Audita žurnāls ir hronoloģisks ierakstu kopums, kas sniedz dokumentārus pierādījumus par atbalsta aģentu veiktajām darbībām.
Audita žurnāls automātiski reģistrē sekojošas darbības:
- Lietotājs – Mainīts Stāvoklis
- Lietotājs – Pieteicies
- Lietotājs – Izrakstījies
- Vispārēja Darbība
- Lietotājs – Pieteikums Apskatīts
- Lietotājs – Pieteikums Atstāts
- Pieteikums – Statuss
- Pieteikums – Ziņa
- Pieteikums – Iekšēja Ziņa
- Pieteikums – Fails
- Pieteikums – Pārsūtīšana
- Pieteikums – Sistēmas Paziņojums
- Pieteikums – Birkas mainītas
- Pieteikums – Balss ziņa
- Pieteikums – Piezīme
- Pieteikums – Reitings
- Pieteikums – Sadalīšana
- Pieteikums – Cits
- Pieteikums – Zvans
- Pieteikums – Čats
- Pieteikums – Facebook
- Pieteikums – Pārsūtīšana
- Pieteikums – Zināšanu bāze
- Pieteikums – Bezsaiste
- Pieteikums – Tvīts
- Pieteikums – Sadalīšana
- Pieteikums – [Tencent]
- Pieteikums – [Weibo]
Audita žurnāla pielāgots Filtrs
Izmantojiet pielāgotu filtru, lai rādītu tikai noteiktas darbības, vai atlasiet aģentu, nodaļu, laika periodu, lai iegūtu noteiktus datus.
Something fishy going on?
Check your audit log for a chronological list of events/actions taken by your agents. Try it today. No credit card required.
Zināšanu bāzes resursi
Uzziniet vairāk informācijas
Angļu valoda Zvanu Centriem | Klientu Apkalpošanas Aģentu Apmācība: Klientu Pieprasījumu Apstrāde
LiveAgent ir risinājums klientu apkalpošanai, kas piedāvā daudzkanālu klientu piesaisti un uzlabo apkalpošanu, veicinot zīmola attīstību un samazinot neapmierinātību.
Sudzibu parvaldibas programmatura
Sūdzību pārvaldības programmatūra palīdz uzņēmumiem risināt klientu sūdzības, veicināt ilgtermiņa panākumus un uzlabot klientservisu.