Partners
Kas ir Twitter?
Twitter ir mikroblogošanas un sociālo mediju vietne, ko izmanto miljoniem cilvēku visā pasaulē. Lietotāji mijiedarbojas, izmantojot īsziņas, ko sauc par tvītiem, kur viņi var kopīgot tekstu un dažādus plašsaziņas līdzekļus, lai mijiedarbotos ar saviem sekotājiem. Twitter un uzņēmumi un uzņēmumi izmanto arī, lai reklamētu savus produktus, mijiedarbotos ar klientiem vai sniegtu viņiem atbalstu.
Twitter var būt lielisks rīks jūsu klientu atbalsta komandai. Tas var palielināt klientu apmierinātību, un jūsu aģenti var sniegt palīdzību reāllaikā, nevis tikai apstrādāt e-pastus vai tālruņa zvanus.
Kā to izmantot?
Izmantojiet Twitter, lai izveidotu biznesa kontu un kopīgotu savus produktus vai pakalpojumus. Twitter var izmantot arī kā spēcīgu klientu apkalpošanas kanālu ar pareizo programmatūru un zināšanām. Savienojot Twitter ar LiveAgent, varat iegūt vēl vienu veidu, kā sasniegt klientus un izveidot sava uzņēmuma nosaukumu.
Pēc Twitter integrēšanas jūsu komandas iesūtne pārraudzīs jūsu konta ziņojumus un tvītus.
Tagad jūs varat definēt savu vaicājumu sarakstu – uzraudzīt tviterī ģenerētos tvītus. Šeit ir daži piemēri, kā meklēt konkrētus tvītus un pārvērst tos par biļetēm :
Piemērs | Atrod tvītus… |
---|---|
twitter meklēšana | kas satur gan “twitter”, gan “search”. Šis ir noklusējuma operators |
“laimīgā stunda” | kas satur precīzu frāzi “laimīgā stunda” |
mīlēt VAI ienīst | satur “mīlestību” vai “naidu” (vai abus) |
alus -sakne | satur “alu”, bet ne “sakni” |
#haiku | satur mirkļbirku “haiku” |
no: twitterapi | nosūtīts no lietotāja @twitterapi |
uz: twitterapi | nosūtīts lietotājam @twitterapi |
vieta:opentable:2 | par vietu ar OpenTable ID 2 |
vieta:247f43d441defc03 | par vietu ar Twitter ID 247f43d441defc03 |
@twitterapi | pieminot @twitterapi |
supervaronis kopš: 2011-05-09 | satur “supervaroni” un nosūtīts kopš datuma “2011-05-09” (gads-mēnesis-diena). |
twitterapi līdz: 2011-05-09 | kas satur “twitterapi” un nosūtīts pirms datuma “2011-05-09”. |
filma -biedējoša 🙂 | kas satur “filmu”, bet ne “biedējošu”, un ar pozitīvu attieksmi. |
lidojums 🙁 | kas satur “lidojumu” un ar negatīvu attieksmi. |
satiksme? | satur “satiksmi” un uzdod jautājumu. |
jautrs filtrs: saites | kas satur “jautru” un ar URL. |
ziņu avots: tweet_button | kas satur “ziņas” un ievadīts, izmantojot tvīta pogu |
Priekšrocības
- Sekojiet tvītiem un ziņojumiem reāllaikā
- Viss tiek darīts caur tiketu sistēmu
- Viens risinājums ir aprīkots ar funkcijām, kas nodrošina jūsu sociālo mediju izmantošanu
Kā integrēt Twitter ar LiveAgent
LiveAgent ietver vietējo integrāciju jūsu Twitter kontiem. Vienkārši dodieties uz savu LiveAgent kontu, atveriet Konfigurācija un kreisajā panelī vai galvenajā ekrānā atrodiet Twitter .

Vispirms ir jāiespējo Twitter. To var izdarīt, noklikšķinot uz oranžās pogas sadaļā. Pēc tam LiveAgent tiks restartēts.

Pēc tam dodieties uz Twitter konti . Tā ir sadaļa tieši zem Twitter kreisajā panelī. Šeit varat pievienot savus Twitter kontus. Noklikšķiniet uz oranžās pogas Pievienot Twitter kontu .

Parādīsies jauns logs. Piesakieties savā Twitter kontā un piešķiriet LiveAgent atļaujas apstrādāt jūsu datus un nodrošināt piekļuvi palīdzības dienesta programmatūrai.

Jūsu Twitter konts ir savienots, un jums vajadzētu redzēt to pieejamu sadaļā. Pēdējais solis ir noklikšķināt uz zīmuļa ikonas labajā pusē.

Lai pabeigtu integrāciju, atzīmējiet izvēles rūtiņu Statuss. Tas ļaus LiveAgent apstrādāt jūsu tvītus un pārvērst tos par tiketiem jūsu tiketu sistēmā.

Jūs esat pabeidzis. Iet uz priekšu un pārbaudiet biļešu iesūtni. Tur vajadzētu redzēt savus tvītus un sekotāju atbildes.


Tagad jums nav jāpārslēdzas starp lietotnēm un jāpārvalda visa klientu saziņa no LiveAgent iesūtnes. Jūtieties brīvi pievienot vairāk kontu.
Kā integrēt Twitter ar LiveAgent, izmantojot Zapier
Ja vēlaties, varat integrēt Twitter ar LiveAgent, izmantojot Zapier. Zapier ir pakalpojums, kas var palīdzēt integrēt divas lietotnes. Integrācija ir vienkārša, un to var izdarīt dažu minūšu laikā.
Pirmkārt, jums būs nepieciešams Zapier konts. Varat to izveidot šeit . Kad esat pabeidzis, dodieties uz LiveAgent + Twitter integrācijas lapu .

Ritiniet uz leju lapā, līdz redzat sadaļu Connect Twitter + LiveAgent in minutes. Šeit jūs varat izvēlēties aktivizētājus un darbības. Aktivizētājs vienā programmatūrā aktivizēs darbību otrajā. Tāpēc padomājiet, ko vēlaties, lai jūsu integrācija darītu, un izvēlieties sprūdu un darbību.
Kā šīs rokasgrāmatas piemēru mēs izvēlējāmies Twitter aktivizēt jaunu sekotāju un LiveAgent darbību Pievienot jaunu klientu. Šo integrāciju varat izmantot, lai izsekotu lietotāju datus mēnesī, iegūtu jaunas kontaktpersonas sarunām komandas iesūtnē, pārdošanas vai mārketinga nolūkos.
Lai turpinātu, noklikšķiniet uz zilās pogas.

Tagad ir pienācis laiks konfigurēt sprūdu. Piesakieties savā Twitter kontā un piešķiriet Zapier nepieciešamās atļaujas jūsu datu apstrādei.

Noteikti pārbaudiet sprūdu, lai redzētu, vai tas darbojas. Zapier pārbaudīs, vai jūsu Twitter kontā ir pieejami sekotāji un lietotāji, un apkopos datus.

Pēc veiksmīgas aktivizētāja pārbaudes turpiniet konfigurēt LiveAgent darbību.
Šeit jums jāaizpilda dažas veidlapas. Laukā E -pasts atlasiet opciju, kā parādīts zemāk esošajā attēlā, vai apsveriet citas iespējas, kas jums labāk der. Jebkurā gadījumā e -pasta laukā nav jāaizpilda e -pasta adrese.

Kad esat pabeidzis, veiciet pēdējo integrācijas pārbaudi un pārbaudiet, vai tā darbojas.

Darbojas? Lieliski! Tagad jebkurš jauns Twitter sekotājs tiks saglabāts kā kontaktpersona jūsu LiveAgent biļešu sistēmā.


Jūtieties brīvi atgriezties Zapier lapā un izveidot vairāk integrāciju dažādiem mērķiem.
Frequently Asked Questions
Kas ir Twitter integrācija LiveAgent?
Twitter integrācija rada jaunu tketu ikreiz, kad jūs tiekat pieminēts tvītā. Līdz ar to jūs vienmēr varat sazināties ar klientiem un būt informētiem no vienas saskarnes. & nbsp; & nbsp;
Kas ir Twitter integrācija LiveAgent?
1. Pierakstieties savā LiveAgent kontā 2. Noklikšķiniet uz Konfigurācijas 3. Meklēt Twitter -& gt; Twitter konti -& gt; Pievienojiet Twitter kontu 4. Savienojiet 5. Noklikšķiniet uz Rediģēt un atzīmējiet lodziņu Statuss
Tā Nav manipulācija, Tā Ir Stratēģiskā Komunikācija | Keiša Brūvere (Keisha Brewer) | TEDxGeorgetown
Komunikācija, iztēle un empātija palīdz klientu apkalpošanā. Vērtības un klientu centrisma pieeja veicina pārdošanu un lojalitāti.
Klientu komunikācijas pārvaldības programmatūra
Klientu sagaidījumi ir personalizēta, ātra un zinoša apkalpošana. Izmantojot CCM programmatūru, var samazināt klientu aizplūšanu un palielināt izdevumus. Neatbilstošs saturs ir cilvēku nepatīk.