoti būtisks biznesa komunikācijas elements. E-pasta saraksts jāuzlabo un jātīra, lai uzlabotu marketinga metrikas. Pēcpārdošanas e-pasta sagataves var palīdzēt atgriezt klientus.
Palieliniet iesaistīšanos, izmantojot LiveAgent
Pieprasījums pēc personalizētas pieredzes un mācību video saturu mobilo ierīču vietnēm pieaug. Vairāk nekā puse no viedtālruņu lietotājiem iepirksies no uzņēmumiem, kas nodrošina šādu saturu. Lai uzlabotu klientu iesaisti, LiveAgent piedāvā daudzkanālu atbalstu, automatizāciju un personalizētu pakalpojumu reāllaikā. Tāpat arī ir iespējams izveidot ārējas zināšanu bāzes, lai sniegtu atbalstu 24/7.
Samazināt & amp; atgūt pamestos iepirkumu ratiņus
Lai uzlabotu reklāmas stratēģijas un pārsniegtu klientu cerības, ir svarīgi iegūt atgriezenisko saiti no klientiem. Aptaujas ir efektīvs veids, kā to panākt, bet dažreiz var būt grūti saņemt klientu atbildes. Lai to atvieglotu, ieteicams piedāvāt stimulu vai atlaidi, izmantot īsas aptaujas, precizēt mērķus, izteikt pateicību un dalīties aptaujas rezultātos ar klientiem.