Twitter ir sociālo mediju platforma, ko bieži dēvē par mikroemuāru vietni. Twitter lietotāji var savstarpēji mijiedarboties un nosūtīt īsus ziņojumus, kas pazīstami arī kā tvīti, kuru garums nepārsniedz 280 rakstzīmes.
Twitter ir lieliska platforma, kur ātri izplatīt informāciju, sekot līdzi aktuāliem notikumiem, sasniegt jaunas auditorijas, meklēt atsauksmes, piedalīties diskusijās un paust savu viedokli.
Kāpēc ir svarīgs Twitter klientu atbalsts?
Twitter ir vairāk nekā 187 miljoni ikdienas aktīvo lietotāju visā pasaulē. Daudzi no šiem lietotājiem izmanto Twitter, lai dalītos savos viedokļos par produktiem un uzņēmumiem, uzdotu jautājumus un sniegtu atsauksmes, apmainoties gan ar negatīvu, gan pozitīvu pieredzi.
Tā kā Twitter tiek uzskatīts par “vienmēr pieejamu” kanālu, klienti (gan esošie, gan potenciālie), mēģinot sazināties ar kādu uzņēmumu, gaida atsaucību arī platformā. Bieži vien uzņēmumi, kas nereaģē nekavējoties un tādā veidā, kas apmierina klientus, saskaras ar klientu neapmierinātību, atcelšanas kultūru un boikotu.
Twitter īpatnību dēļ šie negatīvās emocijas un atsauksmes var izplatīties kā meža ugunsgrēks, kur tūkstošiem cilvēku krīt panikā. Tāpēc ir ārkārtīgi svarīgi būt aktīvam pakalpojumā Twitter, kā arī būt labākajam proaktīvajā klientu apkalpošanā.
Kā jūs varat nodrošināt klientu ātru apkalpošanu Twitter?
Lai saņemtu paziņojumu par katru sīkziņu, kas nāk jūsu priekšā, jums būs jāizmanto uzlabots rīks, piemēram, LiveAgent.
Izmantojot mūsu Twitter integrāciju, varat pārraudzīt gan savu zīmolu, gan konkurentus. Varat atbildēt arī uz tvītiem un komentāriem, kuriem ir nepieciešama savlaicīga rīcība, jo sistēma jums paziņos un konvertēs katru tvītu, kurā ir jūsu izsekotie atslēgvārdi, komentāri un pieminēšana, par pieteikumu.
Ko varat darīt ar šo integrāciju?
- Sekot zīmola pieminējumiem un atslēgvārdiem
- Iestatīt vienkāršus meklēšanas nosacījumus un pārraudzīt un saglabāt visus tvītus, kurās ir šie vienumi, jūsu datu bāzē
- Pārraudzīt visus jūsu zīmola pieminējumus reāllaikā
- Veiciet sava zīmola reāllaika sociālo mediju pārraudzību
- Vairāku Twitter kontu pievienošana
- Atbildiet uz tvītiem, komentāriem un pieminējumiem no vienas vietas
- Viegli iedaliet kategorijās un meklējiet savā Twitter komunikācijā un klientu komentāros
- Automātiski tveriet publiskos pieminējumus kā Pieteikumus
Kā tas izskatās/kā tas darbojas praksē?
Pieņemsim, ka jūsu uzņēmuma nosaukums ir “Helicompany” un jūsu Twitter profils ir “@Helico”. Katrs tvīts vai retvīts, kurā ir pieminēta jūsu uzņēmuma lapa (@Helico), automātiski tiks pārvērsta par Pieteikumu.
Turklāt LiveAgent var izsekot pielāgotiem atslēgvārdiem vai atslēgvārdu kopām un pārveidot arī tos par pieteikumiem. Šajā gadījumā jebkuram tvītam, kas satur atslēgvārdu “Helicompany”, tiks sekots, tas tiks pārvērsts par pieteikumu un ievietots jūsu palīdzības dienesta sistēmā.
Ja vēlaties uzzināt, vai jūsu klienti varēs pateikt, ka izmantojat ārēju rīku, lai atbildētu uz viņu tvītiem un komentāriem, atbilde ir “nē”. Skatiet, kā tas darbojas šajā detalizētajā video pamācībā.
Kā integrēt Twitter un LiveAgent
- Piesakieties LiveAgent
- Dodieties uz Konfigurācija (zobrata ikona kreisajā izvēlnes joslā)
- Noklikšķiniet uz Twitter
- Noklikšķiniet uz Twitter konti
- Noklikšķiniet uz Pievienot Twitter kontu
- Parādīsies uznirstošais logs. Piesakieties, izmantojot savu Twitter lietotājvārdu un paroli, un pēc tam noklikšķiniet uz Autorizēt lietotni.
- Tiklīdz jūsu LiveAgent konts ir savienots ar Twitter, noklikšķiniet uz Rediģēt, lai aktivizētu kontu
- Nākamajā ekrānā atzīmējiet izvēles rūtiņu “Statuss”.
- Atlasiet nodaļu, kurai vēlaties pārvirzīt ienākošos tvītus, retvītus, Twitter komentārus un Twitter pieminējumus
- Noklikšķiniet uz “Pievienot jaunu vaicājumu”, lai definētu, kurus tvītus vēlaties pārvērst par pieteikumiem. Var arī pievienot konkrētus atslēgvārdus sadaļā Vaicājums, lai definētu, kuriem atslēgvārdiem vēlaties sekot (un pēc tam pārvērstu šo atslēgvārdu tvītus par pieteikumiem).
- Noklikšķiniet uz Saglabāt
Kā Jūsu uzņēmums var gūt labumu no integrācijas?
Augstāka klientu apmierinātība un lielāka lojalitāte zīmolam
Klientu apmierinātība ir pats svarīgākais klientu apkalpošanā. Līdz ar mūsu integrāciju jums vairs nebūs jāpārrauga savi Twitter konti un mobilās ierīces kā vanagam. Jūs viegli varēsit pievienoties notiekošajām sarunām, pat ja neesat tieši atzīmēts.
Iesaistoties diskusijās, ko klienti risina par jums vai konkurentiem, jūs iegūsit konkurences priekšrocības un parādīsiet, ka jums rūp un jūs ieklausaties, kas viņiem sakāms.
Turklāt, izmantojot visus iepriekšējos Twitter pieteikumus, kas ir saglabāti jūsu palīdzības dienesta arhīvā, varat viegli iespaidot klientus ar informāciju par viņu iepriekšējiem vaicājumiem, pirkuma informāciju un daudz ko citu. Tas savukārt palielinās zīmola lojalitāti, klientu dzīves cikla ilgumu un klientu apmierinātību.
Ātrāka problēmu risināšana
Mūsdienās lielisks produkts vai cena vairs nav vienīgais svarīgais. Klienti vēlas personalizētu bezmaksas atbalstu un īpaši ātras atbildes uz jautājumiem.
Ja jūsu klienti nonāk pakalpojumā Twitter, bet stundas laikā nesaņem atbildi (lielākā daļa klientu plāno saņemt atbildi stundas laikā pēc publikācijas), viņi, visticamāk, kurnēs un dalīsies savā negatīvajā pieredzē tiešsaistē.
Sniedziet saviem klientiem to, ko viņi vēlas un sagaida ar LiveAgent — personalizētu, ātru atbalstu bez grūtībām. LiveAgent palīdzības dienesta programmatūra ziņos par katru reizi, kad saņemsit jaunu Twitter pieteikumu, lai būtu viegli atbildēt uz visiem klientu jautājumiem.
Labāka darba plūsmas efektivitāte
Atbildes uz klientu jautājumiem, izmantojot LiveAgent, uzlabo aģentu darba efektivitāti. Kāpēc?
- Jūsu aģentiem nebūs pastāvīgi jāuzrauga vairāki konti un ierīces.
- Jūsu aģentu uzmanību nenovērsīs Twitter plūsma
- Jūsu aģentu uzmanību nenovērsīs aizvien pieaugošais paziņojumu skaits
- Jūsu aģenti varēs pārvaldīt vairākus uzņēmuma kontus vienlaicīgi
Spēcīgāka zīmola klātbūtne
Ja jūsu klienti ritina jūsu Twitter, pastāv iespēja, ka viņi pēta jūsu produktus/pakalpojumus. Kāpēc gan neiegūt viņu labvēlību, parādot, ka jūs atbildat uz visiem klientu jautājumiem savlaicīgi?
Labāka drošība, mazāk datu aizsardzības pārkāpumu
Atbildēšana uz sīkziņām, izmantojot LiveAgent, ir drošāka. Kāpēc? Twitter biļetes tiek glabātas koplietojamā universālajā iesūtnē, kurai var piekļūt ikviens atbalsta aģents. Tas nozīmē, ka jums nav jāuztraucas par:
- Twitter pieteikšanās akreditācijas datu dalīšanos ar vairākiem darbiniekiem
- Palikšanu pieteiktam publiskajās ierīcēs
- Tādu ierīču pazaudēšanu, kas ir pieteikušās jūsu Twitter kontā
Konkurences priekšrocības
Lai gan Twitter atbalsts kļūst arvien populārāks, joprojām ir daudz uzņēmumu, kas to nesniedz. Jau šodien iegūstiet konkurences priekšrocības, vienkārši savienojot savu Twitter kontu ar LiveAgent.
Esiet gatavi mūsu Twitter integrācijai?
Ļaujiet mums parūpēties par smagāko darba daļu, lai jūs varētu koncentrēties uz vienmērīgu un uzticamu atbalstu visiem saviem klientiem. Uzsāciet bezmaksas 30 dienu izmēģinājumu jau šodien. Kredītkarte nav nepieciešama.
Zināšanu bāzes resursi par Twitter
Uzziniet vairāk par sekošanu atslēgvārdiem, izmantojot mūsu zināšanu bāzes pamācību vai mūsu integrāciju lapu.
Streamline your Instagram support today
Answer Instagram mentions and comments directly from your help desk starting today. Start your free 30-day trial now. No credit card required.
LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.