Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klientu attiecības

Kas ir klientu attiecības?

Customer relationship - the way in which a business and its customers feel and behave towards each other over a period of time, and the effect of this on the business.

Cambridge dictionary

Klientu attiecības ir īpašs attiecību veids. Tās sākas, kad klients sāk sadarboties ar jūsu uzņēmumu. Ikviens uzņēmums ir atbildīgs par klientu apmierinātības un lojalitātes veidošanu. Katra klienta mijiedarbība ar uzņēmumu ietekmē klientus. Attiecībās ietilpst pārdošanas atbalsts, tehniskais atbalsts un mārketinga sakari. Klientu attiecības var novērtēt pēc klientu apmierinātības.

Labu klientu attiecību priekšrocības:

  • Konkurences priekšrocība
  • Klientu noturēšana
  • Klientu lojalitāte
  • Lielāki ieņēmumi
  • Jauni klienti
  • Zīmola atpazīstamība
  • Klientu apmierinātība

Kādi ir labu klientu attiecību principi?

  • Aktīva klausīšanās
  • Empātijas izrādīšana
  • Personalizēta klienta pieredze
  • Klientu izpratne/pazīšana – CRM sistēma

Kā veidot klientu attiecības?

Automatizēt procesus

Lai noturētu klientus, uzņēmumam ir jāizveido automatizēti procesi.

Šim skaidrojumam sadalīsim to kategorijās. Var būt “iekšējā automatizācija” un “ārējā automatizācija”. Iekšējā automatizācija ir likt iekšējiem procesiem darboties raiti. Piemēram, dažādām nodaļām/aģentiem LiveAgent var iestatīt Automātisko pieteikumu sadali. Tas palīdz jūsu aģentiem strādāt efektīvi.

Klientu attiecības
Pieteikumi automātiski tiek piešķirti nodaļām

Savukārt “ārējās automatizācijas” izveide, piemēram, e-mārketings, var palīdzēt sazināties ar klientiem. Abiem automatizācijas procesiem ir viena kopīga iezīme, proti, tie palīdz noturēt klientus dažādos veidos.

Koplietot klientu datus starp dažādām nodaļām

Lai droši koplietotu klientu datus, varat izmantot klientu apkalpošanas programmatūru. Šī programmatūra palīdzēs izveidot SLA, komandas u.c. Tādējādi klienta informācija tiks koplietota tikai ar tiem darbiniekiem/nodaļām, kam tas ir atļauts.

Personalizēt katra klienta pieredzi

Tālāk ir norādīti daži veidi, kā izveidot personīgu klientu pieredzi.

  • Sauciet klientu vārdā
  • Izmantojiet klienta datus, lai uzlabotu klientu pieredzi
  • Uzturiet pozitīvu noti
  • Piedāvājiet pašapkalpošanās iespēju/pieredzi

Sazināties

Komunikācija ir svarīga jebkurās attiecībās. Tāpēc nav jābrīnās, ka tāpat arī ir klientu attiecībās. Lai tās izveidotu, ir jāsazinās ar klientiem daudzās platformās. Piemēram, Facebook, Twitter, e-pastā vai reālajā dzīvē. Visur, kur vien rodas iespēja! Šī ir vieta, kur parasti izpaužas jūsu klientu apkalpošana.

Kā klientu apkalpošanas programmatūra var palīdzēt jūsu attiecībās ar klientiem?

Klientu apkalpošanas dienestam var būt sarežģīti parūpēties par visiem klientu jautājumiem. Turklāt viņiem ir jākomunicē ar klientiem arī par dažādām publikācijām sociālajos medijos. Tādējādi klientu apkalpošanas programmatūras izmantošana var palīdzēt noteikt pieteikumu prioritāti. Turklāt joprojām jāspēj atbildēt uz ziņām no Sociālajiem Medijiem vai citām platformām.

Klientu apkalpošanas programmatūra, piemēram, LiveAgent, var automātiski sadalīt pieteikumus. Uzņēmums var iestatīt savas priekšrocības atkarībā no vajadzībām. Tas nodrošina, ka sadarbojaties ar klientiem, kā arī atbildat uz klientu ikdienas jautājumiem.

Ja vēlaties uzzināt vairāk par LiveAgent, izlasiet sadaļu par visām Funkcijām.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

BUJ

Kas ir klientu attiecības?

Attiecības ar klientu ir attiecības starp klientu un uzņēmumu. Tās sākas, kad klients sāk saskarsmi ar uzņēmumu. Tam nav jābūt uzreiz pirkumam - klients var ieraudzīt sludinājumu un veidojas klienta pirmā doma par uzņēmumu un tā produktiem. Katrs uzņēmums ir atbildīgs par šo attiecību veidošanu.

Kā veidot klientu attiecības?

Komunikācija ir pamats labu, kvalitatīvu attiecību veidošanai ar klientu. Tā ir atslēga. Tajā ir valoda un veids, kādā uzņēmums sazinās ar klientu. Vēl viens svarīgs jautājums ir klientu gaidu pārsniegšana. Ja tā notiek, klients ir apmierināts un labprāt kļūst par regulāru klientu. Trešā ideja ir uzdot klientam jautājumus par uzņēmumu un lūgt viņa viedokli. Klients tad saprot, ka viņš uzņēmumam ir svarīgs. Ļoti svarīga ir arī klientu atzinība.

Kā uzlabot klientu attiecības?

Lai uzlabotu attiecības ar klientu, pirmkārt, personalizējiet komunikāciju ar viņu. Klientam jājūtas kā indivīdam, nevis “vienam no daudziem”. Klientam jājūt, ka pret viņu izturas kā pret cilvēcisku būtni. Ārkārtīgi svarīgs punkts ir ne tikai klientam doto solījumu īstenošana, bet arī viņa gaidu pārsniegšana. Svarīgs pluss ir arī uzņēmuma darbības caurskatāmība.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju