X-Cart integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Sāciet nodrošināt lielisku klientu atbalstu, ievietojot tērzēšanas pogu savā X-Cart veikalā. Lai sāktu integrāciju, noklikšķiniet uz šīs saites vai izpildiet tālāk norādītos soļus.
- Atveriet sadaļu “Paplašinājumi->Marketplace” veikala administratora apgabalā.
- Atrodiet LiveAgent moduli pēc nosaukuma vai birkas.
- Atzīmējiet izvēles rūtiņu “Instalēt” blakus moduļa nosaukumam un nospiediet pogu “Instalēt moduļus”.
- Atveriet sadaļu Moduļi, atzīmējiet izvēles rūtiņu Ieslēgts un noklikšķiniet uz LiveAgent palīdzības dienesta iestatījumu moduļa Iestatījumi.
- Kopējiet un ielīmējiet tiešsaistes tērzēšanas pogas integrācijas HTML kodu no sava LiveAgent uz tukšo lodziņu šajā ekrānā. Ja vēlaties, lai klienta vārds un e-pasta adrese tiktu automātiski iepriekš aizpildīti, atzīmējiet attiecīgo lodziņu. Nobeigumā noklikšķiniet uz pogas Iesniegt.
Kas ir X-Cart?
X-Cart ir komerciāla atvērtā koda iepirkšanās platforma, kas tiek izplatīta, izmantojot SaaS risinājumu vai lejupielādes paketi.
Kā Jūs to varat izmantot?
LiveAgent X-Cart X-Cart integrācija ļauj Jums izvietot tiešsaistes tērzēšanas pogu savos X-Cart veikalos.
Frequently Asked Questions
Kas ir X-cart?
X-cart ir platforma, kas palīdz izstrādāt un izveidot e-komercijas veikalu.
Kāpēc Jums vajadzētu integrēt X-cart ar LiveAgent?
Ja vēlaties palielināt pārdošanas apjomu, noteikti iesakām integrēt LiveAgent tērzēšanas pogu. Tā ļauj Jūsu klientu apkalpošanas dienestam atbildēt uz klientu jautājumiem reāllaikā, tādējādi novēršot potenciālo klientu zaudēšanu.
Kā izveidot Nodaļas LiveAgent sistēmā.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā daudzus risinājumus, tostarp nodaļu izveidi, lai uzlabotu klientu saziņu organizāciju un efektivitāti. Tas arī palīdz pārvaldīt darba apjomu un nodrošina ātrāku reaģēšanas laiku klientiem. Uzziniet, kā izveidot nodaļas LiveAgent sistēmā, lai uzlabotu klientu apkalpošanu. Bezmaksas demonstrācija pieejama.
Kā pievienot Aģentus LiveAgent sistēmā
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, kas uzlabo klientu atbalsta pieredzi. Ar LiveAgent aģentu pārvaldības funkciju var viegli definēt un uzraudzīt aģentus, vienkāršojot klientu mijiedarbību. Uzņēmums piedāvā arī daudzas citas funkcijas un integrācijas, lai optimizētu klientu atbalstu. Atpakaļ pie video, izveidojiet bezmaksas kontu.
LiveAgent ir uzņēmums, kas piedāvā klientu apkalpošanas un zvanu centra programmatūru, kā arī citus produktus un atbalstu. Uzņēmums integrējas ar citām programmatūrām un piedāvā bezmaksas demonstrācijas. Turklāt, Monday.com piedāvā lielisku lietotāja saskarni, lai veidotu zināšanu bāzes, taču neļauj publicēt rakstus ārēji. Jebkādām problēmām var sazināties ar ekrānuzņēmumu.