Kas ir klientu attiecības?
Customer relationship - the way in which a business and its customers feel and behave towards each other over a period of time, and the effect of this on the business.
Klientu attiecības ir īpašs attiecību veids. Tās sākas, kad klients sāk sadarboties ar jūsu uzņēmumu. Ikviens uzņēmums ir atbildīgs par klientu apmierinātības un lojalitātes veidošanu. Katra klienta mijiedarbība ar uzņēmumu ietekmē klientus. Attiecībās ietilpst pārdošanas atbalsts, tehniskais atbalsts un mārketinga sakari. Klientu attiecības var novērtēt pēc klientu apmierinātības.
Labu klientu attiecību priekšrocības:
- Konkurētspējas priekšrocības
- Klientu noturēšana
- Klientu lojalitāte
- Palielināti ieņēmumi
- Jauni klienti
- Zīmola atpazīšana
- Klientu apmierinātība
Kā veidot klientu attiecības?
- Aktīvi klausoties
- Izrādot empātiju
- Personalizējot klientu pieredzi
- Izprotot/pazīstot savus klientus – CRM sistēma
Kā jūs veidojat klientu attiecības?
Automatizējot procesus
Lai noturētu klientus, uzņēmumam ir jāizveido automatizēti procesi.
Sadalīsim kategorijās lai šo izskaidrotu. Var būt “iekšējā automatizācija” un “ārējā automatizācija”. Iekšējā automatizācija ir likt iekšējiem procesiem darboties raiti. Piemēram, dažādām nodaļām/aģentiem LiveAgent var iestatīt Automātisko pieteikumu sadali. Tas palīdz jūsu aģentiem strādāt efektīvi.
Savukārt “ārējās automatizācijas” izveide, piemēram, e-mārketings, var palīdzēt sazināties ar klientiem. Abiem automatizācijas procesiem ir viena kopīga iezīme, proti, tie palīdz noturēt klientus dažādos veidos.
Koplietojot klientu datus starp dažādām nodaļām
Lai droši koplietotu klientu datus, varat izmantot klientu apkalpošanas programmatūru. Šī programmatūra palīdzēs izveidot SLA, nosacījumus u.c. Tādējādi klienta informācija tiks koplietota tikai ar tiem darbiniekiem/nodaļām, kam ir atļauts to skatīt.
Personalizējot katra klienta pieredzi
Tālāk ir norādīti daži veidi, kā izveidot personīgu klientu pieredzi.
- Zvanot klientam, uzrunājiet viņu vārdā
- Izmantojiet klienta datus, lai uzlabotu klientu pieredzi
- Uzturiet to pozitīvu
- Pašapkalpošanās iespēja/pieredze
Sazināties
Komunikācija ir svarīga jebkurās attiecībās. Tāpēc nav jābrīnās, ka tā neatšķiras arī attiecībās ar klientiem. Lai to izveidotu, ir jāsazinās ar klientiem daudzās platformās. Piemēram, Facebook, Twitter, e-pastā vai reālajā dzīvē. Visur, kur vien rodas iespēja! Tā parasti izskatās jūsu klientu apkalpošana.
Kā klientu apkalpošanas programmatūra var palīdzēt jūsu attiecībās ar klientiem?
Klientu apkalpošanas dienestam var būt sarežģīti parūpēties par visiem klientu jautājumiem. Turklāt viņiem ir jākomunicē ar klientiem arī par dažādām publikācijām Sociālajos medios. Tā apkalpošanas programmatūras izmantošana var palīdzēt noteikt pieteikumu prioritāti. Turklāt joprojām jāspēj atbildēt uz ziņām no Sociālajiem Medijiem vai citām platformām.
Klientu apkalpošanas programmatūra, piemēram, LiveAgent, var automātiski sadalīt pieteikumus. Uzņēmums var iestatīt savas priekšrocības atkarībā no vajadzībām. Tas nodrošina, ka sadarbojaties ar klientiem, kā arī atbildat uz klientu ikdienas jautājumiem.
Ja vēlaties uzzināt vairāk par LiveAgent, lasiet par visām funkcijām.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Noskatieties, kā veidot klientu attiecības
Stipru klientu attiecību veidošana ir būtisks aspekts jebkuras uzņēmējdarbības panākumu nodrošināšanai. Tāpat kā savstarpējās attiecībās, tās prasa kopšanu un klientu cerību apmierināšanu. Klientu apkalpošanas programmatūras izmantošana optimizē atbalstu, ātri risina problēmas un seko mijiedarbībām, uzlabojot reakcijas laiku un nodrošinot personalizētu apkalpošanu. Ieguldīšana šādos rīkos liecina par apņemšanos apmierināt klientu vajadzības, stiprinot attiecības uzņēmumam augot.
Topics
- digitālais mārketings
- sociālie tīkli
- datu analīze
Video summary
Video sniedz informāciju par jaunākajām tendencēm digitālajā mārketingā un to, kā uzņēmumi var izmantot sociālos tīklus, lai sasniegtu klientus. Runātājs apspriež arī datu analīzi un personalizētu mārketingu kā svarīgus instrumentus veiksmīgas mārketinga kampaņas veidošanai.
Frequently Asked Questions
Kas ir klientu attiecības?
Attiecības ar klientu ir attiecības starp klientu un uzņēmumu. Tās sākas, kad klients sāk saskarsmi ar uzņēmumu. Tam nav jābūt uzreiz pirkumam - klients var ieraudzīt sludinājumu un veidojas klienta pirmā doma par uzņēmumu un tā produktiem. Katrs uzņēmums ir atbildīgs par šo attiecību veidošanu.
Kā veidot klientu attiecības?
Komunikācija ir pamats labu, kvalitatīvu attiecību veidošanai ar klientu. Tā ir atslēga. Tajā ir valoda un veids, kādā uzņēmums sazinās ar klientu. Vēl viens svarīgs jautājums ir klientu gaidu pārsniegšana. Ja tā notiek, klients ir apmierināts un labprāt kļūst par regulāru klientu. Trešā ideja ir uzdot klientam jautājumus par uzņēmumu un lūgt viņa viedokli. Klients tad saprot, ka viņš uzņēmumam ir svarīgs. Ļoti svarīga ir arī klientu atzinība.
Kā uzlabot klientu attiecības?
Lai uzlabotu attiecības ar klientu, pirmkārt, personalizējiet komunikāciju ar viņu. Klientam jājūtas kā indivīdam, nevis “vienam no daudziem”. Klientam jājūt, ka pret viņu izturas kā pret cilvēcisku būtni. Ārkārtīgi svarīgs punkts ir ne tikai klientam doto solījumu īstenošana, bet arī viņa gaidu pārsniegšana. Svarīgs pluss ir arī uzņēmuma darbības caurskatāmība.
LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.