Ir svarīgi, lai Jūsu uzņēmums izskatītos un būtu profesionāls daudzos aspektos, ieskaitot e-pastu. Var šķist, ka e-pasta pārsūtīšana nav galvenā prioritāte, kad runa ir par zīmola noformējumu, taču, ja par to padomā, tas ir ļoti būtiski. Vai Jūs uzticaties e-pastiem no adresēm, kas neizskatās oficiāli? Lielākā daļa cilvēku to nedara, un tāpēc e-pasta pārsūtīšana ir svarīgs jebkuras palīdzības dienesta programmatūras aspekts.

Kā darbojas e-pasta pārsūtīšana?
Kad izveidojat LiveAgent kontu, piemēram, yourdomainname.ladesk.com, Jums tiks piešķirta atbalsta e-pasta adrese, kas izskatās kā support@mail.yourdomainname.ladesk.com. Jebkurš uz šo e-pasta adresi sūtīts e-pasts tiks automātiski pārveidots par palīdzības pieteikumu.
Vienkāršāk sakot, LiveAgent e-pasta pārsūtīšanas funkcija ļaus Jums nekavējoties sākt atbildēt uz e-pasta ziņojumiem (izmantojot e-pasta serveri, kurā ir Jūsu domēna nosaukums), nevis gaidīt, līdz katrs e-pasts tiek iegūts un lejupielādēts no e-pasta iesūtnes. Tas viss ir iespējams, pateicoties DNS iestatījumiem, TXT SPF ierakstiem vai izmantojot savu SMTP serveri.
Ātra pārsūtīšanas iestatīšana

Lūk, kā varat iestatīt e-pasta pārsūtīšanu pakalpojumā LiveAgent:
- Piesakieties LiveAgent
- Noklikšķiniet uz Konfigurēšana (zobratiņa ikona kreisajā izvēlnes joslā).
- Noklikšķiniet uz E-pasts
- Noklikšķiniet uz Pasta konti
- Noklikšķiniet uz Pievienot e-pasta kontu
- Izvēlieties Cits
- Noklikšķiniet uz Iestatīt e-pasta pārsūtītāju
- Ievadiet e-pasta adresi, no kuras vēlaties pārsūtīt e-pasta ziņojumus
- Dodieties uz e-pasta iestatījumiem un iestatiet pārsūtīšanas adresi kā support@mail.LiveAgentLive.ladesk.com. Ja neesat pārliecināts, kā to izdarīt, sazinieties ar servera administratoru vai servera mitināšanas uzņēmumu, lai Jums iestatītu šādu pasta pārsūtīšanu.
- Izvēlieties Sūtīšanas veidu. Šajā solī Jums jāizlemj, vai vēlaties izmantot mūsu serverus, lai izsūtītu e-pasta vēstules, vai savu SMTP. Ieteicams izmantot savu SMTP, jo mūsu serverus daži pakalpojumu sniedzēji var iekļaut melnajā sarakstā, ņemot vērā nosūtīto e-pasta ziņojumu skaitu. Ja nolemjat izmantot mūsu serverus, jums būs jāiestata SPF ieraksti savā pasta konta domēnā.
- Kad esat pabeidzis iestatīšanu, noklikšķiniet uz pogas Saglabāt, un sistēma mēģinās izsūtīt testa vēstuli uz pievienoto e-pasta adresi, izmantojot atlasītos iestatījumus. Testa mērķis ir apstiprināt, vai e-pasts tiek pārsūtīts atpakaļ uz LiveAgent.
Zināšanu bāzes resursi
Lai iegūtu vairāk informācijas, problēmu novēršanu vai norādījumus par SPF DNS iestatīšanu, skatiet mūsu zināšanu bāzes rakstu par e-pasta pārsūtīšanu.
Forward emails at light speed
Appear more professional with our email forwarding feature. Try it today. No credit card required.
LiveAgent ir atbalsta dienesta programmatūra, kas piedāvā klientu apkalpošanu, ieskaitot sociālo mediju integrāciju, zvanu centru un analītiku. Piedāvā arī pašapkalpošanās iespējas un tiešsaistes čatu, kas palielina klientu apmierinātību un uzlabo konversijas likmes. Nav jāmaksā vairāk par nepieciešamo funkcionalitāti.
Meklējat alternatīvu Customerly?
LiveAgent palielina klientu apmierinātību un uzlabo konversijas likmes, samazinot aģentu darba laiku un piedāvājot vairāk funkciju. Nav jāmaksā vairāk par pasūtīto funkcionalitāti.
Salīdziniet LiveAgent ar citām platformām
Izrunas svarība klientu apkalpošanā un uzņēmumu tēla veidošanā. LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un apmācību kursu.