X-Cart

Sāciet nodrošināt lielisku klientu atbalstu, ievietojot tērzēšanas pogu savā X-Cart veikalā. Lai sāktu integrāciju, noklikšķiniet uz šīs saites vai izpildiet tālāk norādītos soļus.

  • Atveriet sadaļu “Paplašinājumi->Marketplace” veikala administratora apgabalā.
  • Atrodiet LiveAgent moduli pēc nosaukuma vai birkas.
  • Atzīmējiet izvēles rūtiņu “Instalēt” blakus moduļa nosaukumam un nospiediet pogu “Instalēt moduļus”.
  • Atveriet sadaļu Moduļi, atzīmējiet izvēles rūtiņu Ieslēgts un noklikšķiniet uz LiveAgent palīdzības dienesta iestatījumu moduļa Iestatījumi.
X-Cart - App - Uploads - 2019 - 09 - Xcart Liveagent1.jpg
  • Kopējiet un ielīmējiet tiešsaistes tērzēšanas pogas integrācijas HTML kodu no sava LiveAgent uz tukšo lodziņu šajā ekrānā. Ja vēlaties, lai klienta vārds un e-pasta adrese tiktu automātiski iepriekš aizpildīti, atzīmējiet attiecīgo lodziņu. Nobeigumā noklikšķiniet uz pogas Iesniegt.
X-Cart - App - Uploads - 2019 - 09 - Xcart Liveagent2 1.jpg

Kas ir X-Cart?

X-Cart ir komerciāla atvērtā koda iepirkšanās platforma, kas tiek izplatīta, izmantojot SaaS risinājumu vai lejupielādes paketi.

Kā Jūs to varat izmantot?

LiveAgent X-Cart X-Cart integrācija ļauj Jums izvietot tiešsaistes tērzēšanas pogu savos X-Cart veikalos.

Frequently asked questions

Kas ir X-cart?

X-cart ir platforma, kas palīdz izstrādāt un izveidot e-komercijas veikalu. 

Kāpēc Jums vajadzētu integrēt X-cart ar LiveAgent?

Ja vēlaties palielināt pārdošanas apjomu, noteikti iesakām integrēt LiveAgent tērzēšanas pogu. Tā ļauj Jūsu klientu apkalpošanas dienestam atbildēt uz klientu jautājumiem reāllaikā, tādējādi novēršot potenciālo klientu zaudēšanu. 

Atgriezties pie Integrācijām Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju