Liveagent piedāvā iespēju vienlaikus turēt atvērtus vairākus pieteikumus. Viegli pārslēdzieties no viena pieteikuma uz citu un atrisiniet tos visus vienlaikus.
Ja vēlaties ierobežot savu aģentu darbu vienlaikus tikai pie viena pieteikuma, to var izdarīt, ieslēdzot algoritmu “Prioritāte”.
Answering multiple emails at once?
Take advantage of our multiple tabs feature that allows you to work on multiple tickets simultaneously. Try it today. No credit card required.
Poga “Prioritāte”
Noklikšķinot uz pogas “Prioritāte”, aģenti var atvērt tiem piešķirtos pieteikumus un tie ir jāatrisina.
Pastāv arī iespēja uzstādīt funkciju, kurā jūsu aģenti varēs atbildēt tikai uz tiem pieteikumiem, kas atvērti ar pogu “Prioritāte”. Šādā gadījumā aģenti nevarēs atbildēt uz pieteikumiem, kas atvērti no pieteikumu saraksta. Viņi varēs atvērt tikai vienu pieteikumu vienlaikus, tāpēc vairākas pieteikumu cilnes netiks iespējotas un aģentiem būs jārisina katrs pieteikums pēc kārtas.
Vairākas palīdzības pieteikumu cilnes
Ja gribat būt efektīvāks, nekas jūs neattur. Vairākas pieteikumu cilnes ļauj vienlaikus risināt vairākus pieteikumus.
Atgādinājuma e-pasta sagataves
Tekstā tiek reklamēti dažādi e-pasta sagatavju risinājumi, kas var uzlabot klientu apkalpošanu, veicināt apmierinātu klientu skaitu un palielināt pirkumu biežumu un summu, ko tērē klienti. LiveAgent platforma piedāvā klientu apkalpošanas un VoIP tālruņa sistēmu risinājumus, savukārt e-pasta sagataves var pielāgot klientu vēlmēm un uzsākt efektīvu e-pasta mārketingu. Kuponu un lojalitātes programmas e-pastu sagataves ir dažas no reklamētajām risinājumu iespējām.