Partners
Kas ir Facebook?
Facebook ir sociālo mediju platforma, ko izmanto cilvēki visā pasaulē. To izmanto, lai sazinātos ar draugiem, tērzētu reāllaikā, sekotu ziņām vai mēmēm. To izmanto arī uzņēmumi, lai palīdzētu viņiem mijiedarboties ar klientiem, sniegt atjauninājumus, pārdot produktus vai pakalpojumus vai sniegt klientu atbalstu.
Kā jūs to varat izmantot?
Papildus personīgajai dzīvei varat izmantot Facebook, lai reklamētu savu biznesu, izmantojot pielāgotu Facebook lapu. Kopīgojiet ziņas, atjauninājumus, izmantojot ziņas, veidojiet stāstus, reklamējiet savus produktus vai pakalpojumus, sazinieties, izmantojot Messenger, un veidojiet reklāmas kampaņas. Jūs varat veikt daudzas no šīm darbībām, izmantojot savu LiveAgent biļešu tirdzniecības programmatūru, un koncentrēties uz darbu, izmantojot vienu programmatūru.
Ieguvumi:
- Populāri sociālie mediji kā atbalsta kanāls
- Sekojiet saviem LiveAgent kontiem un lapām
- Pārvaldiet ziņas, ziņojumus un daudz ko citu
- Sazinieties, izmantojot LiveAgent Facebook Messenger
Kā integrēt Facebook ar LiveAgent?
LiveAgent visiem klientiem ir pieejama vietējā Facebook integrācija. Viss, kas jums jādara, ir to savienot. Pēc Facebook konta un lapas savienošanas jūs varēsit sazināties ar saviem klientiem no LiveAgent.
Dodieties uz LiveAgent Konfigurācija & gt; Facebook . Kad esat tur, noklikšķiniet uz pogas IESLĒGT FACEBOOK .

Atkarībā no tā, vai jums jau bija pievienots Facebook konts, jums tiks lūgts pieteikties un nodrošināt piekļuvi saviem datiem.
Pēc piekļuves iespējošanas Facebook ir pienācis laiks savienot savu lapu. Dodieties uz otro sadaļu Facebook lapas .

Noklikšķiniet uz oranžās pogas Savienot augšējā kreisajā stūrī. Ievadiet savu pieteikšanās informāciju un paroli. Pēc tam jums tiks lūgts izvēlēties Facebook lapas, ar kurām vēlaties izveidot savienojumu ar LiveAgent. Izvēlieties tos un turpiniet.

Jūs varat izvēlēties, kuras lapas darbības varēs LiveAgent pārvaldīt jūsu vietā. Pielāgojiet savu Facebook integrācijas pieredzi šajā iestatīšanas sadaļā. Kad esat pabeidzis, noklikšķiniet uz Gatavs.

Tieši tā. Jūs veiksmīgi integrējāt savas Facebook lapas ar LiveAgent.

Pārbaudīsim, kā tas darbojas. Nosūtīsim ziņu uz mūsu testa lapu Facebook. Tad mēs varam pārbaudīt, vai tas tika piegādāts mūsu LiveAgent biļešu sistēmā.

Ziņojums nonāca jūsu biļešu sistēmā. Integrācija darbojas.
Kā savienot LiveAgent ar Facebook lapām, izmantojot Zapier
Zapier ļauj dažu minūšu laikā savienot divas lietotnes bez jebkādas kodēšanas pieredzes. Tas darbojas, savienojot vienas lietotnes aktivizētāju un no tā izrietošo aktivizētāju darbību otrajā lietotnē. Pirmkārt, jums būs nepieciešams Zapier konts. Varat to izveidot šeit . Ja jums tāds jau ir, vienkārši piesakieties un dodieties uz LiveAgent + Facebook lapu integrācijas lapa .

Ritiniet uz leju, līdz redzat sadaļu Connect LiveAgent + Facebook Pages in minutes. Šeit jūs varat pārdot aktivizētāju un darbību. Lai parādītu jums piemēru, mēs izmantojām Facebook lapas, kas aktivizēja jaunu jūsu ziņu un LiveAgent darbību Izveidot sarunu.
Izvēlieties sev piemērotāko un turpiniet, noklikšķinot uz zemāk esošās zilās pogas.

Tagad jums ir jāiestata sprūda. Izveidojiet savienojumu ar savu Facebook kontu un dodiet Zapier atļauju apstrādāt jūsu datus. Kad esat pabeidzis, noklikšķiniet uz Saglabāt un turpināt.

Pēc tam jūs varat pārbaudīt aktivizētāju. Šis solis nav nepieciešams, taču mēs ļoti iesakām to pārbaudīt, vai sprūda darbojas tā, kā vajadzētu.

Pēc veiksmīgas pārbaudes ir pienācis laiks iestatīt LiveAgent darbību. Šī iestatīšana prasa precīzāku informāciju. Aizpildiet nepieciešamos laukus. Ja vēlaties sīkāk norādīt ziņojumu, varat aizpildīt laukus, kas nav obligāti. Noklikšķiniet uz Turpināt.

Tagad ir nepieciešams pēdējais integrācijas tests.

Apsveicam, jūs esat veiksmīgi integrējis Facebook lapas ar LiveAgent. Pārbaudīsim LiveAgent biļešu sistēmu, lai redzētu, vai tā darbojas. Dodieties uz savām biļetēm un pārbaudiet, vai tikets ir saņemts.

Tas ir viss, jūs esat pabeidzis. Jūtieties brīvi atgriezties Zapier un izveidot vairāk integrāciju.
Frequently asked questions
Kā jūs varat izmantot Facebook integrāciju LiveAgent?
Facebook integrēšana LiveAgent palīdzēs jūsu klientu apkalpošanas dienestam efektīvi risināt visus Facebook jautājumus, ziņas, komentārus no vienas vietas. Tā rezultātā jūs vienmēr esat atjaunināts un vienmēr pieejams saviem klientiem.
Kādi ir soļi, lai integrētu Facebook ar LiveAgent?
1. Savā LiveAgent informācijas panelī pārejiet uz konfigurāciju
2. Meklēt Facebook -& gt; Facebook lapas
3. Savienot
LiveAgent ir palīdzības programmatūra, kas pielāgojas klientu vajadzībām un var uzlabot klientu apmierinātību un palielināt ieņēmumus par 30%. To var izmēģināt bez maksas 7 vai 30 dienas, un ir pieejama klientu apkalpošana 24/7. LiveAgent ir arī SysAid alternatīva, kas piedāvā 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu. To var izmantot grāmatvedības un juridiskās palīdzības biznesa apkalpošanai, kā arī lietot valsts uzņēmumi. Bezmaksas izmēģinājums ir pieejams uzņēmumiem.
Tiešsaistes dzīvais čats ir tehnoloģija, kas atbalsta klientus un sniedz informāciju par uzņēmuma pakalpojumiem un produktiem. Nepieciešamās funkcijas ietver iespēju nosūtīt fotoattēlus un failus, kā arī aģentu zināšanas un komunikācijas prasmes. LiveAgent piedāvā bezmaksas tiešsaistes dzīvo čatu programmatūru, kas ir ātra un pielāgojama.
Meklējat bezmaksas zināšanu bāzes programmatūru?
LiveAgent ir klientu atbalsta programmatūra, kas piedāvā vairākus saziņas kanālus un bezmaksas izmēģinājumu. Tā nodrošina komunikāciju ar klientiem, palielinot lojalitāti un pārdošanu. LiveAgent atbalsta zvanus, tērzēšanu un e-pastus, kā arī integrējas ar citām programmatūrām. Uzņēmums piedāvā arī atbalsta portālu, zvanu centra programmatūru, sūdzību pārvaldību un citus risinājumus. Translation to English: LiveAgent is a customer support software that offers several communication channels and a free trial. It provides communication with customers, increasing loyalty and sales. LiveAgent supports calls, chats, and emails, as well as integrates with other software. The company also offers a support portal, call center software, complaint management and other solutions.